Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Mam takie pytanie do innych abonentów – czy Wam też PGP SA gubi faktury z Play (papierowe)?
A do pracowników Play – zgłosiłem sprawę na infolinii, zamówiłem duplikaty (ostatnio nie dostarczyli 2 pod rząd, i pół roku temu jednej), konsultantka dodała notatkę o nieotrzymywaniu rachunków. Co jeszcze mogę zrobić, jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, a wolałbym jednak otrzymywać wersję papierową?
Dzieki za info. Jak do mnie napiszesz i podasz dane to sprawdzimy co się dzieje. Zawsze polecam zajerzeć do PLAY24. Tam znajdziesz wszystkie informacje. [email protected]
Dzięki za zainteresowanie. Napiszę, jeżeli nie otrzymam lutowej faktury i/lub zamówionych w styczniu duplikatów.
P.S. Korzystam z Play24, otrzymuję także powiadomienia SMS o rachunkach, więc widzę, że faktury są wystawiane, ale do mnie nie docierają. Płatność dokonuje się sama (Polecenie Zapłaty), jednak mam nadzieję, że interweniujecie w PGP i poprawi się z doręczeniami (miesiąc temu dostałem list adresowany na zupełnie inne dane – nazwisko, ulica, numery, co im zgłosiłem – może to być wina niesolidnego dostarczyciela) albo, jeżeli to problem globalny może rozważycie zmianę firmy pocztowej. Dlatego tutaj piszę, bo jestem ciekaw tego, jaka jest skala problemu.
Pozdrawiam
Inkbook bez promocji 719 zł?
To ciekawe w jakim sklepie bo ja widzę nówki w większości sklepów po 549 zł.
Grzegorz – taka pozycja musi się znaleźć w cennikach – jak najbardziej kup w abonamencie, gdzie zdecydowanie bardziej się opłaca :)
Witam, odpowie mi ktoś w końcu czy mam przenieść firmę do orange/t-mobile czekam już dwa miesiące na informację kiedy pojawi się u was telefon sony xperia z5 premium!
Jeżeli od tego uzależniasz zmianę operatora to obawiam się, że się nie doczekasz. To mega drogi sprzęt i raczej go nie wprowadzimy do oferty bo zainteresowanie będzie symboliczne.
Śmiech na sali, krótko mówiąc. To, że drogi to jedno, a i tak się pojawią inne telefony w ofercie play w podobnych cenach np. tak jak było z samsungiem s6 edge plus. Szkoda gadać dwa miesiące stracone. Czas firmę całą przenieść do t-mobile/orange.
Nie do końca rozumiem.
Chcesz zostać w Play, tak?
Chcesz mieć Xperię Z5 Premium, tak?
To nie możesz podpisać umowy bez telefonu a urządzenie kupić na wolnym rynku na fakturę?
mega git niesadzilem ze tego dozyje przyjdzie jeszcze dzien sadu
ciekawe kiedy pley zaoferuje uslugi sutenerskie na abonament byl by to przebuj roku
Zaimponowałeś mi , jesteś przebujowy.
a czekaj może jednak prze….owy
to jednak lubisz ostry trysk prosto w facjate jestes obrzydliwy
W tym abonamencie powinno być coś w rodzaju Legimi.
To bardzo dobry pomysł. Niestety czasem przeprocesowanie tego w firmie nie jest takie proste.
Mówisz i masz, proszę: https://www.play.pl/uslugi/czytelnia-w-play/ ;)
Będą jakieś nowe telefony?? Bo dobrze już od paru miesięcy widzę te same. Nic co by mnie interesowało. A w konkurencji wybór lepszy ;) Nie chciałbym zmieniać operatora tylko dlatego, że ma lepszy sprzęt. Dajcie jakieś nowe bo mnie szlag trafia. Zaraz mi się umowa kończy a te telefony to niezbyt. Chciałbym mieć większy wybór.
A co dokładniej? Niedawno do oferty weszły 3 modele CAT :)
Nexus 6P
Kożystając z okazji napiszę iż ja także nie otrzymałem fv papierowej ani elektronicznej w listopadzie. Dostępu do play24 nie posiadam gdyż fv jest wystawiona na koncie, do którego nie ma już dostępu bo nr, który był na tym koncie został dopięty do innego. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem na adres nie do korespondencji przedsądowne wezwanie do zapłaty. Opłata jaka została naliczona to opłata aktywacyjna bo nr był z karty dopinany do taryfy grupowej. Nie jest to jedyna sytuacja przez 3 lata nie otrzymałem także potwierdzenia warunków umowy zawartej przez telefon.
Zasadnicze moje pytanie jest:
Czemu opłaty aktywacyjne są naliczane na starym koncie a nie doliczone do fv wystawionej już na nowym?
Czemu przedsądowne wezwania do zapłaty wysyłane są na adres, który nie jest adresem korespondencyjnym?
Jaki sens ma podawanie adresu do korespondencji skoro Play to ignoruje?
Zgodnie z obietnicą – dziś doszedł. Mieliście klienta a już nie macie. W Timobajlu udało im się zrobić w 3 dni to co dla Was było niemożliwe. Abonament 130 zł, telefon 1709 zł, tyle Wam przeszło na własne życzenie.
https://www.dropbox.com/s/vbhavrgmc3ujiws/IMG_0991.JPG?dl=0
Pozdrawiam, szczególnie moderatora.
WoW! Super sprawa, mega splendor.
Kupujemy starter Fakt Mobile doładowujemy za 5zł wklepujemy w telefonie *163# wybieramy taryfę Red bull mobile 5,potem doładowujemy za 30zł włączamy darmowe LTE *111*480*1# ,by korzystać z darmowego LTE musimy kupić co miecha pakiet 300mb za 5zł.W ten sposób mamy internet LTE z limitem 100gb za kilka złotych,więc po co się bawić w umowy z Play ?. , zrobicie z tym porządek
A Ty Sylwek bawisz się w psa ogrodnika?
Kiedy te produkty pojawią się w sklepie internetowym ?
inkBOOK – https://www.play.pl/telefony/telefony/
Głośniki za momencik, ale dzwoń na 730 300 400 :)