Nowa Kampania Play Online 4G LTE

Udostępnij

Kampania startuje 13.05.2014

Media: TV, OOH, internet, BTL

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos: Jakub Gajos– Art Director, Bartosz Gryś- Copywriter, Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny – Oto Film

Reżyser –  Tadeusz Śliwa

Studio Fotograficzne-  Shootme

Fotograf- Mateusz Stankiewicz

Dom mediowy – Mediacom Warszawa

BTL – Plej: Karolina Ostrowska, Anna Kwaśniewska, Agnieszka Borkowska , Maciej Korzeb, Adrian Piekarski

Internet – Artegence: Magda Koźlicka, Rafał Mierzejewski, Tomasz Popowski, Mariusz Graca, Radosław Błoński, Michał Piwowarczyk

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak, Beata Zielińska, Marta Biała, Katarzyna Wzorek

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Marketing internetowy- Małgorzata Chmiel, Aleksandra Kilijanek

TV:

[youtube]https://youtu.be/1z6ISpnmxrQ[/youtube]

OUTDOOR:

PLAY_RADW_JANOW_MAJ2014_6x3-01

INTERNET:

sprzedazowa_v3c

wizerunkowa2b_poprawki1

Zobacz więcej

14 KOMENTARZE

  1. Również oczekuję promocji doładowań w pre-paid… Z okazji 7 rocznicy operator nie dał o sobie znać i nie połasił się na akcję z tejże okazji. Tzw. majówka nie wypaliła w Play;[ Super akcje zgotowali 14.02.br. Przydałaby się powtórka z rozrywki. Więc kiedy nas ozłocicie?

  2. Po co wy zadajecie te pytania o promocje doładowań, skoro i tak nie otrzymujecie informacji o doładowaniu. Informacji takich nie otrzymacie bo za duzo ludzi przygotowałoby się do doładowania, zachwiało by to płynnościa zysku.

  3. Czyli na niewygodne pytania zadane tutaj wcześniej i na innych portalach branżowych się nie wypowiadamy….a taki wyszczekany był ten Play kiedyś.

  4. A kiedy zrobicie promocję na dobrą obsługę? Ogłoście chociażby 1 dzień dobrej obsługi, kiedy każdy dzwoniący lub piszący do BOK zostanie potraktowany poważnie.

    Nie powinno być sytuacji, gdy klient dzwoni i mówi, że nie można się dodzwonić na jego numer, a konsultant odpowiada, że w systemie widzi, że wszystko jest ok i nie przyjmie reklamacji, bo będzie bezzasadna.

    Nie powinno być sytuacji, gdy inny konsultant w tej samej sprawie mówi, że danego numeru w ogóle nie widzi w systemie Play, a więc także nie może przyjąć reklamacji, bo reklamacja musi dotyczyć numeru, który jest w sieci Play.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości