Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Można wiedzieć, gdzie mieści sie ten salon, by go skutecznie omijać?
To Salon w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich naprzeciwko PKiN
Dzieki! Nigdy juz tam nie zajde!!!
do końca nie jestem przekonany czemu ma to służyć ??? czy ma to przełożenie na zainteresowanie jakąś konkretną ofertą ? proszę mi to wyjaśnić.Dziękuję
Ja też nie wiem. Próbują skupić naszą uwagę na reklamach…
moje subiektywne odczucie – całe te sceny to wielka pomyłka ani to zabawne ani przydatne jest bo jest
do mnie nie trafia a wręcz irytuje
robicie z klientów pośmiewisko
Żenada ….
Tragedia jakaś. Jak najszybciej out.
Nie jestem internetowym hejterem ale… no żesz kulka wtf? Chyba lekka przesada hellooooooo?!
-1
kolejna lipa
Grucha rzuca zgniłki.
DNO
Reklamy z Baśką i Maćkiem mają swój styl.
Można powiedzieć play’owy.
Reklama o przejściu Mumio do playa była mixem playowo mumiowym . W mojej ocenie w dobrym smaku i chociaż absurdalny humor mumio robi swoje to widać konwencję dotychczasowych producentów playa.
Ale to powyżej? DNO i dwa metry mułu pod dnem.
Rozumiem że się mumio pogubiło i szuka nowej stylistyki. Może potrzeba więcej czasu na rozruch po tak długiej przerwie na rynku reklamy telefonicznej. Ale płacić za te wypociny i zmuszać fanów marki do oglądania tego ?! Przesada.
” Ale płacić za te wypociny i zmuszać fanów marki do oglądania tego ?! Przesada.”
Zostałeś zmuszony do oglądania??? W jaki sposób?
Coś strasznie liczba ta konkurencja tutaj ;-)
* liczna
Tak właściwie to czemu ma to służyć? Całkowicie zbędne.
Co ty? Udajesz? Czy jesteś? Przecież teraz to będzie biło rekordy oglądalności, przy czym z jakiego powodu tak się stanie nie ma absolutnie żadnego znaczenia.
To są pobożne życzenia. Szajs to szajs.
Jakie pobożne życzenia? Czy o reklamie z Wodeckim ktoś coś pisał? Czy widziałeś jakiś artykuł o reklamie Orange z „Boskimi”? Nie! O Mumio i pstryczku w nos Plusa piszą (a więc i czytają) wszyscy. O to w tym biega.
Kto pisze? Tylko Grucha na swoim blogu, nikt wiecej :) Ja tego nawet nie ogladalem bo szkoda transferu, pradu i mocy procesora… Wole ten czas poswiecic na ogladanie spiacego leniwca!
Poza tym blogiem to nikt nic nie pisze o nowej reklamie Play-a z Mumio. Bo i nie ma o czym. Chyba, że Ciebie to kręci Poll?
„Branża chwali Mumio w reklamie Play: strzał w „10”, ale …”
„Play mocno uderza w Plusa. Reklamą. Mumio w Play”
„Plus odpowiada Playowi: Mumio wcale do was nie przeszli”
„Mumio w Play prezentuje kolejne spoty. Zobacz wideo”
„MUMIO w Play – nowa reklama. Co na to Plus? (FILM)”
„Mumio już nie jest w Plusie. Kabaret reklamuje teraz Play. WIDEO”
To tylko kilka pierwszych znalezionych tytułów w gazetach nie związanych z tematyką telkom w których próżno szukać informacji o reklamach konkurencji Playa.
Linków nie wklejam bo automat by oszalał i post by sie nie pojawił w tym tygodniu.
To nie jest o nowej 4-tej reklamie Play-a z Mumio ale ogólnie o Mumio i Play. Jakby nie do końca na temat, który dyskutujemy tutaj.
To jest o Mumio i o scenach w salonie. Czy o ostatniej tego nie wiem bo całości nie czytam. Fakt pozostaje jednak faktem:”Przecież teraz to będzie biło rekordy oglądalności” na który twoja odpowiedź brzmi:”To są pobożne życzenia. Szajs to szajs.” Niech se bedzie i szajs, ale pisać, czytać i oglądać się bedzie. Czy tego pobożnie se życzysz, czy nie życzysz.
obejrzałem wszystkie odcinki z MUMIO „tej „Reklamy””, w mojej ocenie po prostu PLAY upadł… dalszy komentarz zbędny (żal mi, że jestem klientem PLAY)
Proszę, niech to będzie ostatnia reklama z Mumio w Playu.
Dziękuję.
Marcin lepiej niech góra zajmnie sie reklamacjami telefonów bo szykuje sie nie zły skandal.! Jak sie tym nie zaintetesujecie to możecie dostać nie zle po portfelu.! A jaki wstyd bedzie.!! Pozdrawiam.! :-)
A Play już czuje oddech Plus’a z ich nową ofertą?! :-D
improwizacja jest ciężka, niestety w tym odcinku, przynajmniej moim zdaniem Mumio sobie nie poradził:)
Chciałbym zobaczyć w takiej roli grupę A. Gizy. Byłem raz na jakich wystąpieniu i z improwizacją dają radę!
Nie kupuję tego niestety. :-(
Lubię MUMIO ale brak w tym polotu.
Absurd jest, dowcipu brak :-(
Ja też nie bardzo wiem co to jest. No ale cóż, wiedzą co robią.
Bardzo lubiłem Mumio ale po tych występach w salonie… nie, to nie to. Oglądam z zażenowaniem… :-/
Oj schodzimy na psy. Taryfy coraz gorsze, reklamy po prostu masakra wrzaski, krzyski, głupota na potęgę. Że też „gwiazdy” chcą w tym wszystkim brać udział (penie niezłą kasę dostają)… Jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie uciekać z tego tonącego okrętu.
filmik fajny tylko nie rozumiem czemu na blogu się zajmujecie pierdołami zamiast ważnymi rzeczami takimi jak np emocjonujaca cała branżę aukcja częstotliwości która staracie się przesunąć/odwołać. Czemu się tak z tym kryjecie jak mysz pod miotłą?
Przykre jest to , że reklamy z mumio są tak samo żenujące jak nowe taryfy. Chyba trafił swój na swego. Obecnie Ci celebryci bardziej irytują niż przyciągają do siecie. Temat się wypalił. Czas na zmiany.
Co się dzieje z pakietem 10zł za 5zł nie można aktywować cały czas pojawia sie: „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kodMMI”
Ciekawe jak długo jeszcze 0801 będzie kosztować 65 gr/min…
kupa
to jest reklama a pro po rzeczywistości. Zwykle nie ma telefonów w Play i nakręcili taką reklamę.
Przykro to mówić, ale za słabe to na viral… Co zresztą potwierdzają liczby.
a mi się bardzo podobają te reklamy :) trochę luzu nikomu nie zaszkodzi. A Polacy to taki ponury naród. Trzeba umieć się śmiać nawet z samego siebie :) jak dla mnie ok. A jeżeli chodzi o to, że ” zmuszają do oglądania”… Nikt nikogo nie zmusza, a filmik sam się nie odpala.. Pozdrawiam krytykujących :) i życzę trochę więcej dystansu do samego siebie i otaczającego świata :)