Moc marki PLAY

Udostępnij

Wiem, że nie szalejecie na punkcie wpisów o nagrodach i osiągnięciach, ale Play to marka skazana na sukces, więc muszę pisać o tym non-stop :-P

Jeszcze nie opadły pozytywne emocje po AppAward i nagrodzie dla najbardziej przyjaznego operatora na rynku a dziś Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek. Miło mi poinformować, że drugi rok z rzędu wygraliśmy w kategorii Telekomunikacja :-)

Orzeł

A jak kształtują się cyferki?

Wartość marki Play w 2014 roku to ponad 2 miliardy złotych!
W kategorii siła marki przyznano nam 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81.

Po więcej szczegółów zachęcam Was do sięgnięcia po dzisiejszą Rzeczpospolitą :-)

Zobacz więcej

Reszta wiadomości