Nowe Play24 – aktualizacja

Udostępnij

Uruchomiliśmy właśnie całkowicie odmienione Play24, które od teraz jest zintegrowane ze stroną Play.pl. Przebudowaliśmy całą stronę wizualną systemu, doszło też kilka nowych funkcjonalności.
Po zalogowaniu zobaczycie stronę podsumowującą wszystkie dane konta, a w menu u góry strony skróty do najważniejszych ustawień. Cały system Play24 zostanie odświeżony wizualnie zintegrowany ze stroną Play.pl, dlatego nawigacja po nowym Play24 nie sprawi Wam problemów :-)

Duże zmiany czekają „Zgłoszenia”. Od teraz przed wysłaniem zapytania zobaczycie najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami – być może znajdziecie rozwiązanie sprawy bez wysyłania zgłoszenia? :-)

 

Poniżej poglądowe zrzuty ekranu:

newPlay24_1

 

newPlay24_2

newPlay24_3

newPlay24_4

 

Aktualizacja:

Jak to bywa czasami przy większych wdrożeniach pojawiają się komplikacje. Bardzo przepraszam i mam nadzieję, że sytuacja wkrótce wróci do normy.

Zobacz więcej

201 KOMENTARZE

  1. A gdzie teraz jest zakładka „zgłoszenia” ??
    Nie dostałem odpowiedzi od 03/01 na moja prośbę o ofertę…

  2. mam mieszane uczucia,czy to jest zmiana na lepsze.poprzednio po zalogowaniu od razu widziałem stan konta,pakietów

  3. Zmiana na gorsze by cokolwiek zobaczyć trzeba klikać po kilka razy wcześniej wszystko widoczne zaraz po zalogowaniu. Playu wielki minus za play24, a do tej pory myślałam, że to fajna sieć.

    • Durna baba z ciebie, od kiedy to serwis play24 decyduje o tym czy siec jest jak to nazywaja prosci ludzie, najprosci – fajna? Gdzie Twoj mozg kobieto ?

  4. Pytanie tylko: Po co? bo taki design teraz modny? a gdzie użyteczność? Widzę, że Play się w mBank bawi…

    • Pewnie nigdy :P
      Play ma wyjątkowe uczulenie na system Windows Phone i prędzej trafisz szóstkę w totka niż doczekasz się oficajlnej aplikacji od Play.

    • Miała być do końca 2013 roku.
      19 listopada 2013 Rzecznik pisał:

      „Nie mogę podać dokładnej daty, ale staramy się zrobić wszystko aby użytkownicy Windows Phone mieli dostęp do Play24 jeszcze w tym roku.”

      Ciekawe dlaczego żadnej informacji na ten temat już nie raczył zamieścić.
      Widać o porażkach sieci Play się tutaj nie pisze.

      • Jak można tutaj pisać o porażkach Play – przecież to taka cudowna, najlepsza sieć, cód miód i orzeszki i w ogóle :P

      • To jeszcze raz przeczytaj ten cytat, ale ze zrozumieniem – nie było nic „obiecywane”. Rozumiem, że wszyscy chcą aplikację, ale widocznie Play potrzebuje więcej czasu na testy, by wypuścić dopracowany produkt.

        • Potrzebują więcej czasu – dobre sobie.

          Przy każdej okazji doskonale widać, że Play ma w głębokim powarzaniu klientów posiadających telefony z systemem Windows Phone.

          Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
          są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.

          Więc przestańmy wciskać kit, że potrzebują więcej czasu by wypuścić dopracowany produkt.

          • „Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
            są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.”
            Zgadzam się – i to wszędzie. Na wersje na WP trzeba zawsze czekać trochę dłużej.

            • Idz sie leczyc, dla mnie ty tez jestes gorszy inigdy bym ci nie dal niczego lepszego, jestes za malutki na ta siec

        • Krzysiek to zabawne i nie wiem w imię czego, jak nieraz starasz się usprawiedliwiać rzeczy do nieusprawiedliwienia.

          Ten cytat jest już bardziej oczywisty – ” W tym roku udostępnimy również aplikację na telefony z Windows Phone! :-) Wiem, że wielu z Was na nią czeka – pracujemy nad nią intensywnie :-)”. I można to traktować jako obietnicę.

          I nie chodzi mi o to, że aplikacja P24 na WP to jakaś mega ważna rzecz (chociaż z pewnością jej brak jest uciążliwy dla klientów), ale o przekazywanie informacji, które się często nie sprawdzają i robienie rzeczy bez końca – to ostatnie tyczy się tej apki, jak i zapowiadanego odkąd pamiętam przejścia RBMPlay. W końcu nie oszukujmy się, że przy gotowym api pod apki na iPhone i androida utworzenie kolejnej na WP to nie jest wyczyn na ponad rok…

  5. MARCIN GRUSZKA ale serwis teraz nie działa. Modernizacja wdzień i w dodatku w dzień chwalenia sie nowym serwisem?

  6. Szkoda, że zakładka „statystyki” została tak mocno ograniczona. Na koniec miesiąca zawsze sprawdzałem gdzie dzwonię więcej, do sieci czy poza. Myślałem, że wzorem pozostałych operatorów rozbudujecie statystyki

  7. Zalogowałem się raz,przeskoczyłem na inny numer dodany do konta,popatrzyłem,chcę się wylogować,wylogowało z 1go,chce się wylogować z 2go…..przekierowania i pokazuje info PRZEPRASZAMY! PRZEKROCZYŁEŚ LIMIT LOGOWAŃ.SPRUBÓJ PONOWNIE ZA KILKA MIN. CZY WYLOGOWANIE MOŻNA ZALICZYĆ DO ZALOGOWAŃ?

  8. Ten nowy play24 to jakieś tałatajstwo. Co to się wyprawia, że psuje się to co jest dobre? To samo z mbankiem się stało, wdrożyli nowy system który wygląda jak choinka, a stary który był dobry chcą zamykać, konto w mbanku już zamknąłem, jak tak dalej będzie z play to i z play się pożegnam.
    Po co zmieniać na gorsze to co jest dobre?
    Wcześniejsza wersja była najlepsza ze wszystkich operatorów a to nowe to takie nie wiadomo co ale ktoś musi premie za to zgarnąć:(

    • Zawsze przy wprowadzaniu zmian jest grupa osób, która buczy, że źle, że wcześniej było lepiej, itp. Gwarantuje Ci, że za 2-3 tygodnie nie będziesz pamiętać jak wyglądała wcześniejsza wersja Play24 i będziesz bardzo zadowolony. Prosta psychologia – ludzie boją się zmian, nawet tych na lepsze.

      • Moja sugestia, jeśli twierdzisz co jest lepsze dla wszystkich to sugeruję zachowaj tę opinię dla swojej wiadomości!

        Nienawidzę dyktatury!
        I mówienie mi co jest dobre a co złe!

        I jeszcze jedno dlaczego – nie mogę sam decydować co jest dla mnie lepsze???

        Tylko marketingowcy i inni maniacy wciskają kit oto idzie nowe… lepsze ;-(

      • Oczywiście, wszystko co nowe jest lepsze, popatrz choćby windows 7 a windows 8, każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7, ale akurat twoje wypowiedzi nie są obiektywne bo jesteś klakierem rzecznika i piszesz pod jego dyktando więc szkoda z tobą wchodzić w dyskusje.

        • „każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7” Jakoś mam Windowsa 8.1 i mi wcale nie przeszkadza, więc nie pisz każdy.
          Pisałem dla Komórkomanii i tam też niedawno była totalna zmiana layoutu i pojawiły się niesamowite głosy sprzeciwu. Minęły 2 tygodnie i co? Zdecydowana większość twierdzi, że nowsza wersja bardziej im się podoba.
          Nie wiem, co będzie z Play24, na razie widzę roll-back starej wersji.

    • W przypadku mBanku to była niestety konieczność, bo ich stary system miał funkcjonalność poczty elektronicznej z 2001 roku, zupełnie niedostosowany do realiów.

      W przypadku Play chodzi pewnie o integrację z serwisem play.pl.

      • Nie zgodzę się, korzystałeś kiedyś ze starego systemu mbanku? raczej nie skoro tak piszesz, a co do play24 to nie było wcześniej niby integracji z play.pl? oczywiście że była bo jak do play24 się zalogowałeś to były linki do strony play, znaczy to były zakładki a samo play24 było jedną z zakładek play.pl i można było nawet ofertę sobie dla siebie dobrać także wszystko było zintegrowane i ze stroną jak najbardziej, czasem jakieś błędy były to i tak na stronie play.pl widniał twój numer także twoje argumenty są nietrafione.
        Tu raczej chodzi albo o utrudnienie użytkownikom kontrolowania kilku numerów, albo po prostu jakiś pracownik play musiał się wykazać tym że coś robi i wymyślił nowy system bo za coś kasę musi brać, nie pisze tego złośliwie ale tak to teraz w korporacjach bywa, a że ludzie się buntują i nie chcą z tego korzystać to nikogo to już nie obchodzi bo ktoś w korpo się wykazał i dostał za to pieniądze i nagrody.

        • ale w sumie to play doigra się jak mbank, tam już dużo ludzi zamknęło konta z powodu nowego systemu, tu też play może stracić sporo, wiem że system przez www to nie główny filar oferty ale jak wiemy oferty play są coraz gorsze, do tego jak zaczną psuć to co mieli najlepsze czyli obsługa przez www to na pewno stracą trochę klientów, no ale widocznie play już tak obrósł w piórka że nie będzie się tym przejmował. Tyle że na przykład w moim przypadku przeniesienie numeru to w sumie 6 numerów ze mną i część odchodzących podobnie więc różnie może być.

        • bałach, tak, korzystałem przez ponad rok, z czego pół aktywnie i mając doświadczenia z przynajmniej 4 innymi bankami, miałem systemu serdecznie dość. W moim przypadku zmiana UI podziałała na plus, bo przeniosłem do nich główne konto.

          Nie mogę się zgodzić, że P24 był w pełni zintegrowany z play.pl (i nie mówię tutaj o funkcjonalnościach) i nie wiem też z czego wynika aktualna zmiana. Jeśli chęć dalszej integracji to okej, rozumiem i nie wydaje mi się, że będzie to powód zapowiadanych przez Ciebie (i regularnie przez innych) „masowych odejść z Play” – głównie z tego powodu, że chyba nie widziałeś systemów obsługi w innych sieciach. ;)

          Co do ofert, to też wielokrotnie piszę, że niektórych z świetnych, wycofanych, ofert Play’a nie trzeba przecież przedłużać/zmieniać – mogą przejść na okres nieokreślony i będziesz je miał na zawsze.

          • To jesteś pierwszym klientem mbanku którego znam i który uważa że nowy system jest dobry. Zawsze można pograć w gierkę, zintegrować sobie konto z facebookiem. Tylko czy to jest potrzebne w systemie bankowym który służy zupełnie czemuś innemu? Dobra koniec offtopicu.
            Każdy woli co innego ale ja uważam że jak coś jest dobre to nie należy tego psuć, nie wiem dlaczego wszystko w takim kierunku idzie. I niech nikt nie pisze że to postęp bo akurat nie ma to nic z tym wspólnego.
            Jednym z głównych filarów mbanku był jego system transakcyjny i uważam że play24 również jest jednym z głównych filarów play. Bo patrząc na inne systemy opów obsługi przez www to tragedia. A obsługiwałem praktycznie wszystkie sieci.
            Co do nowego play24 wydaje mi się że sprawa jest prosta, może chcą utrudnić po prostu obsługę numerów bo trzeba będzie się naklikać żeby chociaż sprawdzić stan pakietów.
            Zresztą zamiast wprowadzić jakieś nowe funkcje czyli na przykład pokazywanie stanu pakietów po przyznaniu gdy są promocje doładowań to dodali model telefonu z którego się korzysta, przecież to bardzo potrzebna i użyteczna funkcja jest.
            No ale my możemy sobie tylko pogadać, play i tak zrobi to co ma zaplanowane. Ale coś im nie wyszło bo powrócili do starego systemu na razie.

        • Owszem, korzystałem ze starego systemu mbanku i powiem jedno: nowy jest o niebo lepszy!
          Za to w Play odwrotnie: stary bardziej przejrzysty, nawet stanu konta po zalogowaniu nie widać…

      • co ty bredzisz, stary system mbanku był idealny – żadnych bzdetów, tylko układ „tabelaryczny”, to jest bank a nie jarmark

  9. Powiedzieć o nowej odsłonie beznadzieja to komplement!

    1. Dlaczego nie mogę wybrać starego wyglądu?
    2. Dlaczego zmiany wprowadzane są bez uprzedzenia czasowego?
    3. Uznajecie samowolnie, że każda zmiana jest na lepsze, podobnie jak pewien bank ma w d… opinie swoich klientów o zmianach w ich systemie internetowym!
    4. Nowy system jest niestabilny długo otwierają się opcje itd. Często wyskakują dziwne okna, iż serwis w modernizacji lub kręcą się fioletowe kółka!
    5. Stary system był szybko ładował się miał intuicyjne menu etc.

    Oczekuję odpowiedzi rzecznika a nie Polla – fioletowego Trolla – znanego z obrażania innych!

    • to nie jest jakaś usluga, którą sobie kupujesz. chcieli zmienić i zmienili Play24. nikt nie musi Cię uprzedzać o wczesniejszych zmianach. Nie chcesz – nie korzystaj. obecniejest stara wersja. ciesz się.

  10. Po co zmieniać coś, co jest dobre? Poza tym jaki macie problem zainstalować sobie nową wersję obok starej i podmienić dopiero, gdy będzie dopracowana? Nie wiem, wszystko się w tej Polsce robi na zasadzie remont głównej drogi dojazdowej do miasta w godzinach szczytu i jeszcze w środku lata. Niby, żeby było lepiej. Ciekawe, że jak ja wrzucałem klientce nową wersję strony, to całkowita niedostępność wynosiła 30 sekund i to dlatego, że w międzyczasie czytałem głupie teksty na necie. Wiem, nie ta skala, ale tym bardziej…

    • O proszę, jest i stara wersja z powrotem. I co, nie dało się po prostu postawić dwóch obok siebie? W każdym razie dobra decyzja, wszak mogliście to tak zostawić do jutra ;p

  11. Niezła wtopa! Grucha ogłosił coś czego nie ma! Wcześniej nie mogłem zalogować się do serwisu. Teraz jest OK, jednak i-BOK został przywrócony do „starej wersji”.

    • Dokładnie zgniła grucha 2014 została przed chwilą przyznana!!!

      Murowany kandydat jest jeden – coś co nie działa ogłasza się jako nowość! A potem cud nagle znów działa stara wersja!!!

        • A czego oczekujesz? Paru kretynów jak się dowiedziało o nowej P24 to z zawiści zrobili „bombing” i się posrało. Widocznie nowa P24 nie jest idiotoodporna.

          • Poll znowu sie w tobie Antoni odezwał. Znowu konspiracyjna teoria, ze ktoś chciał zaszkodzić Play24. A niby po co? A tak prosciej nie mozna tego wytłumaczyć? Kiepskie było się zebśdziło. I tyle.

            • Jak to „a niby po co?”? Po to samo po co hejtujesz tutaj od lat. Bo nie znosisz jak się komuś dobrze wiedzie, i to bez ciężkiej pracy.

            • Poll ty piszesz o sobie z tym hejtowaniem. Ja generalnie ludzi lubię. Z wyjątkiem ciebie, bo jesteś przemądrzały.

            • Ty mnie nie lubisz bo jestem przemądrzały. Ty mnie nie lubisz bo jestem mądrzejszy od ciebie, bo zawsze cie zagnę, bo zawsze wytknę ci twoją bezmyślność.

            • Samo sedno. Znowu pokazałeś jaki jesteś przemądrzały. Słyszałeś to: Tylko głupiec twierdzi, że jest mądry. (mądrzejszy)

            • Nawet powiedzenia nie umiesz zamieścić w prawidłowym brzmieniu. „Tylko głupiec twierdzi, że jest normalny”. (Przypominam tylko jak napisałem kilka dni temu że jestem szurnięty.)
              Pomyliłeś pwenie to powiedzenie z innym które brzmi „Głupi mówi to, co wie; mądry natomiast wie, co mówi.”

            • Napisałem to co chciałem napisać. Ja znam inną wersję. Czy mogę? Czy też ty znowu wiesz najlepiej?

            • Oczywiście wiem lepiej bo nie ma takiej wersji jaką ty podałeś. To twoja radosna twórczość a więc czemu pytałeś mnie czy ją znam?

  12. A i jeszcze jedno dlaczego nie może być tak, iż stary system działa, a kto chce nowy to sobie sam dobrowolnie zmienia!

    Bo tylko w Polsce zmiany robi się z zaskoczenia i bez przygotowania odbiorcy na tego typu „niespodzianki”!

    Dziękuję za uwagę!
    Aczkolwiek pewnie ta opinia nie zostanie i tak wzięta pod uwagę!!!

  13. I znów nie działa… Przecież to nie jest wasza pierwsza próba wdrożenia. Kiedy uda Wam się coś odpalić bez falstartu?

  14. Przekroczyłeś limit logowań. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    I tak od 3 godzin.
    Może trzeba zmienić Informatyków tzn. gimbazę odesłać tam gdzie jej miejsce czyli do szkoły…

    Co to ma być :(

  15. Przecież na logikę zmiany w systemach robi się późno w nocy gdy większość ludzi mocno śpi, a tu play zrobił coś na odwrót, a potem dziwią się że tyle hejtu w internecie i na blogu, nie można było tej aktualizacji zrobić późno w nocy??
    Zresztą jak pisałem wyżej z dobrego i przejrzystego systemu zrobiła się jakaś choinka, nie da się z tego normalnie korzystać, czyżby doradzał wam ten sam człowiek co w nowym mbanku?
    Jakaś masakra. Ale wiadomo mądre głowy w korporacji wiedzą lepiej jak to ma wyglądać, bo przecież robić coś muszą, i wypłatę i premie za coś brać muszą, co za dno.

    • Abstrahując od tego, że tak z 60% wpisów w tej notce stawiam jest z jednego IP, to do jednego nie sposób się nie przychylić – takie zmiany się wprowadza w nocy, a nie przez cały dzień.

    • Hejt w necie byłby bez względu na to o której godzinie zmiany wprowadzono. Hejt jest, bo jak sama nazwa wskazuje, jest językiem nienawiści a ten wcale nie jest oparty na logicznych przesłankach.

      • Skąd się ta nienawiść bierze? Ja uważam, że w przypadku Play-a jest to spowodowane ciągłym chwaleniem go przez Rzecznika i twierdzeniem pomimo oczywistych faktów, że jest dobrze i dział a świetnie. Uważam, że ludzie nie lubię takiej pyszałkowatości. Tak jak nie lubią ciebie, bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa.

        • W naturze ludzkiej jest nienawidzić tych, którym byk się cieli, którzy za co się nie wezmą w złoto zamieniają. Takich ludzi się nie znosi.

          Praw­da rodzi niena­wiść, uległość przyjaciół. Ja przyjaciół nie szukam, ale za komplement w stylu: „… bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa” bardzo dziękuję.

          • Jeśli uważasz bycie podobnym do Play-a to proszę bardzo. Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.

            • Tego, że rzadko przyznajesz się do błędu i często wbrew faktom, twierdzisz, że Play jest bez winy. To według mnie zmniejsza Twoją wiarygodność, pomimo pozorów bycia „cool”.

            • W tym wypadku bardziej odpowiada mi podejście rzecznika Jabczyńskiego z Orange. Jest bardziej wyważone.

            • Ok. rozumiem, że mnie nie lubisz. Wolno ci. Nie przeszkadza mi to, ale choć raz załóż spodnie i napisz wobec kogo z blogowiczów (nie hejterów) mam wg ciebie złe nastawienie i w czym konkretnie ono się przejawia.

            • To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś. To chodzi o to, że uważasz, że jesteś najmądrzejszy i najsprytniejszy. Pozwól, że inni cię tak ocenią, a nie ty sam siebie.

              P.S. Wcale nie uważam, że jesteś głupi.

            • Napisałeś „Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.” a teraz twierdzisz „To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś”. To w końcu mam dobre nastawienie czy mam złe? I którego z tych „nastawów” nie lubisz? Napisz wreszcie o co ci chodzi z tym moim nastawieniem do blogowiczów, bo zamiast popłakać się ze zgryzoty to poleję się ze śmiechu.

          • Ale pisałeś, że ja mam złe nastawienie do blogowiczów. Rozumiem, że błaznujesz, rób to jednak lepiej bo błaznować też trza łumieć.

          • Jak czytam twoje wypociny to wiem, ze Pan Gruszka nie ma czym sie przejmowac, bo piszesz jak ostatni blazen, ogarnij sie i wyjdz

  16. Beznadziejna strona, jeszcze nie udało mi się zalogować, a jeśli się udaje, pojawia się komunikat w rodzaju”przekroczony czas logowania” (lub tp.) i mam się zalogować ponownie. Bardzo śmieszne…

  17. Niestety nie udało mi się jeszcze zalogować do serwisu ale wierzę, że warto poczekać żeby zobaczyć nowe ulepszone play24 :)

  18. A ja mam stare Play24 . Oszukańcy ! Takie samo jak LTE w Rypinie , tylko na mapie – nowy interfejs Play24 tylko na blogu . Jak tak dalej pójdzie to internet zaczniecie wysyłać listami, sms-y gołębiami a telefony każecie wymienić na megafony . Doopa taka jak na moje.

  19. Konsultanci na infolinii mówią ze u Polla działa a Pan Sylwerski będzie etatowo tłumaczył co rzecznik miał namyśi

  20. u mnie nadal jest po staremu (?)

    i mam nadzieję, że dodaliście w końcu jakiekolwiek przydatne informacje o stanie konta w taryfach Formuła??

    po co mi tylko informacja o saldzie, pakiecie złotówek i limicie kredytowym?? chcę informacji ile ten pakiet złotówek oznacza minut i sms/mms’ów!!! skoro minuta/sms/mms w danej taryfie kosztuje X zł to chyba nie problem umieścić tam taką informację??

    no i najważniejsze: chcę mieć informację o ilości pozostałych MB w pakiecie, który mam w taryfie!!!!

    obecna strona/zakładka „Stan konta” to nieporozumienie, kompletnie bezużyteczna

  21. Prawdą jest, że takie zmiany robi się w nocy np: od 23;
    Prawdą jest, że wprowadzanie tych zmian w trakcie dnia utrudniają klienci starający się już sprawdzić co się zmieniło;
    Nieprawdą jest a bynajmniej niepowinno być, że wdrażanie w nocy generuje koszty myślę, że wystarczy kazać przyjść informatykom odpowiedzialnym za wdrożenie zamiast w dzień to w nocy i prawdziwi informatycy to zrozumieją i przyjdą właściwie sami powinni na to wpaść.

    • Jak to nie powinna generować kosztów praca w nocy? Przecież to niezgodne z prawem pracy. Jeśli pracodawca zmusza cie do przyjścia w nocy to ma obowiązek cię za to dodatkowo wynagrodzić. Wiadomo, że u prywaciarza nikt nie „podskoczy” ale to nie znaczy że jest poprawne. U mnie informatycy pracują do 20-tej po czym beret na głowę, torba w garść i do domu. Radźta se same.

    • wielu z Was nie zna kodeksu pracy i nie wie że jest dodatek za prace w porze nocnej ale jest on groszowy bo liczony zawsze od najniższej stawki godzinowej bez względu ile pracownik ma za godzinę pracy stawka jest taka sama dla wszystkich. Pore nocną ustala pracodawca w regulaminie pracy( nawet prywaciarz co ma sklep i zatrudnia 1 osobę). Odrębną kwestią jest to czy informatycy chcą pracować w nocy za tak niski dodatek.

  22. Gdzie ta nowa wersja ? Nawet nie ma opcji zaloguj do nowej :( Wersja w sumie najmniej ważna , ale tez bym chciał zobaczyć nowy design :)

  23. pabloki zgodne czy nie zgodne mało istotne sami skoro wybrali taką a nie inną pracę powinni mieć świadomość, że takie rzeczy robi się nocą więc pracując przy takich projektach powinni być na to automatycznie gotowi wyobraś sobie np: warzna infolinia kilkaset telefonów na godzinę a genialny iformatyk wpada na pomysł podmiany platformy telekomunikacyjnej. czy byłoby to rozsądne?
    Nikt z nas nie wie także na jakich umowach pracują informatycy może to firma zewnętrzna wdraża?
    Może każdy z informatyków jest na własnej działalności a wtedy dodatkowy koszt żaden.
    Przy firmie zewenętrznej także koszt żaden.

    • Niemniej jednak dyby pracowali od 8-20 można im płacić mniej a i tak pod telefonem muszą być i w razie awarii dodatkowa kasa leci. Podkreślam „w razie awarii”. Ja ni chcę w rachunku płacić za utrzymywanie dyżurnego informatyka tylko dla „nocnej zmiany warty”

      • Ale ja serio myślałem, że wygłupiasz się z tymi kosztami. Przecież dla dużej firmy taki koszt jest żaden i na pewno nie odbije się Poll na Twoim portfelu.

        A ten kodeks pracy do którego się tak odwołujesz mało kogo obchodzi. Rozwiązanie jest proste – outsourcing lub umowa-zlecenie.

        • Na pewno w jakimś stopniu się odbije nawet tak mały koszt. Kanarek do kanarka aż uzbiera się miarka.

          Z kodeksem to masz rację. Mało kogo on obchodzi, ale nie można pisać, że „praca w nocy nie powinna generować dodatkowych kosztów”. No właśnie powinna ponieważ powinniśmy za pracę w nocy otrzymywać wyższe wynagrodzenie, o ile oczywiście nie jest to specyficzna praca (np:stróż nocny) która sama z siebie jest nocną i nie można jej wykonywać w dzień. Ja np nie dostawałem dodatkowych pieniędzy za pracę w nocy, bo tego co robiłem nie można było wykonać w dzień ze względu na różnicę czasu pomiędzy np Australią, Japonią czy Ameryką a Europą.

            • Ja tam jestem mądry, zdrowy, szczęśliwy i na kasę nie narzekam. Pracuj nad sobą to może tyle ile masz cię zadowoli. O zdrowie nie walcz – nie dasz rady.

          • Zarabiam nieźle, do najgłupszych nie należę, zdrowie może być ale nigdy się tym nie chwalę. Mam kolejną sentencję dla ciebie Poll: Tylko biedny chwali się tym jaki jest bogaty i na co go stać. Prawdziwy bogaty jest z tym dyskretny. Nigdy się tym nie chwali.

            • Toteż ja się zarobkami nie chwaliłem w stylu „Zarabiam nieźle”. Za to ty sam napisałeś, że powinniście być mądrzy szczęśliwi i bogaci. Co wam stoi…na przeszkodzie by takimi być?

  24. Poll ale wypisujesz bzdury.To nie te czasy,że torba w garść i po 20 do domku…Mój znajomy prowadzi firmę elektryczną.Wyobraź sobie,żeby wygrać przetarg na modernizację przewodów w bankach w Warszawie musi mieć z góry założoną pracę NOCAMI! Co Ty myślisz,że rozłożą się za sprzętem za dnia?Przeglądy sieci,różnego rodzaju naprawy robi tylko nocami.A pracownicy mają w dzień wolne.

    • Bo tak pozwoliliśmy pracodawcy by być absurdalnie elastycznym. Nie jest to zgodne z kodeksem pracy. To, że wszyscy kodeks maja w dużym poważaniu to już inna sprawa. U mnie informatycy wychodzą o 20-tej i pozostają pod telefonem w razie godziny „W”.

  25. co za głupota, jak ich LTE, 3G i działający roaming krajowy, teraz dołącza p24… jest ale ni ma…

  26. Czekam na nowy play 24 i już ;-)
    Cieszy mnie to, że operator cały czas aktualizuje serwis.

    Poddobnie ludki narzekały na nowy iOS 7 a teraz są w nim zakochani ;-D

  27. Glosujemy na przyznanie nagrody zgniłej Gruchy dla PLAY za falstart nowej platformy P24. Kto jest za?

  28. Hej, a dlaczego nie ma autoryzacji sms jak to było za starego play24.

    Kilka godzin temu zmieniałem taryfę i idzie bez autoryzacji. Zmieńcie to!!!

  29. Wzięli (zły) przykład z mbanku. Ani to ładne, ani wygodne. Trzeba się dodatkowo naklikać. Z mbubla emigruję, do play24 na szczęście rzadko zaglądam, a od teraz jeszcze rzadziej.

  30. Zbiorczych raportów zużycia dla wszystkich numerów nie ma. Masakra jakaś dwa lata pracy i tylko grafika zmieniona.

  31. MOGLIŚCIE ZROBIĆ DO WYBORU UŻYTKOWNIKÓW STARĄ WERSJE I NOWĄ DLA MNIE TA NOWA STRONA JEST OKROPNA!!!! TAMTA BYŁA PRZEJRZYSTA I ŁATWA W OBSŁUDZE !!!!

  32. No właśnie! Jak uzyskać informację o wykorzystaniu ilości mb ? Zniknęła info i się nie pojawiła w nowym wydaniu.Jak długo można czekać?

  33. nie moge sie z wami w zaden sposob skontaktowac. moj telefon nie ma zasiegu tylko w angli i irlandi. jak chce sie zalogowac to kazecie mi wpisac pin ktory do mnie wysylacie ale jak nie mam zasiegu to jak go odebrac. ot i kolo sie zamyka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości