Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
KIedy jakies promomo doladowa ?? juz grubo ponad miesiac nic nie bylo :) Panie rzeczniku działajmy cos w tym kierunku
i znow ten sam scenariusz…. karciarze bonusy a abonamentowi zaplaca za wszystkich :/
Dokładnie. Zadbajcie w końcu o lepsze usługi i ofertę abonamentową.
To zmień na kartę a nie biadolisz :)
Od kiedy bonus można wykorzystać na transmisje danych?? Coś się zmieniło?
Można, poza pakietem, gdy taryfa na to pozwala (nie ma na przykład lejka lub mechanizmu bezpiecznego internetu).
A jakie to taryfy jeśli można wiedzieć??
Czy można przejść z PLAY Fresh na FAKT Mobile oraz czy wtedy bonus zostanie przyznany?
Jak długo ważny jest bonus?
Należy go wykorzystać w ciągu 90 dni :)
Nie, dlatego że nie jest to de facto przejście a jedynie zmiana taryfy.
Witam, promocja by się przydała! Nie musi być okazji, nie czekajcie do Walentynek :)
tak jak ktoś wyżej wspominał promocje doładowań leżą, a w T-Mobile po doładowaniu 25 zł jest 10 GB z pełną prędkością LTE :) Quo Vadis PLAY :D
A w T-Mobile jest wyciek danych każdy może wejść na Twoje konto i zmienić dane. Bądź jak T-Mobile.
Panie Rzeczniku, czy wiadomo może kiedy pojawi się w ofercie PLAY Samsung a3(2016)?
Wiadomo :) Napiszemy o tym jak będzie stosowny czas :)
Panie Rzeczniku, proszę nie kłamać i napisać prawdę: Bonus (środki/złotówki promocyjne) NIE MOGĄ (i nigdy nie mogły) być przeznaczone na transmisję danych (internet) w żadnej taryfie Play i tak jest zapewne w Fakt Mobile.
Ta sama uwaga dotyczy Pana Krzysztofa Sylwerskiego, który w komentarzu wyżej napisał nieprawdę odnośnie tej kwestii.
Panie Marcinie, Panie Krzyśku, a w regulaminie: „Bonus można wykorzystać na połączenia głosowe oraz wideo do wszystkich krajowych sieci komórkowych i połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, SMS i MMS do wszystkich krajowych sieci
komórkowych realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 z wyłączeniem numerów zawartych w Tabeli nr 5, 6, 7, 8, 9 Cennika Oferty (…)”.
Play na karte, rok waznosci konto ;)
Witam!
Do Bonusiarzy – nie „przynudzajcie” ostatnia promocja doładowań miała miejsce z okazji Barbórki czyli 4 grudnia 2015r. I to, aż 80 %, kto skorzystał ten ma dalej ważne konto!!!
A teraz pytanie do Rzecznika lub P.Sylwierskiego:
W jaki sposób na stronie http://www.blogplay.pl. Mogę przejść do starszych wpisów kiedyś widniał taki odnośnik teraz nie ma go nigdzie!
Jednym słowem starsze wpisy są niedostępne!!!
Dlaczego taka sytuacja ma miejsce???
Jest, ostatni kafelek – archiwum wpisów :)
Panie Rzeczniku, proszę nie kłamać i napisać prawdę: Bonus (środki/złotówki promocyjne) NIE MOGĄ (i nigdy nie mogły) być przeznaczone na transmisję danych (internet) w żadnej taryfie Play i tak jest zapewne w Fakt Mobile.
Ta sama uwaga dotyczy Pana Krzysztofa Sylwerskiego, który w swoim pierwszym komentarzu na górze napisał nieprawdę odnośnie tej kwestii.
Tylko w Play Karta – najstarsza taryfa bonus schodził na MB za kosmiczna stawkę chyba 1zl za 1mb jak dobrze pamietam.
Dlaczego nie mogę przejść z red bull mobile na fakt mobile poprzez Play 24? Znacznie ułatwiło by to sprawę.
Zgniła grucha za to! Wprowadźcie możliwość migracji kodem i przez Play24.
Nie będzie to przejście w procesie MNP i nie otrzymasz bonusu 60 zł.
Wiem, ale nie myślę o bonusie teraz, tylko o udogonieniu. Po co zawracać głowę faktowym konsultantom, jak można kliknąć lub wbić kod.
Jest tylko jeden mały problem. Pracownicy w salonach nie chcą przenosić bezpośrednio do Faktu.
Przejście z Play do Fakt Mobile nie jest przejściem w procesie MNP – nie da się tego tak zrobić. MNP to przejście od innego operatora.
Krzysztofie, wiem o tym doskonale.
Pracownicy są niedoinformowani co do istnienia Faktu. Twierdzą, że nie mają odpowiednich kart. Podobne problemy są z zarejestrowaniem numeru.
Mam na myśli MNP z innych sieci (TM, Orange, Plus).
Ja do dzisiaj nie dostałem doładowania, które wygrałem 2 tyg temu na steamie.
Rozmawialiśmy na ten temat – dokładnie zaznaczaliśmy kto wygrał doładowanie i niestety tym razem nie było Cię wśród wygranych (5 osób).
We fakcie
We fakcie przydałby sie bonus 15% za doladoeanie przez intrrnetWe fakcie przydałby sie bonus 15% za doladoeanie przez intrrnetWe fakcie przydałby sie bonus 15% za doladoeanie przez intrrnetWe fakcie przydałby sie bonus 15% za doladoeanie przez intrrnet.
Nie będzie promo doladowan to spadam do normalnej sieci
No tak, cały Play teraz trzęsie portkami, bo nie dostanie twoich 10 czy 50 zł… xD
Do normalnej powiadasz. A w tej normalnej też nie będzie bonusów i co wtedy ? Sieci braknie ?
Szczerze to mam w dupie te bonusy, ale cos za cos jak jest slabsza jakość to niech będzie troche taniej. I niech mi nie piepsza ze zasięg 4sieci jest super ci co tak piszą nie używali karty Play. Wystarczy sprawdzić w miejscu gdzie Play ma szczatkowy zasięg i wyjdzie wszystko jak to śmiga.
zgłoszenie numer 121909525 , 120457556 , 121909598 dotyczące utraty zasięgu z części mojego mieszkania – bez skutku. Nie załatwione. Trzeba zastanowić się na innym operatorem.
Nr zgłoszenia 122109110 trzeci dzień od podania zgłoszenia i dalej cisza z tymi 10 zl co mi z konta wyparowało super
czy można przejść z „Tu Biedronka” do „Fakt Mobile”?
Tak, trzeba zarejestrować numer w Tu Biedronka i przenieść go do Fakt Mobile – zadzwoń na 799 599 999 żeby dowiedzieć się więcej :)