Tako rzecze rzecznik Play

Przenosimy bloga i forum :-)

Nie chiałem, długo broniłem się, ale zmuszono mnie ;-) Nie znam się na tym kompletnie, ale ekipa młodych gniewnych wilków Krzysiek, Jahu, Xavi(ero) i Dominik zmusili mnie do zmiany serwerów, na których stoi staruszek blog i jego super dziecko czyli najlepsze IMHO forum w tym kraju czyli forum PLAY. Ruch na blogu jest w miarę stabilny lekko powyżej 100k UU, ale na forum zaraz będzie 400k UU i trzeba się do tego dobrze przygotować.

Jutro dokladnie o tej porze rozpocznie się cały proces migracji i mogą pojawić się pewne problemy techniczne. Mogą, chcociaż tego nie planujemy. Lepiej dmuchać na zimne. Nowe serwery, ale stare adresy i starzy (?) mistrzowie od moderacji. Ekipa będzie pracować całą noc. Trzymam kciuki!

W międzyczasie możecie dalej wymyślać fajne propozycje polskiej nazwy Wi-Fi Calling w naszym odjechanym konkursie ;-)

Komentarze

  1. Michał napisał(a):

    Super :) a co to da?Raportuj

  2. mike278 napisał(a):

    Stabilność, lepszą przepustowość, łatwiejszą obsługę i wiele innych rzeczy można dostać przy nowych serwach. ;)Raportuj

  3. Selector napisał(a):

    to już chyba 2 czy 3 zmiana serwera w historii bloga :))Raportuj

    • Marcin GruszkaMarcin Gruszka napisał(a):

      Masz rację. Tym razem jednak jest to zmiana profilaktyczno ewolucyjna nie wywołana dramatem jak to kiedyś bywało ;-)Raportuj

  4. Robert Olejnik napisał(a):

    Teraz takie czasy wszystko migruje ;-)
    Młodzi wilcy wiedzą co robią, chyba ?Raportuj

  5. M@RTiNalien202 napisał(a):

    A ja się pytam… Proszę dlaczego ja nic nie wiem ? :)Raportuj

  6. nudny Heniek napisał(a):

    no to Gruszka od Mikołaja prezent dostał..
    teraz czas na mnie ! ;)Raportuj

  7. Portek napisał(a):

    A przy okazji to się chyba Play24 wysypał. :)Raportuj

  8. joel napisał(a):

    Witam czy w tym roku Play przygotowuje jakąś świąteczną ofertę dla ofert na kartę??? Padało to pytanie wiele razy ale odnoszę wrażenie że unikacie odpowiedzi na nie!!!Raportuj

  9. chenek napisał(a):

    Ha ha ha zabrakło pieniędzy na utrzymanie serwerów zarudnili Donalda wiwat Donald wiwat he he he heRaportuj

  10. pytajnik napisał(a):

    Przed chwilą na czacie z konsultantką Play dowiedziałem się, że zamawiając w eshopie zestaw Internet na kartę z modemem LTE (ten za 199zł) nie mam możliwości odstąpienia od umowy. Bardzo proszę o potwierdzenie bądź zaprzeczenie tej informacji.Raportuj

    • Taka jedna napisał(a):

      yy ale jaka umowa? skoro kupujesz zestaw za gotówkę, to nie masz żadnej umowy przecież.Raportuj

    • pytajnik napisał(a):

      Zainteresowanym (przede wszystkim konsultantce Play, Pani Martynie J.) polecam http://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-zawierania-umowy-na-odleglosc-i-poza-lokalem-przedsiebiorstwa.pdf
      w szczególności § 11 Odstąpienie przez Konsumenta od umowy
      o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub umowy
      sprzedaży
      Wynika z niego jasno, że po zakupie zestawu Play Online na kartę z modemem LTE oczywiście MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY JEGO ZAKUPU. Najlepiej w okresie pierwszych 14 dni nie używać startera dołączonego do zestawu (nie naruszać jego oryginalnego opakowania), testować na innym starterze. Jeśli działanie Internetu będzie niezadowalające to można odstąpić od umowy (wzór oświadczenia jest we wskazanym PDF-ie). A jeśli będzie ok, to można zacząć używać startera dołączonego do zestawu.
      Postanowiłem jeszcze raz zapytać o tę sprawę na czacie i oto co napisała Pani Anna Z.: „Jeżeli chodzi o ofertę na kartę, niestety nie będę w stanie pomoc, gdyż taką ofertą nie zajmuję się na co dzien” (dokładny cytat, pisownia oryginalna). No i zostałem odesłany na infolinię :-(Raportuj

  11. tomasz napisał(a):

    czy będzie w ofercie play microsoft 640 xl ??Raportuj

  12. Kmotala napisał(a):

    A kiedy następne konkursy z wejściówkami na Play Weekend ??Raportuj

  13. widz napisał(a):

    Błagam Was Firmę Play , wstrzymajcie emisję tej reklamy z tą idiotką o twarzy szczura(dygant), to nie jest normalna kobieta, pieprzy takie głupoty w tej reklamie , że aż mnie na wymioty bierze, przez tę idiotę nie kupiłbym startera waszej firmy nawet gdyby była jedyną firmą na Polskim rynku komórkowym.Raportuj

    • Taka jedna napisał(a):

      to po co oglądasz tą reklame? ktoś Cie zmusza?
      z pewnością Play weźmie pod uwagę Twoja prośbę.. biorąc pod uwagę kase która wywali na tą „idiotkę” ,realizacje reklamy, wykupienie czasu reklamowego…
      tak z całą pewnością zrobią to dla Ciebie :) hahahaRaportuj

    • mmm napisał(a):

      mnie się bardzo podoba ta reklama. A tekst i to jak ma zagrać napisali jej scenarzyści.Raportuj

  14. moniaf napisał(a):

    Może teraz wszystko będzie bardziej stabilne i szybciej działające dzięki zmianie serwerów. Super! :)Raportuj

  15. tejot napisał(a):

    Od czwartkowego popołudnia/wieczora (3 grudnia) nie działa wysyłanie zgłoszeń/reklamacji przez Play24 (http://forumplay.pl/showthread.php/33126-Wysyłanie-formularza-przez-play24-nie-działa-od-2-dni)
    W tej chwili awaria dalej (i nieprzerwanie) występuje.
    Może w końcu jakiś komunikat na Play24, forum albo chociaż na blogu?Raportuj

  16. Markus napisał(a):

    proszę o pomoc jestem waszym klientem długoletnim interesują mnie trzy telefony z waszej najnowszej oferty ale w salonie na czacie twierdzą że niema ich na magazynie i nikt nie może mi powiedzieć kiedy i czy w ogóle będą ile mam czekać to kpina zemnie jako klienta tym bardziej że konkurencja niema takich problemów nie każdy klient bierze co macie tym bardziej że dwa lata trwa umowa proste pytanie i zero odpowiedzi pomocyRaportuj

  17. Magda napisał(a):

    Cześć, mam prośbę, dzwoniłam dziś na infolinię, bo nie pamiętam hasła do zalogowania się do Play24, Pan miał wysłać link do resetu hasła, jednak do teraz nie mam żadnego odzewu. Czy mogę tutaj uzyskać taki link. Proszę pomóżcie!..Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty