Tako rzecze rzecznik Play

Prace modernizacyjne na portalu Play.pl

Uwaga ważny komunikat. Dziś w nocy  (8 na 9 kwietnia) w godzinach od 22 do 5 z powodu prac modernizacyjnych nie będzie możliwe zalogowanie się do portalu Play.pl.

Oznacza to, że w tym czasie niedostępne będą usługi: Play24, bramka SMS, TelePlay i inne wymagające logowania.

Przepraszamy za niedogodności. Jutro rano poinformujemy jak sytuacja wróci do normy.

Komentarze

  1. Adam K napisał(a):

    Dobrze wiedzieć.Raportuj

  2. michał napisał(a):

    Czy za tym kryją się. Jakieś zmiany na ciekawe oferty abonamentowe?Raportuj

  3. Adam K. napisał(a):

    Od kilku godzin coś się dzieje z macierzystym zasięgiem w Gdyni…Raportuj

  4. bbbb napisał(a):

    A może dodacie możliwość wyszukania połączeń/sms wykonywanych do klientów konkretnej sieci?Raportuj

  5. .we napisał(a):

    milo by bylo, gdyby wrocila opcja lepszego filtrowania polaczen / raportow (wlasna siec / stacjonarne / inne)… no ale swiadomosc gdzie sie dzwoni!Raportuj

  6. Karlos20 napisał(a):

    W aplikacji Play24 na Android / iOS / Windows Phone – pojawiła się aktualizacja. Widoczna jest w zakładce Połączenia – można filtrować okresy, w których możemy sprawdzić swoje aktywności na koncie.Raportuj

  7. roman napisał(a):

    mam pytanie czy w play internet na kartę jest możliwy stan darmowy play? czy w tej ofercie nie obowiązuje *188# ?Raportuj

  8. przemek napisał(a):

    WAŻNE!
    1. Kiedy Lumia 640 i 640 XL?
    2. Czy przez infolinię można przedłużyć umowę z telefonem 9 miesięcy przed końcem (wiem, że kiedyś można było 12 pod warunkiem zwiększenia abo). W tym wypadku abonament wzrósłby o 0.99 zł.Raportuj

  9. Jacek napisał(a):

    Ja się pytam gdzie jest aktualizacja do galaxy s5 która miała być w marcu?!Raportuj

  10. Marcin napisał(a):

    Ciekawe co tymrazem Play poprawi w systemie. Może jakiś ficzer załatają :PRaportuj

  11. Joka napisał(a):

    Nareszcie jest możliwość przęłączenia w Play na 2G 3G LTE na iPhone Raportuj

  12. Grzegorz Bochaczyk napisał(a):

    Prace się przedłużają :) Nie mogę się zalogować.Raportuj

  13. follow napisał(a):

    No i znowu popsuliście mi skrypt do agregowania stanu kont i pakietów ze wszystkich numerów. Ech…Raportuj

  14. Janusz_Siermantowski napisał(a):

    Zgłosiłem kilka dni temu akt zgonu mojej żony i prośbę o natychmiastową deaktywację dwóch numerów, które posiadała żona w Play (zgłoszenie i akt złożył mój syn w Salonie Play). Zgłoszenie kilka dni temu zostało przyjęte pod numerem 101666849, ale numery nadal działają i nie wiem dlaczego. Takie samo zgłoszenie zrobił Orange i T-Mobile i w ich sieciach numery zostały odcięte w ten sam dzień, a w PLAY cały czas zgłoszenie jest w realizacji i numery działają mimo tego, że macie państwo zeskanowany od kilku dni akt zgonu w systemie. BOK Play nie potrafi podać daty deaktywacji numerów. Czy to jakaś awaria systemu ? Z Poważaniem Janusz SiermantowskiRaportuj

  15. Wojtaszek napisał(a):

    A mi zginęły wszystkie przypisane numery do konta głównego.Raportuj

  16. Radek napisał(a):

    Od dwóch dni nie mogę zalogować się do play24 i bramki play -loguję się swoim maile ,a pojawia się komunikat – że taki adres mail … nie istnieje ! Kiedy sytuacja wróci do normalności ???Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty