21:00 zapraszam do fioletowego kina z nowościami

Udostępnij

Krzysiek ostro walczy i przygotowuje transmisję. Zaczynamy ok 21. Mamy jeszcze z TIDALowych zapasów słuchawy na nagrodę w konkursie na najciekawsze pytanie ;-)

IMG_2116

a rozmawiać będziemy o jednej usłudze dodatkowej ;-)

Zobacz więcej

17 KOMENTARZE

  1. Pewnie usługa z telewizją na życzenie coś jak dawny next plus albo ipla z nielimitowanym transferem. A tak naprawde chciał bym oferte na karte.

  2. Właśnie chciałem u Was zakupić ofertę rodzinną, ale macie ją najdroższą! Najlepszą ofertę rodzinną daję PLUS (99,99zł,6mcy za darmo), chodź Orange też nie ma złej a na dodatek kuszą kuponem 1000zł na zakupy Saturnie lub Media Markt.

    • Właśnie się też zastanawiam nad tą taryfą. Szukałem jakiś haczyków ale jednak ta oferta rodzinna Plusa o wiele lepsza.

  3. Z czego wynika fakt, że usługa Tidal nie działa na głównej karcie internetowej w ofercie rodzinnej? Czy w przyszłości taka usługa będzie możliwa do aktywowania na tej karcie? Chętnie słuchałbym na tablecie Tidala a właściwie jest to niemożliwe przy korzystaniu z karty internetowej, która jest składową oferty rodzinnej.

      • to już wolę brak wifi calling niż potFForka zafundowanego przez plusa…

        swoją szosą – ostatnio play coś kombinuje z zasięgiem / roamingiem :/

  4. Dlaczego Play nie robi lepszej oferty dla Klientów, którzy są w Play od początku w porównaniu do ofert dla wszystkich??? Proponuję jakieś dodatkowe zniżki na telefony, np. na ubezpieczenie telefonu i proszę wyjątkowo zadbać o Klientów którzy chcą przejść z karty na abonament tylko żadnej uczciwej oferty i promocji nie robić – może warto zrobić. P.S. już 4 razy podchodziłem do umowy z PLAY chcąc przejść z karty na abonament i 4 razy po tych próbach mam ochotę na zmianę operatora – czy to musi być koszmarem ( za pierwszym razem ustaliliśmy wszystko za jakie pieniądze i na jakich warunkach wraz z bezpłatnymi rozmowami na stacjonarne i okazało się, że rozmowy na stacjonarne są płatne-ustalenia poprzez zgłoszenie na play 24, przy 4-tym razie Pan z infolinii po prostu się rozłączył ? Dalej jestem z Wami i spróbuję po raz 5-ty ale to chyba ostatni – mam nadzieję, że wreszcie Ktoś u Państwa się obudzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości