Tako rzecze rzecznik Play

Wyłączyliśmy TelePlay

Każdy kto mnie zna lepiej wie, że nie znoszę robić nic po cichu. Czasem zresztą obrywam za to po głowie. Właśnie się dowiedziałem, że wyłączyliśmy po cichu usługę…. No tak po cichu bo jestem na urlopie i postanowiłem kilka dni odpocząć od neta. Mój błąd i za niego przepraszam. Teraz zatem na chwilę przerwę mój urlop, żeby uchylić rąbka tajemnicy.

Tak w dużym skrócie TelePlay to usługa umożliwiająca zamianę komputera/laptopa/tabletu w telefon co w niektórych sytuacjach mogło być bardzo przydatne.

Aktywację zawiesiliśmy już kilkanaście dni temu. Teraz czekaliśmy tylko na osoby, które za usługę zapłaciły.

Dlaczego to zrobiliśmy? Mamy zupełnie nową usługę, którą już niebawem będziecie mogli testować o czym poinformuję bardzo głośno ;-)

 

teleplay zawieszony

Komentarze

  1. Wodafonik napisał(a):

    Powiedz ze to będzie SIP z numerem abo wtedy to będzie hit!!Raportuj

  2. kimer napisał(a):

    Będzie nowy HIT-KIT czyli ciąg dalszy BAJU BAJU W PLAJURaportuj

  3. Qrix napisał(a):

    Byłoby bosko gdyby to był SIP. Ale wątpię. To dla przeciętnego Kowalskiego za trudny temat… Chyba, że byłaby to jakaś aplikacja od Play a pod spodem byłby SIP, który zaawansowani użytkownicy by sobie sami konfigurowaliRaportuj

  4. pan-audytor napisał(a):

    Najlepiej żeby następca TelePlay był bardziej kompatybilny z mobilnymi przeglądarkami. A już najlepiej byłoby gdyby był oddzielną aplikacją.Raportuj

  5. asdasd napisał(a):

    będzie pewnie tak jak z abonamentami w Play.Raportuj

  6. Lukaszgda napisał(a):

    Wifi calling ???Raportuj

  7. józek napisał(a):

    Nie rozumiem logiki działania tej firmy. Najpierw wyłączyliśmy starą, teraz pochwaliliśmy się że mamy nową, ale to na razie tajemnica jaką.
    Dlaczego nie stara nie została wyłączona z chwilą aktywacji nowej?Raportuj

  8. maciek napisał(a):

    SCIEMA WALI SCIEME
    I mamy uwierzyc, ze jedna osoba ma dostep do bloga i jak cos sie w firmie dzieje, to bez niej ani rusz???? NO NIE RÓBCIE SOBIE JAJ Z LUDZI.

    A zgodze sie z opinia poprzednika – najpierw pokazcie TO COS nowego, i niech sami klienci ocenia czy jest to WOW czy SHIT.
    Tak jak z „nowa” strona – bylo dobrze a zrobiliscie cos, co podoba sie glownie Waszym grafikom, bo ani to przejrzyste ani wizualnie dopasowaneRaportuj

  9. Ad napisał(a):

    Ludzie ale wy narzekacie. Play, to firma i ma prawo coś zmieniać i wyłączać, włączać. W końcu powstała do zarobku a nie dla widzi mi się :)Raportuj

  10. Wystarczy dobra apka na najpopularniejsze systemy i będzie dobrze:) SIP też jest fajny,ale jako rozwiązanie biurokowe.Raportuj

  11. Marcin Chróst napisał(a):

    Witam serdecznie,

    z informacji, jakie posiadam, nie będzie to rozwiązanie biurkowe, tylko Wifi Calling. Mechanizm ten pozwoli na pełną komunikację voicową przy użyciu dowolnego AccessPointa siejącego WIFI. Będzie to pierwszy operator w Polsce świadczący tego rodzaju usługę, która jest jeszcze lepsza od TelePlay. Co do urządzeń, tutaj nie ma ograniczeń, praktycznie wszystko co posiada kartę WIFI pozwoli komunikować się w sieci Play.Raportuj

  12. Marcin Chróst napisał(a):

    #Krzysztof Sylwerski:
    Jak wygląda sprawa wdrożenia międzyoperatorskiego HD-Voice dla klientów sieci Play ?Raportuj

  13. Witold napisał(a):

    #Krzysztof Sylwerski:
    Mam takie pytanie dotyczące zasięgu, play chwali sie budowa nadajniku w małych miejscowościach, u mnie miejscowość liczy ponad 7000tys. osób i zasięgu Play brak. Wiecznie jedna kreska nie idzie sie nigdzie dodzwonić. Chciał bym wiedziec czy wiadomo cos o planach budowy nadajnika? Miejscowosci Radziechow 34-381. Poruszam ten temat od bodajże 2lat. I nic…Raportuj

  14. Lukaszgda napisał(a):

    Wifi calling w galaxy s6 :PRaportuj

  15. Jakub napisał(a):

    #Krzysztof Sylwerski:
    Będzie jeszcze Huawei P8 lite w sklepie online ?Raportuj

  16. Piotrek napisał(a):

    Czekam na ta nowa uslugeRaportuj

  17. manyaky napisał(a):

    Duża szkoda, że usługa jest wyłączana, intensywnie korzystam. ;( Mam nadzieję, że coś się pojawi jeszcze w tym miesiącu.Raportuj

  18. Ludi napisał(a):

    Szkoda, że taką usługę wyłączacie w środku wakacji.Raportuj

  19. Lukaszgda napisał(a):

    I po konferencji cisza nic nie wiadomo czy wifi calling wejdzie do playRaportuj

  20. ZbysW napisał(a):

    Mogę testować nową usługę nawet przed premierą.Raportuj

  21. Adam napisał(a):

    czy będzie ona również na komputer? bo ja korzystałem z teleplay z racji że jestem niepełnosprawny i było mi to mega przydatne a teraz jestem bez możliwości kontaktuRaportuj

  22. Adam napisał(a):

    jaki jest czas oczekiwania na nową usługę, ile to potrwa?Raportuj

  23. Diablo napisał(a):

    Co z aktualizacją Note 3???Raportuj

  24. Adam napisał(a):

    wiadomo już cokolwiek?Raportuj

  25. Adam napisał(a):

    ode mnie ma Pan nawet i różowe (fuuuj) byle cokolwiek :)))))Raportuj

  26. Adam napisał(a):

    no i co z tym teleplay? :(((((Raportuj

  27. Dam napisał(a):

    kiedy bedzie jakies INFO…?Raportuj

  28. Marcin Borowski napisał(a):

    Chciałem przejść do PLAY tylko ze względu na ta usługę, a wy ją wyłączyliście.Raportuj

  29. adam napisał(a):

    Korzystałem z tej usługi przez ponad 2 lata. Tele Play działało raz gorzej, raz lepiej. Szczerze mówić używałem tego przede wszystkim do smsów gdyż mieszkam za granica (rozmawiać to przez to sie nie dało) Teraz wchodzę by się zalogować i okazuje się, ze aplikacja wyłączona. Nie lubię gdy ktoś mnie traktuje niepoważnie. Owszem aplikacja powinna przejść metamorfozę, ale to się robi po kolei, na przód uruchamia się nową aplikację a następnie wyłacza starą. Pomijając już fakt, ze od ponad roku aplikacja nie była aktualizowana do nowszych przeglądarek, co nie przeszkadzało Play w pobieraniu opłat! Pod koniec można było bysłać 1 sms na 10 minut (na ten sam numer) jak ktoś szybko pisał to mu blokowali możliwość wysyłania (antyspam) pisałem w tej sprawie do Play to mnie olali ciepłym moczem.Raportuj

  30. adam napisał(a):

    Kiedy będzie uruchomiona ta aplikacja? Bo wiem ale nie powiem to mówi zawsze Macierewicz…Raportuj

  31. Nicklubimie napisał(a):

    STANOWCZO domagamy się powrotu TelePlay.Raportuj

  32. lesz napisał(a):

    Proszę podajcie już jakieś szczegóły.Raportuj

  33. .... napisał(a):

    taki właśnie jest PLAY, dzięki niskiej cenie, słaba obsługa klienta…Raportuj

  34. mag napisał(a):

    Czy wiadomo juz cos na temat nowej uslugi?Raportuj

  35. mag napisał(a):

    hmm. ciekawe podejscie do klienta. jednego mniej, pozdrRaportuj

  36. Mumin napisał(a):

    Kiedy info o zamienniku Tele Play ???????Raportuj

  37. Marcin Gorttat napisał(a):

    ciężko w to uwierzyć, że jesteśmy tak olani.Raportuj

  38. Klient napisał(a):

    Napiszcie chociaż datę kiedy wystartuje nowa usługa.. miesiąc/dwa/pół roku..?Raportuj

  39. Adam napisał(a):

    to przestaje być śmieszne :((((((Raportuj

  40. Mumin napisał(a):

    Dzisiaj jest 31 sierpnia, kiedy macie zamiar uruchomic nastepce Tele Playa???? Prosze o odpowiedz.Raportuj

  41. Paweł napisał(a):

    DŁUGO JESZCZE BEDZIECIE OLEWALI PROSTE PYTANIE: KIEDY NOWA USUŁUGA !!!!!!Raportuj

  42. Jeszcze_w_Play napisał(a):

    Przez tego typu traktowanie zmieniłem abonament w Play na kartę. Jak otrzymali wypowiedzenie to się ktoś obudził, że tracą klienta. Nowy klient jest lepszy, niż już „złapany”.
    Teraz jest podobnie… „Wiem, ale nie powiem”, „wkrótce”, „niebawem”…dla speca od PR powinno być oczywiste, że tego typu zagrywki odstraszają klientów. Od lat jestem fioletowy i jeśli zmienię barwy to nie dlatego, że ktoś mnie skusił lepszą ofertą, ale dlatego, że Wy nie potraficie uszanować dotychczasowego klienta.

    A nie można było tak po prostu podnieść miesięcznej opłaty za TelePlay – bo rozumiem, że usługa wycofana z powodu braku opłacalności?Raportuj

  43. polly napisał(a):

    kiedyś mówiono „takie rzeczy tylko w erze”, jak widać to normalne poszanowanie klienta…Raportuj

  44. Lee napisał(a):

    Halo. Odpisze nam tutaj ktos?Raportuj

  45. Greg napisał(a):

    Cóż, po latach używania teleplay w mojej firmie (na 3 komputerach smsy i połączenia, w sieci 10h dziennie, 7dni w tygodniu), niestety zostałem na lodzie. Chciałbym żeby teleplay wróciło. Mogę płacić każde pieniądze, bo to było dla mnie mega wygodne rozwiązanie na duże ilości wysyłanych smsów do innych pracowników.
    Teraz muszę się bawić w jakieś AirDroidy i inne bzdury :(Raportuj

  46. adam napisał(a):

    To jest jakieś nieporozumienie. Wyłączają usługę zanim włączą nową. Kto tam pracuje? Banda idiotów. Powoli mam już tego play dość. W niedługim czasie, to znaczy w jakim niedługim? Co wy macie jakiś idiotów przed sobą? To może ja nie zapłacę rachunku i też wam odpowiem, że zapłacę w niedługim czasie za rok, dwa a może dekadę.Raportuj

  47. mag napisał(a):

    Ta usluga to chyba jakas kpina z klientow uzywajacych poprzednio teleplay.Raportuj

  48. Marzanna napisał(a):

    ..”Mamy zupełnie nową usługę, którą już niebawem będziecie mogli testować o czym poinformuję bardzo głośno ;-)..”
    Minęło czasu wiele a w temacie uruchomienia „zupełnie nowej usługi” CISZaaa. Tak się nie godzi DAĆ i ZABRAĆ, ot tak …Raportuj

  49. brr napisał(a):

    nie działa mi ten shit!! nie da się nigdzie dodzwonić z tego! już tyle czasu minęło i nic sensownego nie mogliście wymyślić :/ po co było tą starą aplikacje teleplay zamykać jak była dobra?? nie szanujecie klientów, coś co działało zamieniacie na gorsze ..pewnie chcecie całkiem zamknąć tylko po mału żeby ludzie się bardzo nie burzyli.. oj niech mi się skończy abonament to bedzie bye bye..Raportuj

  50. wjtk napisał(a):

    WITAM CZY teleplay DZIAŁA JUZ?Raportuj

  51. w napisał(a):

    CZY TELEPLAY JEST DOSTĘPNE W KAŻDEJ SIECI?Raportuj

  52. w napisał(a):

    mam tel w sieci nju czy teleplay bedzie dzialacRaportuj

  53. w napisał(a):

    dziekuje za informacje a sa podobne strony do teleplayRaportuj

  54. w napisał(a):

    ŻEBY URUCHOMIĆ USŁUGE O JAKIEJ) TREŚCI SMS MA BYĆ START CZY 1TELE?Raportuj

  55. Krzysiek napisał(a):

    Szkoda tego teleplay korzystałem z tego zagranicą do wysyłania SMS premium teraz już nie widzę sensu ładowania karty:(Raportuj

  56. Pawel napisał(a):

    Przydalaby sie taka usluga ze gdy nie ma zasiegu, ale jest wifi mozna by bylo odbierac polaczenia i dzwonic.Raportuj

  57. Zergling napisał(a):

    To niebawem to kiedy? Już prawie rok mija, a usługi jak nie było tak nie ma. Ile mamy jeszcze czekać?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Obecnie istnieje usługa telefon – http://www.telefon.play.plRaportuj

      • Zergling napisał(a):

        to jest chyba jakaś wersja mocno alpha – nie dość, że nie ma prawie żadnej funkcjonalności (możne tylko dzwonić) to jeszcze prawie wcale nie działa. Od ponad 2 lat nie mogę się was doprosić o polepszenie zasięgu i nic. No to można zrobić fajne rozwiązanie zastępcze… ale zamiast rozwijać to do przodu, to wy to coraz bardziej psujecie. Nie rozumiem tej polityki. To lepiej płacić za roaming innych sieci krótkie zresztą i tak nie działają?Raportuj

  58. Harnas napisał(a):

    No i co Panowie z TELEPLAY??? bo nie jest to juz dawno smieszne, dalej testy z których kompletnie nic nie wynika? Przesatńcie prosze robic ludzi w bambuko wylaczajac naprawde dobra usługe i dajac produkt uboczny wynikajacy z konsumpcji a nastepnie spuszczany w toalecie i wciskając kit, ze bedzie lepiej. Zamiast wciskac nam oczekujacym z nadzieja , ze w koncu przestaniecie „testowac” swoj nowy SUPER WYPAS wlaczylibyscie z powrotem stare TELEPLAY nawet z oplatami jakie posiadaly? Brak mozliwosci SMSowania BARDZO utrudnia życie, wysyłanie jak i odbieranie SMSow to akurat dla mnie PRIORYTETOWA sprawa.
    LITOSCI OPERATORZE MAJACY NAS W GŁĘBOKIM POWAŻANIU, zrób dobry gest i uruchom z powrotem to co wywaliłeś, przecież to nie jest dla Was niczym trudnym a tymbardziej nie jest to NIEMOZLIWE!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty