Wyłączyliśmy TelePlay

Udostępnij

Każdy kto mnie zna lepiej wie, że nie znoszę robić nic po cichu. Czasem zresztą obrywam za to po głowie. Właśnie się dowiedziałem, że wyłączyliśmy po cichu usługę…. No tak po cichu bo jestem na urlopie i postanowiłem kilka dni odpocząć od neta. Mój błąd i za niego przepraszam. Teraz zatem na chwilę przerwę mój urlop, żeby uchylić rąbka tajemnicy.

Tak w dużym skrócie TelePlay to usługa umożliwiająca zamianę komputera/laptopa/tabletu w telefon co w niektórych sytuacjach mogło być bardzo przydatne.

Aktywację zawiesiliśmy już kilkanaście dni temu. Teraz czekaliśmy tylko na osoby, które za usługę zapłaciły.

Dlaczego to zrobiliśmy? Mamy zupełnie nową usługę, którą już niebawem będziecie mogli testować o czym poinformuję bardzo głośno ;-)

 

teleplay zawieszony

Zobacz więcej

83 KOMENTARZE

  1. Byłoby bosko gdyby to był SIP. Ale wątpię. To dla przeciętnego Kowalskiego za trudny temat… Chyba, że byłaby to jakaś aplikacja od Play a pod spodem byłby SIP, który zaawansowani użytkownicy by sobie sami konfigurowali

  2. Najlepiej żeby następca TelePlay był bardziej kompatybilny z mobilnymi przeglądarkami. A już najlepiej byłoby gdyby był oddzielną aplikacją.

  3. Nie rozumiem logiki działania tej firmy. Najpierw wyłączyliśmy starą, teraz pochwaliliśmy się że mamy nową, ale to na razie tajemnica jaką.
    Dlaczego nie stara nie została wyłączona z chwilą aktywacji nowej?

  4. SCIEMA WALI SCIEME
    I mamy uwierzyc, ze jedna osoba ma dostep do bloga i jak cos sie w firmie dzieje, to bez niej ani rusz???? NO NIE RÓBCIE SOBIE JAJ Z LUDZI.

    A zgodze sie z opinia poprzednika – najpierw pokazcie TO COS nowego, i niech sami klienci ocenia czy jest to WOW czy SHIT.
    Tak jak z „nowa” strona – bylo dobrze a zrobiliscie cos, co podoba sie glownie Waszym grafikom, bo ani to przejrzyste ani wizualnie dopasowane

  5. Ludzie ale wy narzekacie. Play, to firma i ma prawo coś zmieniać i wyłączać, włączać. W końcu powstała do zarobku a nie dla widzi mi się :)

  6. Witam serdecznie,

    z informacji, jakie posiadam, nie będzie to rozwiązanie biurkowe, tylko Wifi Calling. Mechanizm ten pozwoli na pełną komunikację voicową przy użyciu dowolnego AccessPointa siejącego WIFI. Będzie to pierwszy operator w Polsce świadczący tego rodzaju usługę, która jest jeszcze lepsza od TelePlay. Co do urządzeń, tutaj nie ma ograniczeń, praktycznie wszystko co posiada kartę WIFI pozwoli komunikować się w sieci Play.

  7. #Krzysztof Sylwerski:
    Mam takie pytanie dotyczące zasięgu, play chwali sie budowa nadajniku w małych miejscowościach, u mnie miejscowość liczy ponad 7000tys. osób i zasięgu Play brak. Wiecznie jedna kreska nie idzie sie nigdzie dodzwonić. Chciał bym wiedziec czy wiadomo cos o planach budowy nadajnika? Miejscowosci Radziechow 34-381. Poruszam ten temat od bodajże 2lat. I nic…

  8. czy będzie ona również na komputer? bo ja korzystałem z teleplay z racji że jestem niepełnosprawny i było mi to mega przydatne a teraz jestem bez możliwości kontaktu

  9. Korzystałem z tej usługi przez ponad 2 lata. Tele Play działało raz gorzej, raz lepiej. Szczerze mówić używałem tego przede wszystkim do smsów gdyż mieszkam za granica (rozmawiać to przez to sie nie dało) Teraz wchodzę by się zalogować i okazuje się, ze aplikacja wyłączona. Nie lubię gdy ktoś mnie traktuje niepoważnie. Owszem aplikacja powinna przejść metamorfozę, ale to się robi po kolei, na przód uruchamia się nową aplikację a następnie wyłacza starą. Pomijając już fakt, ze od ponad roku aplikacja nie była aktualizowana do nowszych przeglądarek, co nie przeszkadzało Play w pobieraniu opłat! Pod koniec można było bysłać 1 sms na 10 minut (na ten sam numer) jak ktoś szybko pisał to mu blokowali możliwość wysyłania (antyspam) pisałem w tej sprawie do Play to mnie olali ciepłym moczem.

  10. Przez tego typu traktowanie zmieniłem abonament w Play na kartę. Jak otrzymali wypowiedzenie to się ktoś obudził, że tracą klienta. Nowy klient jest lepszy, niż już „złapany”.
    Teraz jest podobnie… „Wiem, ale nie powiem”, „wkrótce”, „niebawem”…dla speca od PR powinno być oczywiste, że tego typu zagrywki odstraszają klientów. Od lat jestem fioletowy i jeśli zmienię barwy to nie dlatego, że ktoś mnie skusił lepszą ofertą, ale dlatego, że Wy nie potraficie uszanować dotychczasowego klienta.

    A nie można było tak po prostu podnieść miesięcznej opłaty za TelePlay – bo rozumiem, że usługa wycofana z powodu braku opłacalności?

  11. Cóż, po latach używania teleplay w mojej firmie (na 3 komputerach smsy i połączenia, w sieci 10h dziennie, 7dni w tygodniu), niestety zostałem na lodzie. Chciałbym żeby teleplay wróciło. Mogę płacić każde pieniądze, bo to było dla mnie mega wygodne rozwiązanie na duże ilości wysyłanych smsów do innych pracowników.
    Teraz muszę się bawić w jakieś AirDroidy i inne bzdury :(

  12. To jest jakieś nieporozumienie. Wyłączają usługę zanim włączą nową. Kto tam pracuje? Banda idiotów. Powoli mam już tego play dość. W niedługim czasie, to znaczy w jakim niedługim? Co wy macie jakiś idiotów przed sobą? To może ja nie zapłacę rachunku i też wam odpowiem, że zapłacę w niedługim czasie za rok, dwa a może dekadę.

  13. ..”Mamy zupełnie nową usługę, którą już niebawem będziecie mogli testować o czym poinformuję bardzo głośno ;-)..”
    Minęło czasu wiele a w temacie uruchomienia „zupełnie nowej usługi” CISZaaa. Tak się nie godzi DAĆ i ZABRAĆ, ot tak …

  14. nie działa mi ten shit!! nie da się nigdzie dodzwonić z tego! już tyle czasu minęło i nic sensownego nie mogliście wymyślić :/ po co było tą starą aplikacje teleplay zamykać jak była dobra?? nie szanujecie klientów, coś co działało zamieniacie na gorsze ..pewnie chcecie całkiem zamknąć tylko po mału żeby ludzie się bardzo nie burzyli.. oj niech mi się skończy abonament to bedzie bye bye..

  15. Szkoda tego teleplay korzystałem z tego zagranicą do wysyłania SMS premium teraz już nie widzę sensu ładowania karty:(

  16. Przydalaby sie taka usluga ze gdy nie ma zasiegu, ale jest wifi mozna by bylo odbierac polaczenia i dzwonic.

  17. To niebawem to kiedy? Już prawie rok mija, a usługi jak nie było tak nie ma. Ile mamy jeszcze czekać?

      • to jest chyba jakaś wersja mocno alpha – nie dość, że nie ma prawie żadnej funkcjonalności (możne tylko dzwonić) to jeszcze prawie wcale nie działa. Od ponad 2 lat nie mogę się was doprosić o polepszenie zasięgu i nic. No to można zrobić fajne rozwiązanie zastępcze… ale zamiast rozwijać to do przodu, to wy to coraz bardziej psujecie. Nie rozumiem tej polityki. To lepiej płacić za roaming innych sieci krótkie zresztą i tak nie działają?

  18. No i co Panowie z TELEPLAY??? bo nie jest to juz dawno smieszne, dalej testy z których kompletnie nic nie wynika? Przesatńcie prosze robic ludzi w bambuko wylaczajac naprawde dobra usługe i dajac produkt uboczny wynikajacy z konsumpcji a nastepnie spuszczany w toalecie i wciskając kit, ze bedzie lepiej. Zamiast wciskac nam oczekujacym z nadzieja , ze w koncu przestaniecie „testowac” swoj nowy SUPER WYPAS wlaczylibyscie z powrotem stare TELEPLAY nawet z oplatami jakie posiadaly? Brak mozliwosci SMSowania BARDZO utrudnia życie, wysyłanie jak i odbieranie SMSow to akurat dla mnie PRIORYTETOWA sprawa.
    LITOSCI OPERATORZE MAJACY NAS W GŁĘBOKIM POWAŻANIU, zrób dobry gest i uruchom z powrotem to co wywaliłeś, przecież to nie jest dla Was niczym trudnym a tymbardziej nie jest to NIEMOZLIWE!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości