Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Marcinie, chyba powoli wypełniacie moje punkty z konkursu na „bloby i gruchy” :-) jeszcze tylko HD Voice na TM i będzie super.
Panie Marcinie, na jaki okres jest gwarancja na Iphone’a 5S ?? ponieważ, na infolinii mówią, że jest 24 miesiące a dokumentach apple’a jest 12 miesięcy. Która wersja jest prawdziwa ??
12 miesięcy zapewnia apple, zaś kolejne 12 sieć PLAY. ;)
Na podstawie KC każdemu przysługuje prawo rękojmi od towaru w okresie 24 miesięcy od zakupu a więc to nie PLAY jest gwarantem bo on nie jest producentem telefonu a Apple i w tym okresie na każdy zakupiony towar osoba fizyczna (konsument)ma prawo reklamować niezgodność towaru.
12 miesięcy gwarancji producenta.
24 miesiące z tytułu niezgodności towaru z umową.
Więc przez 2 lata możesz spać spokojnie :-)
Te 24 miesiące to nie jest taka bułka z masłem, jeśli to ty musisz udowodnić, że towar był niezgodny z umową z chwilą zakupu.
Nie. poczytaj o tym trochę więcej.
To ilu Klientów odeszło w Play w Q2 2014? Mniej niż w Q1 ale ile?
A co to zmienia w qwestii bycia liderem? Potrzebujesz informacji ilu klientów ew. odeszło w środy, a ilu w soboty, ale te pochmurne??
Potrzebuje pełnego porównania MNP a nie tylko wybranych danych, którymi można się pochwalić. Z natury jestem podejrzliwy i jeśli Play nie podaje całości to dla mnie znaczy coś kręci (mataczy).
A co tu jest do kręcenia? Co ma za znaczenie ilu odeszło w pierwszym kwartale a ile w drugim? To niczego przecież nie zmienia. Zresztą po otrzymaniu takiej informacji, gdy wyda ci się korzystana dla Play, zażądasz informacji ilu odeszło w 3 tygodniu a ilu w 12 tygodniu. Tak można do usranej śmierci o czym wspomniałem pisząc o pochmurnej sobocie i słonecznej środzie.
Ja zadałem jedno pytanie na które nie dostałem odpowiedzi, a Ty wiesz że będę zadawał następne. Normalnie jasnowidz! Prognozę pogody też przepowiadasz?! To był mój kopniak z drugiej strony abyś nie kulał!
A wiesz, że może i jasnowidz jestem. Zjasnowidzenia wymyśliłem i zostało to potwierdzone, że jak szczur ukrywasz się za wielonickami. I ja miałbym się mylić odnośnie pytań???? To był mój kopniak w sam środek, pomiędzy dwa duże paluchy u stóp.
Nicki mam 2. Ten drugi Antypoll jest specjalnie dla Ciebie Jasnowidzu. To kiedy Cię zobaczymy w prognozie pogody? Na którym programie?
Spudłowałeś! Bądź czujny! Mój następny kop będzie bolesny!
Wkurzony – czekamy aż się przyznasz do kolejnych nicków ;)
Przecież możesz to sprawdzić. Jesteś z Playa. Zawsze go bronisz. Podobnie jak Poll.
No to gratulacje 11 mln.
w sumie działa.. ale wasz GSM/DCS to poraRZka normalnie… na roamingu T to działa, czasem tylko należy wybrać numer ponownie bo dzwoni się w kosmos.
do tego od 26mc na Play24 pokazuje saldo +12gr, które na fakturach nigdy nie wystąpi bo to magiczny błąd systemu… jak to BOK odp… cyli jakoŚ jest gra i buczy… HSPA+ 7/3 a LTE 3/1Mb/s pozdrawiam :)
Infografika rewelacyjna :-)
Gratulacje za utrzymanie koszulki lidera MNP.
Już się zapisuję na odpowiednią koszulkę w rowerowej tematyce ;-)
szkoda, ze juz nie dbacie o tych co przenieśli już numer i minął termin umowy. Zgodnie ze zgloszeniem na Play24 miał kontaktować sie konsultant i tu cisza. Juz złożyłem wniosek o pezeniesienie do innej sieci. Podajcie ranking za 12/24miesiace. Juz cchyba nie bedzie tak różowo. Wiele osob juz wróciło skad odeszlo
Od kilku już lat piszecie to samo: „zobaczymy za rok czy dwa jak będziecie wyglądali…” a tu jak byli liderami tak są i jeszcze trochę nim pozostaną. I dobrze tak Playu, trzymam kciuki.
a to nie jest tak, że play daje bonusy za przeniesienie ? więc każdy gimnazjalista leci kupić do kiosku – dobrze oznakowany i widoczny starter znanej sieci – wybiera więc Orange – i „przenosi” go do Play za co mu Play płaci (na konto) 60 zł ?
No i co z tego??? To jest zabronione???
nie, ale nie świadczy o tym, że Play jest taki dobry, że warto doń przejść – tylko, że dobrze za to płaci :)
to nie jest zabronione – ciekawe ilu po użyciu tych 60 zł powtarza manewr nabijając statystyki i zgarniając po parę stówek rocznie od Play (mowa o niepoważnych gimnazjalistach) ale ich przeniesienie jest w statystykach tak samo warte jak przeniesienie profesora UJ-u ;)
Jeśli powracają by powtarzać proceder to nabijają statystykę również Orange.
czy macie dane o stażu tych „przenoszonych starterów” w sieci Orange? 2 godziny ;) i myk do Play za 60 zł ?
Hmm podobnie jak @seba zwijam manatki w Q3 i ląduje u konkurencji, właśnie tej pomarańczowej. Powoli będzie ta przewaga Playa maleć. Nadal utrzymanie klienta wyglada nastepujaco: oferta utrzymaniowa gorsza od obecnie posiadanej przeze mnie i oczywiscie magiczne nic nie możemy zrobic w salonie, gdyz gora nie przewidziala innych taryf, no coz z czego trzeba splacac chinskie kredyty.
No i git. Od Q3 zaczniesz spłacać koszty budowy Miasteczka Orange.
Szczerze wole dolozyc do Miasteczka Orange, niz dluzej dokladac do chinskich kredytow w Play.
Ale ty tak z czystej, polskiej, ogólnie znanej nienawiści czy masz jakiś inny powód. Kredyt jest zwykle na coś pożytecznego a Miasteczko to przejaw wewnętrznej omnipotencji. Widzisz różnicę? Taki przykład – Ja wziąłem kredyt by mieć gdzie mieszkać, a ty wydajesz pieniądze klientów na marmury, złote klamki i wykładany diamentami kibel.
Poll wróciłeś! Znowu będzie komu dokopac!
Nigdzie nie byłem, no może poza podróżą do Pragi. Będziesz teraz znowu musiał podpisywać się kilkoma nickami dla niepoznaki
A co zabronione? Sam to Pytanie wcześniej napisałeś. To był mój pierwszy kopniak dla Ciebie.
To w Pradze Play nie działa w roamingu? A może ta najtańsza sieć jest w Czechach zbyt droga dla Ciebie?
Dalaczego miałaby nie działać sieć w Czechach? Nie rozumiem.
Nie pisałeś na blogu, bo nie miałeś z czego pisać. Proste, czyż nie?
Jak to nie miałem z czego pisać? Przecież telefon i tablet mam. Wi-fi też mam.
Ale wiesz, że gdyby nie te „chińskie kredyty w Play” to dalej byś płacił za minutę połączenia jak za zboże? :)
Gdyby nie chińskie kredyty w Play to by nie miał tylu abonentów i byłby operatorem niszowym. Poza stosunkowo niską cena nic ciekawego obecnie nie proponujecie. Jakość zdecydowanie nie jest najmocniejszą stroną.
Przecież możesz zostać w starej taryfie skoro taka dobra. Chyba, że konsultant poinformował Cię, że trzeba przedłużyć, bo nie po raz pierwszy widzę, że tak ściemniają. :P
Przedłużenie z GU też masz z rabatem na telefon lub umowę, więc nie wiem o co chodzi. W salonie tego nie dostaniesz.
dziwne, bo ja w salonie dostałem ofertę lepszą niż infolinia proponowała… nielimitowane komórki, sms, mms, pakiet 2 gb, 3 miesiące za 0zł i to wszystko za 44,99. normalnie 49,99 bez rabatu i bez sms i bez mms.
Witam Panie Rzeczniku. A może by tak pójść za ciosem i dla utrzymania większej ilości abonentów dać jakieś nowe (lepsze) warunki dla przedłużających umowy? np. niższe ceny telefonów, lub lepsze pakiety internetu w ofercie za 45 zł? Aktualnie jestem już na okresie bezterminowym i czekam na jakąś lepszą ofertę, zwłaszcza na telefony Nokii z Windows Phone. Pozdrawiam
A może frytki do tego?
Na twoim miejscu nie chwaliłbym się stanowiskiem pracy.
Szanowny rzeczniku napisz coś oproblemie który zafundowaliście abonentom https://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Play-zablokowała-korzystanie-z-pasma-Play(Orange)/page71. Dodam, że T-mobile w Rucianem Nida też nie chce zalogować mnie do sieci. Dlaczego należy składać „podania” do BOK o odblokowanie tej funkcjonalności ?
Podanie to się składa w urzędzie a nie w play to po pierwsze, a po drugie nie ma opcji żebyś nie mógł się zalogować do T bo to teraz główny partner roamingowy. Masz też przecież zasięg plusa, z tego co pamiętam jak byłem na Mazurach to plus miał najlepszy zasięg więc nie wiem o co ci chodzi. Akurat w Rucianym też byłem i było ok.
Byłeś w lesie na ul. Piaski 5 w Mazurskim Raju ? Zresztą po trasie powrotnej i łączeniach w drodze już podjąłem decyzję. A to co powyżej napisałem jest dla ludzi z playa coby wyciągnęli wnioski , a nie żeby się z Tobą przepychać. Jeśli jesteś ludzikiem playa to … niepotrzebnie pisałem to co powyżej. Nie warto było …
dla mnie te infografiki są takie fajnie, że często nie mogę skupić się na prezentowanych danych:D
A kiedy nowe telefony np. Htc desire 610? Pod względem nowych telefonów jesteście daleko ;-)
Rozumiem, że jesteś „Wkurzony” ale pamiętaj, że sprzedaż telefonów nie jest nadrzędnym celem operatora komórkowego.
Nie jestem, tylko fajnie by było gdyby „takie” telefony zagościły w sprzedaży u operatora :-)
Możliwe, że zagoszczą. Czy to wyścig kto pierwszy wprowadzi dany telefon? Tym się goowniarstwo ekscytuje – nie dorosły człek.
nikt nie mówi o ściganiu ale większy wybór szmartfonów w rozsądnej cenie byłby wskazany ;)
Ale „Wkurzony” nie pisał o gamie tylko o byciu „w tyle z nowościami” czyli o wyścigu
Wkurzony nie kupił i nie kupi telefonu w Play-u. Nie opłaca się. Po co przepłacać?!
Nie kupił bo nie ma za co. Dziad i tyle i to niehonorowy bo mnoży nicki.
Odkryłeś moją tajemnicę! Nie stać mnie na telefon! Masz dla mnie jakiś za złotówkę?!
Prywatnie używam iPhona 4S 64GB, a słuzbowo Blackberry Z10. Słyszałeś o takich Poll?
A co mnie obchodzi czego uzywasz. Nie kupiłeś w Play bo nie miałeś za co.
Nie kupiłem w Play, bo nie przepłacam. Sam pisałeś, że Operator nie jest od sprzedaży telefonów. To mu tej sprzedaży nie ułatwiam.
To nie ja pisałem jak Klient. Ja używam 2 nicki Wkurzony i Antypoll. Ten drugi szczególnie lubię.
Używasz ich więcej. Nie ma zakazu, ale jest za to obciaaaaach jak siemasz.
A świstak siedzi i zawija papierki.
To nie bajka chłopczyku, to obciach.
100% merytoryki. Gratulacje chłopcy.
A ile się wyniosło z Play? ktoś pyta klientów czemu rezygnują z tak wspaniałej sieci?
Takie ciekawostki ile przeszło to wyrwane z kontekstu. Jak się chwalić to po całości proszę.
I jeszcze jedno.
Coś ludzie w miejscach gdzie 1800 został tylko uruchomiony i stary 900 wyłączony zaczynają się skarżyć na metaliczną jakość rozmów. Te 5Mhz w bloku już za mało? Czy został wprowadzony jakiś nowy kodek Playowy?
Jaki ty masz iloraz inteligĘcji?
Kto może mieć wyższy od Ciebie Poll?! To Tobie się w życiu powiodło! Reszta tutaj to nieudaczniki przecież!
Hej ludzie z Bełchatowa. Zobaczcie Mapę zasięgu. LTE jest w Szczercowie, Ruścu, Osjakowie, Srocku, Tuszynie,Rzgowie a w Bełchatowie jeszcze nie. Szkoda:-)
Spokojnie – będzie.
Tereny zurbanizowane, jest trudniej pokryć siecią nadajników. Wymaga dużo większych nakładów pracy (także papierkowej)oraz czasu.
Kiedyś lubiłem Play przeniosłem cala wielką rodzinę do tego operatora. Ale niestety moim zadaniem nie dzieje sie tam dobrze, przyklad Mix w którym co miesiąc trzeba konto doładować na dodatek zabiorą ci kase za rozmowy w Play,może ja nie chce rozmawiac w pleju. Trzyma mnie tam tylko raoming w Szwajcarii.
Witam i gratuluję, choc niestety obawiam się ze Play stanie sie niekwestionowanym liderem w „opuszczeniu numerów Play”przynajmniej przeze mnie, jeśli nie zostanie poprawiona wewnetrzna kontrola dotyczaca obsługi klienta w BOK.
..widac bylo zbyt pieknie, by moglo byc prawdziwe…a było to tak:
Przenioslam numer z + do Play w 2010r (abonament) i pokochałam fioletową sieć na tyle że w 2012 podpisałam kolejna umowę (tyle że z nową taryfą)…która tak bardzo spełniała moje oczekiwania, że w tym roku podpisując Umowę postanowiłam kontynuować Umowę na dotychczasowych warunkach…niestety, okazało się ze wraz z podpisaniem Aneksu, Play zmieniło standardową dotad predkosc lejka z którego dotąd korzystałam i ze względu na predkosc ktorego, postanowiłam zamiast nowej oferty z lejkiem 8kb/s ,pozostać przy „starej” Umowie z lejkiem 32kb/s…
Złożyłam oczywiście pisemne zgłoszenie opisujące moj problem. Oprócz tego dzwoniłam do BOK.
Niestety moje zgloszenie zostało uznane za niezasadne, mimo ze dwoch konsultantów w BOK jak i pracownicy salonu Play zapewniali mnie o ewidentnym błędzie po stronie Play.
Cóż…
Swoją drogą dziwne, że treść odpowiedzi na moje zgłoszenie, w zadnym miejscu nie odnosi sie do tresci mojego zgloszenia i nawet nie wyjasnia dlaczego z chwila podpisania Aneksu do poprzedniej Umowy zmianie ulegla prędkość lejka z dotychczasowych 32kb/s na 8kb/s.
Oczywiscie zamierzam zlozyc kolejne pismo w tej sprawie,bo dla mnie ten problem jest bardzo istotny, a:
– rozbieżność pomiędzy pisemną odpowiedzią, a (nagrywanymi) treściami rozmów z pracownikami BOK
-brak konsultacji telefonicznej przed zamknięciem zgloszenia
pozwala mi sądzić ze pochopnie(negatywnie) zamknięto zgloszenie.
Mam nadzieje ze sprawa się wyjaśni , a rozbieżności pomiędzy treścią pisma z Play,a stanowiskami pracowników BOK (przyznające mi rację,)zostaną w końcu oficjalnie z interpretowane na moja korzysc.
Szkoda ze po 4latach tak Play traktuje klienta abonamentowego.
Szkoda ze tracę czas i nerwy na zajmowanie się ta kwestia.
Szkoda ze przez tydzień nie mogłam korzystać z internetu i z wyszukiwarki Google bo przy lejeku 8kb/s strony internetowe były niedostępne.
Takie sytuacje negatywnie wplywaja na wizerunek firmy,to nie jest fairPLAY…