Kolejne zmiany w cennikach – taniej

Udostępnij

Ja wiem, że to mało ekscytujące wpisy, ale jeżeli ktoś szuka czegoś konkretnego w lepszej cenie to może takie informacje akurat się przydadzą.

Dziś kolejna porcja obniżek w tym kamery GoPro Hero i m.in. Nokia Lumia 625 obsługująca nasze 4G LTE. Wśród obniżek również bardzo popularnym model LG L5 II z tabletem HP Slate 7.

Nokia Lumia 625

Zajrzyjcie do cennika:

zmiana cen 21 03 14

 

Zobacz więcej

26 KOMENTARZE

  1. RZECZNIKU skoro lada moment to jest ponad dwa tygodnie (ale pewnie i więcej) to ile to będzie „ostatnie dni” ?

  2. lipa straszna, czekam na zmiane oferty dla firm do konca miesiaca jak nie uciekam do pomaranczy… słabo cos ostatnio sie dzieje

  3. Rzecznik to pisał? „Wśród obniżek również bardzo popularnym model LG L5 II z tabletem HP Slate 7.” pomijając literówkę to LG L5 z tabletem za PEŁNĄ kwotę rynkową!

  4. czy to znaczy że na taryfa specjalna nie jest dostępna przy sprzedaży na odległość?
    No i dla Pozyskanych klientów Nokia 625 jest tańsza niż dla obecnych.
    Sami wyznaczacie kierunek dla własnych klientów !!!

  5. W plusie nokię lumię 625 w abo za 59.99 w którym jest 1GB netu oferują mi za 3zł…Cóż,czasy kiedy play był faktycznie rewolucyjny odeszły bezpowrotnie do lamusa a szkoda :( Na rozwiązanie zgłoszenia reklamacyjnego czekam już grubo ponad tydzień.To jakaś parodia.Byłem tu prawie 7 lat.Ech.

  6. Właśnie skorzystałem z jedynej sensownej oferty przecenowej – słuchawek Nokia :)
    …oczywiście z najtańszym abonamentem. Akurat skończyła mi się jedna z umów, więc wziąłem abonament za 29,99 + VAT, a słuchawki dostałem za 149 + VAT. Sensowna oferta, gdy policzy się, że za cały okres zapłaci się 1100zł brutto, a same słuchawki to min. 900zł…

  7. zgadzam się kiedy nowa oferta dla firm czekam z 4 nr do przeniesienia od konkurencji i mam dylemat czekać czy przedłużyć u konkurentów? a po 2 zróbcie coś aby klienci mający starszą trochę taryfę mogli mieć dostęp do waszego lte!!!

    • dokładnie tak !! posiadam ofertę ALL INCLUSIVE MAX DLA FIRM 25. płacę 50 zł brutto. Chciałem przejść na 4.0 za 74 zł a pani w PLAY-u powiedziała mi że dla mnie jest dostępna za 86 zł… czyli bez znizki za e-fakturę i przeniesienia numeru :/ Przeciez przenioslem numer i mam e-fakturę, dlaczego mam płacić więcej niż nowy klient ? Dodam że zależy mi na internecie LTE !!!

  8. już jakieś pół roku nie widziałem GO PRO BLACK na stronie play ani w żadnym salonie a cenę zmieniacie? heh śmieszne to jest

  9. Witam,
    Cos się ostatnio źle dzieje z Play, choć propaganda sukcesu w mediach trwa. Niestety ja uciekam z tej sieci, bo Play po prostu mnie olewa. Zadzwonili, że proponują „specjalnie” dla mnie ofertę przedłużeniową, która była wierną kopią oferty ze strony internetowej dla klientów „z ulicy”. Nic więcej nie mogli mi zaoferować, w związku z czym napisalem, że rezygnuję z przedlużenia umowy. I znów byl telefon, ale zaproponowali mi to samo, a konsultantka stwierdzila, że w tej sytuacji przekaże sprawę do Dzialu Utrzymania klientów. I od tej pory głucha cisza. I tak już to trwa od 10.03.2014r., mimo, że podobno kontakt miał nastąpic najpóźniej do 5 dni !!! Proszę zatem mi odpowiedzieć, czy to Play lekceważy stalych klientów, czy mi się tylko wydaje !!! I tak powoli tracicie klientów, bo od bardzo długiego już czasu macie tą samą ofertę, a zgłoszenia internetowe klientów, ktorzy proszą o pomoc lub piszą w innej sprawie, pozostają bez odpowiedzi !!!!! Tylko tracicie kasę na coraz to nowsze reklamy (skądinąd udane), ale nic więćej za tym nie idzie ! Co na to Rzecznik Play !??!
    Pozdrawiam
    Wasz był klient Marek

  10. A ja nawet jeśli bym chciała z nowej oferty skorzystać, to nie mogę… Ponieważ mój drogi Play (dosłownie i w przenośni) sam mi to uniemożliwia. Blokują mi konto abonenckie.
    Proszę o wytłumaczenie dlaczego odblokowanie mojego konta abonamenckiego (blokada z powodu zmiany dowodu tożsamości) trwa tak długo??
    Zgłosiłam w salonie dane nowego dowodu osobistego i prośbę o odblokowanie konta i okazuje się, że nie można zrobić tego ad hoc, od ręki, tylko trzeba czekać…. nikt nie wie ile (ani konsultanci na infolinii, ani w salonie). Tym radosnym sposobem 2 tygodnie mam zawieszone konto, ponieważ „realizacja w toku, etap nieznany”. Niby nic takiego, ale za 8 dni kończy mi się okres rozliczeniowy i umowa z operatorem sieci Play. Jeśli w ciągu 8 dni nie odblokują mi konta, nie mogę zmienić umowy, tylko automatycznie rozpocznie się kolejny miesiąc starej. Jaki z tego wniosek? Następny miesiąc niekorzystnej dla mnie, starej, drogiej taryfy… czy to nie jest naciąganie??
    Nikt nie wie i nikt nie może tego procesu przyśpieszyć. A to zwykła procedura, weryfikacja danych, którą poprzez odpowiednią konfigurację w waszej bazie danych można zrobić od ręki. Panie Rzeczniku, jeśli Pan czytuje takie komentarze, proszę się ustosunkować.
    Szkoda tracić kolejnego klienta , a jestem o włos. Bo to nie pierwszy mój dziwny przypadek z fioletową siecią.
    pozdrawiam!

  11. Witam

    Play ma 30 dni na rozpatrzenie kazdej reklamacji lub zgloszenia na koncie. Inni operatorzy tak samo. Wasze zgloszenia nie sa jedynymi!!! Ogarnijcie sie ludzie…czasem po jdnym dniu sie zdarzy ze jest odpowiedz a czasem po 2-3 tygodniach obowiazuje jakas kolejka i kategoryzacja zgloszen i reklamacji. Sa takie ktore maja wiekszy proiorytet i takie ktore mniejszy…szkoda mi was…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości