Wszystko co chcecie wiedzieć o Fair PLAY

Udostępnij

Dziś o 20:00 albo 20:05 (zależy jak to Krzysiek ogarnie) zapraszam, na krótką rozmowę o programie Fair PLAY z jego autorami. Proszę wpisujcie tutaj pytania. Jak zwykle rozdamy kilka gadżetów a zaczniemy od piłki podpisanej przez trenera Nawałkę ;-) Transmisja na FB i na youtubie (tutaj zwykle lepszy dżwięk). Zapraszam bardzo serdecznie!

[youtube]https://youtu.be/ZfrBuyVOi8E[/youtube]

Zobacz więcej

57 KOMENTARZE

  1. Na rozluźnienie, zanim padną poważne pytania; autorką slajdów podobno jest kobieta, zatem niech swoimi słowami wyjaśni raz na zawsze, co to jest „spalony” w piłce nożnej?

    ;)

  2. Jaka jest przewaga tego wydumanego FairPlay względem bezterminowych umów sim-only? Takowe mają jeszcze większą swobodę!

    (celowo pomijam umowy z urządzeniem bo imho są bezsensowne, no ale skoro się sprzedają to niech będą)

    • myślę, że mówimy o dwóch zupełnie innych sprawach. Umowy ze sprzętem sprzedają się bardzo dobrze ;-)

      • Marcinie! Ja nie mówię, że się nie sprzedają (vide nawias) – po prostu z mojego punktu widzenia (i w sumie chłodnej kalkulacji :p) stwierdziłem, że są ciut bez sensu dlatego je pominąłem :p

        Dlatego zostały nam sim-only (do których rzekomo FairPlay też ma zastosowanie) i kompletnie nie widzę „plusów dodatnich” względem umów na czas nieokreślony — są takowe? :P

        • SIM-Only są też na czas określony. 24 lub 12 miesięcy (w drugim przypadku dopłata 5 zł). Na czas nieokreślony można zawiązać umowę tylko w ramach cennika (z pominięciem warunków promocyjnych), a te są fatalne (horrendalnie drogi abo i brak paczki danych).

          • wiem :p dlatego do czego zmierzam/sugeruję – oferta play jest zwyczajnie taka sobie i bardziej fair byłaby zwyczajnie umowa bezterminowa :p

  3. Czy rozwiązując umowę ze sprzętem w terminie do 30 dni zapłacenia: 99 zł za rozwiązanie + opłatę za używanie sprzętu (od 49 do 399)+ proporcjonalnie kwotowo abonament do ilości dni których był używany?
    Bardzo nieskromnie poproszę Marcinie o piłkę ;-)

  4. Czy po oddaniu sprzętu do salonu (np. smartfona) i po ewentualnym uiszczeniu opłat możemy być pociągnięci do odpowiedzialności np. za zalanie telefonu? Klient może wziąć telefon na abo, zaleje go, naprawi we własnym zakresie aczkolwiek w sposób dosyć prymitywny i zwróci go do salonu. Play podczas odnawiania telefonu może zauważyć, iż telefon był zalany. Czy w takiej sytuacji istnieje groźba dodatkowej dopłaty wskutek zniszczenia wewnętrznych telefonu czego nie widać na zewnątrz? Do jakiego czasu po oddaniu telefonu PLAY może zwrócić się o dodatkową zapłatę za telefon?

  5. golarzfilip uwierz mi, że kobiety potrafią wyjaśnić co to jest spalony(nie schabowy) i pozycja spalona(nie gość w odstawce) i nawet potrafią zastosować offside na boisku i czasami w życiu :D

  6. Witam. Czy zwrócone telefony do salonów, będzie można kupić jako odnowione taniej? Oraz gdzie będą one sprzedawane? Tylko w e-shopie? Czy tylko w punktach stacjonarnych w których zostały oddane?
    Marcin, piłka dla dzieci by się przydała ;-)

  7. Co ze zwroconymi telefonami? Czy mozliwe jest ze dostane takowy jako telefon nowy nie wiedzac ze ktos juz wczesniej uzywal go miesiac? I czy nie boicie sie ze staniecie sie wypozyczalnia np dronow, laptopow, tabletow lub innych urzadzen ktore macie w ofercie?

  8. Marcin, dlaczego w ostatniej chwili informujesz o wideo streamie :-(

    Ja już na randkę umówiony. Nie mogę zrezygnować. A chciałbym najnowszą bluzę 14 milionową… Taka ładna ona… Ta bluza :)

  9. MARCIN GRUSZKA, KRZYSZTOF SYLWERSKI

    Serdecznie dziękuję Panu Panie Marcinie za pomoc w sprawie CZARNEJ LISTY za 4 odstąpienia od aneksów które nie były zrobione z mojej winy i zdjęcie mnie z czarnej listy tak abym mógł ponownie przedłużać umowy na odległość i podpisywać nowe umowy na odległość :)

    Dziękuję również wszystkim osobom z Play które oprócz Pana Marcina były zaangażowane aby mi pomóc i skutecznie mi pomogły gdyż byłem niesłusznie dodany na czarną listę o czym już wcześniej wspominałem.

    Gdyby nie Twoja ingerencja Marcinie w mój problem i udzielona mi pomoc to prawdopodobnie nadal pozostałbym samemu sobie i problem nigdy nie zostałby w końcu rozwiązany gdyż konsultanci z BOK *500 nie mają dostatecznych uprawnień do ingerencji w czarną listę.

    Krzysztof, Tobie również dziękuję za pomoc i czytanie moich e-maili :)

    Pozdrawiam was serdecznie :D

    • Drogi Patryku
      Nie masz, za co dziękować po prostu – play cię olał a pan Gruszka lub Sylwerski chcieli zapunktować na blogu i zrobili ci wielką łaskę naprawiając ewidentny błąd play.

  10. Jak wyglądać będzie sprzedaż telefonów używanych. Chodzi o to czy ich cena będzie mniejsza proporcjonalnie do zużycia, czy będzie stała cena, a stan telefonu może być czasem lepszy, a czasem gorszy. Chcialbym również widzieć ile średnio założyliśmy zwrotów miesięcznie wykonując analizę opłacalności oferty?

  11. Pytanie: Czy będziecie się bronili przed nadużyciami?

    Chodzi o to, że nieuczciwy klient przez 12 miesięcy może co miesiąc brać nową umowę i rezygnować i lansować się posiadaniem w ciągu roku aż 12 modelami telefonów?

  12. zasadnicze pytanie jak będą zwracane pieniądze za kupione telefony, powiedzmy płacę w salonie za telefon 400 zł, postanawiam go zwrócić, kasa zostanie mi zwrócona od razu tak samo jak ja zapłaciłam?

  13. Ile telefonów na raz będzie mógł wziąć klient na próbę? ( ja chce piłkę ! :) )

    Czy taryfa ta też będzie dostępna w taryfach „rodzina i komfort” ( ja chcę piłkę x 2) :)

  14. Wdrażając Fair Play ryzykuję tym, że zakupię w salonie Play telefon, który został używany np. przez 2 tygodnie czasu, bo się ktoś odmyślił? Co sieć robi z oddanym terminalem?

  15. Załóżmy taką sytuację:

    – klient chce wymienić telefon w 29 lub 30 dniu umowy(na ostatnią chwilę) na inny. Okazuje się, że nie ma go na stanie – przykładowo będzie on dostępny za kilka dni.

    Co w takiej sytuacji? Czy urządzenie oddajemy i zostajemy przez pewien czas z niczym, czy „naciągany” jest ten czas(do 30 dni) i zostawiamy telefon do czasu, aż będzie dostępne urządzenie na które chcemy wymienić?

    Dodatkowo
    Jeszcze dla urozmaicenia – chcemy zamienić urządzenie droższe za tańsze – co z różnicą? Dostajemy ją od razu oddając stare urządzenie i czekamy na odbiór sprzętu, czy dopiero to następuje w dniu pobrania innego sprzętu.

    Pozdrawiam całą załogę.

  16. Pytanie zupełnie nie pod jakieś tam nagrody – rozumiem że oferowanie odnowionych słuchawek odbywać się będzie tak jak tych nowych.

    Pytanie – w jaki sposób zamierzacie odkażać te słuchawki – w przypadku gdy np. ktoś miał łuszczycę czy utajoną fazę gruźlicy, dobrze zadbać o porządne odkażanie i (najlepiej) wymianę tych części obudowy które mają mikroszczeliny, w których może zbierać się ww. materiał biologiczny…

  17. Jedna zmiana dla jednego numeru, a jak ktoś przedłuży umowę po 2 latach to będzie mógł skorzystać drugi raz z fair play?

  18. Czy podpisując umowe tylko sim za 49,99 pln mogę po np: 20 dniach dobrać sobie telefon? W jakiej cenie on będzie? według którego cennika?

  19. Czy jak przyjmiecie uszkodzony telefon i go naprawicie, to kolejny klient tego telefonu będzie miał pełną gwarancję producenta?

  20. Co się stanie jeśli w ciągu tego pierwszego miesiąca telefon się zwyczajnie zepsuje nie z naszej winy, przestanie działać i będzie wymagał naprawy gwarancyjnej?

  21. Ponawiam pytanie: Czy podpisując umowe tylko sim za 49,99 pln mogę po np: 20 dniach dobrać sobie telefon? W jakiej cenie on będzie? według którego cennika? Bo przecież nie zmieniam warunków umowy tylko sam telefon. Wiec taryfa tylko sim za 49,99 pln troche się różni od tej za 49,99pln. Więc cena za urzadzenie jaka wtedy bedzie?

  22. Czy ktoś z pleya ogląda konferencje? Zmieńcie w końcu ten jeden mikrofon. Na każdej prezentacji to samo, jeden jest słabszy.

    • Oba są identyczne – poprowadzone są kanałami prawy (dla osób z prawej strony ekranu) i lewy (dla osoby po lewej stronie). Przesłuchaj stream na przykład na słuchawkach i zauważysz różnicę :)

  23. Witam.
    Kolejna reklamacja złożona do sieci Play. Jak na razie od 7 dni bez odpowiedzi…(podobno standard to 6 dni). Od ponad trzech tygodni bez internetu domowego LTE, rozmowy głosowe przerywa, miksuje, tragedia. Na poprzednią reklamację otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest w porządku i działa wyśmienicie. Pan Rzecznik Sieci Play na zapytania chowa głowę w piasek i milczy, bo zapewne wstyd mu za konsultantów i serwis techniczny, który okłamuje klientów. W dniu dzisiejszym tj.18.03.2016r. robiąc zakupy (przypadkowo) zauważyłem, że nadajnik znajdujący się w Skórzewie koło Poznania, czyli w mojej bezpośredniej lokalizacji przy ulicy Poznańskiej 86 (Play (26006) ID: POZ0153 Skórzewo, ul. Poznańska 86 – biurowiec Algeco Sp. z o.o.) przestał istnieć!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stąd brak internetu LTE. W związku z tym, że internetu LTE zostałem pozbawiony na okres ponad trzech tygodni i na jak długo nie wiem, wnoszę o rozwiązanie umowy na świadczenie usługi internetu domowego LTE z winy operatora. Jednocześnie proszę Pana Rzecznika Gruszkę o spowodowanie, aby konsultanci oraz serwis techniczny nie okłamywał klientów i przedstawiał stan faktyczny odnośnie jakości połączeń głosowych i internetowych.

  24. A najbardziej śmieszne w tym wszystkim (jeżeli jest to śmieszne), że stacji BTS już nie ma ,ale dział techniczny i konsultanci zapewniają,że nie odnotowano żadnej awarii w mojej miejscowości i wszystko działa wyśmienicie…

      • no ale gdzie jest Gruszka ,Krzysiek Sylwerski itp niema bo najgorsze sa niewygodne fakty to jest ten super Play niech go szlak

  25. Mnie bardziej interesuje co z tymi oddanymi telefonami będzie się potem działo czy oby nie trafi do mnie przy podpisaniu kolejnej umowy bo raczej nie chciał bym używki .
    A było by to bardzo nie fajne z Waszej strony.

    • Jeszcze trochę potrwa zanim trafią ponownie do sprzedaży, ale bez obaw – będą odpowiednio czyszczone, pakowane i będzie przy nich wyraźnie zaznaczone, że telefon pochodzi ze zwrotu w programie Fair Play.

  26. Chcę przedłużyć umowę, chętnie sprawdzonym iPhona, jak się nie sprawdzi to biorę S7 lub G5, dlaczego nie mogę z tego skorzystać? Pani w salonie mówiła że muszę przenieść numer do innej sieci i dopiero wrócić… Bez sensu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości