Tako rzecze rzecznik Play

PLAY Ambasadorem programu FairPay

FairPay jest programem Krajowego Rejestru Długów, który będzie promować przedsiębiorców i konsumentów terminowo regulujących swoje płatności. To rewolucja jeśli chodzi o rynek informacji gospodarczych i zmiana myślenia – zamiast wytykać i karać tych, którzy zalegają – promujemy i nagradzamy rzetelnych płatników. Bardzo popieramy takie podejście.

PLAY przystąpił do programu w roli Ambasadora. Od początku naszej działalności klienci, którzy regulują swoje rachunki terminowo mogą i będą mogli liczyć na program korzystnych rabatów.

Aktywnie włączymy się też w proces pozyskiwania i przekazywania informacji pozytywnej.

FairPay to realna korzyść dla naszych klientów – dzięki pozytywnej weryfikacji informacji ograniczamy ilość niezbędnych dokumentów i przyspieszamy proces akceptacji umowy.

Więcej o programie: http://fairpay.pl/

Komentarze

  1. Mateusz napisał(a):

    Niestety muszę się zgodzić z opinią kolegi wyżej. Za 4 dni kończy mi się trzecia umowa w sieci PLAY, a konsultant jest mi w stanie zaoferować maksymalnie taką samą ofertę jak przy zamawianiu przez internet. Na początku nawet proponował gorsze warunki. Ehhh…Raportuj

  2. harl napisał(a):

    Motywowanie zamiast karania. Coś w tym jest. Najważniejsza kwesti jednak to to, kto jest organizatorem i koordynatorem tego programu oraz kto ma dostęp do zebranych danych. Jestem jak najbardziej za istnieniem wolnego rynku opartego na systemie reputacji. Obawiam się jednak, że program FairPay może byc takim BIK-iem z ludzką twarzą. Jeżeli uczciwość będzie potwierdzana różnym instytucjom, to blady strach. A mam pewne obawy, że tak może być.Raportuj

  3. robson555 napisał(a):

    Dokładnie tak jak piszesz.NIE dbaja o starych klientów.Raportuj

  4. kimer napisał(a):

    Fair play to lepiej popracujecie na jakością BOK.
    Czyli kolejna odsłona BAJU BAJU.Raportuj

  5. lukas napisał(a):

    Zgadzam się w 100% z wszystkimi opiniami powyżej. Mi też się kończy za miesiąc umowa a tu nic, warunki nawet gorsze niż miałem a abonament to jeszcze droższy. Źle jak dla starych klientów !Raportuj

  6. lukas napisał(a):

    A jeszcze jedno: orange ma dla starych klientów 6-miesięcy za darmo a play tylko 2 i to jeszcze umowa na 25 miesięcy po raszka !!!Raportuj

  7. qqłka napisał(a):

    Czy rzecznik mógłby przedstawić ten program korzystnych rabatów? I jak tam z catem bo nie wiem czy chodzilo o październik tego rokuRaportuj

  8. gość napisał(a):

    Podbijam, oferta dla przedłużających tragiczna..lepiej się chwalić ilością przeniesionych numerów do sieci niż dbać o obecnych klientów..Raportuj

  9. Pier de Lony - Paris napisał(a):

    Chodźcie wypowiemy umowe playowi wszyscy klienci w tym samym czasie!!!! Ciekawe co wtedy?Raportuj

  10. Wkurzony napisał(a):

    Jakieś konkrety z tymi rabatami dla terminowo płacących klientów to są? Jeśli nie ma to cały ten wpis na blogu to marketingowy bełkot jest. Kampania z celebrytami kiedy do tego będzie?Raportuj

  11. ted napisał(a):

    Jestem w Play od 2007r.na abonamencie,za 4 miesiące koniec umowy i koniec abonamentu,pewnie przejdę na kartę,bo żal się rozstawać po tylu latach,ale macie rację Panowie,o starych klientach nie pamiętają,a szkoda.Raportuj

  12. Piotr napisał(a):

    te abonamenty to obecnie porażka. Przekonuje mnie kumpela ktora pracuje w tm i mowi ze masowo przenosza ludzie do nich numery pytajac czy rzeczywiscie jest tak licho… niestety odpowiedz była jednoznacznaRaportuj

  13. Poll napisał(a):

    A ja tam mimo, że nie zawsze płacę w terminie i już kilka razy dostałem przypomnienie, dostałem ofertę przedłużeniową całkiem fajną i do tego do pracy przywieźli mi telefon którego ponoć nie można dostać – BlackBerry Z30.Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Aaaa i przy okazji dowiedziałem się, że mam u siebie LTE mimo iż mojego „miasta” nie ma na liście.Raportuj

      • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

        Niestety tę listę dostajemy z dużym marketingowym opóźnieniem jak ślicznie o nią poprosimy. Taka karma ;-(Raportuj

        • Poll napisał(a):

          No i fajnie. Mam przynajmniej niespodziankę. Odpalam nowiuśkiego BB a tu komunikat „4GLTE PLAY”Raportuj

        • matii napisał(a):

          ooo jednak rzecznik czyta… to co? da szanowny Pan przykłady tych korzystnych rabatów dla abonentów płacacych rachunki na czas? bo jakos na stronie www ciężko cokolwiek znaleźć….Raportuj

  14. Ala napisał(a):

    ja dostałam GORSZĄ niż Klient z ulicy…Raportuj

  15. Tomasz Majcher napisał(a):

    https://m.facebook.com/Play/posts/10152561641263005?comment_id=10152562043873005&offset=0&total_comments=7&ref=m_notif&notif_t=feed_comment
    PLAY jest tak bardzo fair, że aż konsultanci podpisują aneksy z osobą nie będąca Abonentem i nie mającą hasła abonenckiego.
    Syf i żenada Pleju…Raportuj

  16. agentvp napisał(a):

    Czy można gdzieś dostać taką koszulkę Play 11 milionów??? Pozdrawiam ;pRaportuj

  17. Szymon Kuna napisał(a):

    Nie da się obniżać ofert w nieskończoność. Dziś profity z bycia stałym klientem są mniejsze bo i marża operatorów spada. Każdy chce ofertę no limit,coraz częściej braną bez telefonu gdzie marża jest znikoma tak powstał właśnie Churn. A A sam Operator to nie Św.Mikołaj i też musi zarobić.Raportuj

  18. harl napisał(a):

    Wiedziałem! Choć szczerze mówiąc nie szukałem informacji na ten temat pisząc poprzedni komentarz. Może trzeba było opublikować nowy wpis niż edytować stary?

    > FairPay jest programem Krajowego Rejestru Długów, który będzie promować przedsiębiorców i konsumentów terminowo regulujących swoje płatności. To rewolucja jeśli chodzi o rynek informacji gospodarczych i zmiana myślenia – zamiast wytykać i karać tych, którzy zalegają – promujemy i nagradzamy rzetelnych płatników. Bardzo popieramy takie podejście.

    Jak wspomniałem poprzednio, podejście jest dobre, natomiast wykonanie jak zawsze. Zarówno „krajowy” jak i „rejestr” nie może działać dobrze.Raportuj

  19. KZ napisał(a):

    Dlatego ja w takiej sytuacji też zachowałem się fair i zmieniłem operatora. Trochę szkoda tych 8 wspólnych lat i 5 cyfrowego numeru klienta ale skoro nikt nie był w stanie spełnić moich wymagań to trudno, konkurencja dała radę.

    PS. Warunek miałem prosty. Nie potrzebuję nielimitowanych minut, nie potrzebuję nielimitowanych SMS-ów, nawet nie potrzebuję pakietu danych liczonych w GB bo i tak tego nie wykorzystam. Jedyne czego chciałem to przynajmniej takie same warunki jak miałem i chociaż 1zł taniej a bez zająknięcia podpisałbym kolejną umowę.Raportuj

  20. jagódka napisał(a):

    Zasranym obowiazkiem abonenta jest oplacac rachunki w terminieRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty