Tako rzecze rzecznik Play

Wyniki za 2013

Ufff już po konferencji. Zapraszam na mój komentarz do najważniejszych slajdów.

Pokazaliśmy najważniejsze liczby w piątek, więc dziś skoncentrujmy się na kilku smaczkach.

Screenshot 2014-02-25 12.54.54

 

No właśnie ;-) Koniec asymetrii miał oznaczać koniec PLAY. Jesteśmy mamy się świetnie i nigdzie się nie wybieramy.

Screenshot 2014-02-25 12.55.22

 

Jeszcze nigdy nie pozyskaliśmy tak wielu klientów. Jorgen zwrócił uwagę, że w 2014 pozyskanie nie będzie na poziomie 2 milionów klientów. Przy takich liczbach jest trudniej, ale my lubimy wyzwania ;-)

Screenshot 2014-02-25 12.55.34

 

Podobno mamy zadyszkę. Prowadzimy w tym wyścigu od początku i zapewniam, że nie mamy zamiaru oddać żółtej koszulki.

Screenshot 2014-02-25 12.55.48

 

To bardzo fajna liczba. Pozdrawiam wszystkich naszych doradców. Robicie kawał dobrej roboty ;-)

Screenshot 2014-02-25 12.56.02

 

Jeszcze kilka miesięcy czytałem teksty, że klienci mają już dosyć smartfonów, że rynek się nasycił. Nie wiem jak u innych, ale u nas proste słuchawki to absolutny margines sprzedaży.

Screenshot 2014-02-25 12.56.14

Brawo Alcatel ;-) Co drugi sprzedawany modem obsługuje LTE a to dopiero początek.

Screenshot 2014-02-25 12.56.29

 

Z dużym udziałem smartfonów z naszymi Formułami, w których możecie surfować po LTE do końca 2014 bez limitu (ok z bardzo wysokim limitem)

Screenshot 2014-02-25 12.56.40

 

Ciekawa nieprzypadkowa selekcja. Bardzo ważne smartfony, zawsze w czołówce sprzedaży. Kilku bestsellerów brakuje.

Screenshot 2014-02-25 13.22.14

 

Można ją lubić lub nie, ale nasze kampanie reklamowe są mega skuteczne.

Screenshot 2014-02-25 13.22.24

 

To bardzo miłe zaskoczenie, ale liczby to liczby.

Screenshot 2014-02-25 13.22.33

 

SMS is dead? Chyba Ty ;-) A tak poważnie to jeszcze nie teraz, nie u nas ;-)

Screenshot 2014-02-25 13.25.45

 

Najważniejsze liczby. W totalu plus 4%, ale to wynik spadku MTRów. Warto porównać z resztą rynku.

Screenshot 2014-02-25 13.27.13

 

Nie ma tygodnia bez protestu, ale budujemy i nie zamierzamy przestać.

Screenshot 2014-02-25 13.27.26

 

To, że dziś ubrałem koszulę nie zmienia naszego podejścia. Właśnie projektujemy dwa kolejne t-shirty. Byliśmy, jesteśmy i będziemy challengerem. Dopiero kiedy ubiorę garnitur to będzie koniec ;-) Nie mam takich planów w najbliższym czasie!

PS: Jutro planujemy opublikować zapis video konferencji dla najbardziej zainteresowanych.

PS2: Bardzo dziekuje Ewie za pomoc w organizacji konferencji. Pozdrowienia dla pozytywnych ludzi w Comarch ;-)

Komentarze

  1. tl111 napisał(a):

    Generalnie brawo ale koszulkę challengera ma teraz NJU na abonament.Raportuj

  2. diego_armando napisał(a):

    Gratulacje!

    tylko slajd o numerze 1 w komunikacji budzi moje wątpliwość.

    Jeśli chodzi o cena/zasięg to na pewno lider.

    Natomiast spotkałem się z rankingami, w których pierwszy był T-mobile (ale nie pamiętam co dokładnie brały pod uwagę).

    Tak czy siak dla mnie i tak Play to najlepszy operator, innych kojarzę raczej z festiwalami muzycznymi albo z ligą piłkarską niż z usługami tele:)Raportuj

    • Maciek napisał(a):

      W ramach sorry-bejbe może jakiś re-play ?Raportuj

      • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

        sorry bejbe?Raportuj

        • Maciek napisał(a):

          Wiedziałem, że tak wywołam do tablicy :). A na serio to trochę średnio, rozegrane było z informacją. Ja już prawie skorzystałem ale na blogu przeczytałem, że to nowe ceny od 22. Nie wpadałem na FB wcześniej i też na stronie nie było info do kiedy. I zonk, przeleciało koło nosa. Jakiś „re-play” akcji może – nie chcę więcej, bez kwiatów, tancerek po prostu to co było i już :).Raportuj

  3. Wielki Brat napisał(a):

    Mr. Pear manipulator – „Koniec asymetrii miał oznaczać koniec PLAY. Jesteśmy mamy się świetnie i nigdzie się nie wybieramy.” Nie koniec Play, a koniec korzystniejszych ofert niż konkurencja – to jest fakt.
    „Pozdrawiam wszystkich naszych doradców. Robicie kawał dobrej roboty ;-)” już by pan się nabijał.
    „Można ją lubić lub nie, ale nasze kampanie reklamowe są mega skuteczne.” Mr. Pear :”spontaneous advertising awareness” naprawdę? Chyba w negatywnych komentarzach.
    Oczywiście nie spodziewałem się niczego innego – takich prezentacji nie robi się, żeby pokazać minusy.Raportuj

  4. Pablo1986 napisał(a):

    A kiedy w E-shopie będą okolicznościowe koszulki?Raportuj

  5. Song napisał(a):

    Czy wrócą te ceny telefonów co były w weekend?
    PozdroRaportuj

  6. Marcin napisał(a):

    Dobrze panie Marcinie kiedy kolejne miasta w zasiegu LTE bo cisza w tym temacie barcelona i inne bzdety mnie nie interesuja ja chce wiedziec konkretnie kiedy LTE bedzie sukcesyfnie odpalane w kolejnych miastach miasteczkach bo narazie zadyszka czy odpoczynek robicie.Raportuj

  7. Adm K napisał(a):

    Jestem trochę rozczarowany tym, że obniżki cen obowiązywały tylko w weekend.Raportuj

  8. Poll napisał(a):

    To już się staje nudne. Cokolwiek robicie, świetnie wam wychodzi, a nawet jak coś się nie do końca uda, to tak zakręcicie, tak poczarujecie, że na swoje wychodzicie.Raportuj

  9. kamil napisał(a):

    sranie w banie te wyniki. Miałem całą firmę w play. Ale przeniosłem do orange. Bo ciągle przychodziły tylko smsy, że ktoś dzwonił – telefony non stop nie miały zasięgu.
    Więc play może i jest fajny, ale w reklamach.Raportuj

  10. Doradca Biznesowy napisał(a):

    Dzięki Marcinie w imieniu swoim i pozostałych DB, że w końcu nas publicznie doceniono :).
    Myślę, że poczulibyśmy się jeszcze lepiej, gdybyśmy dostali drobne upominki w postaci koszulek, tak jak to dostały POSy.
    Przekaż proszę moją sugestie dalej, dzięki :)Raportuj

  11. hans52 napisał(a):

    Bez przesady Panie Poll, ja posiadam numer na kartę w Play i mam to samo jeśli jestem w mieście, które posiada jeden masz, bądź nie wyrabia z nadajnikami proporcjonalnie do ilości klientów, więc się nie dziwię takiej sytuacji, którą opisał Pan Kamil, tylko że u mnie zasięg telefon posiada a smsy dalej przychodzą, jednak jeśli ktoś posiada firmę i takie cuda się zdarzają to jest później w oczach klientów mało wiarygodny (niestety ale jednak z winy operatora).Raportuj

  12. Marcin napisał(a):

    Zasieg LTE proszę o wiekszy bo narazie to lipa nie LTE słyszałem że tylko duze miasta bede w zasiegu LTE bo wam sie inwestycja zwróci a mniejsze miasteczka niech ciesza sie siecia 3G i bardzo przeciażona tak wiec play instaluje tam gdzie mu sie zwróci inwestycja w przychodach hehRaportuj

  13. Marcin napisał(a):

    od konkretnych klientów którzy wydadza wiecej niż 119 zł mc + 60GB w sieci 3G a 200GB w sieci LTE + Nocny Transfer który jest od 1:00 do 8:00 rano nasladowcy plusaRaportuj

  14. Marcin napisał(a):

    Brakuje mi Nocnego Transferu od 00:00 do 9:00 rano ale to przeszłość już jest.Raportuj

  15. Zbesta Pojaja napisał(a):

    Dlaczego tylko 10,7 mln klientów a nie 11 mln klientów?
    Będzie trudniej zaprojektować koszulkę.Raportuj

  16. Robert Olejnik napisał(a):

    Pozostaje mi więc mieć nadzieję, że jeszcze długo nie zobaczymy Cię Marcinie w garniturze. ;-)
    Gratulacje i powodzenia dla Waszej Ekipy :-)Raportuj

  17. Jakub napisał(a):

    Czy sie zwiększy? Nie wiem, ja z firmą 47 numerów + rodzina spadamy z PLAY, czekaliśmy rok do zakończenia umowy aż zrobicie coś z prędkością internetu w roamingu, jakością połączeń i abonamentami z dużymi paczkami danych i nic. (nie mówcie mi o no-limit LTE, ale tego LTE nie ma nigdzie. Warszawa? ulica – tak, wejdzie sie do jakiegokolwiek budynku i już schodzi na roaming krajowy). Pozatym: Orange 68 zł – no-limit + 10 gb LTE (nieograniczane prędkości) << pobijecie to? Do końca marca jestem u was ;)Raportuj

  18. artur napisał(a):

    czy Pan rzecznik lub ktoś inny wie kiedy będzie zasięg lte w krzeszowicach??

    pozdrawiamRaportuj

  19. pi napisał(a):

    „Jeszcze kilka miesięcy czytałem teksty, że klienci mają już dosyć smartfonów, że rynek się nasycił. Nie wiem jak u innych, ale u nas proste słuchawki to absolutny margines sprzedaży”
    Problem jest taki, że nie ma prostych dobrych słuchawek. Samsungi czy Nokia linia 1xx, 2xx, 3xx to tragedia. Błędy w sofcie, wieszanie, źle działające wskaźniki, pakowanie na siłę obsługi internetu choć i tak nikt z tego nie korzysta.Raportuj

  20. Mariusz napisał(a):

    A ja czekam na Xperię Z-tkę. Czekam cierpliwie, ale moja cierpliwość ma granice… ;) W weekend była promocja, a teraz jak już będzie ten telefon to zaśpiewacie mi taką cenę, że pewnie podziękuję… No cóż, STAŁY KLIENT w tej sieci nie ma żadnych profitów?? A swoją drogą to ciekawe, że w promocji były głównie te telefony, których brak na magazynie.Raportuj

  21. realista napisał(a):

    Zamiast klepać się ramieniu, weźcie się za JAKOŚĆ, której nie. Zrywane połączenia, fatalna jakość głosu podczas rozmów, osoby ograniczone umysłowo pracujące na biurze obsługi i na koniec idioci odpowiadający na zgłoszenia. Tak oto wygląda PLAYRaportuj

  22. michal napisał(a):

    witam czy ktoś kompetentny możne się do mnie odezwać w celu przedłożenia umowy??? po zgłoszeniach na stronie dzwonią ludzie mocno ograniczeni, z którymi nie da się dogadać i nic nie jest załatwione a na stronie widnieje status zakończony. proszę o interwencje w tej sprawieRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty