Tako rzecze rzecznik Play

Wygraj LG G2 – #2

Właśnie czytamy wszystkie Wasze komentarze z pierwszego zadania. Drugie miało być na refleks i oto ono:

Z testów LG G2 powstał film. Stoję tam na tle naszego billboardu, którym promujemy smartfony na okres świąteczny. Basia trzyma w ręku LG G2, a Maciek… no właśnie? Jaki model promował Maciek? :-)

Tym razem kto pierwszy, ten lepszy – odpowiadajcie w komentarzach.

Dla przypomnienia ogólne zasady: https://blogplay.pl/2014/05/wygraj-lg-g2/

Pamiętajcie tylko o podaniu prawdziwych maili żebyśmy mogli się z Wami skontaktować.

Komentarze

  1. manyaky napisał(a):

    LG Swift L9? ;)Raportuj

  2. Kamil C. napisał(a):

    Lg smart L9Raportuj

  3. aczytowazne napisał(a):

    Lg l7Raportuj

  4. Artur Guźliński napisał(a):

    LG swift L9 :)Raportuj

  5. mike278 napisał(a):

    lg l5 IIRaportuj

  6. Kamil C. napisał(a):

    Lg swift L9Raportuj

  7. karuzela15 napisał(a):

    lg swift l9Raportuj

  8. Yerodin napisał(a):

    LG L7 IIRaportuj

  9. zak napisał(a):

    Lg P760 Swift l9Raportuj

  10. Wiśniewski Mateusz napisał(a):

    samsunga s3 lte badz note ale raczej note z rysikiemRaportuj

  11. Wiśniewski Mateusz napisał(a):

    tak jest to lg l9 refleksu nie mam :)Raportuj

  12. Aaadm napisał(a):

    LG P760 Swift L9Raportuj

  13. Marcin Garstka napisał(a):

    ……3 min …. biednemu zawsze wiatr w oczy :( POZDRORaportuj

  14. Dylan napisał(a):

    LG Swift L9Raportuj

  15. TakiTamGrześ napisał(a):

    LG Swift L9Raportuj

  16. Obserwator napisał(a):

    Witam!
    Mam pytanie. Może mi ktoś odpowie:)
    Składając zlecenie doładowania Play na kartę 14 maja i akceptując regulamin doładowań na ten dzień jest możliwe zastosowanie regulaminu przez Play na 15 maja ponieważ środki pieniężne wpłynęły 15 maja i tym samym został zatwierdzony regulamin na 15 maja pomimo, iż tego regulaminu nie akceptowałem?:)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Regulamin doładowań się nie zmienił przez te dni.
      Różnicą jest regulamin promocji, która aktywowana jest dla każdego doładowania zrealizowanego dnia 15 maja :)
      Rozumiem, że nie podoba Ci się to, że dostałeś bonus? :>Raportuj

      • Obserwator napisał(a):

        No widzicie Panowie chodzi o to, że zrobiłem doładowanie 14 maja i tego dnia obowiązywało 15% doładowania jako bonus, a już 15 maja nie, a ja chciałem otrzymać te 15% bo przedłużyłoby mi promocyjne złotówki ale konsultant Play uważa że liczy się wpłynięcie środków, a nie dada zaakceptowania regulaminu:) W ten sposób straciłem prawie 120 zł promocyjnych złotówek. Co robić, co robić???:) Czy prawa nabyte z zaakceptowanego regulaminu na 14 maja przepadają z tego faktu, iż jakaś firma pośrednicząca wpłaty przelała środki następnego dzień?Raportuj

        • manyaky napisał(a):

          Liczy się data zaakceptowania regulaminu i zlecenia.

          Napisz reklamację, jeśli napisałeś zgłoszenie. Napisz odwołanie, jeśli pisałeś reklamację i dokładnie zaznacz punkty regulaminu promocyjnego
          1) Skorzystanie z niniejszej Oferty Promocyjnej możliwe jest w dniu 15.05.2014 r. od godziny 00.01 (…)
          2) W okresie obowiązywania niniejszej Oferty Promocyjnej po każdym doładowaniu (…) otrzymają bonusy (…).

          Nie byłeś w okresie obowiązywania promocji. Inna sprawa, że teraz przekonaj konsultanta, że bonus przedłuża konto. Mam podobny problem.

          Powodzenia. :)Raportuj

          • Obserwator napisał(a):

            Napisałem reklamację i przeprowadziłem rozmowę telefoniczna z konsultantem trwającą prawie 30 minut:)

            Szczegółowy opis sprawy: Zgłaszam reklamacje doładowania Play na kartę numeru … poprzez stronę Facebook z dnia 14 maja 2014r. w kwocie 5zł. W związku z niewywiązaniem się Play z regulaminu doładowań zatwierdzonego i zaakceptowanego przeze mnie na ten dzień nie otrzymałem bonusu w postaci 15% doładowania to jest 0,75zł; który to bonus zasilając konto promocyjnych złotówek przedłużyłby mi ważność promocyjnych złotówek zgromadzonych w kwocie 118.56zł. W wyniku błędu został zastosowany regulamin jednodniowej promocji doładowań przypadającej tylko na 15 maja 2014r. i przyznano mi z godnie z tym regulaminem 40 MB. Na potwierdzenie tego faktu posiadam Print Screen ekranu Play24 stanu konta na dzień 15 maja 2014r., który potwierdza przyznane 40MB oraz ważność promocyjnych złotówek do dnia 15 maja 2014r. W wyniku błędnego zastosowania regulaminu z dni 15, a nie z 14 maja 2014r. doładowań przepadły mi promocyjne złotówki, o które to złotówki oraz bonusu 0,75zł w łącznej kwocie 119,31zł domagam się zwrotu. Posiadam także mail oraz plik pdf potwierdzający fakt dokonania doładowania 14 maja 2014r..Wszystkie dowody tego zdarzenia mogę przesłać na podany mail.

            Odpowiedź
            Szanowny Panie,

            dziękuję za rozmowę z dnia 29 maja 2014 r. podczas której wyjaśniłem Panu kwestie dotyczące doładowania konta, które określa regulamin doładowań konta (http://www.play.pl/resources/pdf/2014/Regulamin-promocji-ekstrabonusy-za-doladowanie_15052014.pdf.). Kwestię doładowania konta określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla użytkowników, który jest dostępny na stronie Play (http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-swiadczenia-Uslug-Telekomunikacyjnych-przez-P4-sp-zoo-dla-uzytkownikow-umowa-do-18012013_20072013.pdf)

            W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl).

            Jesteśmy także do Pana dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.

            Z poważaniem
            Marek D
            Konsultant Obsługi Klient

            Nawiązując do naszej rozmowy proszę o ocenę 6.

            Ten Pan nie przyjmuje do wiadomości faktu iż zatwierdziłem regulamin i zleciłem doładowanie na dzień 14 maja:)

            Twierdzi także że doładowanie nastąpiło 15 maja ponieważ tego dnia wpłynęły środki i z tego powodu obowiązuje mnie regulamin na 15 maja pomimo tego, że zatwierdziłem na 14 maja.

            Ciągle powtarzał, że tak jest skonstruowany system:)

            Naturalnie otrzymał ocenę 2:)

            Co robić, co robić? Pomóżcie dobrzy ludzie!:)Raportuj

            • Danio :) napisał(a):

              Ciekawe, Czy Ci którzy doładowali konto 15, a środki doszły 16, czy zostali bez promocyjnych bonusów ? czy mimo wszystko je dostali ??Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Pisać reklamację do PayU – oni obsługują proces przekazania pieniędzy między Klientem a Operatorem.Raportuj

    • manyaky napisał(a):

      Data zlecenia się niestety liczy. Ale to i tak dziwnie, że doładowanie trwało dłużej niż 10 minut – chyba, że piszesz o promocyjnych.Raportuj

  17. darko napisał(a):

    Spóźniony jak zawsze!
    LG L9Raportuj

  18. Kamil napisał(a):

    Lg L9Raportuj

  19. Kamil napisał(a):

    LG SWIFT L9Raportuj

  20. KG napisał(a):

    LG Swift L9Raportuj

  21. xtr napisał(a):

    Na co liczyły osoby które zamieściły odpowiedzi po 21:04?Raportuj

  22. Bacok napisał(a):

    LG Swift L9Raportuj

  23. Darek napisał(a):

    Lg swift L9Raportuj

  24. black_fox napisał(a):

    Lg Swift L9Raportuj

  25. W4Ready napisał(a):

    Połączenia z infoliniami „ulgowymi” (801) – 0,62PLN/min, naliczanie co 60sek. Czy to nie rozbój w biały dzień?

    Dlaczego tylko w Play (oraz w MVNO na infrze P4) ww. numery nie są taryfikowane jak zwykłe stacjonarne?

    Od niektórych firm ciężko jest uzyskać inny, „tańszy” numer kontaktowy.Raportuj

  26. xtr napisał(a):

    bacok darek black_fox – normalnie order z kartoflaRaportuj

  27. Karolina napisał(a):

    Lg Swift L9Raportuj

  28. SMOLKI20 napisał(a):

    LG L9 II GENERACJIRaportuj

  29. Mateusz Wach napisał(a):

    LG Optimus L9 II D605Raportuj

  30. Celeron napisał(a):

    LG L9 IIRaportuj

  31. Grzsio napisał(a):

    LG L9 – mam taki :)Raportuj

  32. xtr napisał(a):

    „Tym razem kto pierwszy, ten lepszy” … ludzie czy wy rozumiecie ten tekst, jak tym co pisali 21:05/06 to się jeszcze nie dziwie ale reszta to już tragedia … jak w tym kraju ma być dobrze jak 90% ludzi nie umie czytać ze zrozumieniemRaportuj

  33. lukas napisał(a):

    oczywiście LG Swift L9Raportuj

  34. Artur napisał(a):

    LG Swift L9 IIRaportuj

  35. Maciek Sztych napisał(a):

    Maciek trzyma Lg Swift L9 II !!! :)Raportuj

  36. walek napisał(a):

    Jeśli daje sie zadanie na refleks to trzeba wczesniej podac o której będzie konkurs, bo inaczej wychodzi przypadek a nie refleks.Raportuj

  37. Damian Bielski napisał(a):

    LG SwiFt L9 taki model promował MaciekRaportuj

  38. Marta napisał(a):

    Maciej na billboardzie w ręku trzymał telefon Lg Swift L9 w kolorze białym.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty