Tako rzecze rzecznik Play

Gruszka ty Ch@mie

Czasem w swojej pracy stykam się z eskalacją emocji. Rozumiem, że ktoś jest zdenerwowany, rozżalony, nie wie co zrobić, ale wydaje mi się, że można pewne sprawy zalatwić bez negatywnych emocji siegających zenitu. Czasem wystarczy na spokojnie zapytać. Pomagamy również tym, którzy nie przeklinają. Poważnie.

Pamiętacie kiedyś miłego i szanowanego blogera, który wysyłał do nas foty z tak zwanymi „fakami”?

Wczoraj inny Klient wyzwał nas bardzo sympatycznie na wykopie. Czytaliście PLAY Ty C*uju?

W skrócie:
Klient zakupił w maju ofertę, która miała 6 miesięcy unlimited. Teraz, w listopadzie, usługa się skończyła.
Klientowi, przy zawieraniu Umowy w maju, Konsultant powiedział, że za pół roku będzie mógł dokupić Nielimitowany internet za 20 zł. Wtedy pakiet dodatkowy Internet bez limitu rzeczywiście kosztował 20 zł, ale od 13.11 usługa została zastąpiona nową w cenie 40 zł. Tak… zawsze może się tak zdarzyć, że zmienimy zasady.
To wywołało oburzenie Klienta.

Obawiam się, że nie przebiję się, przez falę merytorycznego hejtu pod wpisem na wykopie, dlatego może ktoś z Was zna tego miłego Klienta i przekaże mu, że jest proste rozwiązanie.

Każdy Klient posiadający Internet w Play może zmienić ofertę na taką, w której Internet bez limitu jest dostępny przez całą umowę.
Nie trzeba wtedy aktywować żadnych dodatkowych pakietów. Wystarczy skontaktować się z Obsługą Klienta lub odwiedzić najbliższy Salon i zlecić zmianę oferty na Play Internet BEZ LIMITU za 89,99 zł. A więc 20 zł więcej nie 40.

Wybaczam mocne słowa z góry bo raczej nie wierzę, że ktokolwiek przeprosi. Kolejny happy end wygrywa z hejtem.

Pozdrawiam mega chu•owy Rzecznik

Komentarze

  1. kichawa napisał(a):

    play nie jest juz tym samym Playem co nawet rok temu. Przenioslem dwa numery, trzeci czeka na to samo. Internet Online też nie bede przedluzal. The End.Raportuj

    • Diego Armando napisał(a):

      Nie zgodzę się, choć do Play mam sentyment to nie miałbym oporów zmienić sieci jeśli bym realnie zyskał. Ale co koniec abonamentu robię czyste podsumowanie z kalkulatorem i niemal wszystkie sieci oferują to samo (nawet biorąc pod uwagę darmowy okres u nowego operatora).

      A jak różnica jest minimalna (np 50 pln w skali dwóch lat) to nie chcę mi się przenosić numeru żeby denerwować się przy nowym eboku itp.

      Teraz decydują detale, jedna sieć na ostatnie mistrzostwa w piłkę oferowała transmisje bez opłat, teraz Play daje tidala na dwa lata, ktoś usługę vod albo zniżki na telefon stacjonarny itp. Ale lidera opłacalności moim zdaniem nie ma.Raportuj

      • klakier_play napisał(a):

        I kto to mówi? Jeden z największych klakierów play co co rok bywa na Play Weekend. Gościu obiektywny to ty nie jesteś.Raportuj

        • Diego Armando napisał(a):

          Przecież dlatego napisałem, że mam sentyment i nie zmieniłem nicka. Poza tym nie napisałem, że Play jest tańszy.

          Z chęcią na priv podyskutuję z Tobą o ofertach, niedługo kończy mi się umowa i niedawno to przerabialem. Jeśli znajdziesz coś realnie korzystniejszego czapki z głów:)Raportuj

      • Piotr napisał(a):

        VM i masz taniej. Bez umowy. 19 zł połączenia nielimitowane do komórkowych i stacjonarnych. Tak dobrze przeczytałeś, stacjonarnych.Raportuj

    • tom napisał(a):

      Ooooo żal :/ Na pewno inny operator da Ci wszystko za symboliczną złotówkę :)Raportuj

  2. Krzysztof napisał(a):

    Zgodzę się z tym mega z przodu ale bez tej końcówki, taki Rzecznik to wzór, nie boi się otwarcie rozmawiać o problemach…Raportuj

    • chenek napisał(a):

      A pan poda przykład gdzie pan Gruszka rozmawia o prawdziwych problemach bo jeszcze niewidziałem takiego wpisuRaportuj

      • Krzysztof napisał(a):

        @Chenek, obserwuj Tweeta i FB, bardzo często Rzecznik odpowiada na problemy Klientów. Ot słynna Kartonowa Pizza :DRaportuj

        • chenek napisał(a):

          No właśnie obserwuje i widze tyle ze jako klient zostałem spławiony i dostałem taka odp.Że jak klient podpisze umowe to ma siedzieć cicho i całe zło jakie się dzieje to tylko iwyłącznie wina abonenta …….Raportuj

  3. QrixQrix napisał(a):

    „Tak… zawsze może się tak zdarzyć, że zmienimy zasady.”
    i
    „To wywołało oburzenie Klienta.”

    Chyba normalne, że może to zdenerwować. A że forma taka a nie inna… z inną by się nie przebił do szerszej świadomości.

    Swoją drogą, to że marka Play nie jest obecna na Wykopie jest nieco słabe biorąc pod uwagę obecność na Twitterze, którego odsłony są tylko nieco wyższe (głównie dzięki mediom).Raportuj

  4. Kamil Maćkowski napisał(a):

    Dzień dobry,

    to ja napisałem ten artykuł. Zacznę od tego, że napisałem maila do Agencji Social, która Was obsługuje z prośbą o mediację i spotkanie celem wyjaśnienia sprawy. Niestety – brak odzewu.

    Ba! Zaznaczyłem, że wierzę, że sprawę udało się załatwić a ja bardzo chętnie napiszę sprostowanie jeżeli sytuacja zostanie wyjaśniona i mimo sytuacji uda się wybrnąć obu stronom.

    Reasumując – proszę o maila na redakcja@theoniondaily.com. Podeślę swój numer telefonu i chętnie się z Panem spotkam aby wyjaśnić sytuację.

    Dodam, że falę hejtu wywołała moja reakcja ale i Klienci, którzy poczuci się oszukani (w tym ja), mimo, że OD ZARANIA polecam Waszą firmę.

    Dodam na koniec, że gdyby Państwa pracownik przedstawił mi taką opcję jaką Pan przedstawił teraz – to bym z niej skorzystał i dziób zamknął. Akcja wywołuje reakcję.

    pozdrawia,
    C*ujowy Bloger Kamil Maćkowski, który dalej chce się spotkać. I rozmawiać.

    http://www.theoniondaily.comRaportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Kamil sytuacja jest dosyć prosta i możesz ją w banalny sposób wyjaśnić. Spotkać możemy się na piwo – Ty stawiasz. Z agencjami social gadaj o kampaniach i klikaniu. Masz problem pisz do PLAY.Raportuj

      • Kamil Maćkowski napisał(a):

        Miałem problem to zadzwoniłem do Play… zamiast problem rozwiązać i zaproponować podwyższenie abonamentu dostałem info, że mam płacić więcej.

        Jak nie udaje się załatwić sprawy u źródła trzeba czasami na nowo wykopać strumyczek… Loguję się na Play24. Podobno mi coś odpowiedzieliście. Zaraz będą newsy.

        ps.
        zapraszam na piwo. Serio. Może to będzie początek pięknej przyjaźni? Dla zrobienia buzz mogę opisać internet mobilny kontra ten sam internet u Was w telefonie (i zasięgi 4g i ich brak w pewnych ofertach) ;))Raportuj

    • kura bez dzioba napisał(a):

      no chłopie to sobie ładną reklame walnąłeś.. no no..
      z nikomu nie znanego szarego blogera do blogera o którym sie własnie dowiedziały setki osób.. całkiem rozsądne.
      z problemami to sie dzowni na BOK lub odwiedza salony a nie zawraca głowe Rzecznikowi. Nie taka jego rola, prawda?
      Poza tym przeczytałbyś grzecznie regulamin usługi i widziałbyś co może Cie spotkać.. ale jak zwykle lepiej NIE przyznać sie do lenistwa i niewiedzy tylko narobić szumu.Raportuj

      • Kamil Maćkowski napisał(a):

        Kura – to rzecznik napisał. Za co bardzo jestem mu wdzięczny.

        Do BOKu zadzwoniłem i gdyby nie sytuacja, która tam wyszła to bym nic nie napisał. I tyle. Aczkolwiek źle się z tym czuję i przepraszam za haniebne zachowanie.Raportuj

    • tom napisał(a):

      Może o mediację lepiej zwrócić się do Watykanu niż jakiejś tam agencji social ?Raportuj

  5. Karlos25 napisał(a):

    Drodzy w Play i Rzeczniku. Szkoda, że te 40 zl za no-limit również jest w FORMUŁA UNLIMITED 4G LTE, czyli poprzedniej ofercie przez dużo droższą opcja przez PLAY INTERNET.
    Na szczęście jest pakiet za 20 zł, nadal jest dostępny. I nie omieszkam się go włączyć niezwłocznie.Raportuj

  6. Karlos25 napisał(a):

    A.. i dodam, że mam starą ofertę za 29,99 z 25 GB.Raportuj

  7. jaro napisał(a):

    Jakieś pierdoły Pan opowiadasz o indywidualnych sentymentach. Może by tak Play popracował nad ofertą telefoni stacjonarnej przy której od lat barakuje bramek GSM.Raportuj

    • bbb napisał(a):

      Stacjonarnej? Ilość klientow oragne stacjonarej spada z roku na rok. W play bez problemu możesz kupic numer stacjonarny, a bramki? Zerowy biznes..Raportuj

      • jaro napisał(a):

        Przez takie myślenie właśnie nadal istnieje TP Orange. Większość ludzi z numerami stacjonarnymi potrzebuje tradycyjnych telefonów. Z nieznanych mi powodów polskie telekomy bronią się przed włączenie zwykłych telefonów do sieci GSM, chociaż dla większości zwłaszcza starszych klientów byłoby to rozwiązanie idealne.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Ależ jest Play Stacjonarny :) Dla abonentów Play opcja za 1 zł – nielimitowane rozmowy wewnątrz sieci :)Raportuj

          • Ktoś napisał(a):

            Jaro nie miał na myśli braku oferty tylko brak bramek GSM w ofercie Play (do której wkładasz kartę SIM i podłączasz kablem dotychczasowy telefon stacjonarny).Raportuj

          • jaro napisał(a):

            Dokładnie wiem że Na chwilę obecną tego rozwiązania Play nie oferuje. Pytanie jest tylko czy kiedykolwiek się pojawi, czy jednak lepiej przenosić telefony stacjonarne do VOIP?Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Myślisz, że serio jest na to aż tak duży popyt? Mamy w ofercie prosty telefon Maxcoma, który z dołączoną podstawką świetnie się sprawdza jako stacjonarny :)Raportuj

            • jaro napisał(a):

              Jakby tu biegać wokół tematu, żeby nie odpowiedzieć konkretnie na pytanie. Tak, myśle że serio jest na to duży popyt, z mojej strony 100%. Badziewne maxkomy dla niewidomych nie pozwalają na podłączenie 2 słuchawek, czyli jednak musze ryzykować kupno bramki na allegro albo zwijać się na Voipa?Raportuj

        • tom napisał(a):

          Po co inwestować w coś co wymiera? To tak jakbyś chciał, żeby np. producenci telewizorów wrócili do produkcji czarno-białych Rubinów :DRaportuj

          • jaro napisał(a):

            A jesteś pewien, że nie są produkowane monochromatyczne wyświetlacze:-). Od zawsze uważam, że podział na numery stacjonarne i komórkowe jest bez sensu, ale tak długo jak będzie taki podział w cennikach telekomów, tak długo będą telefony stacjonarne na rynku.Raportuj

  8. Dominika Pasternak napisał(a):

    A co z aktualnym pakietem za 20 zł? Jeśli mam go aktualnie włączonego to wyłączycie mi i zmienicie na ten za 40 zł, czy zostanie mi do końca umowy?Raportuj

    • Janek napisał(a):

      Podbijam.Raportuj

    • Krzysztof napisał(a):

      Regulamin oferty, reguluje taką sytuację.
      Jeżeli ktoś ma włączoną opcję cykliczną (raz aktywowaną) to pozostaje na koncie jako „prawa nabyte”. Późniejsze dezaktywowanie (przez Użytkownika) i aktywowanie nie będzie już możliwe.
      W przypadku usługi Pakietu jednorazowego po jego dezaktywacji nie będzie możliwości jego aktywowania jeżeli taki Pakiet zostanie wyłączony.Raportuj

  9. kass napisał(a):

    A ja poszłam dziś do Waszego salonu, dziewczyna w salonie bardzo pomocna – obdzwoniła kilka innych osób w tym jakiegoś kierownika. Niestety nikt nic nie wiedział o zmianach i nie umiał powiedzieć czy cena wzrośnie czy nie (aktualnie mam UNLIMITED 4G LTE) o te 20 zł. Dostałam odpowiedź, że chyba nie. To wzrośnie czy nie?

    PS. I może informujcie lepiej swoich pracowników w salonach, jak coś zmieniacie, co? Ułatwi to wszystkim życie :)Raportuj

    • Krzysztof napisał(a):

      Abonament pozostaje bez zmian i wszystkie usługi wchodzące w skład tego Abonament które są obligatoryjną jego częścią (Regulamin Promocji).
      Mowa tutaj była o Pakiecie dodatkowym – aktywowanym w dowolnej chwili przez Użytkownika.Raportuj

  10. fads napisał(a):

    Nie zmienia się warunków umowy w czasie jej trwania. Koniec, kropka.Raportuj

    • Pier de Lony - Paris napisał(a):

      To działa w dwie strony… Nie dosstałbyś nowych fajnych rzeczy np. Tidala…Raportuj

    • Krzysztof napisał(a):

      Pakiet dodatkowy nie jest częścią umowy która została zawarta w Regulaminie Promocji.
      Regulamin Promocji ma zawarte wszystkie Pakiety które są obligatoryjną jego częścią, ten Pakiet nie był.Raportuj

  11. Grzegorz napisał(a):

    Co z ofertą tylko sim, tam też będę mógł zmienić i za ile, w dodatku przy podpisaniu umowy konsultant mnie zapewniał o możliwości włączenia wspólny internet co w tylko sim jest niemożliweRaportuj

  12. Robert Olejnik napisał(a):

    Ja wszystko rozumiem, zdenerwowanie zmianą zasad. Emocje wywołane poczuciem nieuczciwego podejścia … Tyle, że ja jestem chyba jednak z innej epoki. Posługiwanie się w publicznej wypowiedzi inwektywami, uważam zwyczajnie za wyraz braku kultury.Raportuj

    • mike278 napisał(a):

      Zgodzę się z Tobą prawie w całości-oprócz tego podejścia. Konsultant-nie wróżbita Maciej-nie mógł wiedzieć, że cennik się zmieni. A inwektywy? Wielu potępi (i słusznie) ale ludzie mają różne sposoby na autopromocję. Pan Kamil wybrał taki. A i jeszcze uwaga co do pisania do Agencji-to tak jakby pisać do producenta pudełka do butów, że podeszwa uległa uszkodzeniu. Sens żaden, no ale social i media. Ładnie brzmi.Raportuj

    • tom napisał(a):

      Tacy są blogerzy i blogerki. Czyli nowy sposób na spędzanie czasu przez młodych. Załóż bloga dla 2 czytelników (siebie i ewentualnie swojej dziewczyny) i klnij, żeby się wybić :DRaportuj

  13. Grzegorz napisał(a):

    Witam, takie pytanie z mojej strony. Kiedy pojawiła się u was „w Play-u” usługa lte wziąłem abonament na Internet Ltd za 29 zł miesięcznie i od razu z dopłatą 20 zł za nielimitowany , obecnie płacę 49 zł . Wiem że przysługuje mi prawo do przedłużenia umowy na tych samych warunkach , jak rozwiazecie to w Playu?? Odmówicie mi?Raportuj

  14. golarzfilipgolarzfilip napisał(a):

    Bardzo jestem ciekawy, gdyby rzecznikiem była kobieta, czy równie parlamentarne słowa padałyby z ust anonimowych szczurków na Wykopie?

    Skusiłem się zajrzeć w ten artykuł i poza dwoma sensownymi wypowiedziami, reszta to jakiś zbiór gimnazjalnych tekstów a nie merytoryczna dyskusja.

    Poza wszystkim to chyba autor zamieszenia- oczywiście każdy ma prawo się wkur*- ale powinien zabrać się do sprawy w inny sposób i dopiero wtedy, jeśli nie widzi już rozwiązania sprawy, szukać pomocy w Internecie, jednak starając się zachować jakiś tam obiektywizm a nie wiaderko pomyj i „pomóżcie Internecie”.
    Robisz to źle.

    Marcin, za tydzień o sprawie świat zapomni a Ty sobie nie potrzebnie dorabiasz siwych włosów na brodzie ; )Raportuj

  15. bałach napisał(a):

    Szkoda że blog zrobił się miejscem ataków na hejterów.
    Nie rozumiem tego, bo hejterzy byli i będą, szkoda sobie nimi zawracać głowę, i moim zdaniem szkoda czasu na tłumaczenie się na blogu z każdej dziwnej sytuacji.
    Wolałbym przeczytać w tym czasie , w tym miejscu o jakimś teście nowego smartfona dostępnego w play, czy o kolejnej promocji jednodniowej na kartę niż tracić czas na hejterów.
    Takie sprawy załatwia się przez bok czy osobiście, a nie przez internet.Raportuj

  16. chenek napisał(a):

    Znowu przechwałki na temat pleya a w Krakowie jak jest problem z transmisja danych i zasiegiem od dwóch lat tak jest coraz gorzej i cisza a pan Gruszka milczyRaportuj

  17. Marek napisał(a):

    To teraz przynajmniej wiem gdzie opisać problem z wolnym internetem LTE :DRaportuj

  18. domar8512 napisał(a):

    Problem w tym Panie Marcinie, że wcześniej można było mieć internet bez limitu za 69.99 zł po okresie bezpłatnym, teraz idąc Pana tokiem rozumowania klient ma droższy abonament bo w kwocie 89.99 zł. Nie dziwię się zatem, że taki klient może być zdenerwowany.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie, w opcji za 69,99 zł przez 6 miesięcy można było mieć Internet bez limitu GB :) Żeby po tym czasie mieć nielimitowany można było kupić pakiet za 20 zł (jeśli ktoś nie aktywował to obecnie opłata wynosi 40 zł) lub zmigrować na wyższy abonament za 89,99 zł. Czyli można mieć w starej cenie to samo :)Raportuj

  19. Patryk napisał(a):

    Poprosze o link do tego regulaminu pakietu nielimitowanego transferu do internetu PLAY 4G UNLIMITED w ktorym ten pakiet nielimitowanego transferu kosztuje 40zl a nie za 20zl oraz krotki kod ktorym sie to wlacza poniewaz na stronie Play prozno szukac tego regulaminu.
    Czy mozna jeszcze wlaczyc wersje za 20zl bo ktos pisal wyzej ze mozna? Jakim kodem? Mam oferte PLAY 4G UNLIMITED 30GB za 24,99zl.Raportuj

  20. Patryk napisał(a):

    Dokladnie nazwa mojej oferty to FORMULA 4G LTE UNLIMITED z takim limitem i w takiej wysokosci abo jak wyzej napisalem.Raportuj

  21. Patryk napisał(a):

    Ma ktoś ten link do regulaminu o który wyżej proszę?
    Bardzo proszę o link.Raportuj

  22. LoL napisał(a):

    Wcale mu się nie dziwie też bym tak zrobił !! OSZUŚCIRaportuj

  23. aa napisał(a):

    U mnie półroczny LTE bez limitu skończył się 14.11. 15-go dokupiłem opcję bez limitu, a tam cena 40 zł. Gdybym zdecydował się na przejście z Neostrady na LTE, tydzień wcześniej w maju, miał bym go taniej. Ech życie.Raportuj

  24. Monia napisał(a):

    Szanowny Panie, co pan na to powie?
    W maju wypowiedziałam Umowę o tel. Stacjonarny. Po tym fakcie zadzwonił do mnie miły konsultant informując, ze mogę mieć tel. Stacjonarny za 1 zł jeśli wycofam rezygnacje. Dopytywałam czy nic więcej nie potrzeba – nic, nie było mowy o nowej umowie. Udałam sie do oddziału.
    Latem cos mnie podkusiło aby zmienić taryfę w play i zawarłam mowa umowę na telefon komórkowy. Przy okazji spytałam, czy pozostanie cena za stacjonarny 1 zł, zapewniono mnie, ze nic się nie zmieni.
    Potem zauważyłam, ze faktury za stacjonarny przychodzą w kwocie wyższej niż obiecywana promocyjna.
    Od tej pory walczę z Waszymi konsultantami, którzy kilkukrotnie wprowadzali mnie w błąd. Moja reklamacja została uznana za bezzasadną – poinformowano mnie, ze nie podpisałam nowej umowy. ?
    To komu wierzyć?
    Dodam, ze reklamacja była przeciągana tak, ze od momentu kiedy po raz 1szy zgłosiłam problem w Play, minęły 3 miesiącem w związku z tym nadpłacam abonament od tej pory.
    NEVER, EVER nie wierzyć konsultantom telefonicznym i prosić o informacje pisemna?Raportuj

    • Protector napisał(a):

      @Monia – tak naprawdę sama sobie odpowiedziałaś. Jeśli taka sytuacja miała miejsce to chyba jasne, że nie popełnisz po raz drugi tego samego błędu…

      Informacja/potwierdzenie pisemne to zawsze jakiś as w rękawie, więc warto się o to postarać. Próbowałaś skontaktować się z Play przy pomocy fan pag’a na fb albo opisać sytuację na wykop.pl jak opisują koledzy poniżej? Być może wtedy efekt byłby dla Ciebie korzystniejszy.Raportuj

  25. Conradokrk napisał(a):

    Osobiście nie miałem jeszcze żadnej powiedzmy… irytującej sytuacji z Play. Jednak znajomy jakieś 2 miesiące temu był strasznie wkurzony kiedy okazało się, że z powodu jednorazowego spóźnienia z opłaceniem faktury Play chciał odebrać mu większość benefitów jakie otrzymał przez te 5 lat bycia abonentem. Oczywiście skończyło się interwencją na oficjalnym fan page’u Play i sytuacja została pozytywnie rozstrzygnięta na jego korzyść. Mimo wszystko sytuacja dyskusyjna jak dla mnie – od razu karać i za jednorazowe opóźnienie. Podobno o klienta trzeba dbać.

    Sam natomiast byłem pozytywnie zaskoczony, kiedy ostatnio chyba po raz pierwszy od 4 lat dostałem całkiem korzystną ofertę i bez zastanowienia przedłużyłem abonament. Jak widać kij zawsze ma dwa końce.Raportuj

  26. pan-audytor napisał(a):

    A ja ciągle apeluje o Waszą stałą obecność na Wykopie. Takie aferki możnaby gasić w zarodkuRaportuj

  27. Monia napisał(a):

    Złożyłam ponowną reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmów. Zobaczymy, jeśli nie będzie efektu to na pewno wypiszę się w paru miejscach ku przestrodze innych. Dzięki za radyRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty