Tako rzecze rzecznik Play

#MozeszZmienicZdanie – stream z konferencji (aktualizacja)

Długo zapowiadałem nową zasadę na rynku ;-)

Konferencja zacznie się kilka minut po 11, a obejrzeć będziecie ją mogli tu:

A slajdy z prezentacji? Proszę bardzo ;-)

 

Warszawa, 16.03.2016r.

FAIR PLAY – nowy standard na rynku

#MozeszZmienicZdanie

17 marca 2016 roku Play kolejny raz zmienia zasady gry. Wprowadzając Program FAIR PLAY, operator potwierdza swoje innowacyjne podejście na polskim rynku telekomunikacyjnym oraz ustanawia nowy standard w relacjach Klient i jego operator.

Play, korzystając z najlepszych wzorców dostępnych w innych branżach, wprowadza Program Promocyjny FAIR PLAY. Pierwszy w Polsce Program, który pozwala Klientom abonamentowym sieci na zmianę swojej decyzji. W ciągu 30 dni od podpisania umowy, bądź aneksu przedłużającego umowę, Abonenci mogą dokonać zmiany w umowie, którą podpisali. W ramach istniejących ofert, możliwa będzie zmiana oferty oraz urządzenia, które zakupili. Dla nowych umów możliwe będzie również jej rozwiązanie. Zmiany będzie można dokonać tylko raz dla każdego numeru abonenckiego.

Program FAIR PLAY dostępny jest dla wszystkich Klientów, którzy w salonie Play podpiszą umowę abonamentową. Program dotyczy Klientów indywidualnych oraz biznesowych, natomiast nie obejmuje ofert typu MIX. Proces podpisania umowy jest taki sam jak do tej pory, a Klient otrzymuje dodatkowy regulamin dla Programu. Od dnia podpisania umowy Klient ma 30 dni na zmianę. Może zmienić swój abonament lub ofertę, jednocześnie wymieniając urządzenie, które zakupił w tym samym salonie, w którym podpisywał umowę. Może też zostawić urządzenie, które kupił, a jedynie zmienić ofertę – na przykład obniżyć abonament. Warunkiem koniecznym do dokonania zmiany jest dostępność wybieranej oferty w dniu podpisywania umowy, a nie dokonywania zmiany. Program FAIR PLAY nie wprowadza nowych ofert, a pozwala Klientom na dopasowanie umowy i urządzenia najbardziej odpowiadającego jego potrzebom, spośród aktualnie dostępnej oferty Play.

Zmiany dokonywane w Programie mogą wiązać się z opłatami. W przypadku zmian oferty i w konsekwencji zmian wysokości abonamentu, jest ona dokonywana bezpłatnie. Jeśli Klient zmienia ofertę z urządzeniem, jego cena zakupu zostaje wyrównana do ceny, która obowiązywała w danej ofercie w cenniku z dnia podpisania umowy. Dla przykładu: jeśli Klient podwyższa swój abonament z poziomu 59 zł na 69 zł, za urządzenie zapłacił 299 zł i jest ono w nowej ofercie dostępne za 199 zł, Klientowi zwracana jest kwota nadpłaty, w tym przypadku 100 zł. W przypadku zmian w odwrotnym kierunku konieczna będzie dopłata. Wyrównanie ceny zakupu będzie rozliczane w salonie, w którym Klient dokonuje zmiany. Zmiany mające wpływ na wysokość abonamentu, zostaną odpowiednio naliczone i przedstawione Klientowi na najbliższej fakturze.

W ramach programu FAIR PLAY, Klienci mają prawo wymienić urządzenie, które zakupili wraz z podpisaniem umowy. Mogą też je zwrócić, jeśli decydują się na rezygnację z umowy. W każdym z tych przypadków, gdy Klient zwraca wcześniej zakupione urządzenie, jest on zobowiązany do uiszczenia Opłaty za Korzystanie z Urządzenia. Bez względu na to, czy urządzenie jest rozpakowane, czy nie, opłaty są jednakowe i uzależnione jedynie od grupy, w której się ono znajduje. Wysokość opłat waha się od kwoty 49 zł do 399 zł z VAT, a szczegółowa lista urządzeń z przypisaną do niej wysokością opłaty znajduje się w Cenniku Telefonów, Modemów i Zestawów bez Promocji, dostępnym w salonie Play lub na www.play.pl. Sprzedawca Play będzie mógł odmówić przyjęcia zwracanego sprzętu, jeśli będzie on niesprawny, uszkodzony przez niewłaściwe użytkowanie lub zestaw, który oddaje jest niepełny.

Opłata za rezygnację z umowy wynosi 99 zł i jest opłacana na podstawie noty obciążeniowej, która zostanie wysłana pocztą. Klient jest także zobowiązany do opłacenia faktury za usługi telekomunikacyjne, proporcjonalnie do liczby dni, kiedy umowa była aktywna.

Korzystając z doświadczeń i wsłuchując się w opinię Klientów, Play kolejny raz wyznacza standard obsługi niedostępny dla Polaków u innych operatorów aż do dziś. Program FAIR PLAY jest dla tych, którzy do tej pory wahali się z decyzją, czy warto zmienić swojego operatora oraz lubią mieć komfort w podejmowaniu decyzji. To, co oczywiste przy zakupie innych dóbr, teraz na rynku telekomunikacyjnym oferuje tylko Play. Możliwość zmiany wybranych warunków umowy to opcja, której teraz trudno będzie się oprzeć.

FAIR PLAY to nowy standard na rynku.

#MozeszZmienicZdanie

Komentarze

  1. Daro napisał(a):

    LOJALKARaportuj

  2. rukki napisał(a):

    Super W końcu jakaś nowość na rynku Tego nikt nie ma nawet chyba w UE BrawoRaportuj

  3. JT napisał(a):

    Co będzie ze sprzętem ze zwrotów? Kto to potem kupi i na jakich zasadach? Zwłaszcza używane iPhone…Raportuj

    • Piotrek napisał(a):

      Może będzie można je kupić na podobnej zasadzie jak u pomarańczowych telefony odświeżone. Choć pewnie i tak będzie kilka sytuacji, że ktoś otrzymał używany sprzęt.Raportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Nie wiem jak u pomarańczowych, ale u nas również można było kupić telefony używane po niższej cenie – pochodziły ze zwrotów przy sprzedaży na odległość.Raportuj

  4. maximo75 napisał(a):

    Przy kupnie na odległość i tak masz możliwość odstąpienia od umowy więc co to za nowość…? Możesz sobie wtedy zmienić umowę,opa,telefon…
    Gdzie tu coś innowacyjnego?Raportuj

    • Asterix napisał(a):

      u którego operatora przy zakupie w salonie możesz odstąpić od umowy ?
      myślisz troszkę ? czy całkiem oczadział ?Raportuj

    • vio napisał(a):

      odległość– masz 14 dni a tak masz teraz 30!!!!! kpw?!!!Raportuj

      • OSKUBANI napisał(a):

        Słuszna uwaga ale czy to taki oczywisty i sprawiedliwy ukłon w stronę klientów?

        Każdy klient sieciowy ma gwarantowany USTAWOWO termin zwrotu 14 dni

        Play daje FIRMOWO 30 dni

        14+30=44

        Czy 30 dni to czas zwrotu towaru dotyczący klientów „salonowych” a 44 dni to czas zwrotu towaru dotyczący klientów „internetowych”?

        To jak to jest? :)Raportuj

  5. Kuper napisał(a):

    Czy możliwość wymiany/zwrotu telefonu będzie dostępna we wszystkich salonach (też franczyzowych) czy tylko we własnych?Raportuj

  6. abstrakt napisał(a):

    jakieś streszcznie o czym gadają?Raportuj

    • Bart napisał(a):

      W kilku słowach – w Play masz możliwość zmiany zdania przez miesiąc. Nie podoba Ci się oferta, telefon czy w ogóle cokolwiek Ci nie pasuje – możesz zmienić ofertę telefon, czy całkiem zrezygnować.Raportuj

      • zbi napisał(a):

        No dobra, ale jakie koszty potrącają ? Bo jak 50% wartości (umowa, sprzęt) to podziękujemy.
        To dotyczy prepaida czy umowy ? Zakup w salonie.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Za moment będą slajdy i będzie też można obejrzeć zapis konferencji ;)Raportuj

  7. Snoopy napisał(a):

    wszystko pięknie i fajnie tylko jedno mnie zastanawia. Czy telefony, które wrócą będą kłamliwie sprzedawane jako nówki, czy będzie obniżona ich cena i sprzedawane jako telefony z okresu próbnego? Czy okres 30 dni się przedłuża wraz ze zmianą ?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Zostaną poddane oczyszczeniu (oprogramowania jak i sprzętu), ponownie zapakowane i oznaczone jako używane, pochodzące z programu Fair Play. Będą sprzedawane taniej niż nowe egzemplarze tego samego modelu. Zmiany można dokonać raz w ciągu pierwszych 30 dni.Raportuj

      • MisiuEvo napisał(a):

        Krzysiu, dodaj, że jeden raz w ciągu 30 dni od daty podpisania pierwotnej umowy.
        Jeszcze jedno pytanie. Czy, tak jak w przypadku Try&Buy pierwszy dzień to dzień podpisania umowy? Czyli podpisuję umowę danego dnia o godzinie 21:59 i już ten dzień jest pierwszy? Myślę, że trzeba by to dobrze klientom komunikować, żeby ktoś nie przegapił dnia i potem mówił, że źle mu to wytłumaczyli w salonie (jak w moim przypadku, gdzie kilka lat temu podpisując w jednym z krakowskich salonów Online T&B dowiedziałam się, że 1 dzień to dzień następny po podpisaniu umowy).Raportuj

  8. LesioW napisał(a):

    Czy również w tej promocji i pakiecie będzie możliwość wzięcia już przez kogoś używanego telefonu, który mu się nie spodobał po niższej cenie?
    Czy jest wtedy również z naszej strony możliwość wymiany takiego urządzenia po raz kolejny?

    Szkoda, że dla nas nie przygotowaliście takich gadżetów pamiątkowych, chętnie bym coś takiego przygarnął :-)Raportuj

  9. zespol napisał(a):

    W TS klient biznesowy już nie zamówi ponieważ nie obowiązuje go 14 dniówka a w salonie ma 30 dni. Tym sposobem zabijacie sprzedaż w TS dla firm……Raportuj

  10. abstrakt napisał(a):

    ee to nic ciekawego, ciekawsze by bylo branie np telefonow w leasing i zwrot po 12/24miesiacach lub zwrot i znizka na nastepne.Raportuj

  11. pascal napisał(a):

    A co jeśli w 29 dniu idę do salonu i chcę wymienić telefon na inny. Ale ten inny jest niedostępny i będzie np. za 7 dni. Czy ta możliwośc wymiany ulega przedłużeniu ?Raportuj

    • OSKUBANI napisał(a):

      no ale jak jest dostępny i też mi się przestanie podobać po 3 tygodniach to też mogę go oddać i ewentualnie wziąć coś innego na kolejną próbę?

      pytam poważnie :)Raportuj

  12. Michu napisał(a):

    Jak zwykle – z dużej chmury mały deszcz.
    Ciekawe, jak szybko Play wycofa się z tej oferty. Biorąc pod uwagę fakt, że Polak potrafi, prawdopodobnie będzie wiele nadużyć ze strony abonentów.Raportuj

  13. Diego Armando napisał(a):

    wiadomo mało komu chce się zwracać dlatego są często slogany np. past do zębów -> białe zęby w ciągu 7 dni albo zwrot gotóki itp. są w miare bezpieczne, ale przy telefonach jednak bym się przyłączył do głosów, co z telefonami, które ktoś oddał?

    ps. super pomysł z Nawałką i to przed EURO! Oby tylko nie skończyło się jak ze skoczkami, którzy zdecydowanie…obniżyli loty;)Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Telefony zwrócone zostają poddane procesowi odnowienia: totalne wyczyszczenie oprogramowania (bez możliwości odzyskania danych poprzedniego właściciela), wyczyszczenie wewnątrz, ponowne zapakowanie. Następnie zostaną wystawione do sprzedaży jako telefony używane, pochodzące z programu Fair Play po niższej cenie względem nowych egzemplarzy.Raportuj

  14. Snoopy napisał(a):

    czy w związku ze zmianą będą ponoszone jakieś koszta? Jeżeli nie to czy nowa „zmiana” polega na umożliwieniu zabawy, np wezmę gobord lub drona pobawię się 28 dni i oddam ? Bierzecie pod uwagę kulturę naszego narodu ?Raportuj

  15. Snoopy napisał(a):

    Czy klient będzie powiadomiony o tym, że telefon jaki kupuje jest odświeżony, czyli de facto używany ? Jest to ważna informacja. Jak kupuję samochód i wyjadę z salonu to już jego wartość gwałtownie spada, przy telefonie jest to samo.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Telefony z programu będą wyraźnie oznaczone. Klient będzie miał możliwość wyboru – może kupić nowy model lub zwrócony w ciągu 30 dni w niższej cenie.Raportuj

  16. Marcin Lachowicz napisał(a):

    Jarosław Kuźniar approved!Raportuj

  17. Snoopy napisał(a):

    Czy opłata za korzystanie z urządzenia będzie pobierana w momencie zmiany, czy tylko jak anuluje się umowę ? Jeżeli w momencie zmiany to czy cena telefonu powracającego do sprzedaży będzie niższa o tę opłatę ?Raportuj

  18. mateusz napisał(a):

    Slajd 15 o co w nim chodzi?Raportuj

    • Snoopy napisał(a):

      w ciągu 30 dni od podpisania umowy za free zmieniasz abo na niższy lub wyższy, jeżeli rezygnujesz to płacisz 99zł + opłatę za korzystanie z urządzenia 49-399zł zależne od wartości urządzenia. Kwestią niewyjaśnioną jest czy jak zmieniasz urządzenie to też płacisz za korzystanie czy jesteś z tego zwolniony. Więc teoretycznie nowość polega na możliwości zmiany i poniesieniu niższych kosztów w przypadku anulacji, ale i tak bardziej się opłaca kupić na odległość (osoby prywatne) bo wtedy ma się ustawowo czas na odstąpienie od umowy i nie ponoszone są, aż takie koszta.Raportuj

      • Michu napisał(a):

        Śmiechu warta na rewolucyjna oferta.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          To nie oferta a program podejścia do klienta – zdejmujemy odpowiedzialność z pochopnych wyborów ;)Raportuj

          • OSKUBANI napisał(a):

            no ale pieniądze zgromadzone na przeterminowanych kartach pre-paid od lat przepadają klientom, tak? taaaakk!!! pilnujcie się bo tak właśnie robi ten wasz PLAY FAIR i teraz szuka kolejnych frajerów bo klienci uciekają, prawda?Raportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              ? Co ma do tego karta?Raportuj

            • tom napisał(a):

              Nie z play a z banku a abo mam w play……i śmieję się z takich jak ty którzy podejrzewają, że ktoś ich okrada z 10 groszy :D podobni przychodzą do banku węsząc spiski w których potajemnie zabieram im z kont o 9 groszy :DRaportuj

      • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

        Nie, bo zwrot zakupu przez internet odbywa się na zupełnie innych zasadach.Raportuj

        • OSKUBANI napisał(a):

          nie zrozumiałeś – nie o kartę chodzi a o hasła dla naiwnych

          powiedzieć play fair to tak jakby powiedzieć diabeł w sutannie :)

          pre-paid i przepadające pieniądze klientów (łapani na terminach) nijak się mają do coraz bardziej wymyślnych haseł promocyjnych play’a tylko po to żeby złowić kolejnych „klientów” na taki play fair

          a może trafi się na inny target? on też zostanie oskubany :)Raportuj

          • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

            Pieniądze nie przepadają z prepaida w momencie przekroczenia terminu na połączenia wychodzące :) Spokojnie, jest jeszcze czas na doładowanie i można z tych środków korzystać. Dodatkowo przypominamy SMSem o zbliżającym się końcu ważności konta :)Raportuj

            • OSKUBANI napisał(a):

              Na podstawie powyższej odpowiedzi jako osoba korzystająca od lat z usług Play z przykrością stwierdzam że Wy tam w tym Play zawsze macie swoich klientów za głupszych od siebie samu. Skąd to się bierze?!!

              Oczywiście nie tylko Wy i nie tylko Play no ale to w końcu BlogPlay :)

              Pragnę jeszcze raz stanowczo podkreślić że Play nie zwyczaju zwracać kasy jaka została na koncie w przypadku gdy karta pre-paid straciła ważność!

              Karta SIM ważna do … i tu data Sądu Ostatecznego :)

              Taką informację Play umieszcza na kartce papieru dołączanej do plastikowej karty. Nie znam nikogo kto trzymałby tę kartkę kilka lat ale znam takich co potem zapomnieli że każda karta SIM jest kiedyś kasowana w sieci i tacy nie mają potem gdzie iść po swoje pieniądze zgromadzone na koncie bo firma Play figuruje pod adresem … skrytki pocztowej nr 41 02-671 Warszawa a w play-salonikach marketowych zobaczyć możesz najczęściej rozłożone bezradnie ręce jakiejś bystrej blĄdynki :)

              A promowana tak tutaj Fair Play pokazuje właśnie jak działa to „fair” przy „play”. Na 24play.pl stoi że „trwają prace modernizacyjne” (i to od 24 godzin tam tak stoi!) więc nawet jak masz ważną tę kartę pre-paid to i tak do własnego konta „na internetach” się nie dostaniesz :(

              amen fair :)Raportuj

          • tom napisał(a):

            wrrr karciarze i te ich znikające grosze!!!! myśle, że te grosze trafiają na jakieś zagraniczne konta w Szwajcarii :DRaportuj

            • OSKUBANI napisał(a):

              Ty widzę też z Play :)
              Ważna kasa, klient to frajer :)
              No chyba że miliarder to buty mu wycałujesz hihihiRaportuj

  19. chenek napisał(a):

    A HA HA HA H HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA ALE ROZBAWILISCIE MNIE HE HE HE HE HE HE HE HE HE DOBRE PUTIN WYGRAL ZADNA KORPORACJA NIEPOZWOLI SOBIE NA STRATE PIENIEDZYRaportuj

    • OSKUBANI napisał(a):

      a propoś A HA HA HA
      dzisiaj przez calusieńki Boży dzień w serwisie PLAY24 nie szło się zalogować
      i to jest ten właśnie PLAY JEST FAIR czyli TRWAJĄ PRACE MODERNIZACYJNE
      permanentna modernizacja HA HA HARaportuj

      • chenek napisał(a):

        PLAY JEST FAIR niema czegos takiego na tym swiecie i dlugo niebedzie agresywne reklamy ,manipulacja i propaganda ha ha ha ha ha ha ah a a ha h a ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha h ha ha h a ha ha ha a ha ha ha haRaportuj

  20. Artek napisał(a):

    Play będzie teraz jak komis sprzętu elektronicznego. Będzie można kupić porysowane, używane telefony w cenie nowego w sklepie. Dzieciaki będą sobie brały drony, deskorolki, tablety i wymieniali po miesiącu na coś innego jak im się znudzi. Kto będzie sprawdzał ten sprzęt przy oddawaniu? Dziewczyna która się nie zna w salonie? Wiecie ile miżna kombinować przy sprzęcie? Chociażby wymienić jakiś podzespół, wstawić stary i oddać telefon z powrotem do Play. Znając polaków kombinacji nie będzie końca.Raportuj

  21. Upupiony napisał(a):

    Ile razy można dokonać zmiany oferty w ramach Fairy Play i w jaki sposób liczone jest 30 dni? Czy od każdej zmiany?

    Załóżmy, że chcę kupić internety w Play, ale nie wiem ile transferu będzie mi potrzebne. Chciałbym podwyższyć np. 2, 3 razy a na koniec w ramach korekty raz obniżyć. Jak to będzie?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Raz w ciągu pierwszych 30 dni od podpisania.
      Opcje internetu są obecnie 2 – 50 GB lub BEZ LIMITU GB (w opcji bez urządzenia 30 GB lub BEZ LIMITU GB) :)Raportuj

  22. jatowiem napisał(a):

    Szału nie ma, ale zawsze to krok w dobrą stronę.
    Ten cały Fair Play, to przede wszystkim Program Utrzymania Punktów Sprzedaży. Sprzedaż internetowa zabiła sprzedaż w punktach, więc wymyślono Fair, niby w trosce o klienta. Klient ma bez obaw podpisać umowę w Punkcie i poprawić wynik Punktu.
    Gdyby program obowiązywał przez cały okres umowy, a nie krócej niż standardowy okres rozliczeniowy, to byłoby uczciwe. Dopiero faktura ujawnia ewentualne „kwiatki” umowy, lecz wtedy już jest za późno!Raportuj

  23. MarcinC napisał(a):

    A ja myślałem, że to będzie nowa oferta dla przedłużających umowy wraz z nowymi telefonami, a tu lipa…nadal będą „mega super hiper oferty tylko i wyłącznie dla ciebie” ze stronki i telefony o kosmicznych cenach.Raportuj

  24. Antek napisał(a):

    Haha. Bezsens. Już widzę jak ktoś kupuje w salonie telefon i po miesiącu rezygnuje płacąc 99zł + koszta używania sprzętu. Przecież jeśli chcesz kupić aparat to wiesz co chcesz kupić. Najpierw przeglądasz oferty, oglądasz różne recenzje i dopiero się decydujesz. Miałoby to sens gdyby można było zwrócić zakupiony telefon i anulować umowę w ciągu 30 dni bez konsekwencji i za 0zł, a nie w takim przypadku. I jeszcze dopłacać do tego interesu nie małe pieniądze.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      To jest całkowicie uzasadnione – musimy telefon wyczyścić (fizycznie jak i oprogramowanie), ponieść koszta logistyki a później sprzedać sporo taniej (bo jakby nie patrzeć nie jest to już nowy egzemplarz).Raportuj

    • :) napisał(a):

      Zapraszam do pracy w salonie zobaczysz ile klientow wie co chce kupic:) moim zdaniem pracownika salonu jest to bardzo dobry krok. Dlaczego nie mozna oddac przez caly czas trwania umowy? Bo sa plany ktore sie realizuje lub pewne zaloznia ktore firma stawia przed sobą i musi wiedzieć na co bedzie moze sobie pozwolic. Moim zdaniem polowa ludzi wyrazajacych tutaj swoje zdanie to cwiercmozgi. Play to nie jest instytucja charytatywna tylko przedsiębiorstwo nastawione na zysk. Czerwony Kzyz to inna instytucja. Play i tak duzo robi dla klienta a pojedyncze przypadki niezadowolenia to nic dziwnegi. Orange na ten przyklad przujmuje prawie same reklamcje. Chcialbym zobaczyć ile biznesmenów prowadzacych działalność daje klientom za darmo swoje usługi, produkty albo pozwala im przez miesiac sie czymś pocieszyć a potem zwrocic jak sie nie podoba lub znudzi.Raportuj

  25. Karlos25 napisał(a):

    Drodzy, czy w ramach tejże opcji można by było zejść z abo FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED PRO/EXTRA z 99,99 na najniższą opcję 69,99 w ciągu 30 dni od zawarcia aneksu w salonie? Czy wiązałoby się z zapłaceniem jakieś różnicy w cenie zobowiązania?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Różnica w cenie urządzenia :)Raportuj

      • Karlos25 napisał(a):

        Czyli ogólny koszt w opcji RePlay z telefonem SAMSUNG GALAXY A5 (2016) to:
        Pierwotne abo 99,99 to 329 zł, zmieniane abo na 69,99 to 1149 zł. Całkowita różnica to 820 zł (!!!). I takie rzeczy dla przedłużających umowę. CHORE.. Lepsza opcja to obniżenie abo albo o 10 zł (dopłata 300 zł przy 89,99) albo… raty nawet 0% i zachowanie abo bezterminowego za 29,99. Program dla mnie nie ma sensu. Warto od razu zawrzeć umowę bez kombinowania. Pozdrowienia i dzięki za odpowiedź. Pozdrowienia dla ekipy bloga :)Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Kompletnie nie rozumiem przytoczonego przez Ciebie przykładu :/ Możesz jakoś inaczej go opisać?Raportuj

          • Karlos25 napisał(a):

            Powiem krótko, program się nie opłaca, bo i tak warto podjąć jedną słuszną decyzję, odnośnie doboru abonamentu. Nieopłacalne jest obniżenie abonamentu, żeby „zaoszczędzić” w powyższym przykładzie 30 zł miesięcznie w abonamencie FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED PRO/EXTRA. A cena telefonu jest zaporowa.
            Kosztowo tylko o 10 zł mies. obniżka/podwyżka abonamentu w ramach programu się opłaca, nadmieniając, że A5 (2016) jest przesadnie droga u Was, paradoksalnie równie dobry/starszy brat S5 NEO kosztuje o wiele mniej.
            Rozumiem, że chcecie zarobić na telefonach. Ale jest jeden wniosek: Nie dbacie o stałych abonentów. Jesteście jak Wielka Czwórka :(Raportuj

            • Karlos25 napisał(a):

              Koszty? Abo 99,99 – 329 zł, abo 69,99 to już 1149 zł. Przy obniżeniu abo o 30 zł dopłata różnicy to aż 820 zł.
              Przy obniżce lub podwyżce abo między 89,99 a 99,99 różnica wynosi „tylko” 190 zł. Poruszyłem kwestię A5 (2016), bo widzę, jak nieźle się ta słuchawka u Was sprzedaje. Ceny są przy sprzedaży na odległość, a w salonie jest o 50 zł drożej.
              Poruszam ten temat, bo sam bym chciał przedłużyć umowę w Play z urządzeniem, ale będę mądrzejszy i wybiorę ofertę poza Play, zachowując super warunki only SIM – tylko w tych ofertach dbacie o Abonenta. Niestety.Raportuj

          • Karlos25 napisał(a):

            Krzysztofie, opisałem opcję dokładniej, ale widzę, że się nie spodobał mój komentarz do tego. Tak swoich stałych klientów chcecie traktować? Jesteście niepoważni. I dobrze, że klienci wybierają oferty bez telefonu na czas nieokreślony, jeśli nie ma innego rozwiązania. Nabijecie statystyk, że abonamentowców macie 55% ale to dla Was będzie kłopot, jak nas się pozbyć przy zmianach ofertowych. PozdrawiamRaportuj

            • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

              Rozumiem, że łatwiej rzucić bezpodstawnym oskarżeniem niż przeczytać to, co jest w fioletowej ramce? „Jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.”Raportuj

  26. netka napisał(a):

    Oferta bezsensowna i głupia… przynajmniej z punktu widzernia konsultantów pracujących w salonach, problem ze zwrotami, klientami i ewentualną odpowiedzialnością za uszkodzone/błędnie ocenione telefony będziemy niestety mieć my. Oferta idealna dla typowych Mirków, którzy telefon zaleją i oddadzą…Raportuj

  27. amplek napisał(a):

    Jatowiem może jeszcze trzeba Ci płacić za Twoje korzystanie z usług? Albo przynajmniej weź frytki.Raportuj

  28. Antek napisał(a):

    A no i pewnie jak anulujesz umowę to nowej już nie dostaniesz, bo znajdziesz się na liście „trudnych” klientów ze złą historią ;)Raportuj

  29. Cr3pT napisał(a):

    Super oferta dla przedlużających – 30 dni do zakończenia umowy – żadnego kontaktu ze strony play = idę do dziewiczej sieci… też ma roaming krajowy wszystkich sieci.Raportuj

  30. kura bez dzioba napisał(a):

    będzie dziś wieczorem tradycyjne odpowiadanie na pytania ? Pan Gruszka z jakimś gościem?Raportuj

  31. Daro napisał(a):

    Mam pytanie,kończy mi się umowa z tel i chce przedłużyć bez telefonu. To co ja dostane w tym fair Play ??? Jak zwykle tylko dla nowych albo kartowców. Czyli serdecznie w d…. macie stałych klientów.
    Dziękuje za uwagę i pozdrawiam.
    PS
    Dalej właźcie kartowcą w d…. a oni was za złotówkę sprzedadzą bo gdzie indziej jest o nią taniej.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Nie zrozumiałeś – możesz w ciągu 30 dni zmienić warunki umowy. Bo na przykład okaże się, że potrzebujesz więcej neta :) Oczywiście najlepiej jak od razu wybierzesz właściwy abonament :)Raportuj

      • Daro napisał(a):

        Ja dobrze zrozumiałem tylko na co mam zmienić jak wy nic nie oferujecie dla stałych klientów.Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Rozumiem, że Tidal Premium na dwa lata (480 zł) to jest nic? Że rozbudowa sieci to jest nic?Raportuj

          • Daro napisał(a):

            Dziękuje za odpowiedz biorę TIDALRaportuj

          • Marek napisał(a):

            Panie Krzysztofie. Co komuś po Tidalu jak nie słucha muzyki? Może ktoś kto jest z wami od np. 2009 roku chciałby mieć tańszy abonament od tego co oferujecie na stronie? BOK przeważnie nie chce współpracować i żeby uzyskać coś odrobinę lepszego trzeba rozwiązywać umowy. Fajna opcja z tą możliwością zmiany zdania, ale to nie jest raczej to czego naprawdę chce większość klientów… :/Raportuj

    • Pawian napisał(a):

      Biznes to biznes i traktuj to pojęcie właściwie i dwustronnie tzn. to również biznes dla Ciebie.

      G.. dają w przedłużeniu i jest lepsza oferta dla nowych? To bierz ofertę dla nowych.
      Prepaid daje więcej niż postpaid? To bierz prepaid. Dawno minęły czasy, gdy wstyd było przyznać się do posiadania prepaid.
      Konkurencja daje lepsze warunki? Idź do konkurencji.
      Biznes to biznes. Niech operator też straci a nie tylko klient. Tylko głupi usilnie trzyma się np. przez 10 lat jednego operatora a tym bardziej starej taryfy z gorszym cennikiem.Raportuj

  32. pawlo234 napisał(a):

    Najpierw Play Ultra a teraz Fair Play, he he he, Play zaczyna robić z ludzi kretynów, wprowadzacie jakieś dziwnie brzmiące nowości, nie mające nic na celu, widać że brak pomysłów w dziale marketingu – zasada u was jest taka że trzeba coś wprowadzić, nie jest ważne co, byle wprowadzić i pokazać że jednak się coś robi :):) Żenada :):) Zaraz ktoś napisze że to jest super więc o co mi chodzi :):):)Raportuj

  33. reaper napisał(a):

    Wolałbym by wprowadzili umowy na czas nieokreślony z opcją ratalną, np bierze się abonament za 99zł, z telefonem rozłożonym na 24 raty w każdej chwili można zrezygnować z umowy (bo np nie spełnia oczekiwań lub jakoś jest inna niż oferowano), spłacając ratę za telefon. US tak mają i żaden telekom nie ma z tym problemu a nie tak jak u Nas, podpisujesz cyrograf na 24mce i człowiek jest udu…ny. Taka oferta zrobiła by zamieszanie na rynku, chodź patrząc na to co zaprezentował Play, może kiedyś pójdzie to wszystko w tym kierunku.Raportuj

  34. _hanulove_ napisał(a):

    A ja Wam dzisiaj zycze 100 lat i 1 dzien dluzej na rynku !! :*:*:*:* 9 lat mija jak 1 dzien :P a na urodziny piekna inicjatywe wlaczacie !Raportuj

  35. chenek napisał(a):

    najwazniejsza konferencja i fair play w tym roku ale ja mysle ze jest to super promocja dla niezdecydowanych bladynek .play zrobil im dobrze ja gut fantastiszRaportuj

  36. radzikk napisał(a):

    Panowie z Play bardzo szumnie wprowadzacie jakieś „rewolucje ” a ja i pewnie nie tylko ja czekam już prawie dwa miesiące na jakieś nowe telefony flagowe koło 5,7″ – 6 ” na Dual Sim najlepiej Note 5 albo Mate 8 i się jakoś nie mogę doczekać. A już na pewno nie wierze że w całym Play niema jednej osoby która wie czy te telefony trafią do oferty Play ewentualnie kiedy bo to trochę zaczyna drażnić. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedz.Raportuj

  37. Robert Olejnik napisał(a):

    Tradycyjnie całkiem sporo narzekań przy okazji zmiany które ewidentnie poprawia sytuację klienta. Można odnieść wrażenie że cokolwiek by się wydarzyło będzie powód by wyrazić swoje niezadowolenie.
    Po dziewięciu latach na rynku wciąż Potraficie pozytywnie zmieniać zasady gry.
    U mnie macie za to plusa ;)Raportuj

    • Piotrek napisał(a):

      Na cóż, może ekspertem od marketingu nie jestem, ale czy nie prościej byłoby zrobić dobrą ofertę z telefonami w normalnych cenach i wtedy nikt nie byłby zainteresowany oddawaniem teflonu? Przykładowo oferta z Abo za 89.99 a Nexus 5X niewiele taniej (829) niż na wolnym rynku. Dobrego produktu nie trzeba reklamować, zrobią to sami zadowoleni klienci.Raportuj

  38. Adrian napisał(a):

    Co się dzieje z Play24? Nie działa od wczoraj, a muszę koniecznie rodzicom włączyć pakiet w Play Internet, a niestety nie ma mnie w domu :/Raportuj

  39. Szerszen napisał(a):

    Najbardziej mnie denerwuje sytuacja kończy mi się umowa niedługo i chciałbym przedłużyć umowę z telefonem, interesuje mnie kilka modeli do wyboru których ciągle brak w sklepie internetowym . Np. taki Htc One m8s grafitowy pytając kilka razy kiedy znowu będzie, czy w ogóle jeszcze będzie otrzymuje tylko ” nie wiemy” lub ” nie mamy takich informacji”. I człowiek nie wie czy ma czekać nie wiadomo ile tygodni czy jest sens sprawdzania kilka razy dziennie czy może już jest dostępny. Chyba powinni być jacyś ludzie od zamówień którzy coś wiedza i przekazywać takie informacje konsultantom np. złożyliśmy u producenta zamówienie na kolejna partie czy czekamy na dostawę itp.Raportuj

  40. Artek napisał(a):

    U mnie też nie działa od trzech dni Play24. Jakie jest oficjalne stanowisko w tej sprawie? Ktoś coś wie?Raportuj

  41. Marek napisał(a):

    Niestety szału nie ma. Co z lepszym ofertami dla stałych klientów?! Opcja zwrotu/rozwiązania umowy już istnieje jeżeli ktoś zamawia przez internet. Ludzie, którzy są świadomi, że mogą dokonać złego wyboru dokonują raczej zamówień właśnie tą drogą.Raportuj

  42. Artek napisał(a):

    Czy biorąc tylko sim za 49,99zł, mogę po np: 20 dniach dobrać sobie telefon? I w jakiej cenie on wtedy będzie?Raportuj

  43. alirules napisał(a):

    A co z aktualizacja Androida 6.0 Marshmallow na Lg G4, kiedy można sie spodziewac, pewnie zastanawia to wielu klientów Play gdzie 6.0 pojawił się w listopadzie a na telefony Googla wchodzi już Android NRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty