Nowa fioletowa faktura

Udostępnij

Osoby korzystające z abonamentu stanowią niemal połowę naszej szczęśliwej 13tki ;-) Co miesiąc otrzymują fakturę a to, jak wygląda i jak łatwo znaleźć na niej potrzebne informacje jest bardzo ważne zarówno dla nich jak i dla nas. Zbierając i analizując informacje zwrotne od klientów wiedzieliśmy, że obecny dokument wymaga przeprojektowania.

Podczas całego procesu pracowaliśmy bardzo blisko z Klientami – słuchaliśmy ich historii, współprojektowaliśmy faktury, testowaliśmy różne wersje dokumentu. Chcielibyśmy w tym miejscu bardzo podziękować grupie, z którą działaliśmy za wsparcie nas swoimi opiniami, doświadczeniami i historiami.

Co więc było naszym celem? Przede wszystkim przejrzystość i to, żeby Klient bez wysiłku był w stanie dowiedzieć się, skąd wzięła się kwota do zapłaty, którą prezentujemy na dokumencie.

Zmiany zostały wprowadzone zarówno do samej faktury jak i e-awizo, czyli powiadomienia na maila o wystawieniu e-faktury. Ci z Was, którzy wolą korzystać z faktury tradycyjnej w formie papierowej otrzymają także w liście informacje o zmianach.

Nowa faktura

Pierwszy rzut oka na nowy layout i mój dotychczasowy dylemat co jest ważniejsze czy wartość zadłużenia czy wartość do zapłaty jest definitywnie rozwiązany. Czasem nie byłem pewien co jest ważniejsze ;-) Teraz to będzie ultra czytelne i nikt nie będzie miał z tym wątpliwości.

Przygotowaliśmy też specjalną stronę, na której możecie zobaczyć, jak zmieni się faktura. Wystarczy przejść na nowa-faktura.play.pl :-)

Jak oceniacie zmiany?

Jak oceniasz zmiany w fakturze?

Loading ... Loading ...

PS: Jeśli głosujecie negatywnie to napiszcie w komentarzu, co Wam się w nowej wersji nie podoba :-)

Zobacz więcej

30 KOMENTARZE

  1. Nr konta, tytułem, termin płatności powinny być gdzieś koło siebie a nie rozwleczone po całym dokumencie od góry do dołu. To podstawowy mankament.

    • Są wszystkie w jednym fioletowym polu z podsumowaniem po prawej stronie – wg mnie to bardzo czytelne rozwiązanie :)

    • Większość osób ma numer konta zapisany na stronie banku i on nie zmienia się podczas całej umowy, a tytuł przelewu już tak i wpisując błędny tytuł może dojść do uznania faktury za nieopłaconą i potem trzeba generować potwierdzenia przelewu i przesyłać do BOK żeby zaliczyli opłatę.

      • Jeżeli systemy Play nie radzą sobie z tytułem albo np. kwotą przelewu, to należy je dopracować.
        Zgodnie z prawem każda wpłata na odpowiedni numer rachunku (Play stosuje indywidualne konta bankowe dla każdego konta abonenckiego) powinna zostać zaliczona na poczet najstarszej wymagalnej należności, a każda nadpłata winna pomniejszyć następną w kolejności płatność.

      • Platnosci sa ksiegowane zgodnie z tytulem wplaty. Jesli tytulem nie jest numer faktury, ksoeguja sie na najstarsza zaleglosc. Jesli mamy nieoplacone trzy faktury o kolejnych numerach to wpisanie w tytule jednej, spowoduje zaksiegowanie platnosci na jej poczet(na przyllad srodkowa) a reszta z wplaty zostanie przeskiegowana na pozostale niedoplaty, badz automatyczne przeksiegowania miedzy kontami.

  2. Poza tym, co to jest nadpłata z minusem? Niedopłata? To powinno wynikać od razu z treści dokumentu, a nie żeby trzeba się było domyślać i główkować co autor miał na myśli.

  3. no to mojej „historii” chyba nie wysłuchaliście
    ujemna nadpłata?? dwa minusy dają plus
    oczywiście przy rozliczeniu nadpłaty jest już ok, tam minus powinien być

  4. Wiem ze bardzo liczycie sie z moim zdaniem ale tym razem sie nie wypowiem poniewaz juz niedlugo migruje moje numery na prepaid :)

  5. Podoba mi się to, że wywaliliście te kwoty bez vatu i stawkę vat. Kogoś to obchodziło? Każdy sprawdza czy końcowa kwota się zgadza, a nie jakieś rozdrabnianie. :)

    • jeśli chodzi o księgowych i księgowanie faktur za telefony firmowe to jest to informacja niezbędna, wręcz narzucona przez polskie prawo

      • Taka informacja jest na ostatniej stronie faktury klienta indywidualnego i już na pierwszej przy kliencie biznesowym :) Sprawdź na nowa-faktura.play.pl

  6. Info dla osoby, która regadowala ten wpis. Pisze się raczej „nie będzie miał z tym problemów” lub „nie będzie miał co do tego wątpliwości”. Nie będzie miał z tym wątpliwości to potworek językowy :)

    • A ja z Polecenia Zapłaty (obsługiwane przez większość banków i zazwyczaj bezpłatne) – wszystko płaci się samo, a ja mam 8 tygodni na wycofanie dokonanej transakcji

    • Gratuluje, malo klientow jest ogarnierych w aprawie czytania faktur. Slynne pytanie „a co to polaczenie glosowe” u osoby z rocznika 85 :)

  7. Nowe e-faktury nie są prawidłowo odczytywane przez program księgowy iFirma (nie wiem jak z innymi systemami, ale faktury od T-Mobile działają). Wszystkie pola są odczytywane jako puste.

    Także dla mnie jest to regres, bo muszę teraz ręcznie przekopiowywać pola zamiast załatwić to w 2 sekundy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości