Uruchomiliśmy właśnie całkowicie odmienione Play24, które od teraz jest zintegrowane ze stroną Play.pl. Przebudowaliśmy całą stronę wizualną systemu, doszło też kilka nowych funkcjonalności.
Po zalogowaniu zobaczycie stronę podsumowującą wszystkie dane konta, a w menu u góry strony skróty do najważniejszych ustawień. Cały system Play24 zostanie odświeżony wizualnie zintegrowany ze stroną Play.pl, dlatego nawigacja po nowym Play24 nie sprawi Wam problemów :-)
Duże zmiany czekają „Zgłoszenia”. Od teraz przed wysłaniem zapytania zobaczycie najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami – być może znajdziecie rozwiązanie sprawy bez wysyłania zgłoszenia? :-)
Poniżej poglądowe zrzuty ekranu:
Aktualizacja:
Jak to bywa czasami przy większych wdrożeniach pojawiają się komplikacje. Bardzo przepraszam i mam nadzieję, że sytuacja wkrótce wróci do normy.
A gdzie teraz jest zakładka „zgłoszenia” ??
Nie dostałem odpowiedzi od 03/01 na moja prośbę o ofertę…
ale muuuuuuuuuuuuuuuuuli
na razie w skali od 1 do 5 1 za zamulanie…
CO TO „ŚRODKI PROMOCYJNE” kto kogo promuje i czyimi pieniędzmi ???!~!!!!!!!!!!!!
co to „środki promocyjne” ? kogo promują i czyją forsą
Dlaczego w nocy play 24 jest niedostępny ??????????????????????????/
mam mieszane uczucia,czy to jest zmiana na lepsze.poprzednio po zalogowaniu od razu widziałem stan konta,pakietów
nie działa mi…
Dokładnie nie działa!
Spokojnie, przecież jest informacja, że trwają prace modernizacyjne. Jestem pewien, że ta sprawa ma teraz najwyższy priorytet.
„Uruchomiliśmy właśnie całkowicie odmienione Play24”
To uruchomione jest to nowe Play24 czy też nie? Działa czy nie?
Działa. Wejdź na stronę i zobacz.
Tak. Działa. Stara wersja.
Zmiana na gorsze by cokolwiek zobaczyć trzeba klikać po kilka razy wcześniej wszystko widoczne zaraz po zalogowaniu. Playu wielki minus za play24, a do tej pory myślałam, że to fajna sieć.
Durna baba z ciebie, od kiedy to serwis play24 decyduje o tym czy siec jest jak to nazywaja prosci ludzie, najprosci – fajna? Gdzie Twoj mozg kobieto ?
Przydałaby się możliwość zmiany taryfy on-line.
Pytanie tylko: Po co? bo taki design teraz modny? a gdzie użyteczność? Widzę, że Play się w mBank bawi…
To zapytam po raz kolejny, kiedy pojawi się obiecana aplikacja play24 dla WP?
Pewnie nigdy :P
Play ma wyjątkowe uczulenie na system Windows Phone i prędzej trafisz szóstkę w totka niż doczekasz się oficajlnej aplikacji od Play.
Miała być do końca 2013 roku.
19 listopada 2013 Rzecznik pisał:
„Nie mogę podać dokładnej daty, ale staramy się zrobić wszystko aby użytkownicy Windows Phone mieli dostęp do Play24 jeszcze w tym roku.”
Ciekawe dlaczego żadnej informacji na ten temat już nie raczył zamieścić.
Widać o porażkach sieci Play się tutaj nie pisze.
Jak można tutaj pisać o porażkach Play – przecież to taka cudowna, najlepsza sieć, cód miód i orzeszki i w ogóle :P
jeśli już to CUD a nie cód.
Ale „cód” sie lepiej rymuje z miód ;)
To jeszcze raz przeczytaj ten cytat, ale ze zrozumieniem – nie było nic „obiecywane”. Rozumiem, że wszyscy chcą aplikację, ale widocznie Play potrzebuje więcej czasu na testy, by wypuścić dopracowany produkt.
Potrzebują więcej czasu – dobre sobie.
Przy każdej okazji doskonale widać, że Play ma w głębokim powarzaniu klientów posiadających telefony z systemem Windows Phone.
Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.
Więc przestańmy wciskać kit, że potrzebują więcej czasu by wypuścić dopracowany produkt.
„Jakiekolwiek aplikacje jakie powstają, z jakiejkolwiek okazji
są dostępne wyłącznie na Androida i IOS.”
Zgadzam się – i to wszędzie. Na wersje na WP trzeba zawsze czekać trochę dłużej.
polać mu! dobrze prawi! od dłuższego czasu PLAY dzieli Klientów na lepszych i gorszych…
Idz sie leczyc, dla mnie ty tez jestes gorszy inigdy bym ci nie dal niczego lepszego, jestes za malutki na ta siec
Krzysiek to zabawne i nie wiem w imię czego, jak nieraz starasz się usprawiedliwiać rzeczy do nieusprawiedliwienia.
Ten cytat jest już bardziej oczywisty – ” W tym roku udostępnimy również aplikację na telefony z Windows Phone! :-) Wiem, że wielu z Was na nią czeka – pracujemy nad nią intensywnie :-)”. I można to traktować jako obietnicę.
I nie chodzi mi o to, że aplikacja P24 na WP to jakaś mega ważna rzecz (chociaż z pewnością jej brak jest uciążliwy dla klientów), ale o przekazywanie informacji, które się często nie sprawdzają i robienie rzeczy bez końca – to ostatnie tyczy się tej apki, jak i zapowiadanego odkąd pamiętam przejścia RBMPlay. W końcu nie oszukujmy się, że przy gotowym api pod apki na iPhone i androida utworzenie kolejnej na WP to nie jest wyczyn na ponad rok…
MARCIN GRUSZKA ale serwis teraz nie działa. Modernizacja wdzień i w dodatku w dzień chwalenia sie nowym serwisem?
buba
Szkoda, że zakładka „statystyki” została tak mocno ograniczona. Na koniec miesiąca zawsze sprawdzałem gdzie dzwonię więcej, do sieci czy poza. Myślałem, że wzorem pozostałych operatorów rozbudujecie statystyki
Nie została ograniczona. Da się rozwinąć te opcje i zobaczyć wykres.
Zalogowałem się raz,przeskoczyłem na inny numer dodany do konta,popatrzyłem,chcę się wylogować,wylogowało z 1go,chce się wylogować z 2go…..przekierowania i pokazuje info PRZEPRASZAMY! PRZEKROCZYŁEŚ LIMIT LOGOWAŃ.SPRUBÓJ PONOWNIE ZA KILKA MIN. CZY WYLOGOWANIE MOŻNA ZALICZYĆ DO ZALOGOWAŃ?
Witam
jaki jest adres skrzynki elektronicznej na ktory można wysłac wypowiedzenie internetu
Osobiście w salonie lub listownie na adres korespondencyjny P4.
Wyślij skan pisma na [email protected] i oczekuj przydzielenia numeru zgłoszenia. Wtedy będziesz miał pewność, czy doszło. Oczywiście mówimy o standardowym wypowiedzeniu umowy, a nie o żadnych akcjach promocyjnych typu testuj.
Ten nowy play24 to jakieś tałatajstwo. Co to się wyprawia, że psuje się to co jest dobre? To samo z mbankiem się stało, wdrożyli nowy system który wygląda jak choinka, a stary który był dobry chcą zamykać, konto w mbanku już zamknąłem, jak tak dalej będzie z play to i z play się pożegnam.
Po co zmieniać na gorsze to co jest dobre?
Wcześniejsza wersja była najlepsza ze wszystkich operatorów a to nowe to takie nie wiadomo co ale ktoś musi premie za to zgarnąć:(
Zawsze przy wprowadzaniu zmian jest grupa osób, która buczy, że źle, że wcześniej było lepiej, itp. Gwarantuje Ci, że za 2-3 tygodnie nie będziesz pamiętać jak wyglądała wcześniejsza wersja Play24 i będziesz bardzo zadowolony. Prosta psychologia – ludzie boją się zmian, nawet tych na lepsze.
Moja sugestia, jeśli twierdzisz co jest lepsze dla wszystkich to sugeruję zachowaj tę opinię dla swojej wiadomości!
Nienawidzę dyktatury!
I mówienie mi co jest dobre a co złe!
I jeszcze jedno dlaczego – nie mogę sam decydować co jest dla mnie lepsze???
Tylko marketingowcy i inni maniacy wciskają kit oto idzie nowe… lepsze ;-(
Czy ja wprowadzam dyktaturę? :(
tak =,=
Oczywiście, wszystko co nowe jest lepsze, popatrz choćby windows 7 a windows 8, każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7, ale akurat twoje wypowiedzi nie są obiektywne bo jesteś klakierem rzecznika i piszesz pod jego dyktando więc szkoda z tobą wchodzić w dyskusje.
„każdy kto ma 8 usuwa kafelki i robi tak żeby można było obsługiwać tak jak 7” Jakoś mam Windowsa 8.1 i mi wcale nie przeszkadza, więc nie pisz każdy.
Pisałem dla Komórkomanii i tam też niedawno była totalna zmiana layoutu i pojawiły się niesamowite głosy sprzeciwu. Minęły 2 tygodnie i co? Zdecydowana większość twierdzi, że nowsza wersja bardziej im się podoba.
Nie wiem, co będzie z Play24, na razie widzę roll-back starej wersji.
Mnie się nowy layout komórkomani nie podoba. Uważam, że jest nieczytelny.
W przypadku mBanku to była niestety konieczność, bo ich stary system miał funkcjonalność poczty elektronicznej z 2001 roku, zupełnie niedostosowany do realiów.
W przypadku Play chodzi pewnie o integrację z serwisem play.pl.
Nie zgodzę się, korzystałeś kiedyś ze starego systemu mbanku? raczej nie skoro tak piszesz, a co do play24 to nie było wcześniej niby integracji z play.pl? oczywiście że była bo jak do play24 się zalogowałeś to były linki do strony play, znaczy to były zakładki a samo play24 było jedną z zakładek play.pl i można było nawet ofertę sobie dla siebie dobrać także wszystko było zintegrowane i ze stroną jak najbardziej, czasem jakieś błędy były to i tak na stronie play.pl widniał twój numer także twoje argumenty są nietrafione.
Tu raczej chodzi albo o utrudnienie użytkownikom kontrolowania kilku numerów, albo po prostu jakiś pracownik play musiał się wykazać tym że coś robi i wymyślił nowy system bo za coś kasę musi brać, nie pisze tego złośliwie ale tak to teraz w korporacjach bywa, a że ludzie się buntują i nie chcą z tego korzystać to nikogo to już nie obchodzi bo ktoś w korpo się wykazał i dostał za to pieniądze i nagrody.
ale w sumie to play doigra się jak mbank, tam już dużo ludzi zamknęło konta z powodu nowego systemu, tu też play może stracić sporo, wiem że system przez www to nie główny filar oferty ale jak wiemy oferty play są coraz gorsze, do tego jak zaczną psuć to co mieli najlepsze czyli obsługa przez www to na pewno stracą trochę klientów, no ale widocznie play już tak obrósł w piórka że nie będzie się tym przejmował. Tyle że na przykład w moim przypadku przeniesienie numeru to w sumie 6 numerów ze mną i część odchodzących podobnie więc różnie może być.
bałach, tak, korzystałem przez ponad rok, z czego pół aktywnie i mając doświadczenia z przynajmniej 4 innymi bankami, miałem systemu serdecznie dość. W moim przypadku zmiana UI podziałała na plus, bo przeniosłem do nich główne konto.
Nie mogę się zgodzić, że P24 był w pełni zintegrowany z play.pl (i nie mówię tutaj o funkcjonalnościach) i nie wiem też z czego wynika aktualna zmiana. Jeśli chęć dalszej integracji to okej, rozumiem i nie wydaje mi się, że będzie to powód zapowiadanych przez Ciebie (i regularnie przez innych) „masowych odejść z Play” – głównie z tego powodu, że chyba nie widziałeś systemów obsługi w innych sieciach. ;)
Co do ofert, to też wielokrotnie piszę, że niektórych z świetnych, wycofanych, ofert Play’a nie trzeba przecież przedłużać/zmieniać – mogą przejść na okres nieokreślony i będziesz je miał na zawsze.
To jesteś pierwszym klientem mbanku którego znam i który uważa że nowy system jest dobry. Zawsze można pograć w gierkę, zintegrować sobie konto z facebookiem. Tylko czy to jest potrzebne w systemie bankowym który służy zupełnie czemuś innemu? Dobra koniec offtopicu.
Każdy woli co innego ale ja uważam że jak coś jest dobre to nie należy tego psuć, nie wiem dlaczego wszystko w takim kierunku idzie. I niech nikt nie pisze że to postęp bo akurat nie ma to nic z tym wspólnego.
Jednym z głównych filarów mbanku był jego system transakcyjny i uważam że play24 również jest jednym z głównych filarów play. Bo patrząc na inne systemy opów obsługi przez www to tragedia. A obsługiwałem praktycznie wszystkie sieci.
Co do nowego play24 wydaje mi się że sprawa jest prosta, może chcą utrudnić po prostu obsługę numerów bo trzeba będzie się naklikać żeby chociaż sprawdzić stan pakietów.
Zresztą zamiast wprowadzić jakieś nowe funkcje czyli na przykład pokazywanie stanu pakietów po przyznaniu gdy są promocje doładowań to dodali model telefonu z którego się korzysta, przecież to bardzo potrzebna i użyteczna funkcja jest.
No ale my możemy sobie tylko pogadać, play i tak zrobi to co ma zaplanowane. Ale coś im nie wyszło bo powrócili do starego systemu na razie.
Owszem, korzystałem ze starego systemu mbanku i powiem jedno: nowy jest o niebo lepszy!
Za to w Play odwrotnie: stary bardziej przejrzysty, nawet stanu konta po zalogowaniu nie widać…
co ty bredzisz, stary system mbanku był idealny – żadnych bzdetów, tylko układ „tabelaryczny”, to jest bank a nie jarmark
Powiedzieć o nowej odsłonie beznadzieja to komplement!
1. Dlaczego nie mogę wybrać starego wyglądu?
2. Dlaczego zmiany wprowadzane są bez uprzedzenia czasowego?
3. Uznajecie samowolnie, że każda zmiana jest na lepsze, podobnie jak pewien bank ma w d… opinie swoich klientów o zmianach w ich systemie internetowym!
4. Nowy system jest niestabilny długo otwierają się opcje itd. Często wyskakują dziwne okna, iż serwis w modernizacji lub kręcą się fioletowe kółka!
5. Stary system był szybko ładował się miał intuicyjne menu etc.
Oczekuję odpowiedzi rzecznika a nie Polla – fioletowego Trolla – znanego z obrażania innych!
1)2)3) bo to nie jest rząd demokratyczny i masz goowno do gadania. Wskaż kogo obraziłem i gdzie?
to nie jest jakaś usluga, którą sobie kupujesz. chcieli zmienić i zmienili Play24. nikt nie musi Cię uprzedzać o wczesniejszych zmianach. Nie chcesz – nie korzystaj. obecniejest stara wersja. ciesz się.
Po co zmieniać coś, co jest dobre? Poza tym jaki macie problem zainstalować sobie nową wersję obok starej i podmienić dopiero, gdy będzie dopracowana? Nie wiem, wszystko się w tej Polsce robi na zasadzie remont głównej drogi dojazdowej do miasta w godzinach szczytu i jeszcze w środku lata. Niby, żeby było lepiej. Ciekawe, że jak ja wrzucałem klientce nową wersję strony, to całkowita niedostępność wynosiła 30 sekund i to dlatego, że w międzyczasie czytałem głupie teksty na necie. Wiem, nie ta skala, ale tym bardziej…
O proszę, jest i stara wersja z powrotem. I co, nie dało się po prostu postawić dwóch obok siebie? W każdym razie dobra decyzja, wszak mogliście to tak zostawić do jutra ;p
Szeczniku a może by tak nowe porno 9gr/min do wszystkich do 23 edycji WOŚP. Prawda że fajny pomysł?
Niezła wtopa! Grucha ogłosił coś czego nie ma! Wcześniej nie mogłem zalogować się do serwisu. Teraz jest OK, jednak i-BOK został przywrócony do „starej wersji”.
Dokładnie zgniła grucha 2014 została przed chwilą przyznana!!!
Murowany kandydat jest jeden – coś co nie działa ogłasza się jako nowość! A potem cud nagle znów działa stara wersja!!!
Zgadzam się w całej rozciągłości. Sprawdziłem. Stara wersja Play24 wróciła. Co na to Rzecznik?
A czego oczekujesz? Paru kretynów jak się dowiedziało o nowej P24 to z zawiści zrobili „bombing” i się posrało. Widocznie nowa P24 nie jest idiotoodporna.
„Ostatnie udane logowanie: 13/01/2014 22:50:12 ” . Czasem masz racje.
Ja? Ja mam zawsze rację gdy zabieram „głos”
Poll znowu sie w tobie Antoni odezwał. Znowu konspiracyjna teoria, ze ktoś chciał zaszkodzić Play24. A niby po co? A tak prosciej nie mozna tego wytłumaczyć? Kiepskie było się zebśdziło. I tyle.
Jak to „a niby po co?”? Po to samo po co hejtujesz tutaj od lat. Bo nie znosisz jak się komuś dobrze wiedzie, i to bez ciężkiej pracy.
Poll ty piszesz o sobie z tym hejtowaniem. Ja generalnie ludzi lubię. Z wyjątkiem ciebie, bo jesteś przemądrzały.
Ty mnie nie lubisz bo jestem przemądrzały. Ty mnie nie lubisz bo jestem mądrzejszy od ciebie, bo zawsze cie zagnę, bo zawsze wytknę ci twoją bezmyślność.
Samo sedno. Znowu pokazałeś jaki jesteś przemądrzały. Słyszałeś to: Tylko głupiec twierdzi, że jest mądry. (mądrzejszy)
Nawet powiedzenia nie umiesz zamieścić w prawidłowym brzmieniu. „Tylko głupiec twierdzi, że jest normalny”. (Przypominam tylko jak napisałem kilka dni temu że jestem szurnięty.)
Pomyliłeś pwenie to powiedzenie z innym które brzmi „Głupi mówi to, co wie; mądry natomiast wie, co mówi.”
Napisałem to co chciałem napisać. Ja znam inną wersję. Czy mogę? Czy też ty znowu wiesz najlepiej?
Oczywiście wiem lepiej bo nie ma takiej wersji jaką ty podałeś. To twoja radosna twórczość a więc czemu pytałeś mnie czy ją znam?
Zostawcie stary serwis! Czytelny, wszystko pod ręką. Nowy to porażka, trzeba 2x więcej się naklikać.
A i jeszcze jedno dlaczego nie może być tak, iż stary system działa, a kto chce nowy to sobie sam dobrowolnie zmienia!
Bo tylko w Polsce zmiany robi się z zaskoczenia i bez przygotowania odbiorcy na tego typu „niespodzianki”!
Dziękuję za uwagę!
Aczkolwiek pewnie ta opinia nie zostanie i tak wzięta pod uwagę!!!
nic się nie zmieniło, jest po staremu
jak po staremu ? U mnie wogóle nie działa tylko kieruje na potwierdzenia danych.
U mnie wszystko wygląda tak samo. No chyba że nowe 24play jest tylko dla abonentowców.
Nowa wersja pojawiła się na chwilkę i po fali krytyki, ze nie działa, operator wycofał się z nowej wersji :)
Dokładnie tak, u mnie nie ma informacji w taryfie formuła s dla firm
ja sie zalogowałem ale bład pokazuje :( został przez nas zarejestrowany heh masakraa
Jakiś nowy rzecznik play ten Krzysiek Sykwerski czy jak?
Nie przypominam sobie żadnej umowy :(
Sorry za pomyłke w nazwisku Sylwerski. OK już wiem o tytm Krzyśku.
Nie ma sprawy :)
I znów nie działa… Przecież to nie jest wasza pierwsza próba wdrożenia. Kiedy uda Wam się coś odpalić bez falstartu?
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Przekroczyłeś limit logowań. Spróbuj ponownie za kilka minut.
I tak od 3 godzin.
Może trzeba zmienić Informatyków tzn. gimbazę odesłać tam gdzie jej miejsce czyli do szkoły…
Co to ma być :(
Przecież na logikę zmiany w systemach robi się późno w nocy gdy większość ludzi mocno śpi, a tu play zrobił coś na odwrót, a potem dziwią się że tyle hejtu w internecie i na blogu, nie można było tej aktualizacji zrobić późno w nocy??
Zresztą jak pisałem wyżej z dobrego i przejrzystego systemu zrobiła się jakaś choinka, nie da się z tego normalnie korzystać, czyżby doradzał wam ten sam człowiek co w nowym mbanku?
Jakaś masakra. Ale wiadomo mądre głowy w korporacji wiedzą lepiej jak to ma wyglądać, bo przecież robić coś muszą, i wypłatę i premie za coś brać muszą, co za dno.
Abstrahując od tego, że tak z 60% wpisów w tej notce stawiam jest z jednego IP, to do jednego nie sposób się nie przychylić – takie zmiany się wprowadza w nocy, a nie przez cały dzień.
Hejt w necie byłby bez względu na to o której godzinie zmiany wprowadzono. Hejt jest, bo jak sama nazwa wskazuje, jest językiem nienawiści a ten wcale nie jest oparty na logicznych przesłankach.
Witaj piewco wolności słowa!
A teraz Troll Poll – morda w kubeł i szukaj dna!!!
Skąd się ta nienawiść bierze? Ja uważam, że w przypadku Play-a jest to spowodowane ciągłym chwaleniem go przez Rzecznika i twierdzeniem pomimo oczywistych faktów, że jest dobrze i dział a świetnie. Uważam, że ludzie nie lubię takiej pyszałkowatości. Tak jak nie lubią ciebie, bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa.
W naturze ludzkiej jest nienawidzić tych, którym byk się cieli, którzy za co się nie wezmą w złoto zamieniają. Takich ludzi się nie znosi.
Prawda rodzi nienawiść, uległość przyjaciół. Ja przyjaciół nie szukam, ale za komplement w stylu: „… bo jesteś podobny w tym co robisz do Playa” bardzo dziękuję.
Jeśli uważasz bycie podobnym do Play-a to proszę bardzo. Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.
a czego nie lubisz w mojej postawie?
Tego, że rzadko przyznajesz się do błędu i często wbrew faktom, twierdzisz, że Play jest bez winy. To według mnie zmniejsza Twoją wiarygodność, pomimo pozorów bycia „cool”.
W tym wypadku bardziej odpowiada mi podejście rzecznika Jabczyńskiego z Orange. Jest bardziej wyważone.
Ok. rozumiem, że mnie nie lubisz. Wolno ci. Nie przeszkadza mi to, ale choć raz załóż spodnie i napisz wobec kogo z blogowiczów (nie hejterów) mam wg ciebie złe nastawienie i w czym konkretnie ono się przejawia.
To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś. To chodzi o to, że uważasz, że jesteś najmądrzejszy i najsprytniejszy. Pozwól, że inni cię tak ocenią, a nie ty sam siebie.
P.S. Wcale nie uważam, że jesteś głupi.
Napisałeś „Tak jak nie lubię postawy Rzecznika Play-a tak i nie lubię twojego nastawienia do innych blogowiczów.” a teraz twierdzisz „To nie chodzi o to, że masz złe nastawienie do kogoś”. To w końcu mam dobre nastawienie czy mam złe? I którego z tych „nastawów” nie lubisz? Napisz wreszcie o co ci chodzi z tym moim nastawieniem do blogowiczów, bo zamiast popłakać się ze zgryzoty to poleję się ze śmiechu.
Złe nastawienie mam do ciebie, a nie lubię Gruszki. Mogę?
Ale pisałeś, że ja mam złe nastawienie do blogowiczów. Rozumiem, że błaznujesz, rób to jednak lepiej bo błaznować też trza łumieć.
Jak czytam twoje wypociny to wiem, ze Pan Gruszka nie ma czym sie przejmowac, bo piszesz jak ostatni blazen, ogarnij sie i wyjdz
Beznadziejna strona, jeszcze nie udało mi się zalogować, a jeśli się udaje, pojawia się komunikat w rodzaju”przekroczony czas logowania” (lub tp.) i mam się zalogować ponownie. Bardzo śmieszne…
stara wersja play24 informatyków do szkoły wysłac zeby sie nauczyli jak poprawne sie tworzy serwisy www
Tacy informatycy jaka sieć.
Porównaj sobie strony do zarządzania u innych opów. Tutaj jest wzorowo.
wzorowo to było jak był stary play24, teraz to wygląda jak orange online, generalnie dolina.
Oczywiście nie działa – chłam!!! A muszę pilnie się zalogować, żeby zrobić zgłoszenie.
nie działa
do bani..!
Niestety nie udało mi się jeszcze zalogować do serwisu ale wierzę, że warto poczekać żeby zobaczyć nowe ulepszone play24 :)
nie działa
jestem na kartę gdzie nowe play24 inni widza ja nie co sie dzieje ????
A ja mam stare Play24 . Oszukańcy ! Takie samo jak LTE w Rypinie , tylko na mapie – nowy interfejs Play24 tylko na blogu . Jak tak dalej pójdzie to internet zaczniecie wysyłać listami, sms-y gołębiami a telefony każecie wymienić na megafony . Doopa taka jak na moje.
Konsultanci na infolinii mówią ze u Polla działa a Pan Sylwerski będzie etatowo tłumaczył co rzecznik miał namyśi
u tych dwóch to działa non stop , a nowy system jest piękny, cukierkowy, takie kolory że szok, ważne aby się dobrze świeciło i po oczach jechało, a to że to nie jest funkcjonalne to już nikogo nie obchodzi.
Skoro nie działa nowa wersja to skąd wiesz jaka jest? Jak to w końcu jest? Jedni maja nową wersję a drudzy starą?
Nikt nie ma nowej prawdopodobnie w tym momencie oprócz działu IT w Play.
A to dziwne, bo wszystkim się nowa nie podoba;-)
Przez pewien czas nowa wersja działała. Czy umiesz czytać co piszą inni? Poza tym są screeny nowej wersji w wiadomości.
Nie wszystkim Poll. Tobie się podoba. Nieprawdaż?
Działała 40 minut. Niewiele da się powiedzieć po tak krótkim czasie, zwłaszcza, że wywalało po 2 minutach. Czytaj dokładnie. Nie będziesz później musiał pisać, że POWINIENEŚ być mądry, zdrowy i bogaty.
A czyż nie powinienem?
Ależ tak, powinieneś być mądry, zdrowy i bogaty.
nowy play24 jest wdrażany etapowo. bo loguje się patrzę i widzę stary p24
Też mam starą wersję. Gdzie nowa?
A nowa ci sie podoba czy nie?
takie zmiany sie robi w nocy na spokojnie a nie na szybkiego nadal play24 w starej wersji
A ja sobie nie życzę w nocy dokonywać takich zmian bo trzeba „nadgodziny” zapłacić za wprowadzenie co się odbija na portfelu klienta.
A ty jesteś nadgorliwy o urodzenia czy odkąd zainstalowałeś sobie fioletową aktywację?
Nadgorliwy?
A co płacą ci za to?
A zauważyłeś znak pytający na końcu słowa „nadgorliwy”?
Poll, rozumiem, że tekst o nadgodzinach i portfelu klienta to jakaś konwencja żartu.
Niestety nie. To pastisz na kodeks pracy.
Ostatnie udane logowanie: 13/01/2014 22:50:12
Ostatnie nieudane logowanie: 27/06/2013 23:41:25
coś chyba nie działa tak jak powinno… cały czas mam „stary” wyglad play24..
u mnie nadal jest po staremu (?)
i mam nadzieję, że dodaliście w końcu jakiekolwiek przydatne informacje o stanie konta w taryfach Formuła??
po co mi tylko informacja o saldzie, pakiecie złotówek i limicie kredytowym?? chcę informacji ile ten pakiet złotówek oznacza minut i sms/mms’ów!!! skoro minuta/sms/mms w danej taryfie kosztuje X zł to chyba nie problem umieścić tam taką informację??
no i najważniejsze: chcę mieć informację o ilości pozostałych MB w pakiecie, który mam w taryfie!!!!
obecna strona/zakładka „Stan konta” to nieporozumienie, kompletnie bezużyteczna
czy tylko ja nie widzę zmian i mam wszystko po staremu?
Prawdą jest, że takie zmiany robi się w nocy np: od 23;
Prawdą jest, że wprowadzanie tych zmian w trakcie dnia utrudniają klienci starający się już sprawdzić co się zmieniło;
Nieprawdą jest a bynajmniej niepowinno być, że wdrażanie w nocy generuje koszty myślę, że wystarczy kazać przyjść informatykom odpowiedzialnym za wdrożenie zamiast w dzień to w nocy i prawdziwi informatycy to zrozumieją i przyjdą właściwie sami powinni na to wpaść.
Jak to nie powinna generować kosztów praca w nocy? Przecież to niezgodne z prawem pracy. Jeśli pracodawca zmusza cie do przyjścia w nocy to ma obowiązek cię za to dodatkowo wynagrodzić. Wiadomo, że u prywaciarza nikt nie „podskoczy” ale to nie znaczy że jest poprawne. U mnie informatycy pracują do 20-tej po czym beret na głowę, torba w garść i do domu. Radźta se same.
wielu z Was nie zna kodeksu pracy i nie wie że jest dodatek za prace w porze nocnej ale jest on groszowy bo liczony zawsze od najniższej stawki godzinowej bez względu ile pracownik ma za godzinę pracy stawka jest taka sama dla wszystkich. Pore nocną ustala pracodawca w regulaminie pracy( nawet prywaciarz co ma sklep i zatrudnia 1 osobę). Odrębną kwestią jest to czy informatycy chcą pracować w nocy za tak niski dodatek.
a dlaczego mnie sie otwiera stara wersja??
Bo otwierasz starą wersję. Otwórz sobie nową ;-)
ale jak otworzyc nowa? :/
Tak jak starą tylko trzeba kliknąć na „nowa”.
moze ja mam problemy ze wzrokiem ale u mnie nie ma czegos takiego
Nie z tej strony patrzysz. Zajrzyj z drugiej strony ekranu. Tam gdzie do monitora wchodzi wtyczka napięciowa.
*nowych funkcji
Skąd Play24 wie jakiego telefonu używam?
Po karcie SIM nie jesteś anonimowy…
Po nr IMEI twojego telefonu , może dojść co to za model/marka.
Dlatego nawet jak włożysz nową kartę SIM , operator ci wyśle aut-konfiguracje dla konkretnego modelu .
Gdzie ta nowa wersja ? Nawet nie ma opcji zaloguj do nowej :( Wersja w sumie najmniej ważna , ale tez bym chciał zobaczyć nowy design :)
a może by tak jakieś sprostowanie?
pabloki zgodne czy nie zgodne mało istotne sami skoro wybrali taką a nie inną pracę powinni mieć świadomość, że takie rzeczy robi się nocą więc pracując przy takich projektach powinni być na to automatycznie gotowi wyobraś sobie np: warzna infolinia kilkaset telefonów na godzinę a genialny iformatyk wpada na pomysł podmiany platformy telekomunikacyjnej. czy byłoby to rozsądne?
Nikt z nas nie wie także na jakich umowach pracują informatycy może to firma zewnętrzna wdraża?
Może każdy z informatyków jest na własnej działalności a wtedy dodatkowy koszt żaden.
Przy firmie zewenętrznej także koszt żaden.
Niemniej jednak dyby pracowali od 8-20 można im płacić mniej a i tak pod telefonem muszą być i w razie awarii dodatkowa kasa leci. Podkreślam „w razie awarii”. Ja ni chcę w rachunku płacić za utrzymywanie dyżurnego informatyka tylko dla „nocnej zmiany warty”
Ale ja serio myślałem, że wygłupiasz się z tymi kosztami. Przecież dla dużej firmy taki koszt jest żaden i na pewno nie odbije się Poll na Twoim portfelu.
A ten kodeks pracy do którego się tak odwołujesz mało kogo obchodzi. Rozwiązanie jest proste – outsourcing lub umowa-zlecenie.
Na pewno w jakimś stopniu się odbije nawet tak mały koszt. Kanarek do kanarka aż uzbiera się miarka.
Z kodeksem to masz rację. Mało kogo on obchodzi, ale nie można pisać, że „praca w nocy nie powinna generować dodatkowych kosztów”. No właśnie powinna ponieważ powinniśmy za pracę w nocy otrzymywać wyższe wynagrodzenie, o ile oczywiście nie jest to specyficzna praca (np:stróż nocny) która sama z siebie jest nocną i nie można jej wykonywać w dzień. Ja np nie dostawałem dodatkowych pieniędzy za pracę w nocy, bo tego co robiłem nie można było wykonać w dzień ze względu na różnicę czasu pomiędzy np Australią, Japonią czy Ameryką a Europą.
Powinniśmy być mądrzy, zdrowi, szczęśliwi i bogaci. To z pewnością.
Ja tam jestem mądry, zdrowy, szczęśliwy i na kasę nie narzekam. Pracuj nad sobą to może tyle ile masz cię zadowoli. O zdrowie nie walcz – nie dasz rady.
Zarabiam nieźle, do najgłupszych nie należę, zdrowie może być ale nigdy się tym nie chwalę. Mam kolejną sentencję dla ciebie Poll: Tylko biedny chwali się tym jaki jest bogaty i na co go stać. Prawdziwy bogaty jest z tym dyskretny. Nigdy się tym nie chwali.
Toteż ja się zarobkami nie chwaliłem w stylu „Zarabiam nieźle”. Za to ty sam napisałeś, że powinniście być mądrzy szczęśliwi i bogaci. Co wam stoi…na przeszkodzie by takimi być?
Życie, życie. Nie każdy może być.
No to se zmień…zycie na lepsze.
Poll ale wypisujesz bzdury.To nie te czasy,że torba w garść i po 20 do domku…Mój znajomy prowadzi firmę elektryczną.Wyobraź sobie,żeby wygrać przetarg na modernizację przewodów w bankach w Warszawie musi mieć z góry założoną pracę NOCAMI! Co Ty myślisz,że rozłożą się za sprzętem za dnia?Przeglądy sieci,różnego rodzaju naprawy robi tylko nocami.A pracownicy mają w dzień wolne.
Bo tak pozwoliliśmy pracodawcy by być absurdalnie elastycznym. Nie jest to zgodne z kodeksem pracy. To, że wszyscy kodeks maja w dużym poważaniu to już inna sprawa. U mnie informatycy wychodzą o 20-tej i pozostają pod telefonem w razie godziny „W”.
Może łaskawie byście jakiś komunikat oficjalny wydali z faktem, że nadal jest stara wersja
to chwilowa sytuacja
coś chwilowego z reguły nie trwa 3 dni ;) Jak już to przejściowa ;)
Kiedy będzie dostępna nowa wersja dla każdego??
Ja rozumiem, że czas jest pojęciem względnym, ale żadna chwila nie trwa aż tyle…
Czy długo będzie trwała jeszcze ta chwila :)
Ładna chwilka co trwa już 2 dni :)
co za głupota, jak ich LTE, 3G i działający roaming krajowy, teraz dołącza p24… jest ale ni ma…
Czekam na nowy play 24 i już ;-)
Cieszy mnie to, że operator cały czas aktualizuje serwis.
Poddobnie ludki narzekały na nowy iOS 7 a teraz są w nim zakochani ;-D
Używm Ios-a 7. Zdecydowanie uważam, że graficznie to tragedia.
dzisiaj 17.01 i dalej stary play24 działa
Dlaczego u mnie na koncie jest stara wersja Play24?
21.01 (tydzien czasu)… bez komentarza to zostawiam.
W innej czasoprzestrzeni jesteś? :)
Napisało mi się tak, bo żona ma 21 urodziny :P 20 oczywiście. Co nie zmienia faktu, że od 13 minął tydzień :)
Już jestem w prawidłowe czasoprzestrzeni. Ba… 21 już się powoli kończy. A nowego Play24 jak nie było, tak nie ma.
Żenujące to już się robi. Przedstawiają nowe P24 i nagle wycofują bez komentarza. Rzecznik obiecał chyba Gruszki .. ……. :)
U mnie jest wciąż stara wersja po 5 dniach od premiery
Jakich 5? 7. Ten post był napisany 13.01
Czy możemy prosić rzecznika o komentarz w sprawie tego falstartu nowego P24?
Play My użytkownicy domagamy się wyjaśnienia dlaczego w dalszym ciągu nie działa nowa strona?!
Czy jest tu rzecznik firmy! Dlaczego nowe P24 wciąż nie działa.
Rzecznik najwyraźniej ma to daleko i głęboko w d….!!!
Glosujemy na przyznanie nagrody zgniłej Gruchy dla PLAY za falstart nowej platformy P24. Kto jest za?
Właśnie operator Play pokazuje lekceważenie klientów tym swoim milczeniem, brak słów!!!!!
już wkrótce obiecuję więcej konkretnych informacji na ten temat ;-)
Już działa nowa strona, szału nie ma:)
Hej, a dlaczego nie ma autoryzacji sms jak to było za starego play24.
Kilka godzin temu zmieniałem taryfę i idzie bez autoryzacji. Zmieńcie to!!!
Wzięli (zły) przykład z mbanku. Ani to ładne, ani wygodne. Trzeba się dodatkowo naklikać. Z mbubla emigruję, do play24 na szczęście rzadko zaglądam, a od teraz jeszcze rzadziej.
Zbiorczych raportów zużycia dla wszystkich numerów nie ma. Masakra jakaś dwa lata pracy i tylko grafika zmieniona.
MOGLIŚCIE ZROBIĆ DO WYBORU UŻYTKOWNIKÓW STARĄ WERSJE I NOWĄ DLA MNIE TA NOWA STRONA JEST OKROPNA!!!! TAMTA BYŁA PRZEJRZYSTA I ŁATWA W OBSŁUDZE !!!!
No właśnie! Jak uzyskać informację o wykorzystaniu ilości mb ? Zniknęła info i się nie pojawiła w nowym wydaniu.Jak długo można czekać?
Totalnie abstrahując od wątku i wracając do poruszonego już tematu. Co z aplikacją na WP?! Ktoś wie?!
nie moge sie z wami w zaden sposob skontaktowac. moj telefon nie ma zasiegu tylko w angli i irlandi. jak chce sie zalogowac to kazecie mi wpisac pin ktory do mnie wysylacie ale jak nie mam zasiegu to jak go odebrac. ot i kolo sie zamyka
Totalne dno!!!!! Robicie sie gorsi od T-Mobile.