prawie 11 milionów

Udostępnij

Obiecałem w piątek, że coś napiszę o wynikach, ale miałem kilka prywatnych bardzo miłych spraw, które trochę zmieniły moje plany.

No niewiele brakuje nam do nowej koszulki, ale jak każdy operator, również PLAY czyści od czasu do czasu legendarne szufladowe SIMy w prepaidzie i tak też stało się tym razem. Co jednak się odwlecze to nie uciecze ;-) Kto wie jak to jest z tymi milionami ;-) Przecież to są wyniki za styczeń, luty, marzec. Kolejne wyniki za drugi kwartał 2014 przedstawimy w sierpniu.

Ktoś gdzieś napisał, że ta grafika z 5-tką to jakiś bełkot marketingowy. No kochani 5 lat liderowania w MNP to nie jest bełkot. To aż 60 miesięcy kiedy jesteś absolutnym liderem. Oczywiście zwrócicie mi zaraz uwagę, że to się zmienia i nasza gigantyczna przewaga zmniejsza się. No cóż to chyba naturalne. Mamy coraz więcej klientów, nasi konkurenci mieli 7 lat, żeby się zorientować, że nie jesteśmy tylko i wyłącznie niszową ciekawostką tylko poważnym graczem, rynek zmienia się z czego tylko korzystacie. Naprawdę myślicie, że konkurencje motywuje coś innego niż PLAY? No ok, jest jeszcze innowacja jak na przykład mobilne płatności…tylko jakoś na chwilę obecną nikogo to nie obchodzi. Tylko ja o tym piszę ;-) Pewnie kiedyś to się zmieni, ale jeszcze nie teraz.

Ja wiem, że specjalnie nie zwracacie uwagi na dane finansowe, ale naprawdę dobrze nam idzie i te złowieszcze komentarze o końcu MTRowej przewagi i naszej słabej kondycji, niespecjalnie się sprawdziły. Również „podgryzanie” nas przez konkurencję wychodzi tak sobie a wręcz pozytywnie dla PLAY.

Ostatnio jeden z prezesów konkurencji powiedział cytuje :” Spadek liczby klientów abonamentowych wynika głównie z odejść klientów biznesowych, dużych firm. Marżowość tych produktów jest bliska zeru”… no to tylko gdzie idą Ci klienci? Nie do nas ;-)

Uwaga, przed nami ciekawy tydzień. Jutro ruszamy z dużym obiecanym konkursem o LG G2. A wszystko to z okazji premiery modelu G3, na którą się wybieram z kamerą ;-)

 

Zobacz więcej

37 KOMENTARZE

    • Za 29,99 masz no limit do wszystkich sieci komórkowych.
      2 lata temu dałbyś sobie tatuaż na czole zrobić za tak ofertę ;-)

      • A w komunie to jakikolwiek telefon był marzeniem. I co ? Po nogach całować „dobroczyńcę”? FTR na stacjonarne jest niższy od MTR na komórki , a „dobroczyńca” łupi skórę aż krew bryzga po oczach !!!

      • tia, primo – nie każdy potrzebuje no-limit (może kiedyś w play zatrybią?), po wtóre – czy te '29,99′ do wszystkich to jest zasługa play? oh-noez… nie…

  1. Marcinie to teraz tylko musicie coś zrobić, żeby nie być uważaną za sieć o najgorszej jakości usług ;)

    • O tak. Na Play, ceny czy jakość połączeń złego słowa nie powiem za to kompetencja ludzi pracujących z BOA woła o pomstę do nieba. Wszystko o u mnie jest super do czasu jak nie muszę zwrócić się do BOA. Teraz jak mi zrobili analizę ruchu przy przedłużeniu umowy to oczywiście jest zupełnie inaczej niż im się wydawało :) a odkręcić to teraz to nie lada wyzwanie

  2. „No kochani 5 lat liderowania w MNP to nie jest bełkot. „… no, to nie jest bełkot… to uber-bełkot…

  3. Gruszka ma rację. 5 lat liderowania w MNP, to naprawdę coś. Nie ma co zaklinać rzeczywistości – taka jest prawda. Nie rozumiem i wkurza mnie niesłuszne atakowanie P4. Przechodzą? Przechodzą. Od pięciu lat? Od pięciu. Sukces? Oczywiście. To raz. Po drugie – co Wy z tą jakością usług? Z cenami? Z ofertą? Mamy wolny rynek! Każdy idzie, gdzie chce? Skoro od pięciu lat większość przenosi się do P4, to chyba naprawdę jest coś na rzeczy? I hejt niczego tu nie zmieni :p

    Szybko i prywatnie: przeniosłem firmę z Idei / Orange w 2010 roku. Płaciłem kosmiczne rachunki. Jakość połączeń głosowych tragiczna, o internecie nie mówiąc (duża miejscowość turystyczna nad morzem – w sezonie BTS kwiczały).

    Ruszył Play dla Firm. Sprawdziłem ofertę i spadły mi kapcie. Rachunek – z 400 na 160. Rozmowy do woli. Internet H+ zamiast E. Czego chcieć więcej?

    Zapłaciłem karę za zerwanie umowy z Orange, chyba za pół roku – i nawet po opłacie karnej OPŁACIŁO mi się przejść do Play.

    Dziś mam VIP Europa Unlimited dla Firm: wszystkie rozmowy free, 100 minut UE co miesiąc (rodzina, UK, Niemcy, komórki – dzwoni się do swoich, jak po ziemniaki, zero stresu), a w roamingu przychodzące gratis. DO tego – co dla mnie najważniejsze – 5GB szybkiego internetu, który działa bez żadnego ale! Nie wspomnę już o nowoczesnych BTS, doskonałej jakości dźwięku w HD. Wszystko działa, nic nie zrywa. Korzystam, jak z oddychania.

    Ile? 99 netto miesięcznie. Jak dla mnie bomba. Jestem w pełni zachwycony, zadowolony i szczęśliwy.

    Nie mam zamiaru szukać gówien, kombinacji i ofert za 19 złotych, lejków i pierdół. W P4 mam wszystko, co mogłem sobie wymarzyć.

    Marcinie Gruszko! P4!
    Gratulacje tych 5 LAT MNP!
    I z całego serca dziękuję, bo gdyby nie Wy, nadal bym pewnie płacił 3.60 za minutę, jak w Erze w 1999.

      • Pamiętamy :D Tak właśnie wtopiłem. Moja ówczesna zadzwoniła do mnie i zdała szybkie pytanie: – Co robisz? Odpowiedziałem „Kocham Cię”. Zaskoczyła mnie, cholera! Wszystko zajęło darmowe pięć sekund. Głupio się było już wycofać, więc dzięki Erze do dziś jest moją żoną… A teraz oboje jesteśmy w Play :D

  4. 11 milionów a jakość coraz gorsza. W iphonie 5s co drugie polaczenie dziwnie buczy w słuchawce jakby jakieś sprzężenie było i trzeba się rozłączyć i na nowo zadzwonić. Telefon sprawny w 100%. Play twierdzi ze to wina telefonu.

  5. Dla mnie płatności mobilne byłyby sporym udogodnieniem. Czekam aż coś takiego zaoferujecie. Nie jest to tak jak napisałeś 'MUST HAVE’ ale coś przyjemnego co w przyszłości może się okazać opłacalne dla operatora. Na razie tylko trend i ciekawostka. Szkoda, że to różowi wykupili Synca ;)

    • Właśnie? Co z Xbox 360 albo Playstation3? Ja chciałbym przedłużyć umowę, a nadal konsole są niedostepne. Kiedy będą dostępne?

  6. Powiem tak dla nowych klientów to jest duża oferta jaka proponuje play ale dla stałych klientów to zero promocji ja teraz mam przedłużanie umowy i żadnej promocji play mi nie zaproponował telefon który mnie interesuje to cena kosmiczna więc powoli zastanawiam się nad inną siecią i właśnie jutro wybieram się do konkurenci o sprawdzenie innych ofert a i jeszcze jedno dwa tygodnie temu pisałem do play o promocję jaka jest że każdy telefon htc za 1 zł i całkowite olanie z strony play zero odzewu a już pisałem 3 razy a dodzwonić się nie mogę do play i nie wiem czemu.

    • Mnie to też denerwuje. Trzecie przedłużenie umów i nie ma rewelacji przy przedłużeniu. Zastanowię się co zrobić przy czwartym. Zapisałem w kalendarzu przypomnienie odpowiednio wcześniej, aby mieć czas na przeanalizowanie oferty konkurencji. Niestety za mało się dba o stałych klientów (co z punktu widzenia marketingowego jest uzasadnione, ale do czasu…)

      • podejdź do salonu – dostaniesz utrzymaniówke albo wiosenną (20zł rabatu na abo). Albo trafiacie do dziwnych salonów albo oczekujecie cudów

  7. Zdecydowanie 5 lat liderowania w MNP to SUKCES, którym chwaliłby się każdy z konkurentów. Tyle że akurat nie może.
    Rynek z całą pewnością do łatwych nie należy, mimo to Play radzi sobie na nim całkiem dobrze.
    FORMUŁA VIP UNLIMITED dla Firm i jestem zadowolony ;-)

  8. Zabawne, ze Play zmieniq oferte Formule Europe Nielimotowana z rozmow odbieranych zagranica za zero zlotych na opcje odbioru tylko tysiaca minut. Zabawne jest to, ze ludzie dowiaduja sie o tym po katach poniewaz siec nie raczy poinformac o tym swojego klienta. a czas rezygnacji jedt tylko do 10 czerwca.. smieszne ze tak traktujecie klienta.
    Pracowalam dla cc sprzedajac umowy i zachwalajac Wasza siec. Sama zaangazowalam moich rodzicow w SZESC abonamentow w Europie Nielimitowanej a teraz nawet nie laska jest mnie poinformowac o tak WAZNEJ zmianie.
    Zabawne- nie bez powodow mam oferte Nielimitowanych odbieran polaczej za granica. Ale siec oczywiscie ma to w dupie.
    Zastanawiam sie tylko czy jesli faktycznie mnie nie poinformujecie to po 10 czerwca zmienicie mi warunki umowy na gorsze. A wtedy pozostanie mi nic innego jak wytoczenie procesu Play.
    Zabawne, ze tak traktujecie klientow.. smutne.
    a najsmieszniejsze jest to, ze sama musze sie zglosic z tym ze SIEC PLAY wystepuje ze zmiana mojej oferty! i oczywiscie dowiadywac sie po katach, ze cos takiego ma miejsce. co wiecej Wasi konsultanci na BOK strasznie kulawo odpowiadaja na zadane im pytania. wiecej szkolen im sie przyda…
    p.s. prosze wybaczyc bledy literowe. wiadomosc pisana z telefonu.

    • Barbara, jeśli nie otrzymałaś listu od operatora to warunki Twojej umowy się nie zmieniają :) Takie informacje powinny znaleźć się w materiałach szkoleniowych pracowników call center, więc dziwne, że nie wiesz.

    • Jeżeli nie dostałaś pisma o zmianie warunków, to Ciebie po prostu nie dotyczą. Przestań mówić że pracowałaś w branży telekomunikacyjnej, skoro takich podstaw nie wiesz.

  9. Play odmienil calkiem polske cala, to nie podlega dyskusji. Powodzenia zycze na kolejne 5,7..10 lat . Pozdrawiam

  10. Krzysztofie Sylwerski etatowy obrońco Play-a co Ty na to? Jakiś komentarz? Na rzecznika nie ma co liczyć, Poll się uspokoił. Tylko Ty zostałeś aby wytłumaczyć, że Barbara nie ma racji, bo PLAY JEST THE BEST.

  11. już też miałem przejść do play na kartę mimimax i nawet dotarł do mnie starter ale pojawiło się nju i przenosin nie było.

    • No wiesz, minimax jest dl starszych. Dla dzieci jest NJU. Może dobrze, że się nie przeniosłeś bo zanimbyś średnią wiekową.

  12. Teraz będą Wam spadała ilość klientów jeszcze bardziej odkąd wprowadziliście nowe zasady sprzedaży. W zeszłym roku zakupiłem dwa abonamenty, płacę regularnie rachunki a w tym roku już dupa, bo mam wpis KRD dzięki firmie które nawet już nie istnieje a bezczelnie chciała wyłudzić pieniadze. Ba, każdy konsultant od Was zapowiedział mi już że nawet nie ma co śnić o przedłużeniu umowy. Krótko mówiąc jestem na lodzie a sporo takowych jest jak ja, więc ilość klientów zacznie Wam spadać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości