Nowa promocja Play Online 4G LTE

Udostępnij

Pisałem już dziś o kampanii, ale co ważniejsze kampania wprowadza nowe bardzo fajne promo:

13 maja wprowadzamy nowe promocje na internet 4G LTE w PLAY, o czym w najnowszej kampanii z naszymi tenisistami, o której pisałem poprzednim wpisie.

Dajemy Klientom 3 dodatkowe powody, dla których warto skorzystać z nowej oferty internetu 4G LTE:

0 zł za abonament przez 6 miesięcy (fajne)

0 limitów na transfer w zasięgu LTE przez 6 miesięcy (polecam!)

0 zł za 7 dniowy okres testowania internetu.

Oferta jest dostępna dla wszystkich Klientów, którzy wybiorą abonament zaczynający się od 49,99 zł przy umowach na 24 miesiące.

W promocjach dostępne są nowoczesne modemy i routery 4G LTE.

PLAY jako jedyny operator udostępnia internet w technologii LTE bez żadnych limitów. LTE w PLAY jest już dostępne w 278 miejscowościach, co stanowi ponad 30% populacji Polski.

Teraz, dzięki nowej promocji, każdy będzie mógł przetestować internet 4G LTE bezpłatnie przez 7 dni.

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz więcej

76 KOMENTARZE

  1. Właśnie kończy mi się umowa na www i chciałem to sprawdzić, ale Wasza strona nie działa:

    Not Found

    The requested URL /klienci-play.html was not found on this server.

    ps. te bez limitów jest bardzo kuszące:)

    • ponieważ nie wiedza jak wyjsc z takiej debilnej sytuacji. Zrobili babola błędnie kalkulując ofertę i zgodnie ze swoim jednostronnym niekorzystnym dla klienta regulaminem zrywają umowy.

      Ten sam regulamin mówi, ze jeżeli Play nie świadczy usługi zgodnie w umowa płaci kare/odszkodowanie. Ale łatwiej skorzystać z innego o zastrzeżeniu praw do zmian w umowie. W tym momencie Play powołuje się na prawo telekomunikacyjne, jednak ono w tej kwestii reguluje to, ze w takim przypadku jak klient nie zaakceptuje warunków nie może płacić ew kar za zerwanie umowy.

      Niestety druga strona umowy nie ma najmniejszych praw aby nie zgodzić się.

        • Czy w związku z taką informacją i zmianą warunków umowy – klienci /jednoosobowa działalność gospodarcza/ również mogą zrezygnować z umowy bez ponoszenia konsekwencji?

            • A co w wypadku jeśli jeszcze nie otrzymałem takiego pisma? Czy także mogę zerwać umowę? w salonie po wejściu na konto w opcji zrywania umowy można wejść albo w opcję zerwij umowę z karą albo w opcję z końcem okresu promocyjnego. W jaki sposób więc zerwać umowę która była podpisana na początku grudnia, nie płacąc kary? Co będzie gdy pisma nie otrzymam?

          • Zrezygnować z umowy mogą wyłącznie Klienci którym zmienią się warunki umowy. Jeśli nie otrzymałeś pisma z taką informacją to znaczy, że cały czas będziesz mógł cieszyć się nielimitowanym odbieraniem połączeń w UE:) Chyba że szukasz okazji żeby nie spłacać kupionego smartfona, niestety, takie rzeczy to nie tutaj.

  2. Teraz wam zależy na klientach? Jak mialem u was PLAY on line to zlewaliscie mnie całkowice, nie dało sie dogadać co do przedłużenia umowy. Wasza nie slownosc i olewactwo abonenta poskutkowala tym że jestem w plusie i wcale nie jest zły ten internet. A teraz czekajcie jak ludzie ktorzy od was odeszli pokonczą im sie umowy u innych operatorow i skamlajcie z waszymi promocjami.

  3. Panie Marcinie, kiedy mogę spodziewać się LTE w Jaworzu koło Bielska-Białej? (w Bielsku już jest) bo neostrada mi się za miesiąc kończy.

  4. Ja już jakiś czas temu przedłużyłem umowę na LTE i też mam pół roku bez limitów, ale jedno mi się nie podoba i w sumie chciałbym się dowiedzieć czemu tak jest. Przy zwykłym internecie nocny transfer jest od 00:00 do 09:00 i bardzo fajnie. A przy LTE zrobiliście od 01:00 do 08:00…to bez sensu trochę. Jak ktoś na przykład chce sobie coś większego ściągnąć to musi czekać do 1 w nocy albo ustawiać bota, który z automatu uruchomi ściąganie o danej porze.
    Jaki jest powód takiej polityki, mogę wiedzieć? Za dwa miesiące kończy mi się to pół roku darmowe, więc będę musiał się męczyć z tym.

    • Usługa „Nocny transfer” została zmieniona dla wszystkich nowych abonamentów, nie tylko dla osób którzy korzystają z LTE.

      • Co dalej nie wyjaśnia mi sprawy czemu tak jest? Przeszkadzało to komuś czy ludzie nie wykorzystywali przez to swoich limitów i nie dobijali kabzy na konto play przez kupowanie pakietów „ratunkowych”? Nie potrafię po prostu zrozumieć bo przecież jak coś się zmienia to chyba na lepsze nie? :)

  5. Marcin, jeszcze jedno pytanie – czy planujecie udostępnić Play Online na roamingu krajowym w tym roku???

  6. w umowie jest napisane „darmowy internet lte do końca 2014 roku”, a co potem? trzeba doplacac za internet? szukam tej odpowiedzi i nie moge znajezc? czy moze internet 3g, bez lte? nie wiem, prosze o odpowiedz szybka

    • Kupujesz abonament za minimum 49,99zł, w którym masz nie tylko bez limitu LTE, ale też pewien pakiet GB poza siecią LTE. Po 6 miesiącach właśnie z tych jednostek jest rozliczana całość transmisji.

    • Oznacza to tyle, że do końca 2014 roku na zasięgu sieci LTE korzystasz z internetu bez limitu. W tym czasie jeśli pojedziesz do miejscowości w której nie ma zasięgu LTE, przełączasz się na sieć 3G i korzystasz z pakietu danych które masz w ramach abonamentu (przypuszczam że piszesz o abonamencie głosowym więc prawdopodobnie 2GB). Od 1 stycznia 2015 korzystasz już tylko z pakietu który masz w ramach abonamnentu (czyli np. 2GB) niezależnie od tego czy jesteś w zasięgu LTE czy nie.

  7. Przed chwilą dzwonił do mnie konsultant z ofertą utrzymaniową. Śmiech na sali. ŻADNYCH profitów dla wieloletniego klienta. Na pytanie, jakie mam profity z tego, że przedłużę umowę, odpowiedź brzmiała – nie ma żadnych, oprócz tego, że nie ponoszę opłaty aktywacyjnej.
    Naprawdę, czas się rozstać.

  8. Odpalcie LTE w Bydgoszczy to przedłużę umowę , bo na razie to różowi coraz bardziej kuszą niską ceną i 40 GB limitem miesięcznie , a koniec umowy coraz bliżej ….

  9. Promocja bardzo fajna, ale może warto udostępnić inne funkcjonalności … ? dajecie ciała, na całej linii

        • Jeszcze pytanko. Może ktoś wie czy problemy z HSPA+, co jakiś czas przerywa, wcześniej było ok mogą być związane z pracami nad LTE ? Bo zmieniłem modem, kartę sim i dalej od ponad miesiąca to samo, w gry online nie daje rady grać a wcześniej przez rok cieszyłem się pingiem 60 do Frankfurta.

  10. Nie wiem w ogóle po co piszecie o jakiejś indywidualnej ofercie, wchodzę na tę stronę Panie gruszka ,gdzie można przedłużyć ofertę i ceny mam takie jak są na stronie bez przedłużenia, to jest ultra żałosne.

  11. Dzień Dobry ja mam takie pytanie apropos taryfy europa unlimited. Bo czytałem ze z dniem 10.06 ma wejsc w życie zmiana w umowie która pozbawia mnie nielimitowanych polaczen przychodzacych z UE i zastapienie jej 1000min na cala umowe?? i teraz ja moge bez płacenia kary umownej zrezygnowac z umowy gdyż ta zmiana jest dla mnie na niekorzysc. I teraz moje pytanie co w związku z tym dzieje się z telefonem?? jak on zostanie rozliczony? Oraz czy po zerwaniu umowy moge przeniesc nr na karte? I ile mam czasu na jej zerwanie od daty otrzymania od sieci Play pisma ze zniamaw regulaminie?? pozdrawiam

    • Zmiana oferty dotyczy wyłącznie osób, które otrzymały list w tej sprawie od PLAY. Jeśli nie dostałeś jeszcze listu to na razie nie masz się czym martwić – dalej masz nielimitowane odbieranie połączeń na terenie Unii Europejskiej :)

  12. Piszecie że jedyny internet bez limitów.
    Czyli rozumiem że limit prędkości ściągania danych 15mbit/s został zdjęty i w końcu jest prawdziwe LTE? Czy dalej macie LTE wolniejsze niż 3g u innych operatorów.

    • Mnie w teście łącza wychodzi ok. 19 mega, szału może nie ma, ale za to w porównaniu ze zwykłym netem z Play bardzo poprawił się ping, teraz ok 40ms, gdzie przy zwykłym necie z Playa miałem dobrze ponad 150ms…

  13. Pytam pana Marcina wciąż, ale ten nieodpowiada. Czy ten brak „JAKICHKOLWIEK” limitów w lte oznacza, że zniesione zostaje ograniczenie predkosci do 2mbs po przekroczeniu 100 Giga? Pytam na infoliniu ale u was ZADEN konsultant nie słyszał w ogóle by takie ograniczenie kiedykolwiek miało miejsce

  14. Panie Marcinie,
    W jaki sposób mam odesłać modem po okresie testowym, niestety nie jestem zadowolony z działania lte 4 g w mojej miejscowości.
    W instrukcji nie jest podany sposób wysyłki więc rozumiem że pocztą mogę wysłać, z drugiej strony wolę się dopytać.

  15. Witam, może to dziwne pytanie, ale chciałbym się dowiedzieć jakie promocje będą w najbliższej przyszłości, obecne mnie nie satysfakcjonują. Albo dajecie badziewny tablet i modem bez lte albo drogie abonamenty i modemy/ rutery z lte. One w cale tyle nie kosztują, macie straszną przebitkę na wszystkim. jak bym miał 300zł w kieszeni, kupił bym sobie ruter i wasz najniższy abonament 29zł za 30GB, ale nie mam więc proponuję stworzyć nową ofertę z ruterem, wejściem na antenę, bo w wielu miejscach nie ma waszego zasięgu, w jakiejś przystępnej cenie. Jak ktoś dokupuje ofertę to jego abonament się zwiększa, więc liczę na zrozumienie. Inaczej wielu ludzi wybierze lepszego dostawcę internetu. Nie mówię tylko w swoim imieniu. Pozdrawiam

  16. Zastanawiam się czy można jakoś zerwać z wami umowę, bo ten LTE ( gdzie miałem mieć do 100 MB/s ) mam od 0,50 do 5MB/s i płacę 80 zł miesięcznie. Kpina.

  17. ale wy macie problemy nic tylko pingi ,limity,predkosci a prawda jest taka ze stworzyli wam to g….. zebyscie sie pozamykali w chatach grali w glupie gry kupowali w sklepach piep…… o d…. marynie na forach a urzedasy pomalu wam POLSKE sprzedaja i was tez przechandlowali za marne wynagrodzenia.Robcie tak dalej a neta bedziecie miec tylko w parku na lawce pod chmurka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości