Tako rzecze rzecznik Play

Ania Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują FORMUŁĘ RODZINA 4.0

Rusza kolejna odsłona kampanii Play z gwiazdami wielkiego formatu. Tym razem mamy w komunikacji trzy gwiazdy – znanych i lubianych aktorów oraz…FORMUŁĘ RODZINA 4.0, która jest totalną nowością na naszym rynku.

A nie ma lepszych osób do reklamowania rodzinnej oferty, niż piękna i uzdolniona aktorka ale przede wszystkim wspaniała mama – Ania Przybylska, dla której rodzina jest najważniejsza oraz znany szerokiej publiczności wspaniały aktor, lider zespołu Cochise, prywatnie wspaniały ojciec i mąż dbający o swoją rodzinę. O kim mowa? O Pawle Małaszyńskim oczywiście.

Oboje w codziennym życiu mają dużo na głowie, dwoją się i troją, aby jak najlepiej  zadbać o całą rodzinę. Teraz z pomocą przychodzi im nasza nowa FORMUŁA RODZINA z nieograniczonymi rozmowami do wszystkich sieci i nieograniczonym internetem LTE. A zapanowanie nad płatnościami jest naprawdę proste – jeden rachunek na 99,99 złotych za 4 karty SIM!

To się nazywa prawdziwa oferta dla rodziny!

Informacje o autorach:

Kreacja – Grandes Kochonos

Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art  director),  Ewa Jaworska (copywriter), Grzegorz Święcicki (dyrektor kreatywny), Maria Snopkiewicz (copywriter), Celina Kozikowska (Client service) ,

Dom produkcyjny – Papaya Films

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Dom Mediowy – Mediacom

Internet – Artegence,

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel, Olga Walus, Beata Zielińska, Marta Biała

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Agencja Plej – BTL -Karolina Ostrowska, Andrzej Wyszomirski, Adrian Piekarski

Agencja Artegence – internet – Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Magdalena Bauer , Michał Piwowarczyk

TV:

OUTDOOR:

PLAY_ANIA_6x3-01

PLAY_MALASZYNSKI_6x3_2-01

PRASA:

PLAY_ANIA_PANI_DOMU-01

PLAY_MALASZYNSKI_A4-01 patka

BTL:

140-1948-Backlight-Abonament-Przybylska-180x270

140-1948-Backlight-Abonament-Malaszynski-150x240

INTERNET:

przybylska_ogarnia_v2a przybylska_supermama Clinton_1_V2 Clinton_1_V1 Play posty OZ v1 Malaszynski1 LP-marketingowy

Komentarze

  1. Jacek napisał(a):

    Zamiast coraz nowych celebrytów proszę przywrócić taryfy S,M,L Obecnie wprowadzane są chyba po to aby można było usłyszeć w reklamie (i to już nie długo: ” 7 na 10 klientów przenosi numer z PLAY „Raportuj

    • lol napisał(a):

      dokładnie mówcie prawdę 7 na 10 nie potrzebuje no-limit płacz i płać za coś czego nie potrzebujesz! s-m-l to była rewolucja i dodatkowo 50% rabatu na pół roku pokażcie mi lepszą ofertę
      jak dobra oferta to i celebrytów nie było potrzeba
      teraz to i celebryci nie pomogąRaportuj

    • DO JACEK napisał(a):

      Zgadzam się z twoją opinią w 100% ,nak huk mi celebryci ,jak taryfy abonamentowe to dno!! Tryfy S,M,L oniebo lepsze ja juz 2 tygonie temu złozyłem rezygnację z abonamentu na firmę,propozycje abo hiper drogie ,o fonach juz nie wspomnę.Raportuj

  2. PLAYOWIEC napisał(a):

    Czesław odszedł już z PLAY :(Raportuj

  3. Adam K napisał(a):

    Przybylską mógłbym słuchać i oglądać na okrągło!Raportuj

  4. dźwi napisał(a):

    Dlaczego Basia czasami skrzypi? Tutaj na przykład skrzypi, gdy Małaszyński wylizał jej ucho.Raportuj

  5. Michu napisał(a):

    Ja bym chętnie zobaczył Baśkę Kwarc w jednej z Waszych reklam ;).Raportuj

  6. kojak napisał(a):

    Prokop i Czesław przeszli do Tmobile, dali wam w pewnym sensie w ryjRaportuj

  7. tom napisał(a):

    no to Play dał ciała z umowami podpisanymi z celebrytami, że mogli bez problemu reklamowac się u konkurencji http://gsmonline.pl/artykuly/prokop-mozil-tmobileRaportuj

    • franek napisał(a):

      to rzeczywiscie kiszka straszna ze oni przeszli do t-mobile… jak widac te reklami z celebrytami obdija sie pleyowi, poniewaz kto im wiecej zapalci to beda u nich…. jaja na calego tego sie nie spodziewalemRaportuj

  8. kanku3 napisał(a):

    Marcin Prokop i Czesław Mozil przeszli do T-MobileRaportuj

  9. manyaky napisał(a):

    Oby tylko w ramach rewanżu Play nie wziął Wodeckiego…Raportuj

  10. Piotr napisał(a):

    Ale ja nie mam rodziny.Raportuj

  11. adam napisał(a):

    GRUSZKA !! Ci Wasi nowi celebryci tak samo szybko uciekną do tmobile jak Mozil i Prokom. ;)Raportuj

  12. Agness napisał(a):

    No wy…li was bez mydła wasi celebryci. Ale cóż się dziwić w końcu powiększająca się rzesza klientów też ma was powoli dośćRaportuj

  13. Wielki Brat napisał(a):

    Marcin Gruszka – to bardzo ważna lekcja(prokop i mozil) – nie przegapcie nauki z niej płynącej – Celebryty pójdą tam gdzie są pieniądze, więc u was tez byli dla pieniędzy.Raportuj

  14. Diego_Armando napisał(a):

    Ania bardzo pozytywna postać, prywatnie taka swojka babka, przeklnie pogada itp. (osobiście nie znam, ale jesteśmy z jednego miasta więc sporo zasłyszanych historii).

    Co do Prokopa i Mozila…im więcej gwiazd/gwiazdeczek tym więcej szans, że któraś ucieknie:)

    Nie ukrywajmy liczy się tylko haj$!Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Na prawdę? No patrz, a ja robię wszystko dla zabawy. Pieniądze się ma lub nieRaportuj

    • Robert Olejnik napisał(a):

      Diego wędrówki celebrytów jakoś nie szczególnie mnie interesują, mimo to kampania Play była jak do tej pory bardzo udana (moim skromnym zdaniem). W całej tej „masie” mniej czy bardziej znanych twarzy przechodzących do Play można się było pogubić ;-) Generalnie udało się stworzyć wrażenie że „wszyscy” przechodzą do Play.
      Czy Prokop i Mozil są w stanie zatrzeć to wrażenie ? Nie sądzę. Osoby które nie obserwują uważnie tematów telco dawno się już pogubiły kto do tego Play przeszedł a kto nie. Ogólne wrażenie zostało. Natomiast uważni obserwatorzy zawsze przyglądają się raczej ofercie operatora a nie nazwiskom w reklamach i dobrze wiedzą że Panów nie skusił żaden mega zasięg, czy super obsługa. Tylko kasa T-Mobile ;-)Raportuj

  15. qqłka napisał(a):

    Ile u rzecznika trwa „lada moment” ?Raportuj

  16. bart napisał(a):

    Kolejni celebryci do utrzymania, a inni wydymali was na cacy przechodząc do konkurencji…Raportuj

  17. bart napisał(a):

    Oferta bez kolejnych celebrytów byłaby pewnie tańsza o kilkadziesiąt procent i lepiej by się sprzedała… Ale widać dla Play ważniejsze jest pompowanie portfeli znanym osobom niż dobro własnych klientów!Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Gdzieś czytałem artykuł jakiś czas temu, w którym wyliczono, że taka zmiana („bez celebrytów”) obniżyłaby każdemu klientowi miesięczny rachunek o… 50 groszy miesięcznie.
      To według Ciebie jest „kilkadziesiąt procent”?Raportuj

    • Wielki Brat napisał(a):

      Reklama nie wpływa na cenę oferty. Problem pojawia się właśnie teraz kiedy będzie „przechodzenie” pomiędzy opami celbrytuf ;)Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Te przejścia i tak będą zależeć od podpisanych umów. Jeśli zawierają „lojalkę” z okresem np: 2 lat to przejść nie będzie.Raportuj

        • Wielki Brat napisał(a):

          Ameryki nie odkrywasz, ale będąc aktorem do wynajęcia nie dasz się uwiązać tak aby nie zarabiać. podpiszesz umowę na dwa lata z celebrem i będziesz mu płacił miesięcznie – 10, 20, 30 tyś?Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Nie wiem jak jest z celebrytami i Playem ale ja mam zakaz konkurencji przez rok i nikt mi za to nie płaci nawet złotówki. Mogą mnie „sprzedać” do innej firmy, ale pod warunkiem minimalnie rocznego zatrudnienia na tych samych warunkach finansowych i zbliżonych zawodowych. Mam rok czasu na znalezienie nowej pracy bo inaczej na kuroniówkę.Raportuj

            • Wielki Brat napisał(a):

              Aktor czy celebryta i zakaz konkurencji – nie ich to nie dotyczy. Zresztą oni nie negocjują swoich umów – ich prawnicy to robią.Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie ważne kto fizycznie negocjuje. Ważny jest wynik negocjacji. Albo mogą albo nie mogą.Raportuj

            • Wielki Brat napisał(a):

              Naucz się czytać – już ci wyjaśniłem. Popraw sobie pamięć jakimś farmaceutykiem – zrobili to więc mogą. Jak nie potrafisz wynegocjować sobie lepszych warunków to się potem bujasz 2 lata – i kto jest głupi?Raportuj

  18. Tomasz K. napisał(a):

    Dlaczego play tylko walczy o klientow o najniższym arpu ?
    Co z klientami biznesowymi ? Gdzie pakiety rozmów do EU ? Gdzie pakiety roaming data ?Raportuj

  19. Bodzio 22 napisał(a):

    Witam.Panie Gruszka dlaczego blokujecie karty sim w tel GSM Netkom ED1.Nadmieniam że,tel posiada deklarcję zgodności i może pracować w sieci GSM 900\1800.Nie rozumie sici PLAY.Tel pracujące o innej obudowie nie blokujecie kart sim w tym paśmie.Zgłosiłem do obsługi PLAY nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.Zgł nr77055148 . Może pan odpowieRaportuj

  20. reaper_pl napisał(a):

    Witam, pan Marcin zamilkł ponieważ przeszedł z Play do T-Mobile z p.Prokopem i Mozilem :) a powody są proste: jakość usług i lepszy dział utrzymania klienta.Raportuj

  21. BODZIO napisał(a):

    reaper-pl może masz racje,ja tak zrobie.Rozmowy wychodzące i kasa zablokowane, lecz przychodzące nie jes wszystko dobrze i tel nie wpływa na pracę sieci.Masło maślane odkręciłem głowę i pier…w ścianęRaportuj

  22. Darek napisał(a):

    Kiedy wprowadzicie płatności NFC?Raportuj

  23. mar-kos napisał(a):

    I tak wkrotce trafią do windy, i będą się śmiać że wydoili Play :)Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty