Tako rzecze rzecznik Play

Muzyka Przeszła do PLAY szczegóły

Dziś ok 21 zapraszam na video komentarz do TIDALowego promo. Razem z GSMem (szef oferty usług dodanych) odpowiem na Wasze pytania dotyczące tego zamieszania. Grzesiek jest bardzo ciekawym PLAYersem a do tego mamy bardzo fajną nagrodę dla osoby, która zada najciekawsze pytanie. Zapraszam na bloga i rzecznikowy profil na FB (tak wiem, w trakcie meczu).

Jeżeli ktoś z Was nie ma cierpliwości oglądać relacji video to najważniejsze info na temat jedynej (chyba) takiej promocji na świecie wygląda tak:

Od 05.11.2015 r. dzięki usłudze TIDAL otrzymujecie dostęp do nielimitowanej muzyki za darmo

24 miesiące nielimitowanej muzyki w TIDAL PREMIUM zupełnie za darmo! Czyli:

  • Dostęp do 36 milionów utworów!
  • Ekskluzywne albumy i video
  • Playlisty na każdą okazję
  • Dostęp na 3 urządzeniach: telefon, tablet, komputer
  • funkcja „offline” pozwalająca na słuchanie muzyki poza zasięgiem sieci

Otrzymujecie dostęp do pełnej usługi, wszystkich funkcji TIDAL Premium bez ograniczeń.

Jest to oferta bez zobowiązań:

  • Nie trzeba podpisywać nowej umowy z Play
  • Można włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie
  • Po bezpłatnych 24 miesiącach przełączenie do wersji płatnej usługi TIDAL TYLKO jeśli aktywnie korzystacie z usługi przez ostatnie 60 dni przed końcem bezpłatnego okresu (dodatkowo powiadomienie sms-em o końcu okresu bezpłatnego). Jeśli włączycie promocję, ale nie będziecie korzystać z TIDAL, zostanie on automatycznie wyłączony po 24 miesiącach

Transmisja danych jest rozliczana z pakietów, ale jeśli Wasza taryfa nie zawiera pakietu danych, możecie za 5 zł włączyć specjalny pakiet, który spowoduje, że transmisja danych związana ze słuchaniem muzyki w TIDAL nie będzie doliczana do rachunku ani nie będzie pomniejszać Waszych pakietów.

Promocja jest dostępna w większości ofert na Abonament, Internetowych, Mix i w Red Bull MOBILE (promocją nie są objęci klienci z najniższym zobowiązaniem – pełną listę ofert znajdziecie w regulaminie).

Sposób aktywacji promocji:

  1. Play24 (od 5.11)
  2. Aplikacja TIDAL na systemie Android (najnowsza wersja aplikacji od 5.11)

Jeśli chcecie korzystać na innych systemach – oczywiście możecie, trzeba aktywować promocję w Play24 – otrzymacie od TIDAL SMS z loginem i hasłem, którym logujecie się na 3 dowolnych urządzeniach.

W ofertach na Kartę – nowa usługa tylko 1 zł za dzień słuchania muzyki!

Dostęp do usługi:

  • na telefonie z kartą SIM prepaid i systemem Android
  • od momentu aktywacji do godziny 23:59 (w dniu aktywacji)
  • Koszt dostępu: 1 zł
  • Płacicie tylko wtedy, kiedy chcecie słuchać muzyki
  • Usługa bez zobowiązań i subskrypcji
  • Usługa wymaga WiFi lub włączonej transmisji danych
  • Aktywacja przez aplikację TIDAL na systemie Android (najnowsza wersja aplikacji od 5.11)

No i regulaminy:

Regulamin TIDAL w Play

Regulamin usługi TIDAL Premium dla Użytkowników Prepaid w sieci Play

Regulamin Oferty Promocyjnej ”Nielimitowana transmisja danych dla użytkowników usługi TIDAL. Nielimitowana muzyka za darmo w Play”

Komentarze

  1. Robert Olejnik napisał(a):

    Już myślę nad pytaniami ?
    A jutro zaczynam przenosić playlisty ze Spotify ;-)Raportuj

  2. Wnone napisał(a):

    Kiedy w ofercie będzie gear s2?Raportuj

  3. pan-audytor napisał(a):

    Kilka pytań:

    1. Czy będzie możliwość aktywacji nielimitowanego transferu w TIDALu za 5zł w taryfach prepaidowych (np. Formuły)? W regulaminie nie znalazłem odpowiedzi, jest mowa o okresach rozliczeniowych, które zwykle są w abonamentach.

    2. TIDAL oferuje bezstratną transmisję danych (zdaje się FLAC 1440kbps). Czy ta transmisja będzie dostępna dla użytkowników Play?
    (To też rodzi pewnego rodzaju komplikacje bo 1GB przy takiej transmisji zleci w try-mi-ga)Raportuj

  4. Portek napisał(a):

    1. czy po zakończeniu umowy (np. zostały 3 miesiące) tidal przechodzi automatycznie w wersję na kartę (płatną) oraz czy informacja sms i okres 60 dni dotyczy tylko sytuacji po 24 miesiącach korzystania?

    2. 24 miesiące korzystania są od momentu aktywacji czy od jutra? Na przykład jak ktoś postanowi za rok uruchomić Tidala to ma 24 miesiące korzystania czy już tylko 12?Raportuj

  5. Portek napisał(a):

    Ile MB danych zużywane jest na godzinę korzystania z aplikacji? Jaki bitrate?Raportuj

  6. Portek napisał(a):

    dlaczego akurat Tidal, a nie np. Spotify czy Deezer? :)Raportuj

  7. Marian napisał(a):

    A co z użytkownikami iOS czy WP? Promo bardzo fajne, chętnie sprawdziłbym no ale w piątek dostałem iPhone’a 6s+ z aneksem abo.Raportuj

  8. Patryk napisał(a):

    1. Czy przy wykupieniu pakietu nielimitowanego transferu za 5zł i zrobieniu hotspot’a na wszystkich urządzeniach transmisja będzie darmowa?

    2. Jakie średnie zużycie danych dla dotychczasowych klientów Tidal i Wimp Premium?

    3. Jak działają protokoły przez które Play przepuszcza transmisję danych z aplikacji w taki sposób, że nie wlicza się ona w ogólny pakiet danych?

    4. Ile osób korzysta średnio z jednego nadajnika LTE w mieście?

    5. Jaka jest zależność między liczba urządzeń korzystających z danego nadajnika a prędkością internetu oraz jak duży jest maksymalny dosył.

    6. Jak jakość Tidala 320 AAC ma się do MP3 320.

    7. Czy planujecie w ramach zacieśnionej współpracy udostępniać własne playlisty z muzyką na wzór tego co robiła konkurencja w Deezerze, Panie Gruszka ;>> ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Pytania miały być na temat, ale spróbujmy:
      1. Darmowy transfer w tym pakiecie dotyczy wyłącznie aplikacji TIDAL.
      2. Nie możemy napisać.
      3. Wykrywają ruch przez aplikację i poza nią.
      4. Nie możemy napisać.
      5. Polecam obejrzeć rozmowę z Tomkiem, którą nagrywaliśmy w wakacje :)
      6. Posłuchaj i sam oceń, my jesteśmy zadowoleni :)
      7. Już w WIMPie to robiliśmy ;) A teraz jest choćby to: tidal.com/playlist/534c182c-8bff-4895-bada-bee7a8624107Raportuj

  9. Robert Olejnik napisał(a):

    Jeśli wcześniej korzystałem z Tidal i wykorzystałem bezpłatny okres próbny . To jeśli teraz zainstaluje ponownie aplikacje i zaloguję się z tym samym numerem telefonu to Tidal rozpozna mnie jako użytkownika który wykorzystał bezpłatny okres, czy jako abonenta play który ma bezpłatny dostęp do serwisu premium.Raportuj

  10. Adam K. napisał(a):

    Moje pytania:
    1. Zostało mi do zakończenia umowy 12 miesięcy, czy włączenie usługi teraz nie spowoduje automatycznego przedłużenia umowy?
    2. Czy w przypadku warunków opisanych powyżej i przy ewentualnym przedłużeniu umowy (zmiana warunków umowy), usługa będzie kontynuowana? Czy muszę ją po raz kolejny włączyć?
    3. Co z użytkownikami WIMP? Mam aktywną usługę w Play. Czy mogę jednocześnie mieć włączony Tidal? Jak wiadomo, deaktywowanie WIMP następuje z końcem okresu rozliczeniowego.
    4. Jak duża jest paczka „nielimitowanego” transferu w streamingu? Nie lubię pobierać muzyki do trybu offline, bo zajmuje pamięć w urządzeniu.
    5. Jak dużo „waży” jeden plik muzyczny o długości ok. 3:30 min. dostępny w Tidal?
    6. Czy mając zainstalowaną aplikację na kilku urządzeniach mobilnych, ewentualne pliki pobrane do trybu offline, zostają automatycznie pobrane na pozostałe urządzenia?Raportuj

  11. Robert Olejnik napisał(a):

    Rozważacie może opcje 50% upustu na abonament Tidal w wersji hi-fi ? szczerze przyznam że dla mnie byłaby to super opcja.Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      Mnie też interesuje wersja HIFI.Raportuj

    • Bartek napisał(a):

      Podpisuję się pod tym pomysłem – to pierwsze, co przyszło mi do głowy po tym, jak usłyszałem o tej akcji! Tidal według mnie wyróżnia się wśród konkurencji przede wszystkim jakością HiFi i od razu rzuciłbym za możliwość uiszczania 20 zł. za ten abonament. To plus opcja obsługi systemów Marantza i nic więcej pod względem muzycznym do szczęścia nie byłoby mi potrzeba ;) Bo póki co nadal pozostaje nierozwiązany problem, jak przesłać muzykę ze smartfona lub tabletu do sprzętu audio nie korzystając ze stratnego i zużywającego baterię bluetootha. Przydałby się odpowiednik Spotify Connect.Raportuj

      • rafati napisał(a):

        podpinam się, mam Tidlala dla jakości HiFi i tym sie ten serwis wyróżnia. Mogę nawet dopłacić ;) tylko dajcie jakość Hi Fi (nawet niech będzie tylko do ściągnięcia przez wi-fi! , przez sieć może być premium). PLIZ

        abonament Tidal HiFi za 40 zł :(Raportuj

      • rafati napisał(a):

        Bartek podłącz kablami! zwykły cinch za 10 zł :)Raportuj

        • Bartek napisał(a):

          Nie gryzie Ci się trochę odtwarzanie muzyki w jakości lossless na telefonie i odtwarzanie tego przez minijacka? Myślę, że przy takim rozwiązaniu ucieka cała ta x-razy wyższa jakość od 320 kbit/s. Wychodzi na to samo co przez bluetooth z apt-x. Poza tym ogranicza mnie wówczas maksymalna głośność w telefonie (wiem, bo dziś próbowałem). Na Spotify Connect muzyka odtwarzana jest bezpośrednio na urządzeniu docelowym, a telefon/tablet służy jedynie za pilot. W takim przypadku pomija się słabe podzespoły znajdujące się w telefonach czy tabletach, co aż się prosi o wprowadzenie wyższej jakości źródła. Z tego co rozumiem, TIDAL też ma tę funkcjonalność, ale nie obsługuje akurat tej marki ampli, którą posiadam. Usługa rozwija się dosyć prężnie, więc liczę na wsparcie dla większej ilości urządzeń ;)Raportuj

          • rafati napisał(a):

            note 3 – najlepsze do muzyki, niestety nie mam innej opcji, podłączam pod ampli onkyo (+monitor audio) cinchem. Różnicę w porównaniu do Spotify słychać na maxa. Przez blutooth o wiele gorzej (naczytałem się trochę o tym i wyszło, że takie rozwiązanie tel+cinch jest optymalne, ewentualnie komp+DAC+ampli aczkolwiek łatwiej mi telefon połączyć z ampli). Tak samo w samochodzie – po kablu zdecydowanie lepiej niż blutooth. Ogranicza głośność na telefonie? Hmm – to ja nie wiem, u mnie jest taki power, że szok :). Można rozważyć odtwarzacz z androidem +hdmi+ ampli ale wtedy musi działać tv/obraz. Moje rozwiązanie pokazuja tez u siebie na stronie https://support.tidal.com/hc/en-us/articles/201264282-Welcome-to-TIDAL-A-Solution-for-Any-Audio-System . A tak z innej beczki na audio video show w ten weekend rozdawali 3 miesięczne abo na Hi Fi. Mam na najbliższe 2 lata :)Raportuj

  12. Mimek napisał(a):

    1. Czy te konto premium będzie też działać w WIMP? Czy tylko w Tidal?

    2. Jak to będzie działać w formule rodzina? 1 konto na wszystkich? Czy tyle kont ile numerów?Raportuj

  13. vibin napisał(a):

    Czy usługa może zostać anulowana w przypadku ewentualnego „buntu artystów” (coś na wzór problemów — firmowanych przez Taylor Swift — z okresem promocyjnym dla nowych użytkowników podobnej usługi oferowanej przez Apple) narzekających na nieodpłatne udostępnianie ich twórczości abonentom Play? :)Raportuj

  14. Giussepe napisał(a):

    „…Dziś ok 21…”

    O i to jest już bardziej konkretna informacja o której można się spodziewać streamu z rozmowy. Rezerwuje sobie człowiek czas od 20:45 do 21:15 i tyle.

    Odpowiadając jakiemuś blogerowi, który pytał, czemu nie czekam na streszczenie informacji na portalach, to równie dobrze mógłbym nie oglądać meczy, filmów czy uczyć się na studiach, bo przecież są streszczenia…Ech

    Co do pytań o usługę:

    Do kogo EWENTUALNIE będzie się trzeba zwracać z przyszłymi ( odpukać of course ) problemami z działaniem usługi jaką jest TIDAL? Inaczej, czy w Play będzie jakaś oddelegowana grupa w BOKu która będzie mogła rozwiązywać problemy? Nie chodzi mi o samo rozliczenie ewentualnego pakietu czy zrywania połączeń ale o samą usługę? Bo skoro Play ją promuje, udostępniając mi jako abonamentowi za darmo, rozumiem, że będzie w stanie mi pomóc w problemie?

    Inna kwestia: Piszecie o 3 urządzeniach. Rozumiem, że jeśli będę chciał to zrobić na kolejnym czwartym i ewentualnie piątym urządzeniu, to system nie przepuszcza, czy po prostu dokonuje się jakaś zamiana i kasowane jest pierwsze z kolei zapisane urządzenie? Będę wdzięczny za rozjaśnienie również tej sprawy.

    Kolejna rzecz: rozumiem, że bezpłatność usługi przez 24 miesiące to przypisanie do jednej karty SIM. Nie abonenta ( który może mieć kilka numerów )? Czyli mając numer biz i na osobę fizyczną, mogę korzystać z dwóch kont i obie usługi są jakby nie zależne?

    Co z usługą poza granicami Naszego kraju? W krótkich słowach też możecie o tym powiedzieć?

    To tyle, pozdrawiamRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Ewentualne problemy z TIDAL będziemy rozwiązywać – najlepiej przez zgłoszenie na Play24.
      Poza granicami kraju? Oczywiście działa – polecam jednak skorzystanie z WiFi lub wcześniejsze zapisanie do pamięci offline, bo transfer za granicą nie jest wliczany do nielimitowanego pakietu za 5 zł.Raportuj

  15. Adam K. napisał(a):

    Zapomniałem o jednym, ważnym pytaniu:
    Czy nielimitowany transfer w streamingu dotyczy także transmisji danych w oparciu partnerów roamingowych, czy możliwy jest on tylko w oparciu o własną infrastrukturę?Raportuj

  16. bercik2005 napisał(a):

    1. Czy rezygnacja z usługi w okresie ostatnich 60 dni przed końcem bezpłatnego okresu będzie oznaczała, że aktywny użytkownik nie zostanie przełączony do wersji płatnej, czy też aktywne korzystacie z usługi w okresie ostatnich 60 dni przed końcem bezpłatnego okresu zawsze skutkuje bezwzględnym przełączeniem do wersji płatnej (pomimo rezygnacji z usługi bezpłatnej) .
    2. Na jakich warunkach będzie to przełączenie do wersji płatnej tj. na który rodzaj konta i jakie są warunki rezygnacji (długość zobowiązania).Raportuj

  17. Moi napisał(a):

    Używam Wimpa, a od kilku miesięcy Tidal. Płacę abonament. Czy od jutra abonament zostanie zdjęty z mojego konta? Czy muszę dokonać jakichś zmian, aby abonament nie był pobierany? A co z wystawioną już fakturą, na której jest naliczony abonament za Tidal za miesiąc listopad? Czy będzie korekta faktury z tytułu wprowadzonych zmian?Raportuj

  18. Portek napisał(a):

    Czy działanie aplikacji na danym smartfonie będzie wiązało się z przymusem posiadania karty SIM w danym urządzeniu, tzn. czy numer telefonu będzie sprawdzany przez aplikację? Jeśli tak to co w przypadku telefonów z DualSIM i kartą włożoną w drugi slot? Drugi slot zwykle nie jest odczytywany przez różne aplikacje.Raportuj

  19. laktator napisał(a):

    Mając pakiet podstawowy mogę włączyć no limit dla Tidal za 5PLN?
    Mój główny pakiet będzie pomniejszany przy aktywacji tego pakietu?Raportuj

  20. mm napisał(a):

    od razu mówię, że stream ma być OKOŁO 21-szej, więc bez stęków, że już 21:00:01, a streama nie ma :)Raportuj

  21. 1 napisał(a):

    21:06- wizji brak.

    Pójdę zapalić to podobnie jak z autobusem, wtedy się zacznie ;)Raportuj

  22. Patryk Gliński napisał(a):

    Nic nie rozumiem z tego nie limitowanego pakietu transmisji danych – czyli jednak okazuje się że jest ukryta opłata za TIDAL od jutra w postaci 5zł za transmisje danych co miesiąc, tak?

    W mojej ofercie FORMUŁA MIX 50 mam stały pakiet 1GB przyznawany co miesiąc za doładowanie kwotą 50zł – czy muszę wykupować co miesiąc za 5zł tą nielimitowaną transmisję aby TIDAL nie pobierał mi danych z pakietu czy tylko raz na te 2 lata darmowego korzystania z TIDALA?Raportuj

    • kalabanga napisał(a):

      Nie musisz, możesz słuchać w ramach 1GB do jego zużycia.
      Opłata jest co miesiąc.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz słuchać w ramach tego 1 GB lub po WiFi – żaden problem i nie ponosisz wtedy dodatkowych opłat.Raportuj

      • kalabanga napisał(a):

        Powtarzając pytanie:

        Mając pakiet podstawowy mogę włączyć no limit dla Tidal za 5PLN?
        Mój główny pakiet będzie pomniejszany przy aktywacji tego pakietu?

        Proszę o odpowiedź.Raportuj

  23. Birel napisał(a):

    Nawet nie potraficie zrobić video komentarza, jaki Play taki komentarz. Żałosne.Raportuj

  24. KOS napisał(a):

    Super znowu tnie, potrzeba się zalogować….Po kiego grzyba zrezygnowaliście ze stream na YT?

    Dwie relacje i dwie wpadki…Raportuj

  25. Marian napisał(a):

    Co z użytkownikami Formuły Smartfon Unlimited PRO?Raportuj

  26. Birel napisał(a):

    Co za syf ? To nazywacie video ? jaka sobie robicie. Zresztą działa to tak samo jak wasz net.Raportuj

  27. Damian napisał(a):

    Moje pytanie brzmi:

    Dlaczego 6 grudnia w Play jest 4 listopada? Bo takiego pozytywnego odpału dla klientów inaczej nie zrozumiem. :)Raportuj

  28. yolo napisał(a):

    49 sekund odpowiadania na pytania…xD

    TIDAL ma równie mocne wejście do Gortat ;)Raportuj

  29. PiotrL napisał(a):

    3 urządzenia . Moje pytanie brzmi czy 3 urządzenia mogą korzystać z usługi jednocześnie ?Raportuj

  30. cb napisał(a):

    Cytuję wpis:

    „Zapraszam na bloga i rzecznikowy profil na FB”

    NA BLOGA

    To ja się pytam, jak mam obejrzeć, jak nie mam konta na FB? Acha, to mam problem.

    Dzięki, jak wrócicie ze stremem na YT, to napiszcie. Tylko nie ograniczajcie się do fb ;)

    W sumie dzięki Play naczekałem się dziś bezproduktywnie ze 40 minut.Raportuj

  31. mnn napisał(a):

    Tradycyjnie – jakiego smartfona/smartwatcha ma gość? :DRaportuj

  32. P2225 napisał(a):

    Tidal już działa, na play24 usługa aktywowana, sms z hasłem dostałem :DRaportuj

  33. irma napisał(a):

    Marcin, ja też mam iOS i używam TIDAL (wcześniej używałam WiMP) zamiast Apple Music i uważam że jest dużo lepszy.Raportuj

  34. Piotr napisał(a):

    Potwierdzam, działa :)Raportuj

  35. Nicrem napisał(a):

    Dlaczego na stronie pisze ze abonament kosztuje 19,99 skoro propnujecie przez 2 lata za darmo? To jest za darmo czy nie?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      O czym dokładnie piszesz? Tidal za darmo jest dostępny w zdecydowanej większości abonamentów i ofert MIX, w ofertach na kartę za 1 zł dziennie :)Raportuj

  36. Nnnn napisał(a):

    ładna mi darmowość…:
    Opłata za Usługę Premium umożliwiającą dostęp do Usługi TIDAL Premium wynosi
    1 zł brutto.
    2. Opłata pobierana jest jednorazowo z Pakietu Złotówek Użytkownika w chwili
    skorzystania z Usługi Premium zgodnie z § 3 pkt. 2 niniejszego Regulaminu.
    3. W ramach ww. opłaty Użytkownik otrzymuje dostęp do Usługi TIDAL Premium do
    godziny 23:59 w dniu, w którym nastąpiła aktywacja.
    4. Po godzinie 23:59 w dniu w którym nastąpiła aktywacja, dostęp do Usługi TIDAL Premium wygasa.Raportuj

  37. voytekk1 napisał(a):

    Jest szansa żeby można było tego używać mając FORMUŁA PLAY Unlimited? Mam taką ofertę abonentową, płacę 45zł miesięcznie a nie mogę włączyć usługi Tidal. Dobrze że mi się umowa kończy to przejdę gdzieś gdzie nie mają podziału na lepszych i gorszychRaportuj

  38. Franek napisał(a):

    Hej a jak wygląda sprawa z osobami które mają koniec umowy za kilka miesięcy np 3 i złożyły już wypowiedzenie? Dostałem takiego maila

    Drogi Użytkowniku,
    Potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi TIDAL – Nielimitowana muzyka za darmo w Play! na zasadach określonych w załączonym regulaminie usługi.
    Link do pobrania aplikacji wysłaliśmy do Ciebie SMS-em.
    Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie http://www.uslugi.play.pl.
    Przypominamy, że udzielona przez Ciebie zgoda na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy (z chwilą aktywacji usługi); możesz jednak wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie.
    Po bezpłatnym okresie promocyjnym opłata za usługę wynosi 0.00 PLN miesięcznie.

    nie mam pojęcia czy mowa o tym że muszę ponownie wypowiedzieć umowę na numer, czy dotyczy to usługi Tidal, a właśnie jak z nią kiedy karta post-paid przejdzie po wypowiedzeniu z nią na pre-paid?Raportuj

  39. Lwica napisał(a):

    W jaki sposób zrezygnować z Tidal.Nie chce go mieć bo mi nie pasuje, a nie chce za mc dopłacać 19.90 za coś czego nie używam.Raportuj

  40. Jagoda napisał(a):

    Mam pytanie czy usługa jest dostępna dla Play na kartę Lubie to ? Z regulaminu wynika, że tak ale nie mogę włączyć tej usługi w play24 ani w samym Tidarze.Raportuj

  41. qba napisał(a):

    Czy Tidal z Playa działa w głośnikach SONOS?Raportuj

  42. Seba napisał(a):

    Dlaczego nie mają możliwości korzystania z TIDAL użytkownicy prepaid na urządzeniach z iOS !!!!!!!!!!!!!! To jakiś przejaw dyskryminacji ?
    Tak na marginesie to przez niedouczonych konsultantów kupiłem 4 różne startery wydając 20 zł aby dopiero po trafieniu tutaj dowiedzieć się, że mając iPhone lub iPada muszę podpisać kontrakt !Raportuj

  43. Bananek napisał(a):

    Jak to wygląda, jeśli mogę używać na trzech urządzeniach, to czy na wszystkich będzie mi się wyświetlać na koncie to samo? Np. jeśli na telefonie zapiszę sobie jakieś albumy, to na innym też mi się one pokażą czy to jakby odrębne konto na każdym kolejnym urządzeniu?Raportuj

  44. Marcin napisał(a):

    Po wykupieniu za 1 zet nie dziala , usunalem pamiec podreczna aplikacji i za czorta nie moge sie zalogowacRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty