Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Czy można prosić o cennik telefonów w nowej ofercie?
Cennik: https://www.play.pl/resources/pdf/cenniki/Cennik-Telefonow-w-Ofercie-FORMULA-SMARTFON-UNLIMITED.pdf
Przy sprzedaży na odległość: https://www.play.pl/resources/pdf/cenniki/Cennik-Telefonow-w-Ofercie-FORMULA-SMARTFON-UNLIMITED-przy-sprz-na-odl.pdf
a cennik w sklepie – wole f2f, raz ze nie dam dowodu jakiemuś kurierowi, dwa za każdym razem jest coś namieszane i w sumie przez te błędy drożej mnie kosztuje niz normalnie w salonie. powiedziałem NEVER! z żadnym kurierem co nie ma czasu nie będę zawierał umów – a te 14 dni to niech sobie w buty wsadzą !
Chory kraj – tak na odległość łatwiej się mani
Pierwszy link.
Witam.czy będziecie mieli jeszcze samsung galaxy s4? ??
Czy będzie i kiedy lumia 830 ?
Co się dzieje z LG G3? Ostatnio wcale nie jest dostępny.
Co do cen, to trochę się zawiodłem. Poluję na Sony Xperię Z2. Przed wprowadzeniem nowej oferty kosztował 899 zł(abo 69 zł), teraz kosztuje 879 zł. Słabe te obniżki…
To przejdż do Orange za średnio 67zł miesięcznie (abo.89zł w tym 0zł przez 6 miesięcy)możesz upolować w szalonych dniach Orange sony Z3 za 299zł LG G3 za 9zł,htc M8s za 250zł
Fakt rewelacyjnych obniżek cen nie ma… Pozostaje czekać na kolejna przecenę wybranych modeli lub kupic telefon w wolnej sprzedaży na raty…
Rozumiem że robiliście jaja z nas z tym HD Voice w roamingu krajowym ponieważ ludzie się pytają co z tym a wy ich ignorujecie bardzo mądre pozdrawiam ;)
Czy może mi ktos powiedziec co sie dzieje ze strona mobilna Play (www.m.play.pl)? Wyswietla mi się tylko 5 dostępnych telefonów i wszystkie to iPhone… Sprawdzalem na 2 telefonach to samo…
Pewnie z ajfonów przeglądasz stronę, a „ogryzek” konkurencji nie toleruje ;p
Taka rewelacyjna formuła ze dla kogoś kto już ma abonament powyżej 100 jest niedostępna i nie idzie zrobić migracji…. Takie pieniądze się płaci i nic z tego nie ma…. Trzeba będzie pomyśleć nad zmianą….. Na wszystkim trzeba tu ostatnio przepłacać a kiedyś sami dzwoniliscie z migracjami
Dlaczego nie osiagalna? Przeciez zawsze można powiększyć abo o potrzebna kwotę. Placisz teraz 129? Weź 99+40 i po problemie:) strona mobilna dalej nie działa jak powinna, wyświetlają sie tylko iPhone… Sprawdzane na androidzie i na WP…
Tylko przypominam ze migracje będą dostępne za okolo 14 dni
Czyli będzie można zmienić taryfę z Europa unlimited 99,99zł na Smartfon unlimited 99,99zł bez żadnych problemów ?
Z tego co mi mówili nie można zmienić ja mam abonament podstawowy 105 czyli mogę zmienić jedynie na 115 a ta oferta ma największy 99…..
Czy można pakiet 30 minut w taryfach na kartę zrobić nie cyklicznym ale ze można go właczać kilka razy… albo jakiś wiekszy pakiet minut stworzyć ale nie musi być cykliczny… np 120 minut za 10 zł .. czy coś takiego..
Proszę o dokładne informację odnośnie roamingu w EU,czy jest to usługa cykliczna? Czy będzie trwała przez cały okres umowy?
W nowych ofertach masz 15, 30 lub 60 dni kiedy w roamingu EU rozmawiasz i SMSujesz bez ograniczeń – dodatkowo masz 250 MB, 500 MB lub 1 GB na transfer danych.
Dni naliczają się automatycznie jeśli będąc w roamingu EU wykonasz płatną aktywność.
Wiesz w sumie ja pracuję codzień za granicą, więc taka oferta mi leży. Stany darmowe itp. w roamingu bez opłat. A np 500MB mi wystarczy na podstawową komunikację. Jak mam rozumieć płatną aktywność?
Te dni i MB liczone są na całą umowę a nie na miesiąc.
Płatna aktywność – odebranie/nawiązanie połączenia, wysłanie SMS-a itp.
rozumiem, iż nie posiadacie informacji o stanach magazynowych, dostępności telefonów itp. Czy wie Pan gdzie i w jaki sposób takie informacje można uzyskać? Jest to dla mnie bardzo ważne. Proszę o odpowiedz.
Nadal kibel jeszcze gorzej ;)
Czy może mi ktos powiedziec dlaczego strona Play.pl nie działa w żadnej przeglądarce na Windows Phone? Kazda przeglądarka sie wyłącza…
play możecie podzielić los Komorowskiego, wzywam do ponownej analizy rynku i śmiałej reakcji, likwidacji małych abonamentów i uprościć ofertę na kartę, tak żeby była zrozumiała dla konserwatystów.
osoby które reklamują te abonamenty to mają dobre umowy. Co parę miesięcy wybierają jakąś nową ofertę, maja umowy na czas nieokreślony. ;)
w taryfach za 30 brakuje SMS/MMS do wszystkich sieci bez limitów no i na stacjonarne bez limitów i jest mało internetu dali by 2 Giga i na czas nie określony za 30 PLN to by każdy brał bez narzekania
w taryfach za 9,99 brakuje SMS/MMS do wszystkich sieci bez limitów no i na stacjonarne bez limitów i jest mało internetu dali by 2 Giga i na czas nie określony za 9,99 PLN to by każdy brał bez narzekania
Dlaczego kłamiecie? Kamil Stoch nie ma tego abonamentu
Czy to możliwe że oferta przedstawiona przez konsultanta w piątek 15,05,2015 dzisiaj jest już nieważna? Numer zgłoszenia 104291524.