4G LTE ULTRA także w MIXie, RBM i Play na Kartę Lubię to!

Udostępnij

Krótko i konkretnie – przedstawiając Wam 4G LTE ULTRA zapowiadaliśmy, że będziemy włączać dostęp do nowej sieci stopniowo. Mogą z niej teraz korzystać także również Klienci korzystający z ofert:

Tak, tak – wiem, co większość z Was napisze. Ultra Ultrą a Wy nic ULTRA nie widzicie. Proces zmiany sieci trwa i potrwa to kilka miesięcy. Na początku kwietnia postaram się podzielić z Wami stanem prac nad siecią.

Pamiętajcie, że na stronce 4glteultra.play.pl macie niezbędnik jeśli chodzi o korzystanie z naszej nowej sieci. Sprawdźcie czy macie odpowiednie urządzenie, ofertę i czy znajdujecie się w zasięgu.

Zobacz więcej

60 KOMENTARZE

  1. rozumiem, że „Play na Kartę Lubię to!” to jest nowe „LT!” a stara taryfa figuruje pod nazwą „Lubię to!” i na LTE szans nie ma? ;)

  2. „Prces zmiany sieci trwa” literka o uciekła. A orientacyjnie zanim LTE-Advanced będzie „u wszystkich i wszędzie” to ile czasu minie? Bo roboty przy tym od groma i ciut ciut prawda?

  3. Aaaa zapomniałem dodać, że literki literkami, ale własnie dodaliśmy Ultra LTE w metro we Wrocławiu i Gdańsku :) takie mamy możliwości :)

  4. najgorsze co moze byc to wciagac w takie reklamy dzieci ,juz niemacie zadnych skrupulow ale mam nadzieje ze tego srogo pozalujecie

  5. Mam oferte i urzadzenia a ultra nie dziala,,,,,Ta mapka to Pic na wode….Pokazujcie realia a nie fantastyke……

    • Dokładnie tak! Wielki szum od trzech tygodni. Zasięg na mapie jest, taryfa jest, telefon też jest ULTRA, a w centrum Poznania nie ma ani grama szybszych transferów. Z ciekawości zrobiłem zgłoszenie, to mnie obsługa poinformowała że czekamy na pozwolenia z UKE. W takim razie pytam SKUND te mapy??? Nawet plakat piękny widziałem na mieście promujący nową sieć. A oczywiście dyrektor marketingu w dniu premiery ogłaszał: Mamy 31% populacji już dziś, mapa zasięgu na stronie …. To zwykłe kłamstwo było i jest do dnia dzisiejszego. Przykro bo lubię play, tym razem jednak ewidentnie popłynęliście w sztuce improwizacji.

  6. Na konferencji mówiliście że w ofertach na kartę z włączonym pakietem rok internetu za darmo, czyli wtedy obojętne jaka taryfa?! Czy jednak trzeba mieć taryfę Lubię To?

  7. ale tylko w wybranych mix czyli jeśli mam zwykły mix 30 oferta z dwoma pakietami obligatoryjnymi to mnie nie dotyczy chyba

  8. Zielona góra i okolice nie sa w zasiegu ultra . Przekłamanie na mapie , ba nawet wiecej , w łężycy ( dzielnica ZG) nawet w budynkach zasiegu nie ma ( np na ul Odrzańskiej) :(

  9. Świetnie, uruchamiacie LTE ULTRA w metrze W Nowym Sączu. A na kaliskim lotnisku nadal nie ma zasięgu zwykłego LTE. Ale kto się tym przyjmuje ? :(
    Zróbcie coś z tym. Czekam na zapowiadany wcześniej piątkowy komunikat w tej sprawie.

  10. Nie wiem skąd ten entuzjazm??? Mieszkam w dużym mieście i posiadam LTE. Jestem w zasięgu a internet rzadko powtarzam rzadko osiąga transfer na poziomie 16 Mb/s!!! Średnia prędkość na kilku urządzeniach to ok 9 Mb/s….. Więc po co takie „gruszki na sośnie” skoro sieć nie jest w stanie na obecnej sieci LTE zapewnić w miarę maksymalnych transferów?! Wiem wiem usłyszę zaraz warunki techniczne, obciążenie nadajników itp. Sieć nie śpi i czuwa by ktoś nie miał za „dużego” transferu. Nowy numer i po sprawdzeniu przez kilka dni było nawet szybko w przedziale do 30 Mb/s a nawet więcej. Ale po upływie jakiegoś czasu, blokada. Transfer oscyluje w przedziale do 8 – 10 max o różnych porach dnia i nocy, max 13 MB/s więc się pytam o co chodzi???? Moja obecna taryfa w play online to FORMUŁA 4G LTE. Któregoś dnia dzwoni do mnie pewna pani z sieci z propozycją przedłużenia umowy. OK, słucham a ona mi mówi że obecne 10 Mb/s podniosą mi do 20 Mb/s?! Tak tak nie chodzi o pakiet GB na wykorzystanie w ramach szybkiego neta. I „zabić” by się dała że mam założoną blokadę prędkości tak było w systemie!!! Nie jesteśmy w stanie zweryfikować tego co jest w rzeczywistości bo i jak?! Zawsze ktoś w BOK powie nam że wszystko zależy od pewnych warunków technicznych (zasięg, obciążenie nadajników itp.) Wszystkim powszednie wiadomo… REKLAMA dźwignią sukcesu!!! Podpiszesz umowę i po pewnym czasie są blokady na łączach… Smutne ale prawdziwe. Pozdrawiam wszystkich pracowników którzy próbują wcisną klientowi ciemnotę i wmawiają że czarne jest białe.

    • Kup router i połącz kablem LAN, zamiast modemiku USB z malutką antenką. Po drugie wyczyść system z podejrzanych programów, albo najlepiej zainstaluj na nowo.

      • Rzeczywiście mi po 30 dniach na Lte rowniez zostal nalozony limit predkosci mam router Huawei 593s22 na poczatku mimo zasiegu 100dBm mialem 30 Mb/s w nocy a 8-16 Mb/s w dzien.. teraz moja predkosc juz nie przekracza 21 Mb/s ani w nocy ani w dzien..
        Niekiedy wrecz mialem ostatnio 2 Mb/s w dzien..
        Krasnobród

  11. Moja logika trafia na ścianę za każdym razem jak słyszę o akcji typu: oferta jest, regulaminy są, mapka jest, urządzenia są tylko gospodarza o imieniu 4G Ultra LTE nie ma tam gdzie teoria sięga. Nie przyzwyczaje się do takiej praktyki. Widocznie logika nie idzie w parze z marketingiem. Mam jedno pytanie: czy nie lepiej wizerunko wyglądałoby wprowadzenie w pierwszej kolejności technicznych możliwości, a dopiero wówczas ruszać z kampanią i ze sprzedażą? Nie dość, że ludzie mają kupować kota w worku – to jeszcze mają czekać aż ten kot się w tym worku pojawi..

    • Widzisz to właśnie jest dzisiejszy marketing.. plus im po plecach łopatą bije to oni się bronią… a rzeczywistość mało się zmieniła.. więc plus jednak bliższy prawdy..

  12. Byś się Panie Gruszka nie ośmieszał. I Ci wasi eksperci na słuchawce/internecie tak samo. Mieszkam w Gdańsku, mam niecały kilometr do nadajnika i jakoś LTE Ultra nie widzę. Koleś z BOK’u na moje zgłoszenie odpisał, że moje urządzenie nie obsługuje technologii LTE Ultra.

    To patrz Pan:

    1) https://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/ascendmate7/
    2) https://www.4g.co.uk/4g-lte-advanced/
    3) https://www.benchmark.pl/produkt/huawei-ascend-mate-7
    4) https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe.bhtml#opis

    Co za głąbów Wy macie w tym BOK’u?

    • Nie możemy zagwarantować, że urządzenia, których nie ma na liście będą poprawnie obsługiwać sieć 4G LTE ULTRA.

      • Nooo i tego się domyślałem. Telefon który nie był kupiony u Was nie obsługuje nowych rozwiązań. Piękną politykę, kur.., macie. Piękną.

        • Nie napisałem tego. Nawet kupując S6 czy inny telefon z listy na wolnym rynku możesz korzystać sieci LTE ULTRA. Jeszcze raz – nie możemy zagwarantować, że urządzenie, którego nie ma na liście będzie poprawnie obsługiwać agregację pasma. Ascend 7 nie był dostępny w naszej sieci, stąd nie mamy jak (mimo że chcielibyśmy) poświadczyć, że będziesz mógł osiągnąć maksymalne prędkości.

      • Czy w Krakowie są już nadajniki z LTE Ultra? BB PRIV ma LTE+ a nie ujeliście tego w obsługujących urządzeniach, czyżby nie obsługiwał tego pasma?

  13. Mi od ostatniej modernizacji(18-19.02.2016) BTS: Michałowo
    Białostocka 68 Play ID: BIA4440. Nic nie działa jak powinno miałem średnio 15-20mbps a teraz mam w porywach do 5, zgłaszałem spraw wielokrotnie i co sie okazuje technicy z play każą mi stawiać antenę kierunkowa 15dbi(mam w lini prostej 6km do nadajnika) xD, ja się pytam po co ta modernizacja co miała podnieść jakość i zasięg jak jest 100% gorzej!!! Ani zasięg się nie poprawił ani jakość, z tego co wiem to od połowy roku ma być LTE advanced, mam nadzieje ze band3 nie przestanie działać całkiem xD… Teraz to totalne dno… Pominę już fakt ze co rusz dostaje lejek po 50gb i BOK usuwa mi go po dobie czy dwóch… Zepsuliście się na amen już net który kiedyś miałem od orange CDMA był i stabilniejszy i szybszy na chwile obecna… Ciesze się ze to tylko karta a nie abo, i współczuje dla waszych abonamentowców. Mam też pytanie co potrzebuje aby skorzystać z opcji 300mbps prócz urządzenia kartę sim tez trzeba wymieniać? Ewentualnie jaka antenę kupić bo na bank znów BOK play mi będzie kazał…

    • Powodzenia,z tego co wiem play używa do swojego lte ultra częstotliwości 1800+2100Mhz znajdź mi tu i teraz urządzenie z taka agregacja…

  14. Ptasieq- ja też miałem super osiągi do czasu, play oczywiście problemu nie widzi bo po ich stronie jest ok, mam wrażenie że przestawili sektor podczas modernizacji…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości