PLAY Ambasadorem programu FairPay

Udostępnij

FairPay jest programem Krajowego Rejestru Długów, który będzie promować przedsiębiorców i konsumentów terminowo regulujących swoje płatności. To rewolucja jeśli chodzi o rynek informacji gospodarczych i zmiana myślenia – zamiast wytykać i karać tych, którzy zalegają – promujemy i nagradzamy rzetelnych płatników. Bardzo popieramy takie podejście.

PLAY przystąpił do programu w roli Ambasadora. Od początku naszej działalności klienci, którzy regulują swoje rachunki terminowo mogą i będą mogli liczyć na program korzystnych rabatów.

Aktywnie włączymy się też w proces pozyskiwania i przekazywania informacji pozytywnej.

FairPay to realna korzyść dla naszych klientów – dzięki pozytywnej weryfikacji informacji ograniczamy ilość niezbędnych dokumentów i przyspieszamy proces akceptacji umowy.

Więcej o programie: https://fairpay.pl/

Zobacz więcej

28 KOMENTARZE

  1. Niestety muszę się zgodzić z opinią kolegi wyżej. Za 4 dni kończy mi się trzecia umowa w sieci PLAY, a konsultant jest mi w stanie zaoferować maksymalnie taką samą ofertę jak przy zamawianiu przez internet. Na początku nawet proponował gorsze warunki. Ehhh…

  2. Motywowanie zamiast karania. Coś w tym jest. Najważniejsza kwesti jednak to to, kto jest organizatorem i koordynatorem tego programu oraz kto ma dostęp do zebranych danych. Jestem jak najbardziej za istnieniem wolnego rynku opartego na systemie reputacji. Obawiam się jednak, że program FairPay może byc takim BIK-iem z ludzką twarzą. Jeżeli uczciwość będzie potwierdzana różnym instytucjom, to blady strach. A mam pewne obawy, że tak może być.

  3. Zgadzam się w 100% z wszystkimi opiniami powyżej. Mi też się kończy za miesiąc umowa a tu nic, warunki nawet gorsze niż miałem a abonament to jeszcze droższy. Źle jak dla starych klientów !

  4. A jeszcze jedno: orange ma dla starych klientów 6-miesięcy za darmo a play tylko 2 i to jeszcze umowa na 25 miesięcy po raszka !!!

    • Nowa konkurencyjność to dobra reputacjia i więcj za mniej i latamy sciganie windykacjiamy ,Polak się nie da

  5. Czy rzecznik mógłby przedstawić ten program korzystnych rabatów? I jak tam z catem bo nie wiem czy chodzilo o październik tego roku

  6. Podbijam, oferta dla przedłużających tragiczna..lepiej się chwalić ilością przeniesionych numerów do sieci niż dbać o obecnych klientów..

  7. Jakieś konkrety z tymi rabatami dla terminowo płacących klientów to są? Jeśli nie ma to cały ten wpis na blogu to marketingowy bełkot jest. Kampania z celebrytami kiedy do tego będzie?

  8. Jestem w Play od 2007r.na abonamencie,za 4 miesiące koniec umowy i koniec abonamentu,pewnie przejdę na kartę,bo żal się rozstawać po tylu latach,ale macie rację Panowie,o starych klientach nie pamiętają,a szkoda.

  9. te abonamenty to obecnie porażka. Przekonuje mnie kumpela ktora pracuje w tm i mowi ze masowo przenosza ludzie do nich numery pytajac czy rzeczywiscie jest tak licho… niestety odpowiedz była jednoznaczna

  10. A ja tam mimo, że nie zawsze płacę w terminie i już kilka razy dostałem przypomnienie, dostałem ofertę przedłużeniową całkiem fajną i do tego do pracy przywieźli mi telefon którego ponoć nie można dostać – BlackBerry Z30.

      • Niestety tę listę dostajemy z dużym marketingowym opóźnieniem jak ślicznie o nią poprosimy. Taka karma ;-(

        • ooo jednak rzecznik czyta… to co? da szanowny Pan przykłady tych korzystnych rabatów dla abonentów płacacych rachunki na czas? bo jakos na stronie www ciężko cokolwiek znaleźć….

  11. Nie da się obniżać ofert w nieskończoność. Dziś profity z bycia stałym klientem są mniejsze bo i marża operatorów spada. Każdy chce ofertę no limit,coraz częściej braną bez telefonu gdzie marża jest znikoma tak powstał właśnie Churn. A A sam Operator to nie Św.Mikołaj i też musi zarobić.

  12. Wiedziałem! Choć szczerze mówiąc nie szukałem informacji na ten temat pisząc poprzedni komentarz. Może trzeba było opublikować nowy wpis niż edytować stary?

    > FairPay jest programem Krajowego Rejestru Długów, który będzie promować przedsiębiorców i konsumentów terminowo regulujących swoje płatności. To rewolucja jeśli chodzi o rynek informacji gospodarczych i zmiana myślenia – zamiast wytykać i karać tych, którzy zalegają – promujemy i nagradzamy rzetelnych płatników. Bardzo popieramy takie podejście.

    Jak wspomniałem poprzednio, podejście jest dobre, natomiast wykonanie jak zawsze. Zarówno „krajowy” jak i „rejestr” nie może działać dobrze.

  13. Dlatego ja w takiej sytuacji też zachowałem się fair i zmieniłem operatora. Trochę szkoda tych 8 wspólnych lat i 5 cyfrowego numeru klienta ale skoro nikt nie był w stanie spełnić moich wymagań to trudno, konkurencja dała radę.

    PS. Warunek miałem prosty. Nie potrzebuję nielimitowanych minut, nie potrzebuję nielimitowanych SMS-ów, nawet nie potrzebuję pakietu danych liczonych w GB bo i tak tego nie wykorzystam. Jedyne czego chciałem to przynajmniej takie same warunki jak miałem i chociaż 1zł taniej a bez zająknięcia podpisałbym kolejną umowę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości