Tako rzecze rzecznik Play

Rzecznik Roku ;-)

No dobra pochwalę się bo to bardzo miłe wydarzenie. PROTOna 2013 w kategorii Rzecznik Prasowy Roku otrzymał… Gruszka. Gratuluję nominowanym.Gratuluję Ewie i Asi, które od zawsze dzielnie stoją po mojej lewicy i prawicy. Jeżeli jesteście studentami, lub dopiero zaczynacie swoją przygodę z PR to życzę Wam, żebyście któregoś dnia mieli okazję prowadzić tak fajny projekt jak PLAY. To najfajniejsza nagroda dla PRowca ;-) Jako pracownik jednej czy drugiej agencji PR bardzo imponowała mi praca rzeczników marek technologicznych. Coś co kiedyś wydawało się totalną abstrakcją udało się ;-) Lubię swoją pracę!

Screenshot 2014-06-15 09.49.12

Może z tej okazji taki prosty konkursik? Napiszcie co najbardziej Wam się podobało w naszych PRowych akcjach w PLAY od 2007 roku. Koniecznie z krótkim uzasadnieniem. Nagrodą jest zestaw 10 koszulek milionych plus Kiss Me Baby ekstra. A najlepiej dwa zestawy, jeden dla dziewczyny, drugi dla chłopaka ;-)

Małe info w sprawie konkursu LG: 5 finalistą został @mealimax za odpowiedź LGuzik ;-) Gratki!

Dziś kolejny etap na Twiterze @RzecznikPlay. Pytanie pojawi sie ok. 22. :)

Komentarze

  1. aga napisał(a):

    Kiedy lte w Płocku?Raportuj

    • Marek napisał(a):

      Dla zainteresowanych LTE w Olsztynie już działa od ponad 2 tygodni w centrum a na Zatorzu od 2 miesięcy :) jest bardzo dużo nowych pozwoleń lte dla miasta (freszcie):) prędkość ok.15Mbit/s
      Mam nadzieje ze przedłużycie promocje dla POnk opcje na darmowy internet lte po zasileniu konta w styczniu bo trochę nie sprawiedliwie jak jedni korzystają od zeszłego roku a drudzy miesiąc bo np. dopiero odpaliliście nadajnik.Raportuj

    • Wiśniewski Mateusz napisał(a):

      tez chcialbym wiedzie 40 km od Plocka mieszkamRaportuj

  2. rrrrr napisał(a):

    super to niech mi Pan rzecznik wytłumaczy !
    Dlaczego w maju obciążono mnie 72 a w czerwcu już 42 połączeniami transferu danych wszystkie po 1kb co łącznie w moim przypadku daje już kilkanaście złotych za 114kb !!!!! pomimo że:
    -telefon nie był skonfigurowany do korzystania z internetu
    -telefon nie miał włączonego transferu danych przez sieć komórkową
    -na telefonie nie ma żadnej informacji, aby jakiekolwiek dane były w tym czasie wysyłane bądź odbierane – 0kb (słownie zero)
    -na telefonie nie ma żadnych informacji o wykonywaniu tego typu połączeń
    -mimo tego wszystkiego, mam rozumieć że sieć PLAY realizuje!? pozwala!? na takie połączenia i obciąża mnie kosztem tych połączeń!?
    Chciałbym wiedzieć dlaczego sieć Play działa w ten sposób iż dopuszcza do takich połączeń i nie czuje się w żaden sposób odpowiedzialna za taki stan rzeczy?
    Dlaczego klient ma płacić kilkanaście złotych za „wyimagowany” transfer danych choć nie pobrał nawet 1 bajta danych.Raportuj

    • s napisał(a):

      to nie jest temat ani miejsce na wylewanie swoich żali. Masz od tego forum, masz zgłoszenia na p24 i masz salon. Cięzko ruszyć trochę głową?

      Gratuluje Marcinie :)Raportuj

      • rrrrr napisał(a):

        Ach zapomniałem tu tylko się przymilamy i podlizujemy. Mój faux pas. Przepraszam.Raportuj

        • kuba napisał(a):

          Masz buraku post odnośnie konkursu na rzecznika roku. Nikogo tu twój problem nie obchodzi. Zamieść swoje wywody na poście dotyczącym twojego problemu. Dalej nie kumasz ?Raportuj

        • jjh napisał(a):

          Człowieku szukaj odpowiedzi na swoje problemy w odpowiednim miejscu . Niektórzy mózgu nie mają czy jak ?Raportuj

        • prawda napisał(a):

          Napewno RZECZNIK PRASOWY będzie interesował się jakimś jednym człowieczkiem który pewnie nie umie się posługiwać telefonem. Idź do salonu albo zadzwoń na infolinię. Takie trudne ? Kup sobie zabawkowy telefon a nie prawdziwy. Może nie umiesz obsługiwac ?Raportuj

      • asd napisał(a):

        Wiesz co „s” tutaj teraz to faktycznie poleciałeś :) nie to miejsce nie ten czas !Raportuj

    • Jahu Play napisał(a):

      Zapraszam na forumplay.pl to jest miejsce specjalnie stworzone aby pomagać w problemach użytkowników.Raportuj

      • rrrrr napisał(a):

        Dziękuje, nie omieszkam skorzystać gdy powtórna reklamacja na play24 nie przyniesie spodziewanego skutku.

        Co do kuba, jjh, prawda rozumiem że 21:40 to godzina , kiedy duże dzieci wracają z lekcji w gimnazjum wieczorowym i siadają w domu przed komputerem ?Raportuj

    • PlayBoy napisał(a):

      Poproszę o numer zgłoszenia w tej sprawie. Jeśli nie zrobiłeś to zapraszam do skorzystania z jednego z kanałów: Play24, Salon Play, Infolinia, Forum pomocy Play. Jeśli coś się nie zgadza to załatwiamy sprawę a nie bawimy się w komentarze na blogu.Raportuj

    • PlayBoy napisał(a):

      Dla mnie najlepsze PRowe zagranie dotyczy sprawy z tego roku, kiedy to bloger ze SpiderWeb’a próbował zrobić wieloodcinkowy felieton zdradzający „wszystkie tajemnice Play”, publikując treści z zamkniętego forum SalesPower. Sam wtedy zastanawiałem się co zrobiłbym w takiej sytuacji. Wielki plus za to że zdecydowałeś się opublikować cały wątek z tego forum, bez żadnych komentarzy i własnych interpretacji, pokazując że Play nie ma nic do ukrycia a dla pracowników sprzedaży najważniejszy jest Klient:) I wielkie dzięki za to, że pomimo faktu iż Play jest już bardzo dużą firmą, nie nosisz krawatów i pozwalasz nam wierzyć w to że nie pracujemy w sztywnym korpo:)Raportuj

    • bbb napisał(a):

      Chyba mylisz funkcję Rzecznika Prasowego z Obsługa KlientaRaportuj

  3. mkkot napisał(a):

    Wizyta w T-mobile w strojach ludowych. Dlaczego? Bo to był gest sympatii, który miał niewielkie znaczenie w mainstreamowym przekazie komercyjnym marki. Poza tym T-mobile ma bardzo sztywny wizerunek i dobrze, że właśnie w taki sposób spróbowaliście ich trochę rozruszać. Wyglądało jednak na to, że zostaliście przyjęci na recepcji i to było przykre, ale to świadczy o przyjmującym, a nie o Was :)
    Rozesłałem tamten wpis na blogu w swoim czasie do kilku znajomych i wszyscy stwierdzili, że to był fajny pomysł.Raportuj

  4. Adam K. napisał(a):

    Najzabawniejsze było przekazanie Kubie, że jego numer jest już w Play na kartonie po pizzy. Nie każdy może bezpośrednio od Rzecznika dostać przeprosiny za zwłokę. Po raz kolejny udowodniłeś, że wyrwanie się spod krawata to najlepszy patent na pozytywny PR. Było przy tym dużo zabawy, przy jednoczesnych niskich nakładach. No i nie wstydziłeś się powiedzieć, a raczej napisać słowa PRZEPRASZAM z rozbrajającym uśmiechem.

    https://www.facebook.com/181406988610085/photos/pb.181406988610085.-2207520000.1402829264./370360156381433/?type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xfa1%2Ft31.0-8%2F326874_370360156381433_1293255216_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpa1%2Ft1.0-9%2F68338_370360156381433_1293255216_n.jpg&size=1536%2C2048&fbid=370360156381433Raportuj

  5. vhfresh napisał(a):

    > Jako pracownik jednej czy drugiej agencji PR bardzo imponowała mi praca rzeczników marek technologicznych.

    Rzecznik Roku nie umie pisać po polsku! Ale jaja!

    Mnie najbardziej podobała się reklama „Do Czech”, ale Rzecznika Roku chyba wtedy jeszcze w Play nie było.Raportuj

  6. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    Najlepsze bylo jak Play wprowadzil usluge notka sms i jeszcze bylo majowkowe cos tam… A potem rzecznik przekonywal ludzi ze to super nowatorskie i potrzebne uslugi hehe. Ogromny plus dla rzecznika za to ze znazl grono ludzi ktorzy mu uwierzyli :)))))))Raportuj

  7. elo_ziom napisał(a):

    Co by nie mówić to Pan Gruszka odrobił lekcje z PR, bez cukrzenia uważam że to najlepszy rzecznik ze wszystkich telekomów, z konkurencji znam tylko jeszcze jednego spiętą pomarańcze, a reszta sieci to nawet nie znam nazwisk bo o nich nie słychać, a to ich błąd, widać że ich sieci to jeszcze skostniały beton z czasów gdzie mało kto miał internet i kosiło się klienta za minutę po 2,9 za minutę więc nic nie trzeba było robić.
    Dziś kto nie dostrzega potęgi internetu szczególnie po linii biznesu nie tylko telko to wg mnie jest głupcem albo ignorantem. Gratuluje panie Marcinie.

    P.S.
    Nie jestem żadnym klakierem Play.Raportuj

  8. elo_ziom napisał(a):

    I jeszcze dopowiem, być może jak play zdobędzie więcej klientów niż któryś z W3 to jednak poznamy całe profile tych osób w internecie, nie tylko z nazwiska. A na razie niech sobie siedzą w swoich biurach i dumają nad tym co będzie dalej. Ale taka polityka raczej do niczego nie prowadzi, uczcie się od play. Albo zróbcie sobie jakieś studia podyplomowe.Raportuj

  9. Diego_Armando napisał(a):

    LGuzik dobre!

    Dla mnie oczywiście Play Weekendy ale nie będę się rozpisywał i dam szansę innym.Raportuj

  10. elo_ziom napisał(a):

    Chociaż jak ktoś jest mało kreatywny to mu żadne studia nie pomogą:)Raportuj

  11. satena napisał(a):

    http://www.blogplay.pl/2010/06/pomagamy/ A mi jakoś podeszła ta akcja. Pokazano jasno że nie działacie tylko dla siebie. Wośp ok, ale tu byly konkretne zwierzaki,konkretne schroniska i rzeczowi ludzie. PR-oczywiście że tak. Pomoc jak najbardziej.Raportuj

  12. mike278 napisał(a):

    Mówcie co chgcecie, ale akcji z bodaj 1 kwartału 2012 nic nie pobije. Z jajem, pomysłem,funkcjonalnie i co najważniejsze dosadnie. Gdyby ktoś nie pamiętał to chodzi o akcję z kserokopiarkami. Dostałeś w końcu jakiś rabat od HP, Marcinie? :P. Przekaz prosty, pomysł świetny, z lekka szalony, i to jest to. PR-nienudny a o to trudno.Raportuj

  13. qqłka napisał(a):

    No rzecznik znów rozgrzebał kilka spraw i żadnej nie skończy jak się należy…. Co z pancerną gąsienica pewnie żaden pomysł się rzecznikowi nie podoba tylko zapomniał o tym napisać, że jeszcze z kwartał będzie czekał na propozycjeRaportuj

  14. pan-audytor napisał(a):

    Dla mnie najlepsze były akcje z koszulkami na każdy milion użytkowników, na Święta, na Mundial. Z milionowymi koszulami byliście pierwsi i cieszy mnie to, że nadal utrzymujecie tę tradycję. Dobrze, że każda jest inna, każda ma jakiś podtekst, ciekawy design coraz lepszą jakość. Jako użytkownik Play z dumą mogę je nosić:)

    Z mniejszych akcji, nie blogowych, a po prostu marketingowych to z pewnością rozdawanie szczoteczki do zębów z pastą na polu namiotowym Opener Festival 2009 :) Fajny koncept:)

    Jako „-” niestety muszę Wam wytknąć odpowiedź na mema „Władimira, który przeszedł do Play”. Gdyby ten bo gdyby był „ultrasłaby” to nie miałby tylu udostępnień i lajków. To chyba bardzo obiektywny miernik. Czy mem był politycznie poprawny – to już inna historia. Internet rządzi się swoimi prawami.
    W każdym razie myślę, że był niezły potencjał na jakąś fajną akcję np. względem pomocy na Ukrainie. W każdym razie – można to było przekuć w PR-owy sukces, a tak wpisując w Google’a „Władimir w Play” wyskakuje ultrakrytyczna wypowiedź Rzecznika.Raportuj

  15. mealimax napisał(a):

    jestem finalistką hura!!! a co teraz?Raportuj

  16. gregL napisał(a):

    Słaby też rzecznik. Nawet odpisać nie potrafi.Raportuj

  17. Patrycja Steinka napisał(a):

    Za najfajniejszą akcją pr-ową uważam playwekeendy, ponieważ miałam okazję w takim uczestniczyć ;)Raportuj

  18. manyaky napisał(a):

    Jest parę typów – od pożegnania Chrisa po „historię kilku koszulek”. W sumie to najbardziej ubawiłem się z wyżej wymienionej wizyty w T-Mobile. Faktycznie jedna z lepszych akcji – świeża, kreatywna, z humorem – po prostu „cool”. Mój głos leci jednak dla akcji z „1 lajk = 1kg karmy”. Serio – bez względu na to, czego była konsekwencją, to bardzo hojne podejście do sprawy i fajnie wyszło.Raportuj

  19. teoretyczny napisał(a):

    a rzecznik wie kiedy play da kitkata dla LG L9 II ?
    Pełno pytać w dziale aktualizacje, ale zero odpowiedzi! Zamiast chwalić się tytułem lepiej pochwalić się wiedzą !Raportuj

  20. Patrycja Steinka napisał(a):

    a wyniku nie ma :(Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty