Audiobooki w Play z darmową kawą w Costa Coffee

Udostępnij

Od dzisiaj ruszamy z bardzo sympatyczną akcją promocyjną Audiobooki w Play i Costa Coffee! Podczas świątecznych zakupów zrelaksuj się z darmową kawą od Audiobooków w Play.

Play Costa grafiki-fp Costa

Do 21 grudnia każdy użytkownik Audiobooków w Play będzie może otrzymać jedną dowolnie wybraną kawę za darmo! Wystarczy udać się do dowolnej kawiarni Costa Coffee w Polsce, wpisać kod *2014# i pokazać ekran bariście.

Jeżeli jeszcze nie korzystacie z usługi, a chcecie skorzystać z promocji, wystarczy wysłać SMS o treści START na numer 2014 i aktywować Audiooboki w Play, dla nowych użytkowników pierwszy Audiobook gratis!

Play Costa grafiki-blog

Promocji towarzyszy również konkurs na Facebooku, w którym do wygrania są:
– dwa smartfony Sony Xperia Z3
– słuchawki Marshall Monitor Black

Aby zdobyć nagrody należy poprawnie rozwiązać quiz i kreatywnie odpowiedzieć na proste pytanie.

Wszystkich fanów kawy i książek zapraszamy do udziału oraz do Costa Coffee.

Regulamin akcji promocyjnej

Zobacz więcej

13 KOMENTARZE

  1. Tak naprawdę wolę czytać analogowe książki, ale pewnie są w tym kraju ludzie, którzy nie mają czasu na czytanie i wybierają alternatywę w postaci audiobooków.

  2. Abonentem w Play jestem od 2007 roku, przeprowadziłem kilkadziesiąt rozmów, nie zawsze były miłe, i kompetentne na tematy różne, ale przeważnie dotyczyły usług telefonicznych, i Internetu. Trzy dni temu utworzyłem zgłoszenie (miałem niejasności w nowej podpisanej umowie) .Dziś w godzinach rano zadzwoniła do mnie Pani Wioleta Jankowska z Obsługi Klienta Play, nasza rozmowa trwała ok.30 min. Pani Wioleta Jankowska rozwiązała mój problem, mało tego, odpowiedziała na wszystkie nurtujące mnie pytania, przy tym była miła, cierpliwa , i bardzo, bardzo życzliwa, do tego posiada wiedzę techniczną(znam się trochę na tym) ,co rzadko się zdarza mieć niektórym konsultantom. Pragnę gorąco podziękować Pani Wioletcie Jankowskiej za to, że uwierzyłem mimo różnych przeciwności życiowych, że są w Play tak wspaniali pracownicy, jak Pani Wioleta Jankowska, niech inni biorą przykład z pracy Pani Wiolety Jankowskiej , a Pracodawcy życzę więcej takich pracowników, Perełek.
    Z Poważaniem
    Tadeusz Rutecki

    • w tej kwesti mam podobne zdanie i podobna sytuacje kiedys, kiedy play nie umialo rozwiazac mojego problemu technicznego. 3 miesiace skladania reklamacji , odsylania dodzialu technicznego itp itd. az w obsludze trafilem ja jakas pania ktora obiecala ze nie pozostawi tego problemu i zajela sie nim az do wyjasnienia go i usuniecia problemu ( ciaglego przerywania rozmow podczas dzwonienia). nie wiem kim byla ta osoba ale wielki szacunek dla osob ktore swoja prace tam traktuja nie jak pozbycie sie problemu (klienta) ale rozwiazaniu problemu.

  3. Chetnie bym sprobowal,bo choc szanse male to nagroda zacna. Przy okazji, Krzysiek pytanie do Ciebie. Czy Play ma cos wspolnego z callcenter z numerem 221230231? Bo wydzwaniaja do mojej zony, co wiecej rozlaczaja sie po odebraniu i cisza panuje w sluchawce. Nadzwyczaj irytujace.

      • Dowiedz się też Krzysiek, kiedy będzie dostępna oferta z rabatem na internet w wysokości 50% przy zakupie/przedłużeniu umowy, bo sobie jaja robicie z klienta… Ty i Marcin „Wkrótce” Gruszka…

        – Marcin
        – co?
        – Ty kłamco

        Odpowie wreszcie ktoś kiedy to włączycie…?
        Milczeniem mnie nie zbędziecie…

      • Juz nieistotne przestali. Ale z konkursu skorzystalem a jakze. a teraz modlitwa do Odyna, Sziwy i calej reszty o wygrana z3 :P

  4. „Musze na blogu porobić trochę konkursów w przerwie świątecznej bo magazynek pełny ;-)” rzeczniku nie idź tą drogą bo jak mawiali przed wojną „jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości