Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Przejście MUMIO do Play to świetny pomysł. Fajne marketingowe podejście, że nawet coś co bezpośrednio kojarzy się z innym operatorem, może pojawić się w Play. Nie uważacie jednak, że brnięcie dalej w ten pomysł, to już lekka przesada? Ich żarty to lżejsze lub cięższe suchary, które na dodatek nie zmieniają się od wielu lat, czyli od czasów Plusa.
Ten pierwszy spot z Mumio był nawet niezły i na tym bym poprzestał, bo kolejne zaczynają być drętwe i mało zabawne. W P4 chyba nie mają na co pieniędzy wydawać.
No zaraz, zaraz. Podobno bankrutują od 7 już lat. Jak to więc jest? Maja kase czy nie?
jeszcze mają…
Jedyne co rzeczywiście jest zabawne w tej kampanii to sam fakt przejścia Mumio do Play. Spoty same w sobie są słabe i nieśmieszne. Chyba, że kierowane do odbiorcy o bardziej wysublimowanym guście niż mój. Filmy reklamowe całkiem kładzie ta denerwująca rozhisteryzowana blondynka.
Dlaczego pan z kabaretu powiedział „w całości pokrywa” zamiast powiedzieć „wali od tylca” lub po prostu „pokrywa studzienki”?
Może w końcu w Play zamiast wydawać kasę na coraz słabsze reklamy (te z Mumio są nie tyle słabe co żenujące), może w końcu ktoś pomyślałby o obniżeniu cen telefonów i abonamentów!!
Ej, marudy! To nie są spoty! Nie chcecie, to nie oglądajcie.
Mumio bylo slabe w plusie i ten sam poziom w play… Wystarczy zenady. Przeszli to fajnie ale na tym skonczcie please!
dużo jeszcze będzie tych filmów robiący z nas, pracowników, idiotów?
Mieliśćie fajne reklamey ale ta reklama jest bez sensu normalnie żenada hyba przeniose się do plusa
Czy ja wiem czy to jest reklama? Ot taki eksperyment wideo na youtuba raczej.
Panie Marcinie, niezależnie jakiego medium to dotyczy, czy jest to emitowane w TV przed wiadomościami, czy wyświetlane na ekranie w supermarkecie, czy też właśnie w serwisie YouTube – jest to z całą pewnością „reklama” ;)
Nie uciekam się do takich ostrych słów jak inne osoby tutaj, ale ogólnie – jest słabo ;)
Moim skromnym zdaniem to jest indeksowanie słowa „Play”.
Zamiast wydawać kase na beznadziejne reklamy, proponuje zatrudnić dewelopera, który napisze aplikacje na Windows Phone.
Zenada, zeby tyle czekać