Już w środę premiujemy doładowania

Udostępnij

Nie, to nie jest żart z okazji pierwszego kwietnia – jak najbardziej serio ruszamy z jednodniową promocją dla użytkowników ofert głosowych na kartę :-)

Po raz kolejny nagradzamy bonusem doładowania wykonane za pośrednictwem aplikacji Strefa Doładowań na Facebooku oraz strony doladowania.play.pl.

Tym razem przewidzieliśmy takie premie:

kwota bonus
5 – 10 zł 60 SMS
11 – 25 zł 80 min
26 – 50 zł 300 MB
od 51 zł 60% doładowania na konto promocyjne

 

 

 

Promocja doładowań 01.04

Regulamin promocji doładowań 1.04.2015

Zobacz więcej

50 KOMENTARZE

      • Ciekawa promocja. Bardzo pozytywnie oceniam. Tym razem bonusy zostałby naprawdę bardzo fajnie dobrane. Brawa dla PLAY…

      • #Marcin Gruszka
        Tak jak mówisz(piszesz) moim zdaniem wyłączyć.
        #SylwekzOlkusza
        Już to zrobiłem po 7latach 3 numery przeniesione ostatnie 2 przenoszę 12 kwietnia,niestety Play skończył się jakieś 2lata temu,za to jak tak dalej będzie robił to na koniec tego roku kim zdaniem będzie mógł pochwalić się wspaniałymi reklamami na sieć z której odeszło najwięcej osób a przyszło najwięcej pseudo celebrytów.

        • Skoro już to zrobiłeś to po kiego grzyba przesiadujesz na blogu play i narzekasz? To już (ponoc) nie Twoja sprawa, bo nie jestes klientem(?)

          • #Młody
            klientem jeszcze jestem, ale żeby to zauważyć to trzeba czytać teksty ze zrozumieniem, a jak wiadomo nie każdy to potrafi więc może wróć do podstawówki albo poproś panią w gimnazjum z języka polskiego żeby poruszyła temat czytania ze zrozumieniem na najbliższej lekcji a na pewno wyjdzie Ci to nazdrowie.

      • Marcinie nie denerwuj się, pewnie, że lepiej, że jest niż jeśliby nie było. Dzięki. I jestem z Wami, bo nadal uważam, że jesteście siecią z najlepszą ofertą.

  1. Ten koles na samej górze to ma jakies problemy z osobowością??? Jaka sieć robi tak często promocje na doładowania???? Jak masz abo to masz problem… Rzuć to przejdź na prepaid i ciesz się wolnością i ciekawymi premiami. I nie marudź ;)

  2. ludzie jak zwykle narzekają… fajne że coś się dzieje.
    a że abonamenty od lipca to co z tego, nadal konkurencyjne i nadal się dobrze sprzedają, najlepiej zmieniać co miesiąc a w zasadzie odświeżać bez sensu…

  3. Ogólnie zauważyłem tendencje spadkową na promocyjne złotówki, gdzie czasy gdy za 51zł dostawało się 90-100% więcej :)?

    Dobrze że przeszedłem z Play do Red Bulla :), to był dobry ruch patrząc na ostanie promocje.

  4. Ojj – dzięki prostemu mykowi za 5 zł można mieć za darmo nieograniczoną ilość SMSów do wszystkich sieci.

  5. Standardowo nie skorzystam :)
    Bojkotuje te promocje i czekam na ważność konta 365 dni plus stan darmowy :)

      • Niestety, ale porównując ofertę Play do konkurencji nawet z bonusowymi doładowaniami to jest kiepsko. Zielony ma promocje na weekendy z bonusem na konto główne, do RBM sam Play zniechęca uniemożliwiając migrację lub wciskając bajki przy MNP. Dzisiejsza oferta Virgin z darmowymi rozmowami wewnątrz P4 dobiła Formuły. Przy okazji to chyba jedno z lepszych jeśli nie najlepsze taryfikowanie pakietów internetowych. Z bólem to muszę przyznać, ale po równo sześciu latach opuściłem Play. Zrobiło się drogo i wszelkie bonusy na 30 dni tego nie zmienią.

  6. Marzec się skończył a lolipop-a dla nota 3 w Play jak nie było tak nie ma :-( I co z tymi obietnicami aktualizacji?

  7. Panie Gruszka mam do Pana taki temat, który wrzuciłem już na waszym profilu, na fejsbuku: Jestem waszym klientem od cholery czasu i posiadam aktywne 4 numery. W 2011 roku po wymianie dowodu osobistego dokonałem oczywistej zmiany danych również i w waszym systemie na wszystkich 4 numerach. Byłem zadowolony z waszych usług aż do zeszłego tygodnia, kiedy to okazało się, że przy przedłużaniu przez sklep internetowy umowy na jeden z numerów cała akcja nie zakończyła się sukcesem ponieważ w systemie sklepu widnieje stary numer dowodu, którego nikt w PLAY nie potrafi zmienić. Wczoraj, tj. 31 marca, po rozmowie z Panią konsultantką zrobiłem wszystko o co zostałem przez nią poproszony, czyli wysłałem meilem skany aktualnego dowodu, aby ktoś w PLAY łaskawie zmienił w końcu moje dane na prawidłowe. Niestety dzisiaj rano próbowałem znowu zrobić zamówienie i krew mnie zaczęła zalewać, bo oczywiście dane nie zostały zmienione. Zadzwoniłem więc na obsługę klienta i miła Pani poinformowała mnie, że musiałbym się pofatygować do stacjonarnego punktu Play w celu weryfikacji zgodności danych, co zdążyłem już zrobić w 2011 roku, jak i w zeszłym tygodniu. Poprosiłem o połączenie z działem sprzedaży, gdzie po odczekaniu na linii 15-tu minut słuchając irytującej melodii rozłączyłem się.Dopiero po ponownym połączeniu z działem od przedłużeń umów dowiedziałem się, że owszem Pani łaskawie może mi sfinalizować przedłużenie umowy, ale nie na warunkach, które oferuje sklep internetowy, gdzie przy mixie klasycznym na 24 doładowania po 50zł dostaję stan darmowy w Play, nielimitowane smsy i mmsy do wszystkich sieci, 2GB pakiet danych, 200 minut na połączenia głosowe do innych sieci oraz w promocji z tytułu zamówienia przez internet dodatkowe 60 minut na połączenia głosowe. Oczywiście Pani przez telefon nie może mi zaoferować tych dodatkowych 60 minut. Z ciśnieniem 250/180 pytam więc: CZY KTOŚ W TYM WASZYM PLKAYOWSKIM B….AŁAGANIE MOŻE MI POMÓC SFINALIZOWAĆ SPRAWĘ, CZY TRZEBA SIĘ UDAĆ Z TYM DO MEDIÓW??? Co Pan na to?

          • Panowie jeśli problem doładowań i przydzielania odpowiednich bonusów przerósł Wasz system to pokażcie że macie JaJa i napiszcie:
            Sory nie możemy sobie z tym poradzić.
            Pal licho że nie dostałem bonusowych minut ale chciałbym dostać jakąkolwiek odpowiedź.

            Wesołych Świąt.

            • To dziwne, bo dostałem informację zwrotną, że problem był tylko i wyłącznie na taryfie RBM, z której akurat korzystasz i zostały przyznane poprawne bonusy.

          • Tak, teraz minuty juz są ale info o bonusie przyszlo tylko o smsach a na zapytanie do RBM nikt nie potrafi odpowiedziec przez 2 dni jak sprawdzic stan „bonusowych” pakietow danych oraz minut. Minuty juz sa to fakt.
            A i trzeba bylo wrzucic zwrotnie na maila ze niby jest juz ok.

  8. ale przekręt!! to jest tylko dla tych z fajsbóka!! czyli jednak prima aprilis. nie dajcie sie nabrać :( oja nie spodziewałem sie tego po plaju…

  9. To jest wprowadzanie w błąd konsumentów. w tekscie nie ma ani słowa o tym, że to tylko dla fejsbooka. Skarga do Urzędu Ochrony konsumentów macie jak w banku! – To nie jest z okazji prima aprilis.

  10. Znowu podobny problem co ostatnio, doładowałem za 25 zł i minut nie dostałem. Pewnie jakiś drobny problem techniczny :)

  11. Działajcie z tym problemem bo potrzebne są minuty a w RBM po doladowaniu na doladowania.play dostalem 60sms za doladowanie 11-25zl Zamiast minut. Bedzie cos z tym zrobione?

  12. Jesli na stronie doladowania.play jest info co jaka siec dostanie darmowo w promocji za doladowanie i w RBM np za 50zl jest 2GB danych to przy dzisiejszej promocji doładowujac kwotą 51zl otrzymam od nich 2GB oraz dzisiejsze +60% doladowania?????
    Przy okazji czy technicznie juz ok?

  13. Hehe też mi promo…Ludzie łykają jak pelikany widzę a za 29 zeta masz wszystko free…No ręce opadają…Czy Wy nie umiecie liczyć,ludziska opamiętajcie się!

  14. Jak to jest z tymi pakietami minut, mam 100 min. do Play i stacjonarne, jak doładuję od 11zł dojdzie te 80 min. i w jakiej kolejności będzie to rozliczane?
    Czy najpierw z tych 80 czy rozróżnia się Play i stacjonarne odliczając z aktywnego pakietu 100 min.?

  15. Pojechaliście po mnie jak po burej suce ale i tak uważam ze to promo to wstyd na maxa :) oczywiscie nie skorzystałem ale widze że większość z tego zadowolona hehe to play daje. Nastepne promo w swieta za 51zl dostaniecie +5% a i tak sie rzucicie hahahahahahsh

  16. Chciałem sobie wczoraj doładować konto za 11 zl ale po przejściu na stronę banku za nic nie mogłem się zalogować. Status transakcji w payu to – oczekiwanie na płatność. Czy jak teraz przejdę do sklepu i doładuję to skorzystam jeszcze z tej promocji czy już jest za późno?

    • Nie licz ze ktos Tobie tu odpowie. Ja mam odpowiedz z PayU z mieli wczoraj problemy techniczne i dlatego niektore proby doladowania nie przechodzily. To jest forum dla nas abysmy sobie do gardel poskakali. A no moze przesadzilem bo czasami Gruszka daje komus krotką kontre ale to raczej zgryzliwe niz rzeczowe. Na wszystkie pytania cisza.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości