Luty będzie bardzo interesujący

Udostępnij

Według meteorologów wreszcie ma przyjść zima ;-) Luty w PLAY będzie bardzo gorący. Ten miesiąc będzie dla mojego micro teamu bardzo pracowity. Mamy kilka ciekawych projektow do pokazania i opowiedzenia. To, co widzicie na headerze nie jest żadnym przypadkiem. Mogę tylko napisać, że za kilka dni nie pokażemy jeszcze nowego bloga. Powiedziałbym raczej, że zobaczycie coś, co ma ogromne szanse pojawić się w nominacjach do Złotego Bloba za 2015.

Przy okazji jeszcze raz wrzucę link do głosowania, bo chciałbym zebrać jeszcze kilka głosów zanim to podsumuję ;-)

Złoty Blob

Loading ... Loading ...

Zgniła Grucha

Loading ... Loading ...

Co pewnie niektórych z Was zainteresuje bardziej (innych troszkę mniej) kiedy poznamy nowe ciekawe osoby, które wystąpią w naszych reklamach ;-)

W lutym wystartuje zdecydowanie najważniejsza dla rynku w tym roku aukcja częstotliwości. To tak ważny i tajny temat, że chciałem od razu zaznaczyć, że nie będziemy niczego komentować w tej sprawie. Drodzy dziennikarze, nie tym razem. Trzymam kciuki za team ;-)

Oczywiście w lutym czas na kolejne konkursy. Tym razem będziemy mieć dla Was dwa bardzo fajne gadżety, które bardzo przydają się posiadaczom smartfonów ;-)

Zobacz więcej

112 KOMENTARZE

  1. prosze o obnizke cen, w taryfach na karte, czyli odswiezenie taryf na karte.

    polaczenia: 19 gr
    sms: 5 gr
    mms: 10 gr
    transfer danych (za 1 mb): 10 gr

    • bez stacjonarek to moze i bedzie kiedys za 19zł.. tyle tylko że musieliby zrobić przedłużenie ważności konta inaczej… coś jakby „powieki”… Nie ma co gdybać..

      • Bez „stacjonarek”, to niech się … w nos ugryzą.
        Poza dziećmi z telefonu korzystają też osoby trochę starsze, które potrzebują stacjonarne chociażby po to, żeby cokolwiek załatwić w różnej maści urzędach, np.: energetyka.

  2. Oferta dla przedłużających jak się poprawi pod koniec roku to będzie strzał w „10” bo sporo kontraktów kończy się właśnie w grudniu 2015. Natomiast jeżeli chodzi o LTE to jest spoko. Konkursy też OK. Moglibyście dać coś fajnego na główną nagrodę np: Galaxy S5. A propo, Krzysiek kiedy koszulki wyśleci za poprzedni konkurs? Mam nadzieję, że pojawi się w końcu w reklamie jakiś piłkarz ręczny, bo chłopaki zasługują na rozgłos. Szyba jest niezły ale niedoceniany chłopak… Play THE BEST OFF…

    • Artek – samolub, tylko tobie kończy się umowa? Niektórym wcześniej niż „w grudniu 2015”. Mi na przykład w marcu..

    • W obecnej chwili przedłużający umowę mają abonament wyższy o 20% od nowych klientów. Infolinia dla nowych klientów to:730-300-400 przekonajcie się sami. W moim przypadku przy taryfie VIP jest różnica w kasie dają mi 122.99 zł brutto z urządzeniem a nowy klient ma 97,16 zł brutto z urządzeniem, tak że różnica w czasie trwania umowy jest znaczna, i co oni na to? Odpowiedź jest krótka mówią że nie mają takiej umowy.
      Nas starych klientów mają w czterech literach poniżej kości ogonowej, DZIADOSTWO!!!!!!

  3. A najlepiej duża dostępność najnowszych terminali Blackberry. Czy nie widzicie, że jest ogromne zainteresowanie tą marką. Może jakiś podblog poświęcony Blackberry, marce, terminalom, usługom i bezpieczeństwem połączeń , maili i wszelkiej komunikacji jakich nikt na świecie nie oferuje… Może warto wyjść poza ramy ogólnie dostępnych zabawek samsunga, nokii, Iphona, htc itd. (?). Oferuję pomoc w prowadzeniu bloga ;)

    • Serio? W październiku czytałem o kiepskich wynikach finansowych tej firmy. Użytkownicy coraz rzadziej wybierają słuchawki tej marki.

      • Zainteresowanie jest duże tylko brak atrakcyjnych ofert w przeliczeniu na inne słuchawki, po 2 nie każdy chce mieć telefon tylko dotykowy (teraz chyba przez stronę dostępny jest tylko Z3 – tylko dotykowy, brak np q10)

        Sam mam dwa abonamenty i z chęcią wezmę dla siebie i drugiej osoby coś z blackberry.

        PS
        Czemu niektórych tak boli, że nie chcą wziąć samsunga a blackberry tego nie rozumiem ;)

        • Kogo boli? Jest wolny rynek :) Teraz Meizu, Xiaomi i inne chińskie marki rządzą a nie jakieś tam Blackberry :)

  4. Jak dla mnie za duży bełkot marketingowy. Przecież na wszystkie angielskie słowa których Pan Gruszka użył w tym wpisie są polskie odpowiedniki. Team, header?
    Trochę to smutne że nie docenia się ojczystego języka.

  5. A co, pojawi sie nowa oferta play na karte z pakietami w której za 15 zł dostanie sie 500 minut na komórki i stacjonarne?
    Czy raczej udostępnienie telewizji ze streamingiem za 15 zł który nie będzie zjadał pakietu danych?

  6. Pewni ludzie mi powiedzieli że Netia łączy się z Play oraz to że LTE ma być na roamingu z T-M. Jeszcze zmienią się taryfy na inne, włącznie z Formuły Rodzinną.

  7. Chciałbym aby to była oferta dla przedłużających umowę, a dokładnie tańszy Sony Xperia Z2 :) Zaczekam te 4 dni i pewnie podejmę decyzję jaki kierunek obiorę ;)

  8. chwycenie kogoś z ręcznych to strzał w dziesiątke.

    Są na topie, jest ich kilku więc można się podzielić, są na pewno tani (na pewno tańsi od celebrytów z show-biz)

  9. może coś o partnerstwie strategicznym P4 – Netia
    jak netia odpali MVNO i będzie ono atrakcyjniejsze to czy będą takie cyrki z przejściem jak do redbulla?

  10. W porównaniu do np. Orange macie telefony droższe o ok. 500zł. Zmienicie to czy ja i inni klienci mają zmienić sieć?

    • HTC Desire 610:
      Play 49.99 zł/mc – 299 zł
      Orange 49.98 zł/mc – 499 zł

      Sony Xperia M2:
      Play 49.99 zł/mc – 289 zł
      Orange 49.98 zł/mc – 399 zł

      Nokia Lumia 735:
      Play 49.99 zł/mc – 289 zł
      Play 49.99 zł/m + SmartBand – 389 zł
      Orange 49.98 zł/mc – 378 zł

      • Co za łajno tu wrzuciłeś w abonamentach dla emerytów?

        XZ3C
        Play 70-1219zł
        Orange 70-939zł
        Play 90-899zł
        Orange 90-539zł

        SGS5
        Play 70-1419zł
        Orange 70-1279zł
        Play 90-1099zł
        Orange 90-559zł

        Więcej telefonów nie porównam bo oferty nie są zbieżne. Szkoda, że Orange nie ma HTC E8 bo już bym był pod ich banderą.

        Poza cenami telefonów jest jeszcze różnica w bonusach – przenoszący się nie płacą abonamentu przez 6 miesięcy!

        Mam to wszystko ładnie rozpisane w excelu i widzę cyferki, które mówią mi, że PLAY SSIE!

            • Ja też nie zadowolę się powiedzmy Galaxy Core’em, ale telefon za 1000 zł nie można nazwać badziewiem (HTC Desire 610), a telefon kosztujący 1200 zł to już w ogóle jest super (taki np. Galaxy A3). Lumia 735 to też dobry fon, choć nie tak drogi, ma wyświetlacz OLED 720p (330ppi), 4 rdzenie, ładowanie Qi, 1 GB RAM (na Windowsa ogrom, Windows przy 512 MB chodzi super). Nie widzę powodu kupować telefonu za 1700 zł (Galaxy S5). A kupno powiedzmy iPhone’a 6 Plus to już kompletna fanaberia dla mnie. Sam mam abonament za 69.99 (stara wersja Formuły 4.0 Unlimited z pakietem 2 GB), czyli taki jak ty wymieniałeś, ale porównałem ceny w abo 49.99, bo to jedyny abonament z internetem, który jest i w Play i w Orange. W Orange jest 49.98, a potem 89.98. Przy tym pierwszym są za drogie telefony, a ten drugi jest dla mnie zbyt wysoki. Pośrednie nie mają internetu, a w Play mają.

              Mam w domu HTC Desire 610, który w abo 70 zł kosztuje ok 100 zł i jest świetny: LTE, 4 rdzenie, dobry ekran, dźwięk stereo, naprawdę więcej nie trzeba, śmiga jak błyskawica, najmniejszych zacięć. Jedyne co, to aparat mógłby być lepszy, ale mam aparat zewnętrzny (Samsung WB110).

  11. może obniżycie stawki do wszystkich pl sieci komórkowych i stacjonarnych do 9gr/min brutto lub 19gr/min brutto? To by zmusiło konkurencję (orange, plus i t-mobile) do obniżek cen. Bo w mvno praktycznie standardem jest 19gr/min brutto, whitemobile.pl ma 17gr/min brutto a nowy mvno vectonemobile.pl ma 5gr/min brutto do każdej pl sieci. Czas więc na ruch playa…

  12. Mam nadzieję, że pojawi się jakaś sensowna oferta z telefonem dla przedłużających umowę, bo na chwilę obecną jestem zdecydowany przenieść się do pomarańczowych. Ceny telefonów macie z kosmosu.

  13. Może swobodne przejście z Play do RBM :)?
    A tak poważnie, poprawiona oferta na kartę? bo Formuła na kartę 4W1 nie jest już tak atrakcyjna przy innych ofertach operatorów.
    Chyba że pakiet za 21zł miałby odrazu wliczone np 100min poza sieć :).

  14. „Netia wzbogaci też swoją ofertę szybkiego dostępu do internetu o atrakcyjne taryfy LTE” i to raczej nie na swojej infrastrukturze, lecz na Play’a. Więc ogólnie dla nas to będzie lipa. Całkowice zamuli BTSy. Netia to pasożyt. Na liniach TP sprzedawała własne usługi, sama nic nie inwestując w linie końcowego odbiorcy. Skończyło się na tym, że TP też przestała inwestować, bo ludzie brali nowe umowy z instalacją po czym przechodzili do pasożyta.

  15. Pewnie znowu skończy się na szumnych zapowiedziach, a zapowiadana nowość nikomu zadu nie urwie.
    No chyba, że obniżycie wreszcie stawkę za minutę w standardzie, dla wszystkich ofert prepaid i postpaid. Przy MTR na poziomie ok. 5 gr, stawka na poziomie 29 gr/min, to wyzysk!

  16. Moze play wymysli bramki gsm do oferty stacjonarnej. To bylaby prawdziwa rewolucja i moznabmoznabya konferencje zrobic.

  17. ja bym się bardzo ucieszył z wspólnej sieci U900 z Aero2 coś w stylu NetworkS! z własnym identyfikatorem sieci. :)

  18. Kiedy sieć PLAY planuje zaktualizować pakiety FORMUŁA PLAY na kartę? W szczególności pakiety danych 3w1 (100Mb) i 4w1 (1GB) są już dawno w tyle za konkurencją (Virgin Mobile, Viking Mobile lub Red Bull Mobile, Nju moblie). Oferta sieci Play zawsze była w czołówce, a wkrótce trzeba będzie uciekać.

    • Zgadzam sie z Marcinem, sam planuje zmiane bo za 26 zl (pakiet 10 za 5 pln – 100 min) mam to samo za 19 zl w nju bez zadnych limitow.

  19. Moim zdaniem w ofercie 4w1 jakby był większy pakiet na neta, albo np minuty po 9gr schodziły też z tego pakietu 21zł to by było super.
    A tak to czekam do końca lutego i jak nie będzie nic ciekawego do przechodzę do RBM, oczywiście z Play będę musiał okrężną drogą, ale i tak mi się opłaci bo tam za 30zł będę miał wszystko czego potrzebuje.
    Chodzi o pakiet 7zł na 7dni.

  20. Oby nie było małego deszczu z dużej chmury…. Czekamy w końcu na poważne oferty utrzymaniowe dla abonamentów, którzy wydają 100 – 150 zł miesięcznie. Nie wszycy lubią się pierdzielić prepaidami i co chwile to to doładowywać z kieszonkowego….

  21. PLAY TO NAJBARDZIEJ ZAKLAMANA SIEC
    KRZYCZELI JAK BYŁY WYSOKIE STAWKI ZAPOLACZENIA JAK MOZNA TAK ZDZIERAC Z KLIENTÓW
    DZIS KIEDY MTR 4 GR A STAWKA 29 TO COS NIE GRA
    25 GR ZAROBKU NA MINUCIE CZYLI NA 40 MIN PLAY ZARABIA 10ZŁ DLA SIEBIE
    PUNKT WIDZENIA ZALEZY OD PUNKTU SIEDZENIA
    A JUZ MNP SPADA JUZ HISTERIA JEST W PLAY

    • cebula widzę tak mocno. A teraz sobie policz ile kosztuje utrzymanie wszystkich stacji bazowych, stacji MSC, wszystkich pracowników w Polsce w salonach jak i w siedzibie, ile kosztują opłaty za roaming krajowy, ile wynoszą opłaty za korzystanie ze światłowodów podłączonych do stacji.. to są ogromne koszty, a przykładów dałem tylko kilka. te twoje zasmarkane 25 gr nie idzie sobie bezpośrednio na wypłaty czy premie. Zasięg się nie bierze znikąd, ale tak może tylko powiedzieć ktoś kto nic nie wie o sieciach.

    • 29 gr to jest stawka standardowa. W większości abonamentów (Formuła 4.0 Unlimited, Formuła Europa Unlimited, wszystkie Formuły Rodzina) rozmowy są za 0 zł/min. W Formule Play Unlimited stawka cennikowa wynosi co prawda 0.29 zł/min, ale można kupić pakiety, np. pakiet 100 min za 10 zł (wychodzi 10 gr/min) lub 200 min za 15 zł (wychodzi 8 gr/min).

      Podobnie sprawa ma się w Formule Mix, pakiet 100 min za 15 zł, czyli mamy ok. 15 gr/min.

      W Formule 4w1 na kartę mamy cenę 9 gr/min, a w Formule Mini Max na kartę za 29 zł mamy unlimited, więc cena również kieruje się ku 0.

      • nie mówiąc już o pakiecie 10za5 w prepaidzie. zabierają 5 zł z konta głównego i dają 10zł na konto promocyjne. a 2x więcej na koncie to tak jakby 2x mniej za minutę połączenia. 29gr:2=14.5gr.

  22. Promocja będzie polegać na tym że zobaczymy nowe twarze celebrytów :)
    Sprzedajemy to samo ale w nowym opakowaniu, ou je.

  23. W końcu mogli by coś zrobić z bezpośrednim przechodzeniem z Play do CzerwonegoByka…Sam jestem zainteresowany ale poprzez inne sieci kombinowanie to mi się nie chce.
    No i może obniżyć ceny w prepaid do 0,19?

  24. Kończy mi się umowa 9 lutego. Nie przedłużałem decydując się na proponowane abonamenty, bo były one, za przeproszeniem, ch#jowe. Możecie mnie jeszcze zaskoczyć. Jak nie to papa.

  25. Jestem w play od początku istnienia mam abonament i co dwa lata otrzymuje grosze oferty kończy mi sie umowa zero odzewu z jakaś propozycje dzwonię do ok pytam dlaczego nikt nie dzwoni i co słyszę ze w play jest dużo kl. I dlatego nikt do mnie nie dzwoni myśle ok jak macie za dużo to macie jednego mniej. Jeśli tak traktuje sie wiernych kl to chyba przeniosę sobie numer bo wydaje bo nie chce być ciężarem dł państwa. Nie wspomnę o cenach tel. I nie mowię tu o tych z najlepszych. Pozdrawiam

  26. Zapomnieli,jak mieli dwa,trzy miliony klientów.w zadek by cię pocałowali,aby do nich przyjść,jak krótka jest pamięć.

  27. No to wszystko już wiadomo. W każdej taryfie, bez względu czy to Abo, Mix czy karta wszyscy ze wszystkimi w Play będą mieli darmowe rozmowy.

  28. No i ja z Play jestem od początku i niestety trzy abonamenty zbliżające się ku końcowi zmienię na innego operatora. Co umowa to więcej się płaci za mniej. A oferta utrzymaniowa jest chyba dla osób niepotrafiących liczyć. opiekun porażka odpowiada od przypadku do przypadku, wiecznie zajęty tele.

  29. Jaja przedwielkanocne w Play! Niedawno temu w nieodległej Play-Galaktyce…
    09.02.2015
    Opis problemu

    Od kiedy występuje problem: od 25.01.2015r.,od godz.11:59(o ile mnie pamięć nie myli-macie to w rejestrach rozmów)

    Jaka jest częstotliwość występowania problemu: coraz większa, niedopuszczalna skala prób oszukiwania wieloletniego klienta, a ja tego nie odpuszczę

    Jeśli problem występuje tylko w jednej lokalizacji, prosimy podać dokładny adres: dział utrzymania klienta Play w Warszawie?Wrocławiu?, salon Play, ul.Sienkiewicza 2 w Sosnowcu

    Jeśli problem występuje w różnych lokalizacjach, prosimy określić rejon: jw i pewnie wiele innych

    Jeśli problem jest z połączeniami tylko z jednym numerem, to prosimy podać ten numer: *500

    Jakie komunikaty pojawiają się w słuchawce lub na wyświetlaczu: kłamliwe informacje podawane klientowi przez konsultantów

    Prosimy opisać na czym polega nieprawidłowe działanie usługi:
    dotyczy nr zgłoszenia…. z dn.15.01.2015r. Ostatni raz zwracam się do Państwa zanim sprawa pójdzie dalej i sprawę radzę potraktować bardzo poważnie.Oferta została przedstawiona na play.24 i wysłana pocztą.Po jej otrzymaniu i odczytaniu skontaktowałem się z konsultantem (wg.mojego telefonu było to 25.01.2015r. od 11:59).Konsultant potwierdził ważność oferty i (tu szok nr 1) stwierdził,że nie ma jeszcze do niej dostępu i nie wie dlaczego i żeby nie pytał,bo nie wie,taka jest polityka firmy,że gdy oferta będzie aktywna,to on się ze mną skontaktuje.Dnia 30.01.2015r. w salonie Play(adres jw) oraz na infolinii BOK Play-dział utrzymania klienta (korzystając z numeru i telefonu sprzedawcy w salonie Play), sprzedawca jak i konsultantka poinforrmowały mnie,że nie mają dostępu do oferty wymienionej przeze mnie oferty, gdyż jest zablokowana przez kogoś.Jeżeli cofnę wypowiedzenie, wówczas będą miały wgląd w oferty skierowane do mnie, na mój numer.Na moje pytanie czy cofnięcie wypowiedzenia nie spowoduje anulowania ww oferty, zgodnie odpowiedziano,że nie, jesli ponownie wypowiem umowę przed 09.02.2015r.Po cofnięciu wypowiedzenia, (szok nr 2) przedstawiono mi inne,gorsze oferty i stwierdzono,że nie mają dostępu do tej wymienionej przeze mnie.Wypowiedziałem więc umowę ponownie 30.01.2015r.Szok nr 3, to fakt,że przedstawiona mi pisemnie oferta została w tym dniu i jest z niewiadomych powodów zakończona na moim koncie Play24. Mimo wielu różnych spraw,kontaktów i reklamacji, zawsze jakoś dochodziłem z Państwem do porozumienia.Niestety ta sprawa mnie kosztuje tyle nerwów i zdrowia,że nie puszczę tego płazem. Jeśli nie uzyskam satysfakcji i rekompensaty za poniesione koszty(dojazdy,poszukiwanie informacji,konsultacje z rzecznikiem praw konsumenta,opłaty za połączenia telefoniczne i internetowe w tym czasie),nerwy,straty moralne, jeśli nie dostanę dostępu do pełnej,ww oferty i równocześnie rekompensaty(tu opis szczegółowy),to sprawę przekazuję do rzecznika praw konsumenta za stosowanie niedozwolonych praktyk handlowych, odnajdę klientów, którzy również zostali tak potraktowani jak ja, zastanowimy się nad pozwem zbiorowym, zrobię Play bezpłatną reklamę w każdych mediach, poinformuję konkurencję o wyczynach Play, a szczególnie o zatrudnianiu niekompetentnych,oszukujących pracowników i firm zewnętrznych obsługujących infolinię oraz ujawnię oszukańcze praktyki handlowe,próbę wyłudzenia lub doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia moim mieniem, gdyż wreszcie wiem i to, że każdy pracownik i konsultant ma swój przydział kodów na oferty dla wybranych klientów i nie musi na nic czekać czy kłamać. Proszę skierować sprawę do odpowiedniego działu i to bez szczebli pośrednich,bo moja cierpliwość,nieświadomość i czas już się wyczerpały. Czekam na konkrety rozwiązania sprawy i szybką odpowiedź pisemną i telefoniczną wraz z podaniem danych osoby prowadzącej sprawę i jej bezposrednim numerem telefonu.
    (tu moje dane)

    Odpowiedź
    Szanowny Panie,

    dziękuję za rozmowę dotyczącą warunków przedłużenia umowy. Podczas rozmowy poinformowałam Pana, że oferta utrzymaniowa FORMUŁA 4.0 UNLIMITED z nielimitowanymi rozmowami do Play i innych sieci komórkowych, (tu szczegóły oferty) będzie dostępna po anulowaniu przez Pana wypowiedzenia umowy. W przypadku gdy anuluje Pan wypowiedzenie, skontaktuje się z Panem konsultant z działu przedłużania umów w celu przedstawienia i zaakceptowania oferty. Następnie z powodu konfiguracji systemu następnym krokiem po przedłużeniu umowy będzie przyznanie rekompensaty. Po wprowadzeniu nowej oferty do systemu należy wysłać zgłoszenie z dyspozycją przyznania upustu na abonamencie. Proszę pamiętać, że nie mam możliwości podania Panu dokładnych dat wprowadzenia wszystkich zmian do systemu, ponieważ nie jest to zależne od konsultantów.

    Jeśli jest Pan zainteresowany takim rozwiązaniem sprawy proszę o korespondencję zwrotną powołując się na zgłoszenie(tu numer zgłoszenia)
    Konsultant Obsługi Klienta

    Moje pytanie brzmi: Ile razy mozna robić klienta w jajo, że nie chce się Play załatwić sprawy raz, dobrze,od razu i do końca w jednym kontakcie, przyznając ofertę i rekompensatę za popełnione błędy w lekceważeniu klienta?
    Odpowiedź brzmi: wielkorotnie mozna robić klienta w jajo. Jajo się wykluło i staje kogutem gotowym do walki na arenie, jeśli Play nie zechce polubownego załatwienia sprawy, która podobno „wymaga analizy ekspertów”(sms z 16.002.2015r.,godzina 9:34
    Karnawał się skończył a Play gra w pręta, ale do czasu. (dane personalne itp. do wiadomości zainteresowanych)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości