Tako rzecze rzecznik Play

Samsung Galaxy S5 z Gear Fit, Sony Xperia E1 i inne nowości

Sporo nowości od dzisiaj ;-)

W naszej ofercie był już dostępny najnowszy flagowiec Samsunga, czyli model Galaxy S5. Teraz możecie go kupić także w zestawie z inteligentną opaską z czujnikiem pulsu – Samsung Gear Fit.

Samsung Galaxy S5 Gear Fit

Dodatkowo do naszej oferty trafia smartfon z głośnikiem o sporej mocy – Sony Xperia E1.

Sony Xperia E1

Ciekawą nowością jest też HTC Desire 310. Oparty o czterordzeniowy procesor smartfon udowadnia, że płynnie działające Androidy nie muszą być drogie.

HTC Desire 310

Więcej szczegółów jak zawsze w linku poniżej:

Cennik

Komentarze

  1. Dawid napisał(a):

    A kiedy same smartwatche…?Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      a myślisz, że byłby popyt? Może to dobry pomysłRaportuj

      • wmar napisał(a):

        Zdecydowanie byłby popyt! Też byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem. ;)Raportuj

      • Dawid napisał(a):

        No oczywiście że tak nie każdy potrzebuje nowy telefon co 2 lata.Z resztą coś tu nie gra – ostatnio mówiłeś że będą w ofercie a teraz stwierdzasz że może i to dobry pomysł…
        TV są a smartwatcha nie będzie?W końcu to coś co bardziej kojarzy się z siecią komórkową czy też wykonywaniem połączeń niż TV albo projektor…Raportuj

      • Paweł napisał(a):

        Jasne, że dobry! Czekam z przedłużeniem mojej umowy z PLAY aż dostępny będzie Galaxy S5 w zestawie z Gear 2. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie ten zestaw dostępny.Raportuj

  2. Wojciech Marciszewski napisał(a):

    Szanowny Panie Rzeczniku, Szanowni Państwo

    Zachęcony promocją, dnia 20.04.2014 przedłużyłem umowę na numer 601 26 30 88 wraz z zakupem nowego Iphone.
    Niestety okazało się, iż telefon posiada wady fabryczne (krzywo nadrukowane elementy obudowy) w związku z czym złożyłem w Salonie Play w Łodzi ul. Piotrkowska 172/180 żądanie wymiany telefonu na nowy z powodu niezgodności towaru z umową.
    Dnia 6 maja 2014 roku otrzymałem pismo od kierownika salonu Pana Sebastiana Nowackiego iż cytuję” Pański telefon został doprowadzony do zgodności z umową poprzez nieodpłatną wymianę na nowy egzemplarz”.
    Po udaniu się do salonu dnia 08 maja 2014 moje zdziwienie wzbudził fakt iż ten rzekomo nowy egzemplarz jest mi przekazywany w odpakowanym pudełku, z brakującym kluczykiem.
    Po bliższych oględzinach w domu okazało się iż rzekomo nowy telefon o numerze IMEI: 013537004921553 nosi ślady użytkowania. Zadzwoniłem do serwisu infolinii Apple i jakież było moje zaskoczenie, kiedy okazało się żę:
    Telefon był aktywowany już kartą SIM 25 kwietnia 2014 roku (na trzy dni przed oddaniem mojego starego telefonu.
    Co więcej dnia 5 maja 2014 wrócił ON Z SERWISU PO NAPRAWIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Takie traktowanie klienta to skandal, gdybym chciał kupić używanego serwisowanego strucla kupiłbym go na Allegro.

    Ciekawe jak Państwo się odniosą się do takiego załatwienia sprawy?

    Wojciech MarciszewskiRaportuj

    • Jahu Play napisał(a):

      Jeśli mogę Cię o coś prosić to nie podawaj na prawo i lewo swoich danych w internecie bo nigdy nie wiesz do czego i przez kogo mogą zostać wykorzystane. Przy wymianie na nowy czyli Refubrished dostajesz sam telefon, bo i do salonu powinieneś oddać sam telefon. Tak wygląda gwarancja na urządzenia Apple.Raportuj

      • Wielki Brat napisał(a):

        Kolejny kwiatek Pana Jahu: „Przy wymianie na nowy czyli Refubrished”.
        Od kiedy refubrished to nowy? I jeżeli tak wygląda gwarancja w Apple to sorry zwolennicy Apple.
        PS: Nie wtrącaj się czopku ;)Raportuj

        • Jahu Play napisał(a):

          Z takim podejściem do ludzi, obrażając ich to Ty nic nie załatwisz. Kupiłeś wysłałeś do serwisu, dostałeś nowy telefon zawsze to jest Refub tak to wygląda w Apple. W większości przypadków nie naprawiają tylko dają Refuby. Ale to są pełnowartościowe telefony dostajesz papierek z informacją o wymianie i wszystko jest ok. Refub nie powinien odbiegać wyglądem od nówki czy w Twoim przypadku było inaczej ?Raportuj

          • qqłka napisał(a):

            ” dostałeś nowy telefon zawsze to jest Refub” – nie rozumiesz znaczenia słowa refubrished.Raportuj

          • Carlos napisał(a):

            Po pierwsze – klient ma prawo być niezadowolony, a nawet wkurzony, jak ktoś robi z niego idiotę.
            Po drugie – z całym szacunkiem Jahu, ale obawiam się, że albo nie do końca zrozumiałeś, w czym tkwi problem klienta Play, albo nie wiesz, na czym polega gwarancja Apple. Pozwolę sobie wyjaśnić.
            Telefony w których klient stwierdza niezgodność z umową, a po wyjęciu z pudełka zauważy choćby małe ryski na obudowie, Apple wymienia na NOWE z 12 miesięczną gwarancją. Postępuje cierpliwie, wymieniając niezadowolonym klientom nawet kilkukrotnie iPhone. Aż do skutku.
            A refuby trafiają do klientów, którzy serwisują swoje iPhone w ramach gwarancji producenta, bo zasadniczo Apple nie naprawia telefonów, tylko wymienia w przypadku uznania gwarancji. Refuby objęte są trzymiesięczną gwarancją.Raportuj

          • Doswiadczony napisał(a):

            „obrażając ich to Ty nic nie załatwisz” jest zdaniem prawdziwym, ale warto też dodać, że w Playu nic się nie da załatwić nawet jeśli się jest miłym i kulturalnym.

            Niedawno miałem okazję się o tym przekonać, gdy nagle 22 kwietnia zauważyłem, że mój xtra numer nagle przestał działać. Byłem bardzo miły i kulturalny i prosiłem, aby numer został jak najszybciej włączony. Zostałem olany, więc byłem już mniej kulturalny, i dalej byłem olewany.

            Dopiero, gdy napisałem wiadomość do UKE i poprosiłem o interwencję, okazało się, że przywrócenie numeru jest możliwe i nawet można zaproponować 50 zł rekompensaty.Raportuj

            • Jahu Play napisał(a):

              @Doświadczony ale na forumplay.pl nie zaglądałeś ?
              @Carlos klient dostał nowy telefon. Apple inaczej podchodzi dla telefonów kupowanych bezpośrednio u nich lub na wolnym rynku a inaczej do telefonów sprzedawanych u operatorów.Raportuj

            • Doswiadczony napisał(a):

              Tak jak mówiłem, w Playu nic się nie da załatwić drogą tradycyjną. Składałem normalne zgłoszenia, pisałem na forum play, spamowałem blogplay.pl, pisałem emaile do rzeczników itp. i otrzymywałem odpowiedzi, że nic się nie da zrobić i to moja wina, że wyłączyłem telefon na okres, gdy miały zostać pobrane opłaty. Dopiero jak poprosiłem o interwencję UKE, wtedy dopiero numer wrócił.Raportuj

          • Wielki Brat napisał(a):

            Jahu – Ciebie nie obrażam – PS było do poll’a, jak śledzisz to wiesz, on też pewnie się domyślił. Do Ciebie było wszystko przed PS ;)Raportuj

            • Jahu Play napisał(a):

              @Wielki Brat nie widzę komentarza Polla.Raportuj

            • manyaky napisał(a):

              jahu z całym szacunkiem refub to nie są nowe telefony w myśl ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

              Wojciech zapraszam do miejskiego/powiatowego rzecznika praw konsumenta lub wezwanie do wymiany i pozew w trybie uproszczonym, koszty są śmieszne, a szanse na wygraną pewneRaportuj

            • Poll napisał(a):

              mały Transferku, Poll NIGDY nie podszywa się pod inne nicki.Nie jest tchórzem. Poll jest jeden, jedyny, niezniszczalny.Raportuj

            • manyaky napisał(a):

              Może trzeba zdezaktywować ten „anty-spam”, skoro tak często wpadają normalne wpisy, a przepuszczane są nieraz obraźliwe hejty? No chyba, że to nie anty-spam…Raportuj

            • Wielki Brat napisał(a):

              A teraz widzisz?Raportuj

            • Wielki Brat napisał(a):

              manyaky – nie wiem do kogo się odnosisz, ale jak do mnie to nazywanie rzeczy po imieniu(polla – czopkiem) nie jest hejtem – to proste stwierdzenie faktu. Jahu – nie usisz widzieć komentarza – ważne, że wiesz kto jest czopkiem ;)Raportuj

            • manyaky napisał(a):

              Chodzi mi o wpisy przypadkowych klientów jadących po wszystkim co się da. Tymczasem mój wpis leży ukryty pięć postów wyżej.

              Do Waszych dyskusji nic nie mam, folklor.Raportuj

            • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

              Jutro pogrzebiemy w tych filtrach. Generalnie to moderujemy tylko typowy spam.Raportuj

    • Marcin Gruszka Marcin Gruszka napisał(a):

      PLAY4U?Raportuj

    • Wojciech Marciszewski napisał(a):

      Dodam parę groszy jeszcze od siebie. Serwis Apple nie ma tu moim zdaniem nic do rzeczy, ponieważ zwróciłem telefon zakupiony w internetowym sklepie Play, w ciągu 10 dni od jego zakupu, jako niezgodny z umową. Zażądałem nowy, a dostałem serwisowany używany telefon, który nosił normalne ślady użytkowania. To do sprzedawcy a nie do producenta się zgłosiłem.Raportuj

      • Jahu Play napisał(a):

        To tym bardziej, że zakupiłeś go przez internet mogłeś go oddać bez kosztów i zamówić kolejny po zwrocie gotówki. Troszkę by to trwało ale dużo mniej problemów.Raportuj

    • Tomasz napisał(a):

      No bo widzisz, Iphony pochodzą ze zwrotów sa naprawiane itd. z tymi telefonami nie dzieje sie nic zlego. tak juz jest w play. ale nie widze w tym nic zlego
      Pozdrawiam :)Raportuj

  3. Carlos napisał(a):

    Kiedy coś ze średniej półki cenowej?Raportuj

  4. Angus napisał(a):

    A coś więcej na ten temat ??Raportuj

  5. ARTUR napisał(a):

    dlaczego od tego poniedziałku straciłem w domu cały zasięg PLAYA i nie moge korzystac z internetu. jestem z tego powodu bardzo niezadowolony. nie rozumiem co sie stalo poniewaz jeszcze tydzien temu wszystko działałoRaportuj

  6. ech napisał(a):

    A co z XBOX360?Raportuj

    • Jahu Play napisał(a):

      A co byś chciał wiedzieć ?Raportuj

      • Carlos napisał(a):

        Jahu – klient nie dostał nowego telefonu i to nie Apple traktuje inaczej klienta, tylko Play. Naprawdę nie masz do czynienia z małymi dziećmi, żeby nam wmawiać, że telefon odnowiony (czyli refub)już aktywowany, z trzymiesięczną gwarancją, bez ładowarki i słuchawek jest tym samym, co zafoliowany, nigdy nie aktywowany sprzęt w pełnym zestawie producenta objęty dwunastomiesięczną gwarancją.
        Osobiście nie narzekam na Play, bo podpisałem umowę na bdb warunkach i zasięg mam na full, ale to nie znaczy, że będę tutaj robił klakę, nie wytykał błędów i nie pisał prawdy, tylko dlatego, że będzie ona dla Was niewygodna.Raportuj

        • Jahu Play napisał(a):

          Każdy producent ma prawo ustalać swoje zasady rozpatrywania reklamacji i gwarancji. Apple wybrało taką drogę. Dla Twojej wiadomości sam mam iPhone 5S kupiony na wolnym rynku, po 4 miesiącach się popsuł oddałem go na serwis i też pewnie dostanę refuba. Muszę się z tym pogodzić nie ma wyjścia.Raportuj

          • Carlos napisał(a):

            Czyli dostaniesz nowy :)
            A tak poważnie – naprawdę nie widzisz różnicy?
            Kupuję hurtowo od producenta 50 nowych, zafoliowanych sztuk po np. 300$ i 50 refubów po 100$. Sprzedaję 50 nowych klientom, każdy jeden ma rysę, lub malutką wadę. Klienci odsyłają i żądają wymiany. To ja im wysyłam refuby kupione za 30% ceny, a u producenta te reklamowane wymieniam na zafoliowane funkiel nówki. Producent wymienia je bez słowa i łaski. I teraz mam 50 nowych sztuk po 100$. Pozostaje tylko wytłumaczyć klientom, że te refuby to są nówka sztuki nie śmigane i że taka jest polityka producenta.
            Oczywiście nikt tak nie postępuje, ale…Raportuj

          • Wielki Brat napisał(a):

            Nie musisz – chcesz. Wmawiasz sobie, że nie masz wyjścia.Raportuj

  7. droopy napisał(a):

    Witam.
    Czy jest jakakolwiek szansa na to, że w ofercie pojawi się telefon Goclever Insignia 5 lub 5X? :) Wydaje mi się, że dobrze by się sprzedawał, a ja pierwszy w kolejce do zakupu bo właśnie chce umowę przedłużyć :D
    Pozdrawiam.Raportuj

  8. Hubert napisał(a):

    Witam

    Czy wiadomo może coś o wprowadzeniu xperia z1 compact? Chcę przedłużyć umowę i bardzo chętnie z tym telefonikiem.Raportuj

  9. komar_os napisał(a):

    A ja się pytam co z sony xperia z1 compact. To jakaś kpina, jest w cenniku a nie ma go dostępnego. Dobrze że w czerwcu kończy mi się umowa w play.Raportuj

  10. zzz napisał(a):

    Grucha, co wy odpierdalacie z tym blokowaniem możliwości logowania się do roamingu krajowego w Orange? Sytuacja występuje u mnie na kilku kartach, na forum Telepolis też o tym piszą. Co, fakturek się nie zapłaciło i Orange was ogranicza, czy co?
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=716184#716184Raportuj

  11. nick lub imię napisał(a):

    A kiedy jakaś promocja na doładowania? Dawno jej nie było.Raportuj

  12. Mateusz napisał(a):

    Dobrze przeczuwałem, że nie warto kombinować z tym przenoszeniem numeru z play do redbull mobile z HTC One Max za 6 zł – i tak bym nie zdążył :(
    Drogie Play, zróbcie coś z tym, albo zlikwidujcie całkiem tego redbull mobile, bo utrudnianie życia klientowi nie ma sensu, gdy chcę się go utrzymać u siebie…Raportuj

  13. Tomasz napisał(a):

    Kiedy nowe taryfy dla firm? Kiedy w koncu normalne ceny rozmow miedzynarodowych? Kiedy pakiety data w roamingu dla firm? Niemiecki E Plus za 3 euro oferuje usługę jak w kraju ! W całej unii włącznie z data !Raportuj

  14. mikk napisał(a):

    Panie Marcinie niech pan coś napisze o tym roamingu Orange bo nie można się logować. Ludzie na forach wariują.Raportuj

  15. anna napisał(a):

    Ja też chcę zapytać o xperie z1 compact?! Czy warto u Was zostać jeszcze trochę? Bo niestety też zaczynam się zastanawiać nad innym operatorem.Mam w play 3 numery.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty