Play ma 12,3 miliona KLIENTÓW – komunikat prasowy

Udostępnij

Mamy już ponad 12 milionów KLIENTÓW! Bardzo się z tego powodu cieszę i chcę podziękować wszystkim, że jesteście z nami. Rośniemy i rośniemy a ciągle od naszego startu pojawiają się komentarze, że Play się kończy ;-) Możecie sami wyciągnąć wnioski patrząc na poniższe wyniki wraz z komunikatem prasowym:

12 MLN Klientów

Pełne wyniki PLAY za rok 2014

Komunikat prasowy

24 lutego 2015 r.

„PLAY ma za sobą bardzo pomyślny rok pod względem komercyjnym i finansowym. Z bazą użytkowników na poziomie 12,3 mln, PLAY osiągnął udział w rynku w wysokości 21,3%, jednocześnie zapewniając dostęp do usług 4G LTE 73% populacji Polski i przekraczając próg 1 miliona użytkowników 4G LTE w 2014 r. Pod względem finansowym, zwiększyliśmy nasze przychody o 18% do poziomu 4 392 milionów zł, podczas gdy skorygowana EBITDA wzrosła o 52% do kwoty 1 072 milionów zł.”

Jørgen Bang-Jensen, prezes PLAY

Kluczowe informacje:

  • W 2014 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 524 mln zł, wzrastając o 21% rok do roku.
  • W ubiegłym roku skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 1 072 mln, co stanowi wzrost o 52% rok do roku, podczas gdy baza klientów abonamentowych zwiększyła się o 1,04 mln.
  • Całkowita baza użytkowników osiągnęła poziom 12,3 mln (+14% rok do roku), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 47.3% z 44.4% 2013 r.
  • PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 21,3% (wzrost o 2,4 pp rok do roku).
  • Dzięki dalszemu szybkiemu rozwojowi sieci 4G LTE, zasięg tej sieci zwiększył się do 73% populacji.
  • Ponadto, spółka przeprowadziła refinansowanie zadłużenia poprzez emisję obligacji na bardzo korzystnych warunkach.

 

W 2014 r. PLAY w dalszym ciągu powiększał swoją bazę użytkowników oraz ARPU, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów oraz zysku EBITDA. W 2014 r. przychody od użytkowników wyniosły 3 524 mln zł, wzrastając o 21% rok do roku. Udział abonentów kontraktowych w całkowitej bazie abonenckiej wzrósł do 47,3% w 2014 r. w porównaniu z 44,4% w 2013 r. Wynik ten osiągnięto dzięki znacznemu wzrostowi bazy abonentów kontraktowych, który stanowił 67% całkowitego wzrostu bazy abonenckiej w 2014 r.

W ubiegłym roku baza klientów PLAY uległa zwiększeniu do poziomu 12,3 mln, co stanowi ok. 21,3% wszystkich abonentów usług mobilnych w Polsce, wzrastając o 2,4 pp z poziomu 18,9% w 2013 r. PLAY pozostał najczęściej wybieranym operatorem przez klientów przenoszących swój numer (rynek MNP), osiągając udział w tym rynku na poziomie ok. 51% w roku 2014.

W ubiegłym roku skorygowana EBITDA zamknęła się kwotą 1 072 mln zł, co stanowi wzrost o 52% rok do roku, podczas gdy baza klientów abonamentowych zwiększyła się o 1,04 mln. W 2014 baza klientów abonamentowych rosła szybciej, niż w roku 2013, kiedy to zwiększyła się o 0,89 mln.

Wyniki PLAY za 4 kw. oraz pełen 2014 r.

Wyniki Play 2014

O Play

P4 Sp. z o.o., spółka prowadząca działalność pod nazwą Play, jest ukierunkowanym na konsumenta operatorem sieci mobilnej świadczącym usługi dla ponad 12 mln abonentów na dzień 31 grudnia 2014 r. Play świadczy mobilne usługi głosowe, tekstowe oraz transmisji danych klientom indywidualnym oraz biznesowym (przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom) w oparciu o umowę oraz na kartę pod marką parasolową „PLAY”. Play świadczy te usługi, dostępne dla 99% populacji, poprzez swoją rozległą, nowoczesną oraz efektywną kosztowo sieć telekomunikacyjną 2G/3G/4G LTE, a także w oparciu o długoterminowe umowy o roamingu krajowym zawarte z trzema pozostałymi operatorami sieci komórkowych w Polsce.

 

Ostrzeżenie

Niniejszy komunikat prasowy zawiera oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych. Na takich oświadczeniach nie należy zbytnio polegać, ponieważ narażone są one na liczne ryzyka oraz niepewności związane z działalnością oraz otoczeniem gospodarczym Play Holdings 2 S.á r.l. oraz jej spółek zależnych (łącznie zwanych jako „Spółka”), które są trudne do przewidzenia oraz na które Spółka może nie mieć wpływu. Oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych zawierają informacje odnośnie potencjalnych lub spodziewanych wyników działalności Spółki, w tym opisy jej strategii biznesowej. Oświadczenia te często zawierają takie wyrażenia jak „może”, „będzie”, „mogłoby”, „byłoby”, „powinno”, „oczekuje się”, „planuje się”, „przewiduje się”, „zamierza się”, „dąży się”, „uważa się”, „ocenia się”, „przewiduje się”, „potencjalny”, „w dalszym ciągu”, „rozważa się”, „możliwy” i podobne. Oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są oparte na naszych bieżących oczekiwaniach oraz ocenach dotyczących przyszłych wydarzeń i trendów, które wywierają bądź też mogą wywierać wpływ na naszą działalność biznesową. Należy rozumieć, iż oświadczenia tego rodzaju nie stanowią gwarancji efektywności ani wyników. Dotyczą one zidentyfikowanych i niezidentyfikowanych ryzyk, niepewności oraz założeń. Mimo iż Spółka uważa, iż niniejsze oświadczenia dotyczące zdarzeń przyszłych są oparte na rozsądnych założeniach, należy mieć świadomość, że wiele czynników może wywrzeć wpływ na bieżące wyniki finansowe lub operacyjne, w wyniku czego rzeczywiście odnotowane wyniki mogą znacząco różnić się od wyników zawartych w oświadczeniach dotyczących zdarzeń przyszłych.

Zobacz więcej

60 KOMENTARZE

  1. Tak szczerze to kogo to obchodzi??? Im więcej ludków w tej niby sieci tym większe problemy z tą siecią, teraz rozumiem , że jeszcze większych problemów z połączeniami mamy się spodziewać.

  2. Postawiajcie nowe nadajniki w małych wioskach,a będzie bardzo dobrze. Życzę wam, żebyś cie wyprzedzili tych z Polkomtelu :)

    • Maszty są, pozwolenia są, a mimo to play nie zakłada nadajników. Już nie raz pisałem, że w małych miejscowościach masa ludzi zrezygnowała by z telefonu+neostrady(gdzie działa słabo a czasami tragicznie) na rzecz LTE.
      Osobiście jestem wściekły, że od +/- roku w mojej miejscowości stoi maszt, jest pozwolenie na LTE – ale co z tego skoro Play nic z tym nie robi(nikt nic nie wie) a ja jestem zmuszony po raz kolejny uwiązać sie z orendżem na dwa lata.

  3. odnośnie problemów o których już było wyżej i odniśnie mojego zapisu dot. ilości abonentów:

    Zanim Państwo zdecydujecie się podpisać nową lub tym bardziej przedłużać Umowę w f. Play opiszę Państwu jak potraktowała mnie owa firma i jaki prezent zafudndowała mi f. Play za podpisanie Aneksu do Umowy i przedłużenie z nimi współpracy.

    23.12.2014 r. (a więc jak widać chciałem zrobić sobie prezent na Święta) udałem się do BOK aby przedłużyć Umowę i wziąć nowy telefon aby pobawić się troszkę w Święta.
    Podczas wizyty opisałem pani obsługującej mnie, że chciałbym mieć nielimitowane min. do wszystkich, nielimitowane sms/mms do wszystkich oraz 1-1,5 GB internetu i widziałem że na stronie internetowej jest dostępny dla przedłużających umowę taki pakiet za 59,99 zł (już z uwzględnieniem ceny telefonu). Pani potwierdziła, że jak najbardziej jest taki pakiet i mogę z niego skorzystać, i internet LTE będę miał przez pół roku nielimitowany – a więc DODATKOWO zdecydowałem o zakupie telefonu który obsługuje internet LTE (telefon płatny w pkt. 169 zł – na stronie był za 129 zł ale wytłumaczyłem sobie iż 129 to cena promocyjna przy zakupie przez internet). dostałem rozpisany plan ratalny – który już od razu mnie zastanowił i zapytałem co to takiego skoro cena telefonu wliczona jest w abonament – jednak pani także potwierdziła że to jest jako załącznik do tego pakietu i TAK ZAWSZE JEST – cena 59 zł obejmje pakiet i rozpisany plan ratalny.
    Pani dwuktornie zapewniała mnie że podpisuję taki pakiet jak dostępny w internecie na stronie play.pl, tłumaczyła mi że LTE dostępne będzie tylko jak mam zasięg PLAY (czyli nie w roamingu itd.).
    Wyszedłem – na tamta chwilę zadowolony – gdzieś po 30 min (ja już dość daleko od miejsca załatwiania Aneksu) dzwoni do mnie pani z BOK że zapomniała pobrać ode mnie 169 zł za tel a wręczyła mi już rachunki itd. (!!!!!) ok, stwierdziłem nie będę NIKOMU robił pod górę na Święta i aby pani z f. PLAY nie myślała czy przyjdę czy nie, zawróciłem i uregulowałem to o czym FIRMA PLAY ZAPOMNIAŁA i GDZIE POPEŁNIŁĄ BŁĄD ponieważ uznałem, że współpracujemy podpisując Aneks (mój błąd!!).
    Okazało się (oczywiście już w Święta) że internet LTE nie jest nielimitowany a włączony pakiet i podpisana Umowa jest na inne warunki (!). oczywiście po Świętach (które miałem pod znakiem zastanawiania się i martwienia odnośnie Umowy podpisanej z f PLAY) poszedłem ponownie (trzeci już raz) do BOK i po dłuższej rozmowie dostałem PISEMNE PRZYZNANIE SIĘ DO WINY pani z BOK (które zresztą posiadam i jeszcze na 100% mi się ono przyda) że ta PANI WPROWADZIŁA MNIE W BŁĄD PODCZAS PODISYWANIA UMOWY mówiąc jedno a warunki były inne (mam to na piśmie i dotyczy to wszystkich podpisywanych w tamtym momencie dokumentów). Po kilku dniach zadzwoniła inna pani tym razem już z telefonicznego BOK (już dalsze sprawy były przez telefon), która „przeprosiła mnie”(kpina!) i poinformowała, że zostanie mi włączony jeśli chcę pakiet spełniający moje pierwotne oczekiwania w ramach rozpatrzonej i UZNANEJ reklamacji (kpina x2 ). oczywiście zgodziłem się – sokoro uznana reklamacja (no w końcu mam pisemne przyznanie się do błędu) jeszcze podczas rozmowy telefonicznej (na zakończenie) zapytałem tą panią co z kosztem telefonu (czyli także Z PLANEM RATALNYM) – pani udzieliła mi informacji że w tej sprawie mam się kontaktować z BOK gdzie zawierana była umowa i tam będą wiedzieli co dalej. tak więc uczyniłem.
    W BOK gdzie podpisywałem Aneks pan który był na miejscu spojrzał na zgłoszenie, spojrzał na reklamację i na odpowiedz pani z BOK telefonicznego i poinformował mnie że jak najbardziej cena tego telefonu jest wliczona w te 59 zł i anuluje mi plan ratalny bo nie widzi podstaw do tego aby on był aktywny (i sam zrobił zgłoszenie z prośbą o uzunięcie mi planu ratalnego oraz dał PISEMNE POTWIERDZENIE TEGO ZGŁOSZENIA).
    A fakt że cena telefonu wliczona jest w cenę tego abonamentu wynika choćby z zapisu w regulaminie :
    „2. Abonentowi, który na warunkach niniejszej Oferty Promocyjnej zawrze aneks do Umowy, przedłużający okres jej obowiązywania przysługuje prawo do zakupu Telefonu w promocyjnej cenie określonej w Cenniku Telefonów w Ofercie Super FORMUŁA Unlimited.”

    Okazało się po kilkunastu dniach (i kilku moich zgłoszeniach przez internet na play24 oraz całej „przepychance” na zgłoszenia) BOK stacjonarny (gdzie podpisywałem fizycznie Aneks) nie ma żadnego przełożenia w tym temacie ponieważ dostałem ostateczną inf. od p. J****** ******** Specjalisty ds. reklamacji informację, iż telefon został wzięty na raty zgodnie z osobną Umową (!!) dot. telefonu na raty z dnia 23.12.2014. I jakby nie było pisma przyznającego się do błędu p. z BOK !!!
    Zamist płacić jak sobie zaplanowałem 59 zł za abonament i telefon mam na fakturze 59zł + 30 zł za telefon….

    Skoro telefon został wzięty na raty zgodnie z Umową dot. telefonu na raty z dnia 23.12.2014 – i f. PLAY UZNAJE ŻE NIE JEST JAKO CZĘŚĆ SKŁADOWA Umowy dot. pakietu telefonicznego Aneksowanej Umowy, w związku z tym skoro została mi włączona w następstwie i w celu naprawienie pierwotnego BŁĘDU pracownika firmy Play (w obu przypadkach – i planu ratalnego za teefon i pakietu – na co mam pisemne potwierdzenie podpisane przez tą panią) oferta REPLAY FORMUŁA 4.0 UNLIMITED 1,5 GB V to zgodnie z moim pytaniem dot. telefonu podczas RZEKOMO nagrywanej rozmowy telefonciznej (oraz zapisem Regulaminu który przytoczyłem wyżej) powinno nastąpić jedno z dwóch poniższych ABY NIE POBIERAĆ ODE MNIE DWUKROTNIE CYNY TELEFONU i NAPRAWIĆ BŁĄD PAŃSTWA PRACOWNIKA:
    1) zaproponowany i sprzedamy w ramach tej oferty telefon na promocyjnych warunkach (zgodnie wyżej przytoczonym zapisem z Regulaminu oferty) telefon – co nie zostało zrobione mimo mojego pytania dot. telefonu – ponieważ telefon który posiadam nie jest objęty promocją (!!!!) i został wzięty na podstawie rzekomo innego nr Umowy (nie związanego z rozmową telefoniczną z BOK) i nie jest w cenie promocyjnej co pokazuje sam plan ratalny na moim koncie play.pl (rata – zwykła). Zatem podpisując Aneks do Umowy nie został mi przekazany (nawet nie został zaproponowany!) telefon w ramach tej oferty!

    lub

    2) rata za telefon z planu ratalnego wg. Umowy dot. telefonu na raty powinna zostać zrabatowana do 0zł – plan ratalny zostałby zgodnie z Umową (czyli daty), natomiast cena raty powinna zostać zrabatowa do 0zł (czyli telefon Samsung Galaxy Core LTE który wziąłem pod czas podpisywania Aneksu zostałby objęty ceną promocyjną zgodnie z zapisami w Regulaminie i wówczas byłby W PROMOCYJNEJ CENIE – choć i tak wyższej niż warunki dostępne na dzień podpisywania Aneksu.
    Nadmienię że f. Play walczyła o 580 zł (! śmiech) – w dniu, w którym pracownik f. Play popełnił błąd i postawił mnie w tej sytuacji (NIE WIEM CZY ŚWIADOMIE CZY Z NIEWIEDZY)! za telefon w pierwszej racie zapłaciłem 169 zł i dalej jest to rozpisane na 18 rat po 30 zł ! co daje telefon w cenie 709 zł a na dzień podpisywania dokumentu na stronie internetowej była cena (jednorazowa) koszt 129 zł!. 709-129=580 (śmiech x2).

    Dziwię się f. PLAY, ponieważ działając w ten sposób zyskają Państwo jak widać 580 zł (widocznie firma ta tyle wydaje na reklamy że musi potem ścigać o każdą pierdołę lojalnych klientów!! ale lojalnych do czasu). Jak widać f. PLAY nie chcąc naprawić błędu jaki popełnił ich pracownik w dniu 23.12.2014 i nie chce działać na rzecz lojalnego Klienta (mnie) w związku z czym gdy zakończy się czas trwania Umowy ta sprawa zapewne odbije się nie tylko na nr którego dotyczy ta Umowa natomiast mam także decydujące zdanie odnośnie internetu, innego tel. kom. oraz koma firmowego i działając w ten sposób f. Play straci 4 numery (czyli 4 abonentów) co w dobie walki korporacji o każdego klienta (głównie ze względów statystycznych aby nie poszli oni do konkurencji) jest raczej stratą dla Państwa (bo rozumiem że nie chodzi o te 4 rachunki które w skali firmy dają żaden zysk ale jak wspomniałem chodzi o samą statystykę).
    Tym bardziej się dziwię ponieważ ja wyraziłem chęć dalszej współpracy z f. Play dnia 23.12.2014 a napotykam wyłącznie na „kłody rzucane pod nogi” – a chodziło od samego początku o skorzystanie z oferty RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 1,5 GB z telefonem Samsung Galaxy Core LTE za łączną kwotę (abonament + telefon) 59,99 zł/miesiąc (czyli STANDARDOWA dostępna opcja Aneku do Umowy nawet bez dodatkowych upustów, czy negocjacji z mojej strony!!!) – przykre to że f. Play ma teraz takie podejście do lojalnego klienta.

    Nadmienię tylko, że szczytem był telefon kolejnej pani z Play z pytaniem o satysfakcję z usług oferowanych przez f. PLAY. Ja bardzo gratuluję tej firmie polityki jaką prowadzi i bardzo „zaznajomionej” z produktami oraz cudownym podejściem do klienta kadry pracowniczej.

    Jeszcze jedna warta uwagi sprawa – przy każdej odpowiedzi na zgłoszenie w play.pl pracownik f. PLAY robi zapis na samy wstępie, że niniejsze pismo jest wysyłane na adres koresp. (czyli papier NIBY wysyłany jest do mnie pocztą).
    Nadmienię, że zgłoszeń miałem 7 i 7 zostało roziwązanych – ilość pism jakie przyszły = 0.
    Oczywiście zapytałem f. PLAY czy pisma są wysyłane i dostałem odp. że oczywiście.
    Poprosiłem o ponowne wysłanie (najlepiej z potwierdzenie nadania i odbioro) – nadal nic nie doszło.
    Nadal czekam na pisemną odmowę uwzględnienia mojej reklamacji !!!

    CO WIĘCEJ w odpowiedzi na jedno zgłoszenie przedzwoniła do mnie pani z BOK i informowała mnie że zamyka wątek – nie zgodziłem się na to ze 3 razy podczas rozmowy – skutek – wątek i tak został zamknięty….

  4. ja mam tylko jedno jedyne pytanie.. czy nie należałoby najpierw czytać to co podpisujemy – bo w umowach ratalnych była jasna informacja ( 2 umowy – podstawowa i ratalna) o tym jaki abonament będzie obowiązywał

    • Tak czytać i jeszcze raz czytać, w play podpisywałem jedna umowę na czas nie oznaczony chyba long play II. Gdyby nie to , że wyrażnie nie było zaznaczone na czas nieoznaczony to bym tego nie podpisał, bo bym musiał mieć tłumacza, może mało rozgarnięty jestem. Wcześniej miałem kilka umów w plus i tm i tam czarno na białym było ile za co i przez jaki okres mam płacić i co za to mam, W play to nie stety było ukryte. Problem się rozpoczyna w momencie gdy ktoś wpadnie w bagno na 2lata.

    • A jak mam rozumieć hasło
      „ROZMOWY BEZ LIMITU DO WSZYSTKICH”
      Bo ja rozumiem że do wszystkich a oni że tylko w play
      Jak mam rozumieć hasło
      „Chwyć Play Internet na Kartę 12 GB na cały rok tylko za 50 zł”
      Ja rozumiem że za 50zł będę miał 12GB do wykorzystania na cały rok a oni…że muszę doładowywać konto żeby dostać co miesiąc bonus po 1GB czyli 12 za rok
      Czy to nie jest wprowadzanie w błąd klienta i czy nie jest to karalne?

      • Ad 1 – na stronie/nośniku, na którym widziałeś to hasło musi być wyszczególnienie tej informacji.
        Ad 2 – tego startera nie trzeba doładowywać, żeby korzystać przez rok (co miesiąc automatycznie przyznawany jest 1 GB) – ma on roczną ważność konta :)

      • Ad 1 – na stronie/nośniku, na którym widziałeś to hasło musi być wyszczególnienie tej informacji.
        Ad 2 – tego startera nie trzeba doładowywać, żeby korzystać przez rok (co miesiąc automatycznie przyznawany jest 1 GB) – ma on roczną ważność konta.

        • Pan w salonie play powiedział mi że tak dobrze to niema żeby konto bez doładowań było ważne rok i że te 12GB jest bonusem (1GBmiesięcznie) za regularne doładowywania.Nie wiem kto ma rację ale jeżeli regulaminy taryf i promocji są tak napisane przez operatorów że ich pracownicy często nie wiedzą o co chodzi to chyba coś nie halo.Proponuję aby operatorów sieci potraktować tak „poważnie” jak oni nas i przed podpisaniem umowy w salonie przeczytać ją od deski do deski.Żeby wyczytać te wszystkie zagmatwane często zbędne dyrdymały wyszukać czy nie ukryto z premedytacją jakiś rat za sprzęt ,ukrytych kosztów to zejdzie trochę czasu.Jak zrobią się kolejki,klienci zdążą podpisać 2-3 umowy zamiast kilkanaście gdy nie czytają całych umów w salonie licząc na rzetelną informację pracownika to może zaczną konstruować je tak aby każdy mógł w łatwy sposób ją rozszyfrować

  5. Witam ja od tygodnia próbuje przenieść numer z Play ale ta magiczna siec odp operatorowi że numer nie aktywny i sami nie wiedza dla czego tak jest wiec macie bałagan im większa liczba klientów tym większy Bałagan

  6. „Dzięki dalszemu szybkiemu rozwojowi sieci 4G LTE, zasięg tej sieci zwiększył się do 73% populacji.” Jak to się przekłada drogi Panie rzeczniku na powierzchnię kraju? Bardzo kiepski chwyt marketingowy. Ja całe szczęście uwolniłem się z grona waszych klientów.

  7. Nadajnik Play mam 5 km od domu, mimo tego zasięg jest fatalny. O dziwo w sąsiedniej miejscowości 1.5 km od domu, zasięg jest super, nawet wszystkie kreski. Pomyślcie, gdyby Play wprowadził nadajniki do wiosek, mieli by jeszcze więcej klientów i wyprzedzili by pomarańczowych oraz złodzieji z Polkomtelu.

  8. Jak zwykle znajdą się malkontenci w komentarzach.

    Jeśli uwolniłeś się z grona klientów PLAY to po co tutaj zaglądasz. Ten temat już Ciebie nie dotyczy. Siedź na innym forum i tam narzekaj na swój los.

    Gratuluje Wam sukcesu i życzę kolejnych w 2015 !!!

    • Dorośniesz to zrozumiesz, że ludzie z dobrego serca chcą opowiedzieć co przeszli z Play. Aby przestrzec innych.

  9. A ja szczęśliwy użytkownik siedzę sobie na necie w zasięgu LTE Play i czytam ten news. Jestem tym z tych wielu zadowolonych. Gratuluję i życzę dalszego rozwoju.

    • Znając play niedługo i nieoczekiwanie ci i mi wyłączą ale ja jestem realistą a nie niepoprawnym optymistą i wolę być miło zaskoczonym niż rozczarowanym.I radzę nie gratulować (reklamować)pod publiczkę tylko przewertować oferty innych bo play woli gratyfikować celebrytów (czy jak im tam)niz stałych klientów ,a oferty innych przegoniły twoich idoli

  10. niech play własne maszty stawia by porzadne 3G było lub 2G a nie jedziecie na roamingu krajowych od innych operatorów zobaczcie Orange wydał miliardy na własne maszty plus tez t-mobile tez a play tanim kosztem korzysta od innych operatorów i jeszcze im dopłaca zgodnie z umowa roamingowa smiech na sali !

    • to chyba dobrze, że korzysta z innych masztów i to tanim kosztem? Dzięki temu ma zasięg w całej Polsce i mimo, że nie ma zasięgu macierzystego w całej Polsce to Play już jakiś czas temu przegonił Plusa pod względem ilości klientów.

  11. Czy Play zamierza załatać dziurę w zasięgu Play Internet pomiędzy Lublińcem a Tarnowskimi Górami? Bo to jest aż śmieszne, że na głównej krajowej drodze jest taka luka, a tylko Play ją ma.

    • Ale, żebyście mnie niewzięli za jakiegoś hatera, to powiem, że ogólnie jestem zadowolony z waszych usług i akurat ja mieszkam w takim miejscu, że mam nawet LTE, po prostu chcę zwrócić uwagę na ogromną dziurę zaczynającą się pod Lublińcem a kończącą dopiero w Tarnowskich Górach.

  12. Jako klient sieci Play przyglądam sie wypowiedziom i w każdej jest trochę racji.Fajnie ze ta klientela rośnie ale moglibyście postarać sie o mapy które urzeczywistniają zasięg Lte ponieważ to co teraz jest pokazane w żaden sposób nie odzwierciedla prawdy…Jestem ciekaw co za podwykonawca robił te pomiary.! Tragedia.! Zmieńcie podwykonawcę bo jak uokik zacznie sprawdzać rzeczywiste pokrycie to kara bedzie adekwatna do licytacji na 800 mhz. Pozdrawiam Klient Play

  13. Uważajcie na przedłużanie umów przez internet!
    PLAY oszukuje!

    Mimo, że jestem klientem od 2009 roku, nie potraktowano mnie uczciwie przy zawieraniu kolejnego Aneksu przedłużającego umowę.

    Wprawdzie na stronach internetowych przedłużenie umowy wraz nowym telefonem kosztowało 59,99 w abonamencie, z czego przez 3 miesiące miałem mieć znaczny upust, otrzymałem ostatnio już drugą fakturę, która znacznie przekracza cenę abonamentu.

    Dlaczego? Ponieważ naliczają mi opłatę za SMSy, które mam zgodnie z umową NIELIMITOWANE.
    Najzabawniejsze, że twierdzą, iż nie mam ich nielimitowanych w abonamencie. Jednocześnie na stronach wciąż ta sama umowa tkwi z opcją nielimitowane smsy/mmsy.

    Śmiech na sali.
    Postanowiłem zerwać umowę. Prawie 6 lat wystarczy. Mają te swoje 12 milionów, niech się cieszą

    • Nie ziem, co ty wziąłeś za ofertę, ale znam wiele osób co wzięły no-limit rozmowy i smsy i żadnych cyrków nie było. Pamiętaj, że po przedłużeniu nowe warunki mogą wejść w życie nie od razu tylko p opewnym czasie, np. po skończenku bieżącej umowy.

    • tak robią i należy siętemu zacząć przeciwstawiać w instytucjach zewnętrznych ponieważ sama „rekalamcja” wewnątrz f. play nie wiele jest warta!

    • Do mnie zadzwoniła kobietka z Boa z ofertą przedłużenia \:36 zł bez limitu rozmowy, 500 Mb interetu no śmiech po 6 -ciu latach.W konkurencji (już nie powiem jakiej bo powiedzą że jestem…) mam to samo za 29 zł na dzień dobry.I co mam zostać i przepłacać .Tyle ludzi sprowadziłem do nich bo kiedys byli najlepsi a teraz żal

  14. Gratulacje oby tak dalej, im więcej klientów tym więcej wydarzeń dot. play napewno się będzie pojawiać :).

    P.S. Jestem w gronie osób które nie mają problemu z siecią play, jednakże wyczekuje tylko jednej rzeczy – więcej nadajników !!!

  15. Gratulacje!

    Przyznam szczerzę, że same wyniki finansowe to dla mnie czarna magia, ale sama ilość klientów robi wrażenie!

    Tak 3mać!

  16. tylko tanim kosztem by miec cos za darmo kazdy wybiera pseudo siec play mam Orange i nie narzekam na ta siec jest bardziej lepsza niz play play tylko pasozyci na sieci innych operatorów zamiast skupiac sie nad rozbudowa własniej sieci 2G/3G wola na roamingu krajowych jechac czy to nie pasozyt jest? no jest :D

  17. Drogi Rzeczniku, a może byś podał wielkość wskaźnik Altmana (Z”-score) jaki ma obecnie Play? To by trochę więcej powiedziało o kondycji firmy zamiast ciągle pisać, że jest lepiej i lepiej.

    • a niby z jakiej racji ma podawać jakiekolwiek dane? Jakiś przymus? Idź do spożywczaka w Wypierdowicach Wielkich i zażądaj wyników finansowych i liczby sprzedanych bochenków chleba w zeszłym roku. Ciekawe czy ci podadzą. haha :D

  18. w celu sprawdzenia jak „docenia” firma play stałych klientów oraz tych nowych i jak ich traktuje zapraszam na forum f. play (forumplay.pl) tam można poczytać (jest tego sspoooroo) i wyciągnąć wnioski czy warto podpisywać aneksy lub przechodzić do firmy play…
    myślę że przy takim podejściu do klientów za rok lub dwa ta liczba zacznie szybciuto spadać (a konkurencja widzi jakie są klimaty wśród klientów play i już nawet w reklamach bez większych promocji mówią „tak można przejść do nas” a w tle salon play – śmiech i nikogo to nie dziwi w f. play – przykre ale o czymś świadczące).

  19. Domowy przeniesiony z Ery do Play 13.02.2015r. – brak rozmów przychodzących nie ma takiego numeru ,faktura do zapłaty już przyszła.Zgłoszenia są przyjmowane i DWA tygodnie cisza !!!

  20. Moje gratulacje niezły wynik jak na operatora zombie
    ( przepraszam za ten przydomek, ale tyle razy czytałem tu o śmierci Play )
    Czytając niektóre komentarze można poczuć atmosferę przychodnianej poczekalni, pełnej narzekających na wszystko staruszek. ;-)

    • Wraz z wiekiem nabiera się doświadczenia i patrzy bardziej krytycznie na świat młodzieńcze. Z czasem mam nadzieję to zrozumiesz

      • Od tak dawna nikt nie nazywał mnie „młodzieńcem”, że odbieram to jako miły komplement. Dziękuję

  21. Nie ma sie co chwalic ze play ma tyle abonentow lub jak to nazwac osob ktore korzystaja z play.Ja juz jestem pare lat i czekam tylko kiedy skaczy sie umowa i wiekszosc moich znajomych tak samo.W 100 tys. miescie a dokladnie osiedle tego miasta ktore liczy ponad 5 tys .mieszkancow maja taki zasieg jak na poczatku telefoni kom. czyli zaden.Mialem internet w abonamencje i przez 2 lata walczylem z play ( zero zasiegu) to mi powiedzieli ze mam mobilny internet i mam isc tam gdzie jest zasieg tzn do centrum miasta albo najlepiej pod przekaznik cyrk a pisza o lte.To samo jest z dzwonieniem czysty cyrk jest zasieg i nie ma.Wysylasz sms niewyslany sprobuj jeszcze raz.Na pewno zostane w play zeby sie dalej meczyc.Do wiadomosci play miasto to Jastrzebie-Zdroj a osiedle to Chrobrego Bylem w salonie play w Jastrzebiu to powiedzieli mi ze wiedza o tym ale co oni moga zrobic.

    • ignorancja f. play jest ogromna, a trktowanie klientów jest straszne.
      NIE POLECAM – jak możecie to idzcie do każdej innej f. niż play.

  22. JESZCZE CO DO FORUM forumplay.pl TO INFORMACJE I POSTY TAM ZAMIESZCZANE SĄ MEEGGAA CENZUROWANE A KTOŚ KTO ROBI SZUM (CZYLI MA ZA DUZĘ PROBLEMY Z PLAYjem I SIĘ TYM DZIELI Z INNYMI ABY INNI NIE DALI SIĘ OSZUKAĆ) ZOSTAJE USUNIĘTY Z FORUM, POSTY ZNIKAJĄ… ŻENADA !!!

    ALE I TAK WARTO POCZYTAĆ JAKIE LUDZIE MAJĄ Z f. PLAY PROBLEMY I JAK SĄ TRAKTOWANI.

  23. forum PLAY także zwracam uwagę na fakt PODBIJANIA „SWOICH KOMPETENCJI” moderatorów

    – jednen klika drugiemu gwiazdkę że pomógł – no totalna kpina
    (dla przykładu wpis z 26.02.2015 20:22 Play4You klika „dzięki” Moderatorowi… wątek „nieudana ucieczka z Play” – temat także ma wymowny tytuł).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości