Tako rzecze rzecznik Play

Uważajcie na no-reply@playy.pl

Uwaga ważne, proszę uważajcie! Zostaliśmy poinformowani o podszywaniu się nielegalnego serwisu pod Play24. Internauci otrzymują mail z adresu no-reply@playy.pl nakłaniający adresata do zalogowania się do Play24 pod fałszywym adresem.

Fałszywy adres Play24 jest hostowany na zagranicznym serwerze, domena playy.pl zarejestrowana jest w Polsce. Serwis może służyć wyłudzaniu danych osobowych/danych o usługach telko od naszych klientów.

Pamiętajcie, że logujemy się do PLAY24 wyłącznie z domeny play.pl podpisanej odpowiednim certyfikatem.

Komentarze

  1. Rysio napisał(a):

    A niech was zhackują i wszystkich Waszych klientów :-)Raportuj

  2. Kasjan napisał(a):

    Funkcjonuje jeszcze stara domena i jest tam ostrzeżenie o certyfikacie:
    24.playmobile.plRaportuj

  3. misiek napisał(a):

    moze dadza lepsze oferty :)Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Tak czytam te Wasze komentarze i czasem myślę, ze bardzo Was zepsuliśmy ;-) Naprawdę te nasze oferty są takie złe?Raportuj

      • maximo75 napisał(a):

        Ano w virgin mobile za 29zeta masz wszystko bez limitu+2gb transferu.Macie podobną ofertę???Kiedyś byliście faktycznie najlepsi :(Raportuj

        • michal napisał(a):

          co Wy tak z tym virgin mobile? Jak tam jest lepiej to czemu nie zmienisz sieci? A jak juz jestes w tym „super” virgin mobile to po jakiego grzyba tu zaglądasz?Raportuj

        • maunaloa napisał(a):

          Według mnie wciąż są najlepsi. Byłam już we wszystkich sieciach, jednak ta jest najbardziej opłacalna (poza tym, że nie ma czegoś takiego jak nielimitowane rozmowy do wszystkich w sieci i poza siecią w mix lub w abo to jest ok – chyba, że są – ale jakoś się nie dopatrzyłam)Raportuj

      • specjal2 napisał(a):

        Oczywiście że nie. Poprostu niezadowoleni chętniej dzielą się swoimi żalami. Co do oferty to jest OK. Dla *188# oficjalnie po kilku latach uśmierciłem Stare Zbieraj Minuty , jakieś churra usłyszę? :)Raportuj

      • mayones napisał(a):

        No a czy są takie dobre? Może nie tyle są złe, co średnie (same oferty) dodatkowo fakt, że ceny telefonów są z kosmosu jest niezaprzeczelny, prawda? Niestety konkurencja was przegania a częściowo rpzegoniła. No i brak fajnej oferty utrzymaniowej :( nic tylko karta lub inny operatorRaportuj

      • Konrad Mazurek napisał(a):

        oferty może złe nie są, ale obsługa BOK już tak.
        Chcę przedłużyć umowę, mam wybraną ofertę, pracownik BOK jest dla mnie bezczelny w trakcie rozmowy…Raportuj

      • Artek napisał(a):

        Wystarczy zrobić w abonamencie coś czego nie ma żadna sieć. Mianowicie. W Play najwyższe popularne abonamenty to Europa Unlimited. Najtańszy z nich to 69,99 zł/m tylko SIM dla stałych klientów przedłużających. Natomiast najtańszy dla przedłużających z nowym smartfonem to 89,99 zł/m. Wszystko no limit, 3GB internetu który po wykorzystaniu pakietu jest dalej za darmo tylko spada prędkość i jeszcze 1000 minut na przychodzące w roamingu zagranicznym przez całą umowę. Czyli jest bardzo dobrze. Czego więcej chcieć? A no właśnie. Od dłuższego czasu śledzę, tego naprawdę fajnego bloga. Pan rzecznik Marcin Gruszka i Krzysiek Sylwerski odwalają kawał dobrej roboty. Wiem i nie tylko pewnie ja że Ameryki nie odkrywam, twierdząc że oferty abonamentowe w wyższych taryfach to w tej chwili pięta achillesowa tej sieci. Zwłaszcza dla osób z wieloletnim stażem np. minimum 6 lat w sieci i terminowym opłacaniem faktur nie ma żadnych fajnych promocji, ofert itp. Czy chcecie nas wiernych „Playowców” stracić. Czy nie można zrobić tak aby np. dla takiej osoby zrobić specjalną ofertę przedłużeniową już po roku? Nowy smartfon w przystępnej cenie? Przecież technologia idzie tak do przodu, że rok dla smartfona to jak przepaść. Ja wiem, że nie każdego stać na takie wczesne przedłużenie umowy, ale niektórym podejrzewać by pasowało. Jeżeli oferta jest bardzo dobra a tak jest w taryfach Europa to ja mogę nawet na następne 4 lata z wami zostać. A tak czym bliżej końca umowy tym więcej argumentów jest na nie. Ciekawe czy dużo osób tak myśli. Piszcie śmiało … W końcu Zgniła Grucha za 2014 rok nie została przyznana przypadkowo na ofertę dla przedłużających. Pozdrawiam.Raportuj

      • Mrt napisał(a):

        Oferta jest bardzo dobra tylko, że do Play przeszło najwięcej ludzi młodych, korzystających z najnowocześniejszych technologii. Oferta nie jest już tak innowacyjna jak kilka lat temu, na tle coraz większej konkurencji. Prawie wszystko mamy za darmo lub w pakiecie, dlatego ciężko zadowolić tych, którzy oczekują dużej rewolucji.Raportuj

      • kiła tango napisał(a):

        Zobacz na ofertę różowej konkurencji. JUMP za 29,99zł w tym 500mb+ no limit+stacjonarki, a za 6,99 zł. roaming cyklicznie +6zł cyklicznie za 30min do UE razem 43 zł.
        Jak ktoś potrzebuje transferu 2Gb to taka sama oferta za 39zł. +6,99 +6 razem 53zł. brutto. U was nawet za 69 zł. nie ma oferty z minutami DO UE. Oferta VIP jest tylko dal firm, a formuła Europa dla os.fiz. to pomyłka produktowa. 1000 min na 24 miesiące na odbieranie? Komuś się rozum z czymś zamienił. Nawet usługę pakiet roamingowy macie droższy niż różowi. Z czym do ludzi? Pomyśl dlaczego opłaca mi się zerwać umowy na kilka numerów, zapłacić P4 kary, wykupić abo w ™, a suma kosztów brutto i tak będzie niższa niż utrzymywanie kilku abonamentów do końca kontraktu. Do tego na każdym numerze będzie możliwość wykonywania połączeń do UE. Czy to taka łaska zrobić sensowny abonament dla osób fizycznych z połączeniami do UE? Tu nie chodzi o 1000 minut miesięcznie. Są tacy którzy potrzebują 100 min inni 300 a jeszcze innym wystarczy 30-50, ale nawet jako usługi dodatkowej nie macie tego w abonamentach.Raportuj

      • LAJCIK napisał(a):

        Oferta „specjalna” na 6m-cy na stronie za 29,99 z nielimitowanymi połaczeniami na komórki i 2GB neta. Domyslam się że dochodzi aktywacja. Virgin daje do tego nielimitowane wiadmosci, połaczenia na stacjonarki i to wszystko NA KARTĘ. Czas coś z tym zrobić :)Raportuj

        • tofik napisał(a):

          Ja żałuję,że zgodziłem się na ofertę utrzymaniową,chociaż chciałem przejść na kartę.Żonę namówiłem na przejście do play, teraz przejdzie po 3 miesiącach pewno do Virgin i całe szczęście,że ni podpisała umowy chociaż ją tak namawiali.Ja po latach przywiązania,poczekam na koniec umowy-bo teraz abonament na polskim rynku jest droższy od karty.Brak tanich pakietów internetowych z lejkiem dla abonamentu i z drugiej karty się ciągnie 2 gb za 5 zł od konkurencji,bo tutaj 10/1gb i to nie dla wszystkich.. Nie wiem czy narzekam ale gdyby operator poszedł w kierunku „starych klientów” by mogli w trakcie umowy zmieniać ofertę z zachowaniem tego samego terminu umowy może było by lepiej…Raportuj

      • Rufus napisał(a):

        Drogi Marcinie,
        Odświeżcie troszkę formułę Mini Max. Np. odłączyć stacjonarki osobno i dać tanie na same komórki.Raportuj

  4. Darek Cieslak napisał(a):

    Marcin a te oferty dla stałych klientów są dobre.? Podaj chociaż jeden przykład.?Raportuj

  5. merry napisał(a):

    Możecie mi wytłumaczyć jakim cudem w mieście wojewódzkim Rzeszów gdzie jest 10 salonów play nie ma htc610? a konsultant odpowiada mi że nie mają na magazynie i nie wie kiedy będą.Raportuj

    • Bardolka napisał(a):

      W Krośnie jest dużo ;)Raportuj

      • merry napisał(a):

        @Bardolka tak będę jechać specjalnie do krosna po telefon.
        @KrzysiekSylwerski chce telefon kupić w salonie(na dodatek drożej niż na stronie, bo 369zł) i naprawdę nie rozumiem skoro ja mogę zamówić przez internet to czemu salon tego nie zrobi? skoro macie telefony w ofertach to powinny być na stanie, a jeśli ich nie ma to pracownik powinien je zamówić a nie odpowiadać mi,że on nie wie. Nie chce być upierdliwa, ale spodziewałam się innej odpowiedzi niż odsyłanie do e-shopu.Raportuj

        • asdw napisał(a):

          Takie a nie inne są procedury. Nie każdy salon należy bezpośrednio do PLAY, nie każdy ma ten sam magazyn. Nawet te salony, która należą do PLAY bezpośrednio mają inny magazyn niż internet. Nie da się zrobić tak, że przesunie się telefon, kwestia przepisów, procedur. Każda sieć ma bardzo podobnie.Raportuj

        • darek napisał(a):

          ” tak będę jechać specjalnie do krosna po telefon.” nikt nie każe Ci jechać. Zamów w salonie i po kłopocie. Mnie w październiku salon w ciągu 3 dni „ściągnął” telefon z drugiego końca Polski bo w magazynie nie było. Chyba że pracują tam nieporadni pracownicy, to wtedy jest problem. Gdy chce się klienta zatrzymać to można to załatwić.Raportuj

  6. pabloki napisał(a):

    Mi sie wydaje że skoro wysyłają to musieli skądś pozyskać bazę danych z mailami. W związku z tym mam pytanie czy osoby które dostały takiego fałszywego maila nie zamawiały jakichś darmowych starterów?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Maile otrzymują także osoby, które nie korzystały z usług Play – baza nie pochodzi od Play.Raportuj

      • pabloki napisał(a):

        Krzysztof ale ja właśnie piszę o tym że nie od PLAY ta baza stąd zadałem pytanie. Przyjmuję że mogłeś błędnie zinterpretować bo play też chyba oferuje wysyłkę darmowych starterow. Oświadczam że nie chodziło mi o PLAY bo nie tylko PLAY oferuje darmowe startery, nie chcę jednak wskazywać konkretnych podmiotów dlatego sformułowałem pytanie w formie jak wyżej.Raportuj

  7. Daper napisał(a):

    A Play jest dużo lepszy niż ci oszuści?

    Ostatnio wyłudził ode mnie zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Po prostu dopisano do aneksu przedłużającego umowę takie oświadczenie „w moim imieniu”. Konsultant nie pisnął, że takie coś się w nim znajdzie a aneksu oczywiście nie mogę teraz nie przyjąć z powodu Art 56 paragraf 7 prawa telekomunikacyjnego. Swoją drogą paragraf ten daje praktycznie nieograniczone możliwości nadużyć w tym zakresie co Play jak widać ochoczo wykorzystuje.Raportuj

    • michal napisał(a):

      to zmień zgody marketingowe i tyle.Raportuj

    • krzyslat10 napisał(a):

      Ha, miałem to samo. P…a w salonie zrobiła identycznie, czyli bez pytania i mojej zgody podstępnie zaznaczyła taką opcję w aneksie licząc na to, że podpisze bez czytania.
      Widocznie taką mają politykę…Raportuj

  8. Jakub napisał(a):

    Wszyscy niesamowicie domagacie sie połączeń do UE. Ciekawe jak wiele tam dzwonicie – jestem przekonany ze to pojedyncze przypadki lub poszczególne osoby
    Rozumiem ze lepiej mieć niż nie, ale bez przesady :)Raportuj

    • michal napisał(a):

      Dokładnie.. choc nie powiem kierowcom tirów to przydadzą się darmowe rozmowy przychodzące w roamingu czy nawet wychodzące (tak jak krajowe). Jednak tak wszyscy chcą bez limitu wszytsko a ja się zastanawiam ile z tych no limit naprawdę wykorzystują? Bo ile można siedzieć na telefonie i gadać(nie licząc jak ktoś ma firmę) ? Ja sam mam Mini Maxa dla bezpieczeństwa bo czasami przegadam 150 minut poza sieć a czasami nie. Acha ktoś mi kidyś odpisał że jak się nie ma „znajomych” to się nie ma z kim gadać. Właśnie ja nie potrzebuje gadać że znajomymi przez telefon a spotykam się z nimi w tzw realu.
      PS Jak wchodziły komórki to minut było w abonamencie z 60 (lub nawet mniej) , smsów ze 20 i jakoś się dało żyć. Nie mówiąc już o pre paidach (doładowanie leciało jak woda).

      PS. Rzeczniku – zadowoleni klienci rzadko się udzielają i piszą że są zadowoleni. Więc jeżeli tu pare osób pomarudzi z tak licznej gromady paru milionów klientów to chyba dobry wynik nie?Raportuj

  9. marek napisał(a):

    Play ma słabe ceny (tzn drogie, koledzy wyżej tu pisali o virginmobile ze jest taniej) bo musi wszystkim tkz. „celebrytom” zapłacić kupę kasy za 30 sekund drętwej gadki w reklamie :-)
    Niestety za celebryte płaci pan, pani, my i wy :-(
    Dlatego uciekam do virginmobile :-)Raportuj

  10. Boguś napisał(a):

    tmobile 49,99 komórki, stacjonarne, sms/mms no limit +2gb i telefon – a co w Play za to? KupskoRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty