Ewa Farna, Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower – making of

Udostępnij

Tego rodzaju wpisy pokazują Wam część tego, czego nie widać w reklamach – ciężką pracę zespołu odpowiedzialnego za ich powstanie. Zobaczcie, jak powstały spoty z naszymi najnowszymi gwiazdami :-)

Ewa Farna

[youtube]https://youtu.be/ZtjDxQCowyA[/youtube]

Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower

[youtube]https://youtu.be/zGVLAci9n-s[/youtube]

Zobacz więcej

12 KOMENTARZE

  1. Ta seria reklam z celebrytami zaczyna już trącić myszką. Jedynie Basia i Maciej sprawiają, że to w ogóle da się oglądać.

  2. Pół biedy czy się komu podoba czy nie. Problem w tym (śmiem twierdzić bez żadnych dowodów) że te reklamy kłamią bo ci celebryci nie mają tego co reklamują. Chyba ze stan darmowy u tych czy innych gwiazdek wynika nie z oferty tylko z kontraktu reklamowego. No nikt mi nie wmówi że ci co reklamują oferty prepaid je mają.

    • Przecież to zwykły marketing, z choinki się urwałeś ? :-) Ci tzw. celebryci wszystko za reklamują za dobrą kase. Jak im się w Play kontrakt i lojalka skończy to być może będzie kampania konkurencji że ten czy tamten przeszedł do T czy O. Zresztą za pare dobrych tysi Ty również byś to zrobił zapewne…. normalka z czegoś trzeba żyć. Pozdrawiam

      • Mylisz marketing/reklamę z klamstwem. Marketing/Reklama uwypukla zalety produktu/uslugi a pomija resztę czyli poprostu nie mowi wszystkiego ale to nie jest kłamstwem. Akurat jak aktor jeden z drugim jak reklamuje bank to mają w nim konto jak w reklamie mówią ze z pewien napoj jest smaczny i fajnie pasuje do spotkania/imprezy ze znajomymi to w sumie tak jest (o jego wplywie na zdrowie sie nie wspomina oczywiście ale to jeszcze raz powtórzę to nie kłamstwo) W przypadku reklam play jestem w stanie uwierzyć tylko w formułę rodzinną pani dygant chociaż tez z wielką rezerwą. Reszta to delikatnie mówiąc sciema. Gdyby playbryci mówili tylko co w danej ofercie jest super to ok ale jak reklama krzyczy do nas ze ten czy tamta maja ofertę na kartę to juz uważam patrz wyżej

  3. ja w ogole nie rozumie jak mozna wziaść do reklamy kogos kto wsiadl do auta po pijaku i spowodował wypadek.
    Taka osoba powinna być publicznie piętnowana, a u nas placi się jej grubą kase za udział w reklamach.
    Chory kraj…

      • wersja Farnej jest na tvn: „policja czeska powiedziała mi że miałam do 1 promila ale czułam się trzeźwa bo jakbym się czuła nietrzeźwa to bym do tego auta nie wsiadła” dobrze że nikogo nie zabiła a wywiad na ddtvn piarowe mistrzostwo świata
        wpisać w wyszukiwarkę – farna wypadek ddtvn bo zaraz ludzie od wizernku play zdejmą

  4. Obniżcie lepiej ceny telefonów za te gaże dla celebrytów bo te reklamy moim zdaniem nie przynoszą więcej klientów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości