Tako rzecze rzecznik Play

Finał „Skomponuj Prezent”

Takie akcje to my lubimy najbardziej :-)

Dzisiaj Ewa i Krzysiek odwiedzili Lublin, by wręczyć Fundacji Cor Infantis zajmującej się pomocą dzieciom z wadami serca symboliczny czek na 30 000 złotych. Przekazanie takiej sumy na dowolną fundację było jedną z nagród w konkursie „Skomponuj Prezent” zorganizowanym przez nasz Dział Marketingu Internetowego wraz z agencją Artegence. Pierwsze miejsce zajęła Pani Natalia i właśnie Ona zdecydowała o wyborze Cor Infantis. Niestety nie mogła uczestniczyć w dzisiejszym wydarzeniu. Przygotowała jednak wzruszający list, który odczytaliśmy na miejscu.

Cor Infantis

Podczas takich akcji najlepiej widać, że „zyskuje nie tylko obdarowywany, lecz także obdarowujący” :-)

Komentarze

  1. Artek napisał(a):

    Brawo Play. Pomoc dla chorych dzieci to szlachetny gest w dzisiejszych czasach. Fajnie ,że macie takie akcje. Tak trzymać!Raportuj

  2. sylwekZolkusza napisał(a):

    popieram akcję, jakiś grosz wpadł i od nas, klientów play.Raportuj

  3. Don_pedro napisał(a):

    Lepiej dać na chore dzieci niż tym pseudo celebrytom .Raportuj

  4. przemek napisał(a):

    Fajna akcjaRaportuj

  5. przemek napisał(a):

    Czy Play planuje załatać dziurę w zasięgu rozciągającą się pod Lublińcem aż do Tarnowskich Gór (jest tylko roaming).Raportuj

  6. Robert Olejnik napisał(a):

    Szalenie miło czyta się taki newsy.
    Ukłony dla Play za taką działalność.Raportuj

  7. Krzysiek napisał(a):

    Gdyby wywalić celebrytow z reklam mogło by to być bez problemu 3000000 złotych, taka prawda, obecne reklamy są beznadziejne, pora na ich zmianę albo przynajmniej skończyć z marnowaniem pieniędzy na pseudo gwiazdy które balanguja w Benidormie w wakacje wysuwając się z Polaków na miejscu.Raportuj

    • LesioW napisał(a):

      Eh…czyli od dziś Play niech się nie reklamuje – jak tago nie zrobi będzie źle.
      W ogóle skasujmy reklamy – stacje padną i nie będzie telewizji na świecie.Ot tak daleko ! :)Raportuj

      • Krzysiek napisał(a):

        Reklama dźwignią handlu,aczkolwiek chodzi o to ze można porostu zrobić spot zabawny bez celebrytow i długo zapadający w pamięć, świetnym przykładem obecnie jest plush, ogółem jest wiele koncepcji pora skończyć z celebrytami i te pieniądze inwestować choćby w infrastrukture, rzecznik mógłby zrobić konkurs na spot reklamowy własnej koncepcji reklamujący stan drmowy,w nagrodę smartfon i gwarantuję genialne pomysły i spoty zamiast płacić agencjom reklamowym fortunę za pomysł i realizację.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty