Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Wczorajszo-dzisiejsze promocje świetne. Tylko tego internetu mobilnego trochę żal, bo blueconnect wciąż daje więcej GB.
Panie Rzeczniku!
Co to za promocja, skoro obecnie płacę za internet (Nowy Play Online 15 GB) 39,99 zł i mam 15gb transferu, a do tego nocny transfer w cenie?
Umowa skończyła mi się w listopadzie/grudniu, ale przy takich ofertach nie ma sensu przedłużać. Oszczędziłbym 60zł (24×39,99 – 18×49,99)licząc, że biorę dodatkowo za 10zł nocnego transferu, który teraz mam za free,a byłbym związany umową na dwa lata.
W Orange przynajmniej dają rabat jak się ma tel. + internet, a w Play jak zwykle bez szału w ofercie utrzymaniowej.
idz Inigdy niewracaj MASZ ZAKAZ WSTEPU SPOWROTEM,tylko placz i wycie ci zostanie
Spowrotem?
Gniewko: sam idź z powrotem, ale do szkoły.
Ja tylko zwracam uwagę (jak masa innych) osób, że Play bardziej dba o nowych klientów, aniżeli obecnych.
Pamietam wpis na blogu z odpowiedziami na pytania pracowników. Wyraźnie tam podkreślano, że pozyskanie klienta wiąże się ze sporymi kosztami, a Play zarabiać na nim zaczyna po klilku/kilkunastu miesiącach. Dlatego też nie do końca rozumiem taką politykę, aby bardziej dbać o nowych klientów.
Super. Tylko kiedy LTE na LOW 4440 ?
No w koncu play coś pokazuje nowego … A co z normalnymi taryfami dla firm ? Pakiety roaming ? Data roaming ? Rozmowy Miedzynarodowe?
Fajnie, tylko po co komu prędkość 30Mb/s skoro dostaje limit danych, który w dwa dni się skończy przy Youtube czy Spotify. Chyba że kogoś interesuje niska jakość czy samo sprawdzanie poczty, ale wtedy po co brać LTE?
Drogi Rzeczniku,
po co w play online na kartę są te ustawienia https://i.imgur.com/pApsx4G.png
skoro i tak nie można wysyłać wiadomości premium?
Usuńcie te opcje żeby nikt inny nie tracił nerw tak jak ja.
Właśnie mnie to też denerwuje jak nie mogę korzystać ze swoich pieniędzy jak sam chcę .
Oszuści.Reklamują LTE ale już nie powiedzą że jest on dostępny w niewielu miastach a w większości ten ich internet to śmieszne do 1mb
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale wraz ze zmianą cen telefonów, niektóre zniknęły z cennika. Fajnie, że przeceniliście Galaxy S4 o 200zł, jednak dalej jego zakup, delikatnie mówiąc, jest średnio opłacalny.
W jaki sposób ma to być bardziej atrakcyjne, od oferty na kartę?
Przy karcie będąc w zasięgu LTE, jak rozumiem, mam nielimitowany transfer za 50zł/2 mies.
„Jeśli masz ofertę Play Online 4G LTE możesz uruchomić usługę Darmowy Internet LTE – dzięki temu będąc w zasięgu sieci LTE będziesz miał nielimitowany internet przez 30 dni. Wystarczy, że masz na koncie kwotę min. 30 zł i bezpłatnie aktywujesz usługę Darmowy Internet LTE.” Do tego łącznie 6GB/2mies danych POZA zasięgiem LTE.
Przy abonamencie płacąc średnio przez 24 miesiące 46,50 zł (czyli prawie 2x więcej) mam niby 16GB danych, ale darmowy transfer w LTE tylko przez 6 miesięcy.
Czy coś pokręciłem, czy mając zasięg LTE oferta na kartę jest 2x korzystniejsza?
Obecnie w play posiadam 18gb za 49,99zł i limit nocny od 00 do 9 rano bezpłatnie. Zdecydowanie podziękuję :/
Coraz gorsze oferty.
Panie rzeczniku, proszę o wyjaśnienia, dlaczego w BOK pracują osoby, które mają w nosie klienta.
Od roku korzystam z usługi xtra numer w Play i nagle dostałem smsa z informacją, że numer nie jest już aktywny.
Wysłałem do BOK zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie, dlaczego ten numer nie jest już aktywny, bo przecież środki na koncie na przedłużenie ważności usługi były. Dostałem odpowiedź, że numer nie jest aktywny i mogę sobie aktywować nowy. To jest bezczelne, ja się pytam, dlaczego nie jest aktywny, a otrzymuję odpowiedź, że nie jest aktywny, bo nie jest aktywny.
Proszę, aby ktoś kompetentny zajął się tą sprawą natychmiast i przywrócił dodatkowy numer, który opłacałem przez rok. Numer zgłoszenia 78136387.
Jeśli w ciągu godziny numer nie zostanie włączony, naprawdę się zdenerwuję.
Niestety głąbów w bok Play nie brakuje. Ja rozumiem, że ktoś coś nie wie. Ale są w sieci, że jak konsultant czegoś nie wie to się do tego przyznaje i informuje, że się dowie o oddzwoni. I takie zachowanie jest godne pochwały.
A te odpowiedzi pisemne Play przypominają rozmowę reklamacyjną z Orange. Jak nie szablon kopiuj wklej to dla odmiany w Orange zawsze wszystko dobrze chodzi i to zawsze Twoja wina lub ci się zdaje :-)
Zamiast extra numer kup starter z numerem. Może więcej kłopotu ale nie będziesz miał takich niespodzianek. Play też może uważać pewnego dnia, że usługa extra numer nie jest rentowna i wyłączyć.
ps. Ale oferta Playonline jakoś nie zachwyca. Inna sprawa, kiedy publiczne IP?
Czy bedą nowe taryfy dla firm? Jak juz wczoraj taki wysyp to dlaczego nie było w końcu nowej oferty dla firm ( indywidualne numery )
A czy ten Play On Line działa tylko na nadajnikach własnych p4 czy też w roamingu krajowym?
LTE w roamingu krajowym też działa?
pytanie z innej beczki: dlaczego nie można tworzyć zgłoszeń w systemie play24 ? od rana każda próba kończy się błędem: „Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z administratorem serwisu.”
bez jaj..w sim only dla przedluzajacych powinno byc o wiele lepiej niz jest
Słaba oferta na przedłużenie internetu, konkurencja zjada play na śniadanie zarówno cenowo jak i limitami danych,chyba czas się pożegnać
To wszystko kłamstwo, jestem abonentem w play ok 3 lat i 25 kwietnia 2014r. postanowiłem przedłużyć moja umowę Nowy play online 15gb przechodząc na abonament z routerem za 1 zł w taryfie domowe WiFi 99,99zl. na 24 miesiące wobec czego zgodnie z regulaminem wiosennej promocji miałem otrzymać 6 miesięcy abonamentu za 0 zł dziś otrzymałem z esklepu dokumenty i zdziwienie iż mimo aktywnej juz promocji od 24 kwietnia to moja osobę objęto starsza promocja bez rabatu na abonament,od razu zadzwoniłem i stwierdzam jedno oszukujecie ludzi,gdybym nieprzeczytal szczegółów umowy u kuriera to dziś bym płacił….później pani z bok dzwoniła i przepraszam……niechodzi o to przepraszam ale fakt ze byłbym w plecy 600.zł jeśli ktoś miał podobny problem piszcie mogę udostępnić dokumenty z mojego konta dla potwierdzenia tego wpisu.ofertę oczywiście anulowane i czekam na zakończenie starej umowy której już nieprzestrzeganie! a jeśli rzecznik ma wątpliwości niech sam przedluzy- kiedy już wybierze np taka ofertę jak ja to w esklepie są do zatwierdzenia stare regulaminy w których niema mowy o tej promocji wiec naciąganie z automatu ludzie czytajcie co wam wciskają.
to od kiedy beda te taryfy? babka w obsludze klienta napisala mii ze nic jeszcze nie wie:)