Kampania startuje 21.02.2014
Media: TV, OOH, internet, kino, BTL
Informacje o autorach:
ATL
Agencja Grandes Kochonos- Tunia Rozwadowska- Myjak, Grzegorz Święcicki– Art Director, Ewa Jaworska, Maria Snopkiewicz- Otto- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Film It
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Studio Fotograficzne- Makata
Fotograf- Mateusz Stankiewicz
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
BTL
Agencja Plej- Team Accouncki: Agnieszka Borkowska, Karolina Ostrowska, Kreacja: Andrzej Madej
Internet
Agencja Artegence- Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Mateusz Felsmann, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski
Play
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing Internetowy- Aleksandra Kilijanek, Małgorzata Chmiel
BTL- Beata Zielińska, Anna Kaszkiel, Marta Biała
OUTDOOR:
INTERNET:
BTL:
TV:
[youtube]https://youtu.be/wS7TFPwXZ6s[/youtube]
mój faworyt! Jestem fanem Dawida
[youtube]https://youtu.be/InXTGNHUhok[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/FB175xYgRNI[/youtube]
no to po taniości, dużo chyba nie wzięli
A to źle czy dobrze?
dla młodych chyba dobrze, ze 20 pare zarobili a dla sieci? się okaże w sumie to na razie „artyści” (przepraszam wg rzecznika już „celebryci”) jednej piosenki
Ciekawe kiedy dla was będą już artystami niejednego utworu, a jeszcze nie będą znienawidzonymi (choć gremialnie oglądanymi) celebrytami? Jak cienka jest, a raczej jej niema, granica?
te Poll, a Ty to lubisz kłócić się na tym blogu.
te Pietrek, zadałem tylko pytanie. Nie umiesz odpowiedzieć na nie to nie odpowiadaj i po sprawie.
chyba umiesz rozróżnić pojęcia „gwiazda” i „celebryta” (chociaż się to już zaciera kiedyś gwiazdę można było utożsamić również z artystą teraz jest co raz trudniejsze) / 99% celebrytów nie jest gwiazdami stwierdzam tylko fakt bo ani mnie to grzeje ani ziębi
W większości przypadków można stosować te dwa określenia zamiennie choć „celebryta” to zwrot brukowy.
Bez urazy, ale w pierwszych sekundach myślałem, że ta Margaret to ucharakteryzowana Basia. Chyba wszystko w kwestii rozpoznawalności tej gwiazdy.
A spot z Podsiadło faktycznie ciekawie zrobiony, ale nie jest najlepszy z całej celebryckiej kampanii. Świetne spoty były już chociażby z Mozilem czy Hołowczycem.
Na tych zdjeciach jak Margaret i Posiadła prezentuja nową ofertę, opakowania z kartami sa doklejone do zdjecia. Pan grafik znowu dał plame, nie zmianiał nawet odblasków na opakowaniach…:)
Już dawnoo to zauważyłem, ale nie pisałem o tym. Dlatczego do reklam bierzecie tylko gwiazdy związane z TVNem?
Zaproponuj kogoś z innych stacji. Kora? Ibisz? Nergal? Kayah? Edyta Górniak? Sam widzisz. Poza tym światek celebrycki jest taki, a nie inny, że nie każdy może z każdym być w jednej kampanii.
Nie ma co oszukiwać się.
Są najbardziej rozpoznawalni, jeżeli chodzi o główny target PLAY.
To „główny target Play” jeszcze istnieje? ;)
A co, związanych z Polsatem mają brać? :-)
Na początku zaznaczę że poziom reklam play spada z roku na rok. A co do Twojej opinii to się z nią nie zgodzę, Pani Margaret miała piosenke w poprzedniej ramówce Polsatu więc raczej z tym się dalej kojarzy?
Liczyłem na powrót wielkiej trójki: Jakub W., Mariusz T., Mikołaj L., chociaż nie wiem, czy ten pomysł chwyciłby marketingowo.
Mariusz T byłby niezłym hitem, oglądalność byłaby niesamowita:)
Z zaprezentowanej „trójki”, ten z Dawidem faktycznie wyszedł najlepiej.
Czy jest najlepszy z „celebryckiej” serii ???
Trudno ocenić – moim zdaniem jeden z bardziej udanych ;-)
Litości. Żaden marketing nie zastąpi dobrej oferty.
Amasz lepsze oferty?
Mam pomysł! Znieście terminy ważności połączeń wychodzących na kartę. Jak będę miał kasę to mogę zadzwonić. A teraz przykład ładuję telefon za 300PLN, nie ma ważności na połączenia wychodzące, włanczam sobie taką formłkę 4in1 i jestem zadowolonym użytkownikiem
Najpierw proponuję Ci „włanczyć” jakąś stronę WWW ze słownikiem ortograficznym bo inaczej nigdy możesz tych 300zł nie zarobić…
O Marghericie i Podsiadło pierwszy raz w życiu usłyszałem 1/2 roku temy tylko dlatego, że pisało o nich na Onecie, po czym zapomniałem, że istnieją. Jestem więc nie na czasie i nie wiem, czym kierują się państwo dając takich a nie innych celebrytów.
Co byśta powiedzieli na celebrytów internetowych, blogerów, vblogerów? Jest wiele ciekawych postaci.
Dajcie spokój. Polscy „celebryci” – przecież to śmiech na sali. P4 niepotrzebnie tylko pieniądze wyrzuca…
Beznadziejni pseudo celebryci … zamiast stawiac maszty i zwiekszac jakosc to robia rzeczy niepotrzebne.
My klienci Play nie chcemy więcej masztów bo nie chcemy za ich budowę płacić. Zrozumiałeś?
My klienci Play chcemy więcej masztów bo nie chcemy za roaming płacić. Zrozumiałeś?
dokladnie antypoll niech rozbudowuja siec
Roaming jest i tańszy i korzystniejszy więc go chcemy. Nie chcemy masztów od Playa.
No! W końcu ktoś fajny, a nie jakieś dziwne „mumi(o)nki” ;)
Mały ten show biznes w Pl chyba bo kolejna osoba powiązana z Kubą W, ale w sumie to może część strategii (spójny przekaz).
Pani Margaret w ogóle nie znam i nawet mi nie zależy żeby ją wygooglowac albo znaleźć na yt, za tto w obronie Podsiadło muszę napisać, że nie jest to wokalista jednej piosenki, cały jego debiutancki album to bardzo wysoki poziom, który mnie przekonał nawet pomimo początkowych niechęci
vm