Margaret i Dawid Podsiadło – rusza teledyskowa kampania Formuły PLAY na Kartę

Udostępnij

Kampania startuje 21.02.2014

Media: TV, OOH, internet, kino, BTL

Informacje o autorach:

ATL

Agencja  Grandes Kochonos-  Tunia Rozwadowska- Myjak, Grzegorz Święcicki– Art Director, Ewa Jaworska, Maria Snopkiewicz- Otto- Copywriter,  Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny – Film It

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Studio Fotograficzne-  Makata

Fotograf- Mateusz Stankiewicz

Dom mediowy – Mediacom Warszawa

BTL

Agencja Plej- Team Accouncki: Agnieszka Borkowska, Karolina Ostrowska, Kreacja: Andrzej Madej

Internet

Agencja  Artegence-  Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Mateusz Felsmann, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski

Play

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Marketing Internetowy-  Aleksandra Kilijanek, Małgorzata Chmiel

BTL- Beata Zielińska, Anna Kaszkiel, Marta Biała

OUTDOOR:

PLAY_Kate_6x3_2-01

PLAY_Leo_6x3_2-01

INTERNET:

leo_odbierzstarter_750x300_v1-4

 

Play_Margaret_750x300_Linia_2_V3 copy

BTL:

140-1869-Plakaty-z-ulotki-Prepaid-A4 (2)-1

TV:

[youtube]https://youtu.be/wS7TFPwXZ6s[/youtube]

mój faworyt! Jestem fanem Dawida

[youtube]https://youtu.be/InXTGNHUhok[/youtube]

[youtube]https://youtu.be/FB175xYgRNI[/youtube]

Zobacz więcej

33 KOMENTARZE

      • dla młodych chyba dobrze, ze 20 pare zarobili a dla sieci? się okaże w sumie to na razie „artyści” (przepraszam wg rzecznika już „celebryci”) jednej piosenki

        • Ciekawe kiedy dla was będą już artystami niejednego utworu, a jeszcze nie będą znienawidzonymi (choć gremialnie oglądanymi) celebrytami? Jak cienka jest, a raczej jej niema, granica?

          • chyba umiesz rozróżnić pojęcia „gwiazda” i „celebryta” (chociaż się to już zaciera kiedyś gwiazdę można było utożsamić również z artystą teraz jest co raz trudniejsze) / 99% celebrytów nie jest gwiazdami stwierdzam tylko fakt bo ani mnie to grzeje ani ziębi

            • W większości przypadków można stosować te dwa określenia zamiennie choć „celebryta” to zwrot brukowy.

  1. Bez urazy, ale w pierwszych sekundach myślałem, że ta Margaret to ucharakteryzowana Basia. Chyba wszystko w kwestii rozpoznawalności tej gwiazdy.

    A spot z Podsiadło faktycznie ciekawie zrobiony, ale nie jest najlepszy z całej celebryckiej kampanii. Świetne spoty były już chociażby z Mozilem czy Hołowczycem.

  2. Na tych zdjeciach jak Margaret i Posiadła prezentuja nową ofertę, opakowania z kartami sa doklejone do zdjecia. Pan grafik znowu dał plame, nie zmianiał nawet odblasków na opakowaniach…:)

  3. Już dawnoo to zauważyłem, ale nie pisałem o tym. Dlatczego do reklam bierzecie tylko gwiazdy związane z TVNem?

  4. Liczyłem na powrót wielkiej trójki: Jakub W., Mariusz T., Mikołaj L., chociaż nie wiem, czy ten pomysł chwyciłby marketingowo.

  5. Z zaprezentowanej „trójki”, ten z Dawidem faktycznie wyszedł najlepiej.
    Czy jest najlepszy z „celebryckiej” serii ???
    Trudno ocenić – moim zdaniem jeden z bardziej udanych ;-)

  6. Mam pomysł! Znieście terminy ważności połączeń wychodzących na kartę. Jak będę miał kasę to mogę zadzwonić. A teraz przykład ładuję telefon za 300PLN, nie ma ważności na połączenia wychodzące, włanczam sobie taką formłkę 4in1 i jestem zadowolonym użytkownikiem

    • Najpierw proponuję Ci „włanczyć” jakąś stronę WWW ze słownikiem ortograficznym bo inaczej nigdy możesz tych 300zł nie zarobić…

  7. O Marghericie i Podsiadło pierwszy raz w życiu usłyszałem 1/2 roku temy tylko dlatego, że pisało o nich na Onecie, po czym zapomniałem, że istnieją. Jestem więc nie na czasie i nie wiem, czym kierują się państwo dając takich a nie innych celebrytów.

    Co byśta powiedzieli na celebrytów internetowych, blogerów, vblogerów? Jest wiele ciekawych postaci.

  8. Dajcie spokój. Polscy „celebryci” – przecież to śmiech na sali. P4 niepotrzebnie tylko pieniądze wyrzuca…

  9. Mały ten show biznes w Pl chyba bo kolejna osoba powiązana z Kubą W, ale w sumie to może część strategii (spójny przekaz).

    Pani Margaret w ogóle nie znam i nawet mi nie zależy żeby ją wygooglowac albo znaleźć na yt, za tto w obronie Podsiadło muszę napisać, że nie jest to wokalista jednej piosenki, cały jego debiutancki album to bardzo wysoki poziom, który mnie przekonał nawet pomimo początkowych niechęci

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości