Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Kiedy aktualizacja dla Huawei P8 Lite?
Serio to jest wasza promocja aparatów na Swięta!!! to chyba raczej kpina niżeli dobra oferta powodzenia życze przy takim PR i reklamie
Szok ale tanio ,m8s o 100zl taniej ,chyba kupię 5
co to za dyskryminacja POSów?? hmm?
taka promocja że mogło by jej nie być…
nic godnego uwagi news tak jakby na siłę
Hej,
wszystko fajnie, ale nie mogę części tych urządzeń odszukać na stronie. Jadę na starym cache, czy chwilowo jeszcze nie ma zegarków na stronie?
Zamów przez infolinię – 730 300 400 :)
Dla mnie klikanie produktów/ofert jest jak macanie towaru w warzywniaku bez ryzyka przymusowego kupna. Infolinia odbiera mi tą przyjemność:D
Powiem tak w play zajmują się rzeczami typu spotkanie w weekend dla paru osób, z którego nic nie wynika dla normalnego klienta oprócz polatania sobie przez uczestników dronami, rozdawaniem koszulek lub robieniem z wi-fi caling najbardziej pożądanej rzeczy przez wszystkich i inne pierdoły.
A ludzie oczekują tylko dobrej oferty z telefonami w przyzwoitej cenie a niewydumanej i tylko tego.
Panie rzeczniku na bicie piany ludzie się już nie nabierają, bo są świadomymi konsumentami i szukają zawsze lepszych ofert a co zatem idzie zawsze mogą iść do konkurencji no chyba, że taki jest cel play.
Fajnie tylko jestem zainteresowany Moto G , ale w eshopie jej nie widzę
Spróbuj pod numerem 730 300 400 :)
Świetna wiadomość… a nie czekaj…. zainteresowany jestem telefonem Moto G (3 generacji) dla mamy. Od momentu ogłoszenia jego dostępności na blogu nie pojawił się ani razu w eshop. Teraz info, że kosztuje mniej w sprzedaży na odległość. Myślę super. Zaglądam do eshop – nie mam. Pani na chacie informuje mnie: Obecnie nie posiadamy tego modelu na magazynie i nie jestem w stanie przewidzieć kiedy i czy w ogóle pojawi się w ofercie….
Świetnie, super… Brawo Play…
This is Play. There is nothing to understand. There is everything to be thrown away.
Xbox One :) !!!
Czy ceny gear s2 nie są trochę za wysokie?:)
Dla przykładu orange samsung a5 htc 820 w ab.male firmy 9zl. W ab 49.90 super ceny
niema moto g na eshopie!!!!!!
Po Świętach dzwoń na 730 300 400 – tam jest ;)