Tako rzecze rzecznik Play

Wszystko co chcecie wiedzieć o darmowym Tidalu w PLAY a wstydzicie się zapytać

Uffff było ciężko bez Krzyśka, ale chłopak poszedł na Bonda i chyba dlatego te problemy techniczne na początku.

Myślę, że całkiem ciekawa godzinka, mńostwo pytań i odpowiedzi. Oglądało nas w sumie jakieś 1000 osób ;-)

Jeżeli ciągle coś nie jest jasne to proszę piszcie.

PS: Włączcie TIDALa rano i dzień będzie lepszy ;-)

Komentarze

  1. Seba napisał(a):

    Witam.

    Posiadam abonament w Play i drugi telefon na kartę w Orange.
    Czy mogę korzystać z usługi Tidal na obydwóch telefonach czy tylko na tym z Play? Znalazłem w regulaminie info że mogę korzystać z usługi na 3 urządzeniach. Wiadomo, że wtedy musiałbym ponieść koszty transmisji w Orange. Z góry dziękuję za odpowiedź.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz słuchać na różnych urządzeniach – także na innych telefonach czy komputerze :)Raportuj

    • socjol napisał(a):

      Żona ma abonament w Play a ja drugi numer w Play na kartę. Czy jeśli żona aktywuje Tidal na swoim numerze abonenckim to ja będę mógł słuchać na swoim telefonie na kartę?Raportuj

    • karolcia napisał(a):

      Witam, aktywowalam darmowego tidala na swoim telefonie i wszystko chodzilo jak trzeba. Teraz zmienilam telefon na iphona i po pobraniu aplikacji prosza mnie o zaplate aby aktywowac tidal.. okres darmowego dostepu jeszcze sie nie skonczyl. Jak to zalatwic?Raportuj

  2. Patryk Gliński napisał(a):

    MARCIN GRUSZKA

    Czemu na emaile odnośnie Huawei P8 Lite mi nie odpisujesz? Krzysiek też milczy.Raportuj

  3. Filip napisał(a):

    Witam, czy oferta będzie dostępna dla play dla firm?Raportuj

  4. spitfire napisał(a):

    Oprócz wsparcia dla Windows Phone. Który jest dość popularny w Polsce (i w Play). Dlaczego nie ma partnerstwa z innymi dostawcami tego typu usług (Spotify, Apple Music, Deeper)?Raportuj

  5. Loosingcontrol napisał(a):

    Czy będzie jakaś apka na gear s2 dospępnego w play do obsługi tidal ?Raportuj

  6. Grzegorz Wróblewski napisał(a):

    Póki co dalej brak aktualizacji dla aplikacji w app store,a próba włączeni przez play24 skutkuje wyświetleniem komunikatu,że zostanie doliczona kwota 19.99zł do rachunku.Raportuj

    • m4r3t2ky napisał(a):

      Hej, u mnie w apce 5zł…Raportuj

    • Gosc napisał(a):

      U mnie poki co (5 rano), na Play24 rowniez dalej cena 19.99, podczas proby zalozenia konta przez aplikacje, komunikat „Logowanie nie powiodlo sie z powodu nieokreslonego bledu sieci. Prosze sprobowac ponownie” przy wyborze opcji „Wyprobuj”, to na Androidzie, na iOS dalej ” Wybierz subskrypcje, aby rozpoczac okres probny”, obie platne. Jednym slowem – nie dziala.Raportuj

    • Gosc napisał(a):

      Ps. Na prepaidzie juz dziala. Calkowicie bezproblemowo, pobralo 1zl, jasne i przejrzyste komunikaty przy aktywacji uslugi. Na abonamentach dalej jak powyzej.Raportuj

  7. xcl napisał(a):

    U mnie 5 zł. Czy to opłata za aktywację, czy też opłata miesięczna? Miało być 24 miesiące bezpłatnie. Proszę o informację. Dzięki i pozdrawiam.Raportuj

  8. Marian napisał(a):

    Co z użytkownikami Formuły Smartfon Unlimited Pro? Będziemy mogli również korzystać z tej promocji bo w regulaminie cicho na temat tych abonamentów.Raportuj

  9. Bolek napisał(a):

    Podpisałem wczoraj aneks do nowej oferty ratalny, nie widzę w regulaminie by można było korzystać z tej oferty w w/w abonamencie. Wczoraj na konferencji mówiliście, że jedynie posiadacze najniższych zobowiązań nie otrzymają wsparcia tą promocją a moja małżonka ma Formułe 4.0 Unlimited za którą płaci 30 zł i ona otrzyma możliwość skorzystania z promocji. Czy zostanie to poprawione?Raportuj

  10. przemek1234 napisał(a):

    A pod WP8 nie działa oczywiście! Tam jest tylko stara appka WIMP, a na nią nie da się zalogować!Raportuj

  11. Gość napisał(a):

    Już działa ale nie wiem czy można wystartować z aplikacji. Polecam najpierw włączenie w play24.Raportuj

  12. xck napisał(a):

    Działa. Potwierdzam. Dzięki PLAY :)Raportuj

  13. Sławekpl napisał(a):

    Witam, mam pytanie czy będzie jeszcze w ofercie Samsung Note 4 lub Edge, jak również jestem też zainteresowany Galaxy S6 Edge Plus, już nie taka nowość a w ofercie go nie widać, konkurencja już go ma
    na infolinii odesłali mnie do rzecznika na blog ;)Raportuj

  14. heheszski napisał(a):

    co z tym tidalem na abo :)?Raportuj

  15. Diego Armando napisał(a):

    i pytanie ciekaowostka.

    Czy darmowy dostęp jest powiązany z abonamentem w Play?

    Czyli mam umowę jeszcze na 6 miesięcy, Tidala dostaję na 24 miesiące.

    Po 6 miesiącach zmieniam sieć, konto Tidala wygasa?

    Na inne pytania Krzysiek odpowiedział mi w ostatnim wątku:) Dziękuję!Raportuj

  16. kristof46 napisał(a):

    I gdzie to niby działa. Mam play dla firm i przez play24 nie ma opcji aktywowania usługi choć była przez chwilę natomiast przez aplikacje na iOS nic nie ma nowego. Nie mówcie tylko że nagle użytkownicy iOS nie maja dostępu.Raportuj

  17. gość napisał(a):

    Działa, odpaliłem również na abonamencie. Nie ma opcji włączenia przez mobilne Play24, uruchomiłem przez webową wersję.Raportuj

    • kristof46 napisał(a):

      Jak konkretnie to zrobiłeś?Raportuj

      • gość napisał(a):

        Webową wersję Play24 uściślając. Po zalogowaniu „Pakiety i usługi” – „Pakiety dodatkowe” – „Użyteczne i rozrywka” – „Usługa” – zakładka Tidal. Po uruchomieniu dostaje się emaila z potwierdzeniem zawarcia usługi i smsa z loginem i hasłem, potem już można się zalogować do Tidala. Czekam jeszcze aż córka wróci ze szkoły i sprawdzę jak z uruchomieniem tego na iPhonie, na kolejnym numerze. Wstępnie już uruchomiłem usługę na jej numerze jak powyżej, więc sądzę, że żadnych problemów być nie powinno, pozostanie jedynie zalogowanie się.Raportuj

  18. really_not_ok napisał(a):

    Czy bezpłatny dostęp do Tidala otrzymają również abonamecni ofert internetowych na abonament (formuła 4g lte unlimited pro)?Raportuj

  19. Jan napisał(a):

    No i wynikł pewien problem z aktywacją pakietu… Włączając usługę przez Play24 powiniem dostać smsa z informacja o danych do logowania?
    Niestety Na iPadzie nie można odbierać SMSowRaportuj

  20. Mateusz napisał(a):

    Czy darmowy dostep do Tidal jest dostepny w abonamencie FORMUŁA RODZINA?Raportuj

  21. Portek napisał(a):

    Aplikacja fajna, w miarę płynna lecz niestety potrafi w jednej piosence ze 5-7 razy szarpnąć dźwięk. Z przykrością czekam na aktualizacje.Raportuj

  22. laktator napisał(a):

    Mając pakiet podstawowy mogę włączyć no limit dla Tidal za 5PLN?
    Mój główny pakiet będzie pomniejszany przy aktywacji tego pakietu?Raportuj

  23. Grzegorz Wróblewski napisał(a):

    Potwierdzam- włączone przez webową wersje play24. Po 2 minutach hasło było już u mnie. Aplikacja spoko,sprawdzałem na szybko kawałki których słucham (niezbyt popularne) no i zero problemów z ich znalezieniem. Jakość to nie FLAC ale lepsza niż u konkurencji. Tym samym szach mat Play&Tidal – Apple music idzie „papa” ,a już chciałem kupować u nich pełną wersję.Raportuj

  24. Kamaz napisał(a):

    Posiadam taryfe FORMUŁA UNLIMITED 29,99 z telefonem czy dla tej taryfy Tidal bedzie dostepny ?Raportuj

  25. michau napisał(a):

    a co play przewidział dla użytkowników telefonów z windowsem ? Bo jakoś tidala nie widze w sklepie z apkami, jest tylko wimp. :)Raportuj

  26. MoniX napisał(a):

    dla RBMa też? :>Raportuj

  27. tomac napisał(a):

    Mam 3 numery w Play. Fakt, że na dwóch są starsze taryfy – Firma 25 i FORMUŁA S dla Firm. Natomiast na trzecim FORMUŁA PLAY Unlimited dla Firm sprzed 1,5 roku. I okazuje się, że na żadnym z numerów nie mogę aktywować darmowego Tidala. Uważam to za duże nieporozumienie, szczególnie w kontekście trzeciej taryfy. Konsultant poinformował mnie, że jak chcę Tidala to muszę zmienić taryfy na obecnie dostępne, ale mogę to zrobić dopiero po zakończeniu obecnych, czyli za 9 miesięcy. Oczywiście powinienem także trzymać kciuki, aby promocja jeszcze trwałą do tego czasu… Teraz sami się domyślcie, co sądzę o akcji z Tidalem.Raportuj

  28. rudawka napisał(a):

    Jak tego słuchać na linii 640?Raportuj

  29. piotr napisał(a):

    Czy ten tidal na androida to musi byc w designie kit kat? Niech to zrobia w material design bo na lollipopie / marshmallowie slabo ta apka wyglada. Jak sprzed 3 latRaportuj

  30. rudawka napisał(a):

    *lumii (słownik…)Raportuj

  31. rudawka napisał(a):

    I co z tym Tidalem na lumię 640 (Windows Phone)?Raportuj

  32. gezaj napisał(a):

    Mam WP8,1 na Lumii 920, apka Wimp ściągnięta na telefonie, usługa w Playu uruchomiona, przez www się loguję podając jako login swój nr tel. i jest OK. Ale nie mogę się zalogować na telefonie do apki, cały czas wywala że błędny login lub hasło. O co chodzi?Raportuj

  33. wojtek napisał(a):

    czy darmowe strumieniowanie tidala działa na windows phone przez aplikację wimp?Raportuj

  34. Prezes napisał(a):

    Marcin tyjesz w oczach……..Raportuj

  35. adam napisał(a):

    Mam 4 numery w play,jeden abonament,reszta karta.Bez problemu aktywowałem przez play24 Tidal na numer z abonamentu,niestety przy numerach na kartę w „użyteczne i rozrywka” nawet nie ma zakładki tidal,jak to zmienić ???Raportuj

  36. Patryk Paweł Ciba napisał(a):

    Witam, chciałbym się dowiedzieć czy będzie aplikacja Tidala na system Windows Phone.
    Aktualnie posiadam Lumię 640 z Windows 10 Mobile, a w sklepie brak apki więc ciężko.Raportuj

  37. qba napisał(a):

    mam abonament Biznes30 – czy mogę bezpłatnie aktywować Tidal (+5zl za przesył do Tidala) ? bo dostałem 2 informacje :
    -Tak za 19,90zł + 5zł za przesył w Tidal(to jaki jest sens tej oferty ???? )
    -Tak bezpłatnie + 5zł za przesył w Tidal (od Waszego konsultanta)
    Czy jest w planach oferowanie Tidal HiFi za dopłatą ?Raportuj

  38. Basia napisał(a):

    mam problem pomocy !! ?
    Potrzebuje pakiet nielimitowane sms w Play za mniej niż 14 zl na miesiącRaportuj

  39. gosc napisał(a):

    czy jest jakis termin kiedy tidal.com bedzie dostepny dla wszystkich? czy jesli teraz jest niedostepny, znaczy promocja nie dla mnie?Raportuj

  40. gosc napisał(a):

    czy http://tidal.com/pl tez bedzie dzialal, kiedy bede poza granicami?Raportuj

  41. Adam napisał(a):

    Witam. Opłacam usługę Wimp za 19.99 miesięcznie. Czy od listopada moje rachunki zmniejsza się o tą kwotę w związku z tym że Tidal ma być darmowy przez dwa lata? Po pobraniu Tidal zostałem automatycznie zalogowany na login z Wimpa i wszystko działa. Czy muszę aktywować Tidal w Play 24?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Żeby działał darmowy Tidal musisz wyłączyć WiMPa i włączyć Tidal w Play24 lub w aplikacji (tylko Android). Wszystkie Twoje playlisty, ulubione albumy i utwory zostaną przeniesione. Jeśli chcesz przenieść zawartość offline z WiMPa możesz użyć opcji „przywróć zawartość offline” :)Raportuj

  42. Beata Branicka napisał(a):

    Tak właśnie zrobiłam i otwierając aplikację TIDAL w komputerze otrzymałam informację, że muszę odnowić subskrypcję. Przy odnawianiu subskrypcji jestem przekierowana na stronę WiMP na którą nie mogę się zalogować – mimo podawania poprawnego loginu i hasła (które już 2 razy zmieniałam, żeby upewnić się, że wpisuję poprawne). Aktualnie nie mogę korzystać ani z WiMPa ani z TIDALA. Mimo, że TIDAL w moim panelu na Play24 widnieje jako włączony. Przy czym takich problemów nie mam przy aplikacji w telefonie. Jakieś rady?Raportuj

  43. WSL napisał(a):

    Witam, od długiego czasu korzystam z WIMP w Play, nie ma problemów z aplikacją, używa się przyjemnie. skorzystałem z promocji, zainstalowałem TIDAL, dostałem nowe hasło i testowałem aplikację, niestety moim zdaniem sporo ustępuje aplikacji WIMP, mimo że to ten sam dostawca. Nie będę pisał o szczegółach na korzyść WIMP, ale zalogowałem się ponownie w WIMP na przesłane hasło do TIDAL i aplikacja działa tak jak wcześniej, jest pełen dostęp do treści. Moje pytanie brzmi – czy po wykupieniu nielimitowanego transferu w TIDAL za 5 zł bedzie on również działał w aplikacji WIMP? Proszę o prostą odpowiedź (TAK/NIE) i sprawdzenie tego w Waszych systemach. Bardzo proszę nie udzielać porad typu „korzystaj z TIDAL i będziesz miał pewność, że transfer nie jest odliczany z pakietu”, gdyż póki co takie rozwiązanie mnie kompletnie nie interesuje ;)Raportuj

  44. Po7latachodchodzę napisał(a):

    Przez dodanie aplikacji TIDAL, została wyłączona możliwość doładowania z numeru abonamentowego na Play 24 tel na kartę. Play 24 informuję, iż opcja ta została usunięta ze względu na liczne nieprawidłowości. Na pewno nie przez ten cały TIDAl? Macie gigantyczne problemy z ładowaniem strony i usunięte zostały przydatne usługi na korzyść płatnych, tak ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      TIDAL w abonamentach i MIXach nie jest platny.
      Doładowanie karty z numeru na abonament zostanie przywrócone, jak będziemy w stanie zapewnić jakość, która nas będzie satysfakcjonować.Raportuj

  45. michal napisał(a):

    Witam, od momentu wprowadzenia TIDALA działam na nim bardzo aktywnie. Wypas! Moje pytanie jest następujące. Mając ofertę w Play dla firm przykładowo odpalam sobie na tel TIDAL. Prowadzę np zakład fryzjerski. Czy mogę z TIDALA puszczać utwory muzyczne na salonie dla klientów. Czy ZAIKS i STOART nie będą mnie ściagać ? Jest to dla mnie bardzo ważne w jakby nie było jest to usługa w ramach abonamentu :)

    Proszę o odpowiedź w tej sprawie. Dziękuję z góry!! Pozdrawiam i dzięki PLAY, że jesteście !!Raportuj

  46. oszukany100 napisał(a):

    W tej chwili jestem po 6 odpowiedzi od Waszych konsultantów nt. bezpłatnej usługi TIDAL , gdzie w pierwszych 2 odpowiedziach otrzyamałem informację, że mam go za darmo i 4 kolejnych że nie (nikt się nie przyznał do błędu).
    Teraz , żeby Wam nie spadła ocena obsługi zablokowaliście mi wysyłanie zgłoszeń na Play24 – w tej chwili na innych forach udostępnię odpowiedzi od Waszych konsultantów, że oszukujecie swoich klientów (i wkleję zrzut ekranu z blokadą wysyłania zgłoszeń z mojego konta).Raportuj

  47. oszukany100 napisał(a):

    Wtej chwili jestem po 6 odpowiedzi od Waszych konsultantów nt. bezpłatnej usługi TIDAL , gdzie w pierwszych 2 odpowiedziach otrzyamałem informację, że mam go za darmo i 4 kolejnych że nie (nikt się nie przyznał do błędu).
    Teraz , żeby Wam nie spadła ocena obsługi zablokowaliście mi wysyłanie zgłoszeń na Play24 – w tej chwili na innych forach udostępnię odpowiedzi od Waszych konsultantów, że oszukujecie swoich klientów (i wkleję zrzut ekranu z blokadą wysyłania zgłoszeń z mojego konta).Raportuj

  48. Kamil napisał(a):

    Super! Słucham już od jakiegoś czasu muzyki na iPhonie, iPadzie, MacBooku i PC. Bajka! Szkoda tylko ze aplikacja Tidala jest tak toporna w porównaniu do genialnej aplikacji Spotify. Mam nadzieje ze Tidal bardzo nad tym pracuje i w niedługim czasie podgoni konkurencje. Póki co pokrzepiające się, ze 20zl co miesiąc zostaje w kieszeni :)Raportuj

  49. kill649 napisał(a):

    fajne zerówki….kichaRaportuj

  50. miki napisał(a):

    Mam problem odnoście TIDALa.
    Ponoć mam go włączonego. Pani w punkcie mi go włączyła jak brałam telefon w Mixie Play. dosałam hasło i wgl ale nie moge się do tego zalogować. i ponoc nie działa o na windowsie.?Raportuj

  51. Ja napisał(a):

    Moja umowa przeszła w tryb nieokreślony. Załóżmy że włączam to na 24 miesiące. Ale przykładowo dostaję lepszą ofertę i za 3 miesiące chcę odejść z Play. Czy TIDAL automatycznie się deaktywuje czy muszę sam go wyłączyć jakoś? Poza tym czy można wyłączyć usługę w trakcie działania – jak?
    Kolejne pytanie: co po 24 miesiącach? Czy to samoistnie się wyłącza czy trzeba pamiętać aby wyłączyć żeby nie okazało się że nagle rachunek wzrośnie o kwotę wartości korzystania z TIDALa?Raportuj

  52. Gosia napisał(a):

    Hej mam pytanie! Czy idzie jakoś wyłączyć tą aplikację tidal w playu?Raportuj

  53. aka napisał(a):

    Witam ! Od jakiegoś czasy funkcja offline działa jedynie gdy jest połączenie z internetem- bez aktywnej sieci pojawia się komunikat ” Błąd sieci . Błąd połączenia z serwerem. Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponowie .” Podobnie na telefonach znajomych , a nawet u Pani w salonie Play , co bardzo ja zdziwiło:). Gdy jest aktywne wifi działa bez problemu . Co się stało , jak temu zaradzić ?Raportuj

  54. wkwa napisał(a):

    Jaki jest najtańszy wariant( abonament , mix , etc. ) – bez telefonu , bez przejścia , w układzie 24 miesięcy sumarycznie aby mieć TIDAL .

    WKWARaportuj

  55. Angelika napisał(a):

    Witam, chciałabym się dowiedzieć jak mogę usunąć konto na tidal.Raportuj

  56. Lard Vader napisał(a):

    Witam

    Czy do Tidala w Play („darmowego”) można podłączyć kolejnego użytkownika w opcji Family Plan? Przez stronę Tidala niedaś. Odsyła do „partnera”, czyli P4.

    Z góry dziekuję za odpowiedź.

    Wasz oddany Lard Vader ;-)Raportuj

  57. 123edsheeran napisał(a):

    ja wyłączyc usługe tidal? poniewaz włączyłam na miesiac z darmo a aktualnie pobiera mi oplatyRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz dezaktywować w Play24 – jeśli masz odpowiedni abonament możesz włączyć wersję premium za darmo :)Raportuj

  58. KK napisał(a):

    Witam. Do kiedy trwa promocja Tidal w Play?Raportuj

  59. Rafal napisał(a):

    Witam, Mam Huawei P8 lite – mam włączony który chwilę po włączeniu w salonie działał bezproblemowo. Teraz niestety właczając Tidala włącza się na chwile ciemny ekran i samoczynnie wyłącza – to samo dzieje się na identycznym telefonie mojej żony. Bardzo proszę o komentarz. Wyłączenie i włączenie telefonu nie pomogło.Raportuj

  60. Michał napisał(a):

    Witam posiadam TIDAL od samego początku przeszedłem z WIMP-a mam taki problem że od jakiegoś czasu aplikacja się wyłącza w połowie album albo w połowie jakieś playlisty na telefonie Z3 SONY oraz na iPhone 4 . Jakaś rada ?Raportuj

  61. Rysiek napisał(a):

    Podczas słuchania Tidal wyłącza się. Nawet jak jestem w centrum miasta. Sprawdzam połączenie z siecią i jest ok. Wydaje się, że jest jakiś błąd z aplikacją. Czy inni też tak mają?Raportuj

    • Rot27 napisał(a):

      Witam. Mam podobny problem. Podczas odtwarzania muzyki program wyłącza się mimo że jest dostęp do sieci przez cały czas. Xo może być tego przyczyną?Raportuj

  62. kamil napisał(a):

    Witam Wymieniono mi telefon na gwarancji i teraz niestety nie działa mi tidal Bo rząda wybrania oferty a jak wysłałem jeszcze raz smsa START to otrzymałem wiadomość, że ofertę mam już uruchomioną… Jak to zmienićRaportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Możesz zalogować się na stare dane lub skorzystać z przypomnienia hasła w trakcie logowania.Raportuj

      • Olga napisał(a):

        ja mam podobny problem, po zmianie telefonu nie mam dostępu do darmowego TIDALA. Po zmianie hasła wyskakuje komunikat, że błędny login lub hasło. W loginie wpisuję numer telefonu. Jak wpiszę e-mail + nowe hasło dalej jest ten dam problem i wyskakują oferty.Raportuj

  63. ROT27 napisał(a):

    Witam. Mam podobny problem. Podczas odtwarzania muzyki program wyłącza się mimo że jest dostęp do sieci przez cały czas. Xo może być tego przyczyną?Raportuj

  64. 7th_son napisał(a):

    Niby mam włączona usługę (tak pokazuje Play24), ale podczas próby odtwarzania na Android wyskakuje „Brak dostępu: unauthorized_imsi” a na iPhone prosi o wybranie subskrypcji na próbęRaportuj

  65. Marcin napisał(a):

    Czy podczas korzystania z innych aplikacji na Androidzie (np. Usb Audio Player Pro, które łączą się z Tidal’em) możliwe jest korzystanie z dodatkowej usługi nieograniczonego tranfseru danych dla Tidal?Raportuj

  66. eh napisał(a):

    Czy da się jakoś wyłączyć cenzurę w utworach na tidalu? Delikatnie mówiąc doprowadza mnie do szałuRaportuj

  67. Piotrek napisał(a):

    Mamy pytanie. Zainstalowałem tidala na telefonie… niby wszystko było wczoraj ok aż tu nagle jedyne co wyskakuje to informacja: „Usługa jest aktywna. Już teraz możesz słuchać milionów utworów na tym urządzeniu”. To świetnie tyle że w rzeczywistości nie mogę nic odpalić.Raportuj

  68. kamilza napisał(a):

    W jaki sposób sprawdzić do kiedy ważna jest bezpłatna usługa?Raportuj

  69. Dominika napisał(a):

    Dlaczego po aktualizacji androida tidal przestał działać? Aplikację również zaktualizowałamRaportuj

  70. Alexandra napisał(a):

    Czy jak odinstaluje w telefonie play extra to czy odinstaluje mi Tidal czy będę mogła z niego korzystać tak jak wcześniej?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Będziesz mogła dalej korzystać :) Danymi do logowania są login i hasło – otrzymałaś je w momencie aktywacji promocji :)Raportuj

  71. Alexandra napisał(a):

    Czy jak odinstaluje w telefonie play extra to czy odinstaluje mi Tidal czy będę mogła z niego korzystać tak jak wcześniejj ?Raportuj

  72. ew napisał(a):

    Jak odświeżyć tidalaRaportuj

  73. tomek napisał(a):

    witam, tidal mi nie działa, komunikat brak dostępu, unautorized imsi czy coś takiegoRaportuj

  74. Emi napisał(a):

    Witam mam problem ponieważ zresetowałam telefon i chce włączyć tidala a mam już usługę włączoną i nie wiem jak to zrobić bo nie pamietam ani loginu ani hasłaRaportuj

  75. Kasia napisał(a):

    Aktywowane jakiś czas temu tidal a na stronie playa. Zmieniłam telefon wgrałem tidal a zalogowałem się i todal chce kasę. Czy promocja się już skończyła?Raportuj

  76. Kinga napisał(a):

    Witam, mam abonament w Play SIM Rodzina, czy ten abonament obejmuję usługę darmowego Tidal’a?Raportuj

  77. Małgorzata napisał(a):

    Witam. Zmieniam sieć i mam konto Tidal Premium na obecny numer, czy w momencie zakończenia umowy konto na Tidalu wygaśnie samo i nie będę już miała możliwości zalogowania się na niego?Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty