Nie chiałem, długo broniłem się, ale zmuszono mnie ;-) Nie znam się na tym kompletnie, ale ekipa młodych gniewnych wilków Krzysiek, Jahu, Xavi(ero) i Dominik zmusili mnie do zmiany serwerów, na których stoi staruszek blog i jego super dziecko czyli najlepsze IMHO forum w tym kraju czyli forum PLAY. Ruch na blogu jest w miarę stabilny lekko powyżej 100k UU, ale na forum zaraz będzie 400k UU i trzeba się do tego dobrze przygotować.
Jutro dokladnie o tej porze rozpocznie się cały proces migracji i mogą pojawić się pewne problemy techniczne. Mogą, chcociaż tego nie planujemy. Lepiej dmuchać na zimne. Nowe serwery, ale stare adresy i starzy (?) mistrzowie od moderacji. Ekipa będzie pracować całą noc. Trzymam kciuki!
W międzyczasie możecie dalej wymyślać fajne propozycje polskiej nazwy Wi-Fi Calling w naszym odjechanym konkursie ;-)
Super :) a co to da?
Stabilność, lepszą przepustowość, łatwiejszą obsługę i wiele innych rzeczy można dostać przy nowych serwach. ;)
to już chyba 2 czy 3 zmiana serwera w historii bloga :))
Masz rację. Tym razem jednak jest to zmiana profilaktyczno ewolucyjna nie wywołana dramatem jak to kiedyś bywało ;-)
Teraz takie czasy wszystko migruje ;-)
Młodzi wilcy wiedzą co robią, chyba ?
Tak Robert wiemy :)
No i po co pytasz, zaraz dostaniesz bana ;-)
A ja się pytam… Proszę dlaczego ja nic nie wiem ? :)
no to Gruszka od Mikołaja prezent dostał..
teraz czas na mnie ! ;)
oj to musiałem być bardzo niegrzeczny ;-)
yyy bardzo niegrzeczny.. to co? za kare przenieśli Cie do Orange? :)
nowy serwer to wcale nie taki zły prezent ;)
A przy okazji to się chyba Play24 wysypał. :)
Strona Play się non stop wysypuje, to jest jakieś tragiczne nieporozumienie :(
Witam czy w tym roku Play przygotowuje jakąś świąteczną ofertę dla ofert na kartę??? Padało to pytanie wiele razy ale odnoszę wrażenie że unikacie odpowiedzi na nie!!!
Świetną świąteczną ofertą jest ciągle 10 GB za 10 zł ;)
Ha ha ha zabrakło pieniędzy na utrzymanie serwerów zarudnili Donalda wiwat Donald wiwat he he he he
Przed chwilą na czacie z konsultantką Play dowiedziałem się, że zamawiając w eshopie zestaw Internet na kartę z modemem LTE (ten za 199zł) nie mam możliwości odstąpienia od umowy. Bardzo proszę o potwierdzenie bądź zaprzeczenie tej informacji.
yy ale jaka umowa? skoro kupujesz zestaw za gotówkę, to nie masz żadnej umowy przecież.
Moje pytanie dotyczy odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, czyli zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
Zainteresowanym (przede wszystkim konsultantce Play, Pani Martynie J.) polecam https://www.play.pl/resources/pdf/2015/Regulamin-zawierania-umowy-na-odleglosc-i-poza-lokalem-przedsiebiorstwa.pdf
w szczególności § 11 Odstąpienie przez Konsumenta od umowy
o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub umowy
sprzedaży
Wynika z niego jasno, że po zakupie zestawu Play Online na kartę z modemem LTE oczywiście MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY JEGO ZAKUPU. Najlepiej w okresie pierwszych 14 dni nie używać startera dołączonego do zestawu (nie naruszać jego oryginalnego opakowania), testować na innym starterze. Jeśli działanie Internetu będzie niezadowalające to można odstąpić od umowy (wzór oświadczenia jest we wskazanym PDF-ie). A jeśli będzie ok, to można zacząć używać startera dołączonego do zestawu.
Postanowiłem jeszcze raz zapytać o tę sprawę na czacie i oto co napisała Pani Anna Z.: „Jeżeli chodzi o ofertę na kartę, niestety nie będę w stanie pomoc, gdyż taką ofertą nie zajmuję się na co dzien” (dokładny cytat, pisownia oryginalna). No i zostałem odesłany na infolinię :-(
czy będzie w ofercie play microsoft 640 xl ??
Ciągle jest – https://www.play.pl/telefony/microsoft/microsoft-lumia-640-xl/ Szukaj w salonach w Twojej okolicy, w eshopie na razie jej nie ma :)
a czy e-shop jest w stanie ja ściągnąć jeśli będę chciał przedłużyć umowę ? czy muszę na własną rękę szukać tego modelu ??
A kiedy następne konkursy z wejściówkami na Play Weekend ??
Błagam Was Firmę Play , wstrzymajcie emisję tej reklamy z tą idiotką o twarzy szczura(dygant), to nie jest normalna kobieta, pieprzy takie głupoty w tej reklamie , że aż mnie na wymioty bierze, przez tę idiotę nie kupiłbym startera waszej firmy nawet gdyby była jedyną firmą na Polskim rynku komórkowym.
to po co oglądasz tą reklame? ktoś Cie zmusza?
z pewnością Play weźmie pod uwagę Twoja prośbę.. biorąc pod uwagę kase która wywali na tą „idiotkę” ,realizacje reklamy, wykupienie czasu reklamowego…
tak z całą pewnością zrobią to dla Ciebie :) hahaha
mnie się bardzo podoba ta reklama. A tekst i to jak ma zagrać napisali jej scenarzyści.
Może teraz wszystko będzie bardziej stabilne i szybciej działające dzięki zmianie serwerów. Super! :)
Od czwartkowego popołudnia/wieczora (3 grudnia) nie działa wysyłanie zgłoszeń/reklamacji przez Play24 (https://forumplay.pl/showthread.php/33126-Wysyłanie-formularza-przez-play24-nie-działa-od-2-dni)
W tej chwili awaria dalej (i nieprzerwanie) występuje.
Może w końcu jakiś komunikat na Play24, forum albo chociaż na blogu?
proszę o pomoc jestem waszym klientem długoletnim interesują mnie trzy telefony z waszej najnowszej oferty ale w salonie na czacie twierdzą że niema ich na magazynie i nikt nie może mi powiedzieć kiedy i czy w ogóle będą ile mam czekać to kpina zemnie jako klienta tym bardziej że konkurencja niema takich problemów nie każdy klient bierze co macie tym bardziej że dwa lata trwa umowa proste pytanie i zero odpowiedzi pomocy
A te modele to…?
Cześć, mam prośbę, dzwoniłam dziś na infolinię, bo nie pamiętam hasła do zalogowania się do Play24, Pan miał wysłać link do resetu hasła, jednak do teraz nie mam żadnego odzewu. Czy mogę tutaj uzyskać taki link. Proszę pomóżcie!..
Jasne! Możesz to zrobić na tej stronie: https://konto.play.pl/user-gui/iForgotPassword
Niestety, podając prawidłowy numer telefonu lub adres mailowy, pokazuje się odpowiedź iż nie ma podanego adresu/numeru w bazie…