Tako rzecze rzecznik Play

Margaret i Dawid Podsiadło – rusza teledyskowa kampania Formuły PLAY na Kartę

Kampania startuje 21.02.2014

Media: TV, OOH, internet, kino, BTL

Informacje o autorach:

ATL

Agencja  Grandes Kochonos-  Tunia Rozwadowska- Myjak, Grzegorz Święcicki– Art Director, Ewa Jaworska, Maria Snopkiewicz- Otto- Copywriter,  Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny – Film It

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Studio Fotograficzne-  Makata

Fotograf- Mateusz Stankiewicz

Dom mediowy – Mediacom Warszawa

BTL

Agencja Plej- Team Accouncki: Agnieszka Borkowska, Karolina Ostrowska, Kreacja: Andrzej Madej

Internet

Agencja  Artegence-  Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Mateusz Felsmann, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski

Play

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Marketing Internetowy-  Aleksandra Kilijanek, Małgorzata Chmiel

BTL- Beata Zielińska, Anna Kaszkiel, Marta Biała

OUTDOOR:

PLAY_Kate_6x3_2-01

PLAY_Leo_6x3_2-01

INTERNET:

leo_odbierzstarter_750x300_v1-4

 

Play_Margaret_750x300_Linia_2_V3 copy

BTL:

140-1869-Plakaty-z-ulotki-Prepaid-A4 (2)-1

TV:

mój faworyt! Jestem fanem Dawida

Komentarze

  1. xtr napisał(a):

    no to po taniości, dużo chyba nie wzięliRaportuj

    • Poll napisał(a):

      A to źle czy dobrze?Raportuj

      • xtr napisał(a):

        dla młodych chyba dobrze, ze 20 pare zarobili a dla sieci? się okaże w sumie to na razie „artyści” (przepraszam wg rzecznika już „celebryci”) jednej piosenkiRaportuj

        • Poll napisał(a):

          Ciekawe kiedy dla was będą już artystami niejednego utworu, a jeszcze nie będą znienawidzonymi (choć gremialnie oglądanymi) celebrytami? Jak cienka jest, a raczej jej niema, granica?Raportuj

          • Piotr napisał(a):

            te Poll, a Ty to lubisz kłócić się na tym blogu.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              te Pietrek, zadałem tylko pytanie. Nie umiesz odpowiedzieć na nie to nie odpowiadaj i po sprawie.Raportuj

          • xtr napisał(a):

            chyba umiesz rozróżnić pojęcia „gwiazda” i „celebryta” (chociaż się to już zaciera kiedyś gwiazdę można było utożsamić również z artystą teraz jest co raz trudniejsze) / 99% celebrytów nie jest gwiazdami stwierdzam tylko fakt bo ani mnie to grzeje ani ziębiRaportuj

            • Poll napisał(a):

              W większości przypadków można stosować te dwa określenia zamiennie choć „celebryta” to zwrot brukowy.Raportuj

  2. manyaky napisał(a):

    Bez urazy, ale w pierwszych sekundach myślałem, że ta Margaret to ucharakteryzowana Basia. Chyba wszystko w kwestii rozpoznawalności tej gwiazdy.

    A spot z Podsiadło faktycznie ciekawie zrobiony, ale nie jest najlepszy z całej celebryckiej kampanii. Świetne spoty były już chociażby z Mozilem czy Hołowczycem.Raportuj

  3. Tarakum napisał(a):

    Na tych zdjeciach jak Margaret i Posiadła prezentuja nową ofertę, opakowania z kartami sa doklejone do zdjecia. Pan grafik znowu dał plame, nie zmianiał nawet odblasków na opakowaniach…:)Raportuj

  4. Th0mas napisał(a):

    Już dawnoo to zauważyłem, ale nie pisałem o tym. Dlatczego do reklam bierzecie tylko gwiazdy związane z TVNem?Raportuj

  5. klamka zapadła napisał(a):

    Liczyłem na powrót wielkiej trójki: Jakub W., Mariusz T., Mikołaj L., chociaż nie wiem, czy ten pomysł chwyciłby marketingowo.Raportuj

  6. Robert napisał(a):

    Mariusz T byłby niezłym hitem, oglądalność byłaby niesamowita:)Raportuj

  7. Robert Olejnik napisał(a):

    Z zaprezentowanej „trójki”, ten z Dawidem faktycznie wyszedł najlepiej.
    Czy jest najlepszy z „celebryckiej” serii ???
    Trudno ocenić – moim zdaniem jeden z bardziej udanych ;-)Raportuj

  8. Wkurzony napisał(a):

    Litości. Żaden marketing nie zastąpi dobrej oferty.Raportuj

  9. Krzysiek napisał(a):

    Mam pomysł! Znieście terminy ważności połączeń wychodzących na kartę. Jak będę miał kasę to mogę zadzwonić. A teraz przykład ładuję telefon za 300PLN, nie ma ważności na połączenia wychodzące, włanczam sobie taką formłkę 4in1 i jestem zadowolonym użytkownikiemRaportuj

    • Aaaa napisał(a):

      Najpierw proponuję Ci „włanczyć” jakąś stronę WWW ze słownikiem ortograficznym bo inaczej nigdy możesz tych 300zł nie zarobić…Raportuj

  10. Zbesta Pojaja napisał(a):

    O Marghericie i Podsiadło pierwszy raz w życiu usłyszałem 1/2 roku temy tylko dlatego, że pisało o nich na Onecie, po czym zapomniałem, że istnieją. Jestem więc nie na czasie i nie wiem, czym kierują się państwo dając takich a nie innych celebrytów.

    Co byśta powiedzieli na celebrytów internetowych, blogerów, vblogerów? Jest wiele ciekawych postaci.Raportuj

  11. Aaaa napisał(a):

    Dajcie spokój. Polscy „celebryci” – przecież to śmiech na sali. P4 niepotrzebnie tylko pieniądze wyrzuca…Raportuj

  12. be napisał(a):

    Beznadziejni pseudo celebryci … zamiast stawiac maszty i zwiekszac jakosc to robia rzeczy niepotrzebne.Raportuj

  13. Dariusz napisał(a):

    No! W końcu ktoś fajny, a nie jakieś dziwne „mumi(o)nki” ;)Raportuj

  14. diego_armando napisał(a):

    Mały ten show biznes w Pl chyba bo kolejna osoba powiązana z Kubą W, ale w sumie to może część strategii (spójny przekaz).

    Pani Margaret w ogóle nie znam i nawet mi nie zależy żeby ją wygooglowac albo znaleźć na yt, za tto w obronie Podsiadło muszę napisać, że nie jest to wokalista jednej piosenki, cały jego debiutancki album to bardzo wysoki poziom, który mnie przekonał nawet pomimo początkowych niechęciRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty