Obniżamy ceny wybranych telefonów

Udostępnij

W oficjalnym polskim sklepie pewnego producenta podwyższono wczoraj ceny – za to u nas od dzisiaj wybrane słuchawki możecie kupić taniej :-) Wśród nich znalazły się:

Samsung G530F Galaxy Grand Prime

Samsung Galaxy Grand Prime

Samsung i8260 Galaxy Core

galaxy_core

Samsung S7560 Galaxy Trend

samsung_galaxy_trend

Sony Xperia E

sony-xperia-e

Sony Xperia E1

Sony Xperia E1

Sony Xperia M2

Xperia M2

Sony Xperia Z3

Sony Xperia Z3

Cennik 10.03

Zobacz więcej

63 KOMENTARZE

    • tak jest ! twoje życzenie jest dla nas rozkazem :) już obniżamy… bo Ty tak sobie życzysz :D może od razu damy cene 1 zł przy abonamencie za 29.99 ?

      • Albo jesteś „niemądry”, albo takiego udajesz.
        Jestem klientem i moje „życzenie” to nie rozkaz, a podpowiedź dla PLAY, że obecna cena jest za wysoka, by pozostać w PLAY i nie wybrać konkurencji. Mam jeszcze 2 miesiące abonamentu i przyglądam się ofercie PLAY i konkurencji.

        Nie oczekuję abonamentu za 29,99 zł i nigdzie tego nie napisałem, sam sobie to dopisałeś. Jeśli spojrzysz na obecne ceny, to do abonamentu za 29,99 + telefonu za 1 zł jest BARDZO daleko.

        Wyluzuj.

    • Prawda, poluję na Z3 tylko tą normlną i kosztuje 989 zł w abonamencie za 89,99 zł, konkurencja daje ją za 579 zł w tym samym abonamencie. A dodatkowo można mieć 6 miesięcy abonament za 0 zł. Play nie ma czy kusić klientów chcących przedłużyć umowę.

      • za taki abo masz no limit za np 40zł i 50zł miesiecznie na telefon przez 2 lata Z3 kupisz na allegro spokojnie za tą kwotę.. ale jak stać cię 90zl miesiecznie na abo to nie koniecznie 1500 na fona ;)

    • Blackberry – cena rynkowa – minimum 2300 zł, Xperia Z3 – minimum 1800 zł (nie mówie o rynku wtórnym). Blackberry – o wiele mniejsza popularność niż Xperii, czyli jeśli Play nawet kupi „kilka” sztuk to nie ma szans na dobrą cenę, to byłoby nielogiczne.
      Pozdrawiam

  1. W pierwszej kolejności powinniście obniżyć cenę Samsunga Galaxy S5, który u Was przy abonamencie 69 zł kosztuje 1400 zł, a u konkurencji 1000 zł.
    To samo dotyczy Galaxy S4, gdzie w innych sieciach jest po max. 300 zł, a u Was 700 zł.

    Do tego ceny Sony Xperii Z2 i LG G3 też są zbyt wysokie.

    Powinniście wziąć pod uwagę, że wkrótce w Polsce zawitają dużo lepsze i tańsze telefony. Gdzie każdy z nich będzie miał po 8 rdzeni, Androida 5.0, 3 GB RAM. Wtedy te wyżej wymienione przeze mnie telefony nie będą niczym specjalnym.

      • Przemku.
        Umowa Play dla firm abo 99zl, tel S5 499zl netto,
        Umowa TeMob dla firm abo 89zl, tel S5 99zl netto.
        Warunki te same poza umowa w play 25mc bo to ma byc przedluzenie.
        Czy w tym przypadku potrafisz obronic Play? Roznica 400zl netto na telefonie, 240zl na oszczednosci po 10/mc, no i dodatkowy miesiac w play.

  2. I co że Z3, S5 i tym podobne są tańsze, jak zwykłych ludzi i tak na nie nie stać. A smartfony ze średniej półki typu Desire 610 czy M2 drogie jak nie wiem. Poza tym w Orange w abo innych niż 49 i 89 nie ma netu. W 49 za drogie telefony, a 89 sam za drogi.

    Poza tym po co mi taki fon bez zasięgu LTE (w mojej miejscowości Play i Plus tylko ma LTE). Ogólnie Orange zasięg LTE ma żałosny.

  3. Ja uważacie: czy lepsza by była Lumia 920 czy 735? Bo 920 ma dwa rdzenie a 735 cztery, ale mniejsze taktowanie. I 920 ma lepszy aparat.

    • Zastanów się na czym Ci zależy najpierw… robisz dużo zdjęć czy częściej używasz innych funkcji telefonu ? Z drugiej strony, pod Windows Phone każdy telefon działa rewelacyjnie – czy dwa, czy cztery rdzenie – śmigają ekstra. To nie skrzypiący Android.

    • Nie wiem dlaczego porownujesz tu nokie 920 skoro nowsza 925 jest juz tak tania ze cene ma wyrownaną z 735. Plus 735 to bateria, Lte oraz przedni aparat. Nie wiem czy 920 i 925 mają Lte a to obecnie dosc wazne. Design kolorowy czy elegancki szary to kwestia gustu.

  4. PARĘ PYTAŃ!

    1. Czy wiecie może czy te BTS’y na krajowej 11 pomiędzy Lublińcem a Tarnowskimi Górami, co dopiero się budują, to jaki operator za nimi stoi?

    Mam nadzieję, że Play (bo tam się urywa zasięg macierzystej sieci), ale różnie może być.

    To pytanie zarówno do prowadzących bloga, jak i do userów.

    2. Czy będzie dzisiaj lista nowych miast z LTE?

    3. Czy planujecie jeśli chodzi o LTE Krupski Młyn 42-693 powiat tarnogórski śląskie i kiedy?

    4. A co ze Szczawnicą?

    • 1. Nie mam niestety dostępu do takich informacji.
      2. To zależy od Marcina ;)
      3. Na razie nie mamy daty.
      4. Na razie nie mamy daty.

  5. Samsung Galaxy Grand Prime u was za 999zł a w sklepach za 720zł. Xperia E1 u was za 449zł a w sklepach za 300zł. O Z3 nawet nie wspomnę… Niezła przebitka.

    • Dan, Play to operator telekomunikacyjny – sprzedaje przede wszystkim usługi, telefon to dodatek do nich :)

      • To nie sprzedawajcie telefonów jak chcecie z ludzi robić głupków i sprzedawać drożej niż w sklepie.
        A swoją drogą to usługi w Playowych abonamentach są droższe od usług na kartę u niektórych, więc o czym my piszemy.
        Pozdrawiam wszystkie owce równo przystrzyżone przez fioletowego operatora.

        • Tak jak już powiedziałem. Kup w sklepie na raty i zobacz czy wyjdzie taniej. W Euro RTV Grand Prime na 24 raty kosztuje 38,70 zł/mc, czyli 928,8.

          A w Play przy opłacie miesięcznej 59,99 (39,99 abonament + 20 za telefon) jest za 149 zł, czyli wychodzi:
          20 * 24 + 149 = 629
          A w najtańszej opcji 29,99 (9,99 abo + 20 za telefon):
          20 * 24 + 389 = 869

          To gdzie jest drożej? W sklepie na raty, czy w Play (też zresztą na raty).

          PS. Nigdy nie wolno porównywać cen przy sprzedaży ratalnej z cenami płatnymi na raz.

          To chyba coś innego zapłacić raz 149, a potem dopłacać miesięcznie 20 zł niż na dzień dobry wyłożyć 700 zł. Nie?

          • Nie do końca masz rację.W Euro Grand Prime kosztuje 749 zł i można go kupić w 10 ratach 0% po 74,90zł. W 24 ratach rzeczywiście po 38,70zł.Ale jak liczysz cenę abonamentu i oferty na kartę to policz taki który można łatwo porównać z kartą np gdzie jest bez limitów do wszystkich (nie mylić wszystkich w play tylko do wszystkich) .I tu abonament w play wynosi 69,99 i cena telefonu 69zł razem 1748zł Porównywalna oferta konkurencji na kartę 29,99 zł (720zł)+749tel.= 1470zł.Zamiast płacić przez 24 miechy po 69,99 abonamentu wolę przez 10 miesięcy płacić raty za telefon po 74,90 + 29,99 rozmowy i nic oprócz rat sklepu mnie nie wiąże

          • Niestety nie masz racji przemek. Jack ma racje. Twoje wyliczenia sa blędne. Obecnie odnośnikiem jest 29zl jesli chodzi o free rozmowy do wszystkich, smsy i internet w tel. Pomijam fakt ze abo w Play za 59-69zl jest okrojone z rozmow free na stacjonarne. Wszystkie koszty powyzej 29zl to kwoty ktore mozemy przeznaczyc na tel na wolnym rynku.

        • Że modemy i konsole są przepłacone to się zgodzę, ale telefony są w dobrej cenie. I nie porównujcie cen z Orange, bo Orange daje simlocki.

          • Z tym zastrzeżniem, że za modem wychodzi coprawda dopłata 20 zł/mc, ale dostajesz 1000 SMSów do wszystkich co miesiąc, co w ofercie Tylko SIM jest odebrane.

    • Teraz dopiero widzę, co ty porównujesz. Porównujesz telefon z ofertą na kartę. Tylko nie zapominaj, że oferta na kartę jest do wzięcia bez umowy całkowicie. Ot dostajesz starter i telefon. I jest do wzięcia w salonie tylko. To porównaj ceny w stacjonarnych sklepach.

    • dopóki S4 bedzie sie sprzedawało w obecnej cenie ( a sprzedaje sie) to raczej nie ma co liczyć na spadek ceny.. no chyba że w ofercie pojawi sie kolejny model s6 to wtedy pewnie troche obniżą.

    • Ogólnie na południowym odcinku krajowej 11 zasięg jest słaby. LTE gubi się za Lublińcem, a pojawia dopiero w Katowicach. A że często tamtędy jeżdżę to ubolewam nad tym. Mam nadzieję, że się to zmieni.

  6. Super obniżka, a flagowe modele jak s5, LG G3 ,nadal w porównywalnym abonamencie droższe o 500-600 zł jak u konkurencji. Jeszcze tylko tydzień i mnie tu nie ma, w każdej innej sieci jest na tyle sensowna oferta dla przedłużających umowę, że warto ją chociaż rozważyć, tu nie ma co rozważać .!!!!

    • Jjon ja chcialbym pozostac w play ale masz racje ze dla przedłużających play oferty ciekawej nie posiada. Zostawiam sobie 3 dni do weekendu i jak nikt nie zechce pertraktowac warunkow to bye. Niestety sieci bardziej punktują nowe abo niz kontynuacje bo klient nowo pozyskany wyglada lepiej w tabelkach. Szkoda bo ladnych pare lat tu bylem. No chyba ze wroce za 2 lata jako nowy klient :)
      Teraz jednak zaczynam pakowac swoje numery bo dlaczego mam przeplacac 1500zl na 3 samsungach S5?

  7. Mam pytanie do odpowiednich osob na odpowiednich stanowiskach :)
    Czy istnieje mozliwosc i gdzie sie z tym zwrocic, negocjacji warunkow przedłużenia umowy.
    Nie chcę przenosic sie z Play ale skoro warunki w konkurencji sa lepsze to chcialbym miec chocby mozliwosc porozmawiania o tych warunkach a niestety panie z chatu sypią ustalonymi regulkami.
    Nie chce tu podawac wszystkich roznic ale chodzi np o abo za 99 na firme. Jednym z powodow rezygnacji mialby byc okres dla przedłużających umowy czyli 25mc. Czy nie macie w planie zaprzestania tego procederu? Cena S5 w play jest wyzsza o 400zl przy podobnych warunkach u konkurencji (podobnych bo tanszy abo). Bede wdzieczny za odpowiedz tu lub na maila.

    • No i nikt z Play nie jest zainteresowany zatrzymaniem klienta :)
      Kazdy wie jak trudno na dzisiejszym rynku zdobyc klienta. Niestety nie kazdy rozumie jak łatwo go stracic. Dotyczy to kazdej sieci.
      Widzę w tym lukę. Nawet nie luke tylko wielką czarną dziurę na rynku operatorow. Przelecialem dzis po forach operatorow i o zgrozo. Wszedzie narzekania klientow ze odchodzą bo nic nie mają za to ze są z operatorem ladnych kilka lat.
      Albo jest znowa w celu stworzenia sztucznej migracji klientow albo nikt nie dostrzega potencjalu jaki drzemie w ilosci stalych klientow ktorzy nie są zadowoleni z oferty dla przedluzających. Chyba zaczne sprzedawac sieciom pomysly na ten temat :)
      A tymczasem… zglaszamy przeniesienie numerow.

  8. Ceny dotyczą tylko sklepu internetowego? Konsultantka powiedziała że telefon w mojej ofercie przy przedłużaniu umowy kosztuje 2x tyle ile zapłaciłabym przedłużając umowę przez internet.

    • Ceny dla sklepu internetowego i telesales są opisane jako „przy sprzedaży na odległość” :)

  9. dnośnie problemów o których już było wyżej i odniśnie mojego zapisu dot. ilości abonentów:

    Zanim Państwo zdecydujecie się podpisać nową lub tym bardziej przedłużać Umowę w f. Play opiszę Państwu jak potraktowała mnie owa firma i jaki prezent zafudndowała mi f. Play za podpisanie Aneksu do Umowy i przedłużenie z nimi współpracy.

    23.12.2014 r. (a więc jak widać chciałem zrobić sobie prezent na Święta) udałem się do BOK aby przedłużyć Umowę i wziąć nowy telefon aby pobawić się troszkę w Święta.
    Podczas wizyty opisałem pani obsługującej mnie, że chciałbym mieć nielimitowane min. do wszystkich, nielimitowane sms/mms do wszystkich oraz 1-1,5 GB internetu i widziałem że na stronie internetowej jest dostępny dla przedłużających umowę taki pakiet za 59,99 zł (już z uwzględnieniem ceny telefonu). Pani potwierdziła, że jak najbardziej jest taki pakiet i mogę z niego skorzystać, i internet LTE będę miał przez pół roku nielimitowany – a więc DODATKOWO zdecydowałem o zakupie telefonu który obsługuje internet LTE (telefon płatny w pkt. 169 zł – na stronie był za 129 zł ale wytłumaczyłem sobie iż 129 to cena promocyjna przy zakupie przez internet). dostałem rozpisany plan ratalny – który już od razu mnie zastanowił i zapytałem co to takiego skoro cena telefonu wliczona jest w abonament – jednak pani także potwierdziła że to jest jako załącznik do tego pakietu i TAK ZAWSZE JEST – cena 59 zł obejmje pakiet i rozpisany plan ratalny.
    Pani dwuktornie zapewniała mnie że podpisuję taki pakiet jak dostępny w internecie na stronie play.pl, tłumaczyła mi że LTE dostępne będzie tylko jak mam zasięg PLAY (czyli nie w roamingu itd.).
    Wyszedłem – na tamta chwilę zadowolony – gdzieś po 30 min (ja już dość daleko od miejsca załatwiania Aneksu) dzwoni do mnie pani z BOK że zapomniała pobrać ode mnie 169 zł za tel a wręczyła mi już rachunki itd. (!!!!!) ok, stwierdziłem nie będę NIKOMU robił pod górę na Święta i aby pani z f. PLAY nie myślała czy przyjdę czy nie, zawróciłem i uregulowałem to o czym FIRMA PLAY ZAPOMNIAŁA i GDZIE POPEŁNIŁĄ BŁĄD ponieważ uznałem, że współpracujemy podpisując Aneks (mój błąd!!).
    Okazało się (oczywiście już w Święta) że internet LTE nie jest nielimitowany a włączony pakiet i podpisana Umowa jest na inne warunki (!). oczywiście po Świętach (które miałem pod znakiem zastanawiania się i martwienia odnośnie Umowy podpisanej z f PLAY) poszedłem ponownie (trzeci już raz) do BOK i po dłuższej rozmowie dostałem PISEMNE PRZYZNANIE SIĘ DO WINY pani z BOK (które zresztą posiadam i jeszcze na 100% mi się ono przyda) że ta PANI WPROWADZIŁA MNIE W BŁĄD PODCZAS PODISYWANIA UMOWY mówiąc jedno a warunki były inne (mam to na piśmie i dotyczy to wszystkich podpisywanych w tamtym momencie dokumentów). Po kilku dniach zadzwoniła inna pani tym razem już z telefonicznego BOK (już dalsze sprawy były przez telefon), która „przeprosiła mnie”(kpina!) i poinformowała, że zostanie mi włączony jeśli chcę pakiet spełniający moje pierwotne oczekiwania w ramach rozpatrzonej i UZNANEJ reklamacji (kpina x2 ). oczywiście zgodziłem się – sokoro uznana reklamacja (no w końcu mam pisemne przyznanie się do błędu) jeszcze podczas rozmowy telefonicznej (na zakończenie) zapytałem tą panią co z kosztem telefonu (czyli także Z PLANEM RATALNYM) – pani udzieliła mi informacji że w tej sprawie mam się kontaktować z BOK gdzie zawierana była umowa i tam będą wiedzieli co dalej. tak więc uczyniłem.
    W BOK gdzie podpisywałem Aneks pan który był na miejscu spojrzał na zgłoszenie, spojrzał na reklamację i na odpowiedz pani z BOK telefonicznego i poinformował mnie że jak najbardziej cena tego telefonu jest wliczona w te 59 zł i anuluje mi plan ratalny bo nie widzi podstaw do tego aby on był aktywny (i sam zrobił zgłoszenie z prośbą o uzunięcie mi planu ratalnego oraz dał PISEMNE POTWIERDZENIE TEGO ZGŁOSZENIA).
    A fakt że cena telefonu wliczona jest w cenę tego abonamentu wynika choćby z zapisu w regulaminie :
    „2. Abonentowi, który na warunkach niniejszej Oferty Promocyjnej zawrze aneks do Umowy, przedłużający okres jej obowiązywania przysługuje prawo do zakupu Telefonu w promocyjnej cenie określonej w Cenniku Telefonów w Ofercie Super FORMUŁA Unlimited.”

    Okazało się po kilkunastu dniach (i kilku moich zgłoszeniach przez internet na play24 oraz całej „przepychance” na zgłoszenia) BOK stacjonarny (gdzie podpisywałem fizycznie Aneks) nie ma żadnego przełożenia w tym temacie ponieważ dostałem ostateczną inf. od p. J****** ******** Specjalisty ds. reklamacji informację, iż telefon został wzięty na raty zgodnie z osobną Umową (!!) dot. telefonu na raty z dnia 23.12.2014. I jakby nie było pisma przyznającego się do błędu p. z BOK !!!
    Zamist płacić jak sobie zaplanowałem 59 zł za abonament i telefon mam na fakturze 59zł + 30 zł za telefon….

    Skoro telefon został wzięty na raty zgodnie z Umową dot. telefonu na raty z dnia 23.12.2014 – i f. PLAY UZNAJE ŻE NIE JEST JAKO CZĘŚĆ SKŁADOWA Umowy dot. pakietu telefonicznego Aneksowanej Umowy, w związku z tym skoro została mi włączona w następstwie i w celu naprawienie pierwotnego BŁĘDU pracownika firmy Play (w obu przypadkach – i planu ratalnego za teefon i pakietu – na co mam pisemne potwierdzenie podpisane przez tą panią) oferta REPLAY FORMUŁA 4.0 UNLIMITED 1,5 GB V to zgodnie z moim pytaniem dot. telefonu podczas RZEKOMO nagrywanej rozmowy telefonciznej (oraz zapisem Regulaminu który przytoczyłem wyżej) powinno nastąpić jedno z dwóch poniższych ABY NIE POBIERAĆ ODE MNIE DWUKROTNIE CYNY TELEFONU i NAPRAWIĆ BŁĄD PAŃSTWA PRACOWNIKA:
    1) zaproponowany i sprzedamy w ramach tej oferty telefon na promocyjnych warunkach (zgodnie wyżej przytoczonym zapisem z Regulaminu oferty) telefon – co nie zostało zrobione mimo mojego pytania dot. telefonu – ponieważ telefon który posiadam nie jest objęty promocją (!!!!) i został wzięty na podstawie rzekomo innego nr Umowy (nie związanego z rozmową telefoniczną z BOK) i nie jest w cenie promocyjnej co pokazuje sam plan ratalny na moim koncie play.pl (rata – zwykła). Zatem podpisując Aneks do Umowy nie został mi przekazany (nawet nie został zaproponowany!) telefon w ramach tej oferty!

    lub

    2) rata za telefon z planu ratalnego wg. Umowy dot. telefonu na raty powinna zostać zrabatowana do 0zł – plan ratalny zostałby zgodnie z Umową (czyli daty), natomiast cena raty powinna zostać zrabatowa do 0zł (czyli telefon Samsung Galaxy Core LTE który wziąłem pod czas podpisywania Aneksu zostałby objęty ceną promocyjną zgodnie z zapisami w Regulaminie i wówczas byłby W PROMOCYJNEJ CENIE – choć i tak wyższej niż warunki dostępne na dzień podpisywania Aneksu.
    Nadmienię że f. Play walczyła o 580 zł (! śmiech) – w dniu, w którym pracownik f. Play popełnił błąd i postawił mnie w tej sytuacji (NIE WIEM CZY ŚWIADOMIE CZY Z NIEWIEDZY)! za telefon w pierwszej racie zapłaciłem 169 zł i dalej jest to rozpisane na 18 rat po 30 zł ! co daje telefon w cenie 709 zł a na dzień podpisywania dokumentu na stronie internetowej była cena (jednorazowa) koszt 129 zł!. 709-129=580 (śmiech x2).

    Dziwię się f. PLAY, ponieważ działając w ten sposób zyskają Państwo jak widać 580 zł (widocznie firma ta tyle wydaje na reklamy że musi potem ścigać o każdą pierdołę lojalnych klientów!! ale lojalnych do czasu). Jak widać f. PLAY nie chcąc naprawić błędu jaki popełnił ich pracownik w dniu 23.12.2014 i nie chce działać na rzecz lojalnego Klienta (mnie) w związku z czym gdy zakończy się czas trwania Umowy ta sprawa zapewne odbije się nie tylko na nr którego dotyczy ta Umowa natomiast mam także decydujące zdanie odnośnie internetu, innego tel. kom. oraz koma firmowego i działając w ten sposób f. Play straci 4 numery (czyli 4 abonentów) co w dobie walki korporacji o każdego klienta (głównie ze względów statystycznych aby nie poszli oni do konkurencji) jest raczej stratą dla Państwa (bo rozumiem że nie chodzi o te 4 rachunki które w skali firmy dają żaden zysk ale jak wspomniałem chodzi o samą statystykę).
    Tym bardziej się dziwię ponieważ ja wyraziłem chęć dalszej współpracy z f. Play dnia 23.12.2014 a napotykam wyłącznie na „kłody rzucane pod nogi” – a chodziło od samego początku o skorzystanie z oferty RePlay FORMUŁA 4.0 Unlimited 1,5 GB z telefonem Samsung Galaxy Core LTE za łączną kwotę (abonament + telefon) 59,99 zł/miesiąc (czyli STANDARDOWA dostępna opcja Aneku do Umowy nawet bez dodatkowych upustów, czy negocjacji z mojej strony!!!) – przykre to że f. Play ma teraz takie podejście do lojalnego klienta.

    Nadmienię tylko, że szczytem był telefon kolejnej pani z Play z pytaniem o satysfakcję z usług oferowanych przez f. PLAY. Ja bardzo gratuluję tej firmie polityki jaką prowadzi i bardzo „zaznajomionej” z produktami oraz cudownym podejściem do klienta kadry pracowniczej.

    Jeszcze jedna warta uwagi sprawa – przy każdej odpowiedzi na zgłoszenie w play.pl pracownik f. PLAY robi zapis na samy wstępie, że niniejsze pismo jest wysyłane na adres koresp. (czyli papier NIBY wysyłany jest do mnie pocztą).
    Nadmienię, że zgłoszeń miałem 7 i 7 zostało roziwązanych – ilość pism jakie przyszły = 0.
    Oczywiście zapytałem f. PLAY czy pisma są wysyłane i dostałem odp. że oczywiście.
    Poprosiłem o ponowne wysłanie (najlepiej z potwierdzenie nadania i odbioro).

    CO WIĘCEJ w odpowiedzi na jedno zgłoszenie przedzwoniła do mnie pani z BOK i informowała mnie że zamyka wątek – nie zgodziłem się na to ze 3 razy podczas rozmowy – skutek – wątek i tak został zamknięty….

    • Problem lezy tu jak w wiekszosci przypadkow w niekompetencji pracownikow Play. Drugim problemem jest zamiatanie takich przypadkow pod dywan. Niestety siec nie przyznaje sie do bledow pracownikow zrzucajac wine na klientow ze to oni podpiasali taka umowe. Dopiero przedstawienie kopii korespondencji w ktorej przedstawiciel play co innego obiecuje a co innego jest w umowie cos tam dalo. Siec podbila rynek dobrymi ofertami ale to co sie dzieje teraz to masakra.

  10. JESZCZE CO DO FORUM forumplay.pl TO INFORMACJE I POSTY TAM ZAMIESZCZANE SĄ MEEGGAA CENZUROWANE A KTOŚ KTO ROBI SZUM (CZYLI MA ZA DUZĘ PROBLEMY Z PLAYjem I SIĘ TYM DZIELI Z INNYMI ABY INNI NIE DALI SIĘ OSZUKAĆ) ZOSTAJE USUNIĘTY Z FORUM, POSTY ZNIKAJĄ… ŻENADA !!!

    ALE I TAK WARTO POCZYTAĆ JAKIE LUDZIE MAJĄ Z f. PLAY PROBLEMY I JAK SĄ TRAKTOWANI -sprawdzcie choćby nagłówki i już widadomo jakie są klimaty !!

    co do forum PLAY także zwracam uwagę na fakt PODBIJANIA „SWOICH KOMPETENCJI” moderatorów

    – jednen klika drugiemu gwiazdkę że pomógł – no totalna kpina
    (dla przykładu wpis z 26.02.2015 20:22 Play4You klika „dzięki” Moderatorowi… wątek „nieudana ucieczka z Play” – temat także ma wymowny tytuł).

  11. Oferta satyryczna. Żarty z klientów (obecnych) sobie robicie. Śmieszne te wasze obniżki, u Pomarańczowych xperia Z3 (NIE COMPACT) jest przeceniona o 1000zł – słownie TYSIĄC ZŁOTYCH i w abonamencie za 89zł i 6 miesiącach za 0 zł kosztuje ok 570zł.
    jeszcze 3,5 miesiąca umowy u Was i się żegnamy :)

  12. Sony z 3 abonament za 129.99 przez 25 miesiecy i do tego musze zaplacic 249 za telefon w przedluzeniu umowy kiedy ten telefon bedzie za 1zl ?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości