Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
W końcu Wi Fi Calling ?
dziś nie będziemy o tym rozmawiać ;-)
A można się dowiedzieć jak szerokie grono skorzysta na tej nowości chociaż? ;)
Transmisja? A chętnie.
zapraszam ;-)
Dziękuję Ci Play-u za miły roczny prezent. Pozdrawiam. Wieczną karciara ;-)
Niestety znów mnie ominie… :-(
Nowe pozwolenia- brak w wykazie play- błąd czy nic nie stawiacie?
Powerbank, zwłaszcza tak mały i tani, raczej nie zachęca do wiązania się z operatorem na kolejne dwa lata. Przyznać muszę, że idzie to w dobrą stronę, mam nadzieję, że lepiej będziecie gratyfikowali stałych klientów.
Gadżet,drobiazg-fakt. Ale z sensem, bo przydatny.
Składam wniosek formalny, by Krzysztof również wziął udział w prezentacji. Ciągle tylko na offie!!
P.S Nie dziękuj Krzysiek, Tobie głupio zaproponować to masz wsparcie ;)
Czasem do obsługi jest więcej, czasem mniej, ale zawsze musi być ktoś „po drugiej stronie” :)
Chyba macie awarię w Play24. Nie da się sprawdzić stanu konta. Może jakaś informacja?
Zaczyna się coś dziać z ofertą dla stałych klientów przedłużających ofertę? Chyba tak. Ale to jeszcze raczej za mało aby zachęcić stałych abonentów na zostanie z Play na kolejne lata. Czekam na jakieś wielkie BUM! dla przedłużających aby konkurencja nie kusiła stałych klientów „Pleja” Ale brawo, że zaczynacie „myśleć” o nas bo nie ma co ukrywać, że zgniła Grucha za 2015 rok to właśnie oferta dla przedłużających ;-)
Wczoraj dostałem telefon z ofertą na przedłużenie. O dziwo miała to być specjalna oferta dla mnie wieloletniego klienta. Po czym wchodzę na stronkę internetową i na jeden numer są lepsze oferty a na drugi takie same.
O dziwo ceny urządzeń są w wielkich przecenach a na stronach widnieją takie same…oczywiście to normalne ceny. Oby się coś zmieniło i oferty stały się znów konkurencyjne.
Niestety konkurencja ma tańsze urządzenia a promocje typu 6 miesięcy za darmo kuszą i stają się w ogólnym rozrachunku o wiele bardziej opłacalne.
Już myślałem, że dorzucacie telefon z Win10 w gratisie. Bo kto to inaczej kupi.
Tak to chyba nigdy nie będzie… ale 6 miesięcy gratis abonament dla przedłużających to może, może…
A kiedy Tidal na Windows (Phone) 8/10?