Kampania startuje 13.05.2014
Media: TV, OOH, internet, BTL
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos: Jakub Gajos– Art Director, Bartosz Gryś- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service
Dom produkcyjny – Oto Film
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Studio Fotograficzne- Shootme
Fotograf- Mateusz Stankiewicz
Dom mediowy – Mediacom Warszawa
BTL – Plej: Karolina Ostrowska, Anna Kwaśniewska, Agnieszka Borkowska , Maciej Korzeb, Adrian Piekarski
Internet – Artegence: Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Radosław Błoński, Michał Piwowarczyk
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak, Beata Zielińska, Marta Biała, Katarzyna Wzorek
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Marketing internetowy- Małgorzata Chmiel, Aleksandra Kilijanek
TV:
[youtube]https://youtu.be/1z6ISpnmxrQ[/youtube]
OUTDOOR:
INTERNET:
Kiedy promocje na doładowania???
Jutro będzie ;)
kiedy promocje dla przedłużających umowę
przedłużający umowę również mogą z tego skorzystać
Również oczekuję promocji doładowań w pre-paid… Z okazji 7 rocznicy operator nie dał o sobie znać i nie połasił się na akcję z tejże okazji. Tzw. majówka nie wypaliła w Play;[ Super akcje zgotowali 14.02.br. Przydałaby się powtórka z rozrywki. Więc kiedy nas ozłocicie?
Jestem w szoku jakimi ludzie potrafią być żebrakami.
A chcesz piotruś strzała w okularki?!
Nie mam okularków. am brodę.
Broda nie jest juz meska… Conchita Wurst :-D
Spodziewałem się właśnie tego typu odzewu, to ten poziom i ta klasa zachowania, czekaj dalej na promocje doładowań, przy doładowaniu za 5zł 50groszy gratis :)
Po co wy zadajecie te pytania o promocje doładowań, skoro i tak nie otrzymujecie informacji o doładowaniu. Informacji takich nie otrzymacie bo za duzo ludzi przygotowałoby się do doładowania, zachwiało by to płynnościa zysku.
Czyli na niewygodne pytania zadane tutaj wcześniej i na innych portalach branżowych się nie wypowiadamy….a taki wyszczekany był ten Play kiedyś.
Promocje na doladowania i dla przedluzajacych umowe obecnie trenuja po szopach.
A kiedy zrobicie promocję na dobrą obsługę? Ogłoście chociażby 1 dzień dobrej obsługi, kiedy każdy dzwoniący lub piszący do BOK zostanie potraktowany poważnie.
Nie powinno być sytuacji, gdy klient dzwoni i mówi, że nie można się dodzwonić na jego numer, a konsultant odpowiada, że w systemie widzi, że wszystko jest ok i nie przyjmie reklamacji, bo będzie bezzasadna.
Nie powinno być sytuacji, gdy inny konsultant w tej samej sprawie mówi, że danego numeru w ogóle nie widzi w systemie Play, a więc także nie może przyjąć reklamacji, bo reklamacja musi dotyczyć numeru, który jest w sieci Play.