Tako rzecze rzecznik Play

Z Play ubezpieczysz wyświetlacz urządzenia

Od jutra (05.04) ruszamy z pewną nowością, która nie raz i nie dwa uratowałaby mi telefon :-) No dobrze, może nie uratowałaby smartfona, ale zaoszczędziłaby mnóstwo nerwów i pieniędzy wydanych na naprawy.

Jak widzicie stosowanie szkieł hartowanych i case’ów nie gwarantuje 100% ochrony wyświetlacza :/

Ciekawostka – 80% uszkodzeń telefonów to uszkodzenia wyświetlacza.

„Ochrona Wyświetlacza w Play” to nowy rodzaj ubezpieczenia specjalnie dla Was. Ubezpieczyć można nie tylko smartfon, ale i kupowany u nas tablet czy laptop :-) Przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy w salonie (i tylko wtedy) będziecie mogli wybrać taką formę polisy za 5 zł miesięcznie. Co za to dostajecie? Przede wszystkim spokój – w przypadku nieumyślnego uszkodzenia wyświetlacza (w tym pęknięcia nawet wtedy, gdy działa dotyk) urządzenie jest naprawiane do kwoty 600 zł w ciągu 7 dni przez zespół profesjonalistów z autoryzowanego serwisu. To bardzo ważne, ponieważ nie wpływa to na warunki gwarancji. Sam sprzęt jest odbierany od Was i dostarczany po naprawie w systemie door-to-door. Wkład własny całej operacji to 59 lub 99 zł w zależności od ceny urządzenia bez promocji.

Wystarczy zadzwonić na dedykowany numer lub wypełnić formularz na specjalnej stronie internetowej w ciągu 5 dni od daty powstania szkody.

Z naprawy możecie skorzystać raz na 12 miesięcy. W każdej chwili możecie też wypowiedzieć ubezpieczenie, ale nie będziecie mogli go później aktywować. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Ochrona Wyświetlacza w Play

PS: Pierwszy miesiąc ochrony macie za darmo, na próbę. Warto, serio :-)

Komentarze

  1. Mateusz napisał(a):

    Fajna sprawa zawsze się o to pytałem w salonie, jeszcze niech zacznie działać WIFI Calling z nowymi fajnymi modelami słuchawek i chyba mnie skuszą na umowę z telefonem (pomimo cen ;)Raportuj

  2. Artek napisał(a):

    Super sprawa. Takie rzeczy tylko w Play! ;-)Raportuj

  3. vibin napisał(a):

    Wydaje mi się, że opłacalne było by dla Play (i klientów którzy dopiero co przedłużyli/podpisali umowę) również danie możliwości wykupienia takiej usługi już po fakcie podpisania umowy – klient byłby po prostu zobowiązany by dopłacić X zł za miesiące które minęły od podpisania umowy (np. 20zł z góry za 4 miesiące które minęły od momentu przedłużenia umowy, a od kolejnego miesiąca naliczane byłoby standardowo 5PLN/miesiąc).Raportuj

    • joker napisał(a):

      A co w przypadku delikwenta który już ma uszkodzony wyświetlacz i właśnie chciał by wykupić taką dodatkową opcje i przykładowo zgłosić szkodę po miesiącu ? Myślę, że play nie pójdzie na coś takiego.Raportuj

      • xaviero napisał(a):

        Ubezpieczenie nie działa wstecz. Przedmiot Ubezpieczenia możesz ubezpieczyć jedynie ” cyt. przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy w salonie (i tylko wtedy)”Raportuj

    • kokosowo napisał(a):

      Przede wszystkim musiałby się wylegitymować sprzętem . Nie raz i nie dwa kilka dni czy tygodni po zakupie sprzęt nadaje się do kasacji. Raczej nikt (Plyay/ubezpieczyciel) nie pójdą na to by za 20 czy 309PLN od razu naprawiać sprzęt.Raportuj

    • Marcin Pudełko napisał(a):

      dajcie możliwośc włączenia tej uslugi każdemu w play 24 i będzie super np przez rok od podpisania i przedlużeniaRaportuj

    • tom napisał(a):

      Nigdzie to nie działa wstecz. jak kupisz tv w markecie to ubezpieczenie od zniszczenia matrycy też tylko w dniu zakupu. To pewno zabezpieczenie ubezpieczyciela, który nie chciałby delikwenta, który poskąpił paru złotych na ubezpieczenie a po wypadku nagle chce się ubezpieczyć i naprawić szkodę.Raportuj

  4. puffnit napisał(a):

    Pytanie za 100pkt. Ubezpieczam iPhone’a 6s. Górna granica ubezpieczenia to 600zł. Koszt wymiany to 700. Czy mogę dopłacić 100zł czy automatycznie zostaje pozbawiony możliwości dopłaty i zostaję z niczym?Raportuj

  5. Taurinian napisał(a):

    I na jakiej podstawie jest wyceniana wartosc naprawy? Pytam bo np. wymiana szybki w i6 w autoryzowanym serwisie 1700 a w innym rownie albo i bardziej profesjonalnym 400.Raportuj

  6. Kamil napisał(a):

    Dzień dobry,
    Czy mogliby się państwo ustosunkować do dwóch kompletnie rożnych odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie? W odpowiedzi na pierwsze zgłoszenie jest napisane ” W dalszym ciągu trwają testy oprogramowania, jednak nie wiemy kiedy zostaną one zakończone.” Z kolei w odpowiedzi na kolejne zgłoszenie piszecie państwo „Zapewniam, że jak tylko otrzymamy od producenta ten system to niezwłocznie udostępnimy go naszym klientom.” Czy mogę oczekiwać, że ustalicie łaskawie jedną wersję? Oprogramowanie dla niebrandowanych telefonów zostało wydane w grudniu, dzisiaj aktualizację wypuścił Orange, a państwo nie możecie się nawet zdecydować czy macie już to oprogramowanie czy nie? Bardzo proszę o pozwaną odpowiedź bo to co otrzymuję do tej pory to kpiny.Raportuj

    • xaviero napisał(a):

      @Kamil, przykro mi, ale Rzecznik informował już wielokrotnie, że nie będzie zabierał głosu w sprawie aktualizacji.
      To skomplikowany proces i nie zależy on wyłącznie od Play.
      https://blogplay.pl/2015/05/aaauuuaaa-jak-aktualizacje/Raportuj

      • Zenon napisał(a):

        xaviero, LG twierdzi, że aktualizacja LG G3 do androida 6 Marshmallow lezy już jedynie w gestii operatorów. Zresztą skoro jest on dostępny dla tego modelu w większości krajów europejskich w kolejnej wersji firmware, zarówno w wersji open jak brandowanej to na pewno opóźnienie nie jest z winy Google czy LG a raczej z faktu ociągania się Play w testach „zgodności” i dodawania swoich śmieci! Zapytam jeszcze raz: kiedy Play raczy udostępnić aktualizację do Androida Marsmallow dla LG G3? Chciałbym zauważyć, że wersje open dostały pierwszą aktualizację pod koniec grudnia 2015r (v30b) a kilka dni temu kolejną aktualizację dla tej wersji systemu tj. v30c. W europie pojawiły się równocześnie wersje operatorskie softu v30c. Co ciekawe polskie Orange też wydało aktualizację do 6.0 dla LG G3 czy nawet LG G4c!!! Tymczasem w Play nadal Lollipop w wersji v21a!!! Kiedyś byliście liderami, nazywaliście się challengerem zmieniającym rynek telko, a teraz olewacie klientów i aktualnie nawet Orange potrafi szybciej reagować! Pamiętajcie, że za zmianą systemu idą kolejne poprawki bezpieczeństwa systemu Android a to w czasach, gdy telefony staja się elektronicznymi portfelami jest szczególnie ważne. Niestety, ale na tym przykładzie, czy po aferze z TelePlay widać jak siec dba o bezpieczeństwo swoich użytkowników!Raportuj

      • aaa napisał(a):

        Jeżeli rzecznik już nie raczyć odnieść się do jakości polityki aktualizacyjnej to nic dziwnego, że schodzicie na psy.Raportuj

    • tom napisał(a):

      Uwielbiam te komentarze nie na temat :D Wpis o jednym a Ty o drugiem :/Raportuj

  7. Łukasz napisał(a):

    Taka opcja jest już dawno w orange i płace za nią 3zł. miesięcznie żadna nowość i na takich samych zasadach.Raportuj

  8. kanku3 napisał(a):

    Czytając co obejmują wszystkie wyłączenia odpowiedzialności jestem ciekawy ile osób faktycznie załapie się na naprawę wyświetlacza.Raportuj

  9. Mfn89 napisał(a):

    Rozumiem że ta usluga nie jest dostepna dla osob ktory przedluzyly umowe np 2 miesiace wstecz?Raportuj

  10. Robert Olejnik napisał(a):

    Z całą pewnością ciekawa propozycja. Przynajmniej do chwili upowszechnienia się pomysłu Motoroli na upadko-odporny wyświetlacz ;)Raportuj

  11. Grzesiek napisał(a):

    PLAY zawstydził rząd i daje 600 zł na każdy smartfon. Brawo wy!Raportuj

  12. woocash napisał(a):

    Fajnie, tylko zgodnie z OWU i tym jak w nim jest zdefiniowany wyświetlacz, jeśli uszkodzeniu ulegnie szyba, ale pod spodem wyświetlacz będzie poprawnie pokazywał treść, to ubezpieczenie nie zadziała :/Raportuj

    • Marcin Pudełko napisał(a):

      to już czyni to ubezpieczenie marginalnym
      spora część uszkodzeń to pęknięcia przedniej szyby a nie samego wyświetlacza np. upadnie ci telefon szyba cala w pajączku a dotyk działa i ekran wyświetlaRaportuj

  13. Przemek napisał(a):

    Czy planujecie w przyszłości wprowadzić ubezpieczenia dla telefonów na kartę? Np. w dniu podpisania umowy, jest robiony przegląd techniczny wyświetlacza stwierdzający jego bezawaryjnośćRaportuj

    • ale cię poniosło napisał(a):

      Witam,

      już widzę jak konsultanci w salonach spieszą się do tego by robić uprawnienia z przeglądów technicznych i odsuną wszystkich klientów którzy przyszli po abo, aby Tobie zrobić przegląd techniczny wyświetlacza… Pomyśl zanim napiszesz.Raportuj

  14. Taka jedna napisał(a):

    „ojejku toż to genialne ! mogę już dziś iśc do salonu ubezpieczyć za 5 zł mój LG Leon któremu miesiąc temu mój Brajanek zbył wyświetlacz, i wymienicie mi na nowy?ale jak to nie da? w Tv mówili że można ! Wy oszuści !”
    taaa… no to się zacznie fala ubezpieczeniowych i oburzonych że jednak się tak nie da.
    Tak poza tym to powinna taka opcja być już od dawna :) Przydatna sprawa.Raportuj

  15. Pettx2 napisał(a):

    Podsumowując – wszystko fajnie pod warunikiem, że potencjalny Ubezpieczony będzie dokładnie informowany o warunkach ochrony oraz wyłączeniach w prosty i obrazowy sposób tak aby mieć pełną świadomość co to ubezpieczenie daje w przypadku szkody. Z doświadczenia wiem, że to tylko pobożne życzenie, przynajmniej na razie.
    Zatem:
    1. Uszkodzenie w wyniku NW – patrz definicja: zdarzenie niemożliwe do przewidzenia i wywołane przyczyną zewnętrzną. Ważne jest tu słowo przyczyna ZEWNĘTRZNA, czyli większość przypadków typu: telefon wypadł z kieszeni, wyślizgnął się z rąk, dziecko itp. -> ubezpieczenie NIE DZIAŁA.
    2. Uszkodzenie w wyniku siadania – bardzo częste -> ubezpieczenie nie działa.
    3. Jeśli ulegną uszkodzeniu inne elementy niż ekran/wyświetlacz – trzeba dopłacić za naprawę aby urządzenie działało.

    Zatem – ważne jest aby każdy wiedział jaką ochronę kupuje aby nie mieć fałszywego przekonania, że jak wyświetlacz się uszkodzi przez przypadek (w rozumieniu nie celowo) to ubezpieczyciel zapłaci za wymianę wyświetlacza. Za 5 zł 40% abonetów odejdzie z kwitkiem jeśli nie mają pełnej świadmości co jest napisane w OWU. Aby PLAY nie „strzelił sobie w kolano” za „parę złotych” prowizji, trzeba Konsumentowi dokładnie wyjaśnić co kupuje ale gdy to zrobią to nie wielu się na zakup zdecyduje – niby 5 zł to nie wiele ale po co płacić skoro, aby dostać odszkodowanie trzeba „uważnie nakłamać” w Centrum Pomocy lub podać całą prawdę o okolicznościach zdarzenia tak aby było zgodne z definicją w OWU.

    Z drugiej beczki, ciekawi mnie dlaczeo tak duży operator zdecydował się na takiego ubezpieczyciela (AmTrust), któy nie ma nawet siedziby w Polsce tylko w Irlandii – taki ubezpieczyciel nie odpowiada przed polskim nadzorem, a ewentualne problemy reputacyjne z powodu niezadowolonych Klientów w Polsce nie mają większego znaczenia. Pewnie AmTrust zaproponował najwyższą prowizję dla Play :) – zatem życzę powodzenia w kontaktach z AmTrust w Irlandii w przypadku reklamacji i odwołań ;).Raportuj

    • Ela napisał(a):

      Marketingowy przekaz PLAY to: „za 5 zl m-c ekran telefonu jest objety ochrona – jak sie uszkodzi to masz klopot rozwiazany bo otrzymasz nowy ekran”
      Faktyczny przekaz z OWU, ktore z reguly nie sa czytane i sprzedawcy nie informuja: „w 80% przypadkow jak zglosisz szkode i podasz prawdziwe okolicznosci zdarzenia – dostaniesz fige z makiem”
      No i jeszcze wszystko jest gwarantowane przez ubezpieczyciela KRZAK o nazwie AMTRUST bez zadnej siedziby w Polsce – nie ma co, super i tylko czekac na tysiace rozczarowanych. Owczy ped – Orange to ma, PLUS ma to i Play tez taka wydmuszke quasi ubezpieczeniowa juz ma z ta roznica ze Orange i PLUS przynajmniej maja ubezpieczycieli w Polsce.Raportuj

    • mareczek1978 napisał(a):

      super to wylapales.

      jesli jest tak jak napisales i moze to samo ma plus czy orange to wszyscy naciagaja klientow.
      u operatora robi skala. wez od kazdego abo 5 pln……. miliony miesiecznie!Raportuj

  16. tomek napisał(a):

    ten iphone ze zdjęć ubezpieczony ?Raportuj

  17. Goodman napisał(a):

    Tak sie składa ,że mam Galaxy S7 Edge wyświetlacz w nim to grubo ponad 600 zł resztę mam ja dopłacić?Raportuj

  18. ssaa napisał(a):

    kiedy wreszcie bedzie mozna znowu normalnie przejrzec oferte z telefonami na stronie http://www.play.pl/telefony/Telefony_mnp/oferta-ratalna.html ?
    Suwak z opcjami wysokosci abonamentu (od 69 do 199 pln) pojawia sie tylko na sekunde i po chwili znika, zostają tylko telefony w cenie OD 1 pln.
    Chciałbym wybrac wysokosc abonamentu i sprawdzic sobie ceny telefonow, teraz musze wybierac każdy telefon osobno i sprawdzać dla niego ceny lub ściągnąć cennik w PDFie….
    Nie mowie juz w ogole o tym, ze nigdzie, ale to absolutnie nigdzie nie ma informacji czy w abonamentach od 109 pln wzwyż jest zawarty jakikolwiek roaming czy tidal…Raportuj

  19. Adamzzz napisał(a):

    Do 600zl.. troche slabo. U mnie wyswietlacz to koszt 1k.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Pamiętaj, że koszt wymiany i części w takim serwisie jest niższy niż to, co sprawdzasz detalicznie ;)Raportuj

      • chenek napisał(a):

        krakow ul.filipa serwis iphonow i sklep producenta wymiana ekranu w iphonie 6s 1257zl to teraz ciekawie w jaki sposob wymienia ekranRaportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Pamiętaj, że ceny są sporo niższe niż te w sprzedaży detalicznej i maleją z miesiąca na miesiąc (tanieją części).Raportuj

  20. Th0mas napisał(a):

    Rozumiem, że opcja dotyczy tylko telefonów zakupionych w Play?Raportuj

  21. Jurek napisał(a):

    A jak wygląda takie ubezpieczenie jak kupię od kogoś telefon który jest właśnie ubezpieczony w tym programie ?? Ubezpieczenie przechodzi na inna osobę? A co jeśli mam Galaxy S7 i mam program Guard S7 ?? To znaczy że mam dwa ubezpieczenia ??Raportuj

  22. Szymon napisał(a):

    Prosimy o hauwei p9 lite. Zapowiada się ciekawy smartfon ze średniej półki.Raportuj

  23. Andrzej napisał(a):

    Ja już też miałem oferowane przez konsultanta ubezpieczenie za 5 zł/mc no i wg niego ubezpieczenie obejmuje szybkę wyświetlacza. Na moje pytanie a co z wyświetlaczem, który może się także uszkodzić, przekazał mi, że także jest wliczony, zastrzegł tylko, że jak naprawa będzie droższa niż 600 zł, to dopłacam wkład własny w kwocie 99 zł i to wszystko.

    Więc drogi Play, jak wygląda to w rzeczywistości?Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Ubezpieczenie obejmuje szybkę i wyświetlacz.
      Przy naprawie wkład własny zawsze wynosi 59 lub 99 zł.
      Jeśli naprawa przekroczy 600 zł najpierw zostaniesz zapytany czy chcesz naprawić urządzenie za określoną kwotę – jeśli koszt naprawy to 650 zł to czy dopłacisz dodatkowo te 50 zł. Jeśli tak to procedura dalej obowiązuje, jeśli nie to telefon zostanie odesłany na wskazany adres.Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Wszędzie w Polsce LG G5 będzie wysyłany na koniec kwietnia.Raportuj

  24. Fish napisał(a):

    Nie polecam. Zbił mi się wyświetlacz w Microsoft 650LTE. Ubezpieczyciel nie chce zaprawić anie kasy na naprawę dać. Playa oczywiście nic to nie interesuje mówi żeby dogadywać się z ubezpieczycielem. NIE DAJCIE NABIĆ SIE W BUTELKE. !!!OSZUSCI!!!Raportuj

  25. Julka napisał(a):

    Oddałam telefon 30 sierpnia ;). Do tej pory nie został on naprawiony, gdyż podobno części jeszcze nie przyszły ;). W umowie okres naprawy wynosi 7 dni ;)Raportuj

  26. Tomek napisał(a):

    Witam
    U mnie trwa taka naprawa już prawie 3 miesiące bo serwis nie ma części zamiennych. SuperRaportuj

  27. Magda napisał(a):

    Witam,
    Bardzo zawiodłam się na tym ubezpieczeniu, gdyż uwierzyłam w play zrobiłam ubezpieczenie i pękł wyświetlacz. Na spokojnie zgłaszam szkodę, nieumyślnie, nawet nie wiedziałam kiedy pękł zadowolona z tego że przezornie zaufałam Playowi, na luzaku myślę, będę miała nowy wyświetlacz. Jakież było moje zaskoczenie gdy wczoraj dostałam odmowę przyjęcia szkody, jakby mi ktoś w łeb dał. Tłumaczenie Digital Care – że to nie umyślne bo nie wiem kiedy się stało mnie wbiło w ziemie. Zaczęłam szukać opnii tak, jest wielu klientów nabitych w butelkę tak jak ja przez Play i DigitalCare. Teraz czeka mnie odwoływanie , użeranie, denerwowanie… a mówił mąż nie bierz ubezpieczenia i tak Ci nie naprawią – miał rację !!!
    Dziwię sie play’owi, że związał się z taką firmą i przekonuje swoich klientów, że naprawią im wyświetlacz. MagdaRaportuj

    • Michał napisał(a):

      i jak udało Ci się odwołać i postawić na swoje?Raportuj

    • Justyna napisał(a):

      Miałam właśnie teraz taką sytuację identyczną jak Pani Magda. Powiem szczerze, że zanim wypełniłam formularz zgłoszeniowy zasięgnęłam trochę opinii z internetu. Krótko mówiąc trzeba kręcić żeby coś zrobili ;) najlepiej jest podać przyczynę typu „Wysiadając z autobusu wsiadający pasażer potrącił mnie w wyniku czego wytrącił mi telefon z ręki w skutek czego został uszkodzony wyświetlacz itd.” Uwierzcie, że taki sposób działa :) bo tu nie ma mowy o tym, żeby to była moja wina lecz osoby drugiej. Właśnie dziś otrzymałam telefon od kuriera. Wygląda jak nowiusieńki. Wymieniona została cała szybka, panel oraz zostały wykonane wszystkie testy urządzenia, fakt faktem czekałam 7 dni, ale było warto mimo tego 99 zł :) Pozdrawiam.Raportuj

  28. On napisał(a):

    Witam. A jak z wymianą szybki w galaxy s7 edge? 600zl to trochę mało…w serwisach wymiana kosztuje w granicach 1250zl. Czyli idąc tym tropem będę musiał dopłacić 650zł jeśli coś się stanie? Trochę nie tego się spodziewałem, tym bardziej że kupując telefon panie z salonu twierdziły że ekran będzie wymieniony za darmo, a tu się okazuje że w razie „W” trzeba będzie dopłacić…Raportuj

    • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

      Serwis, z którego korzystamy ma ceny hurtowe a nie detaliczne, stąd są one niższe niż w serwisach dla klientów detalicznych.Raportuj

  29. myster13 napisał(a):

    Witam a chciałbym spytać jedna rzecz dziecko mi wytrąciło samsunga galaxy s 7 edge jest uszkodzona szybka i gniazdo słuchawkowe,oprocz tego telefon działał bez zarzutów dzwonil,ladowal itp. Zgłosilelm szkode do Dogital Care bo czywiscie placilem te 5 zl co miesiac i oni napisali mi ze kwota przewyzsza wartosc ubezpieczenia bo jest uszkodzona plyta główna,wibracje,głośnik ,bateria i elementy obudowy i mam dosplacic 761zl ewentualnie zwroca mi 546 zl . odwolalem sie do maila ze sie nie zgadzam zz tym co napisali i niby mieli tez czas na odpisanie do 30 dni co i tak ten czas zostal przekroczony.. czego teraz moge sie spodziewac i jak to rozwiazac/ bardzo proszę o radeRaportuj

  30. Mała napisał(a):

    Chciałabym wyłączyć ubezpieczenie wyświetlacza. Czy da się to zrobić inaczej niż dzwoniąc pod nr ubezpieczyciela (799………)? Podobno jest to nr premium, więc dziękuję, jeżeli za rozmowę bede musiala zaplacic kilkadziesiat zl :-0 Czy można zrezygnować z usługi drogą np. drogą internetową? Jeśli nie, to w takim razie jest to sprytny chwyt.Raportuj

  31. Piotr napisał(a):

    Ściema i tyle,naciąganie kasy! Warunki wymiany są tak dopracowane że ŻADEN zwykły przypadek np.upadek telefonu czy przypadkowe zgniecenie go nie objęty jest gwarancją. Udział osób trzecich itp..
    Wszystko co w codziennym życiu mogłoby się przydarzyć z telefonem nie objęte jest gwarancją wymiany i dostaniecie odmowę jej wymiany.
    Tak firma świadcząca usługę ubezpieczenia dla play oszukuje klientów.
    Ubezpieczenie wyświetlacza jak najbardziej ale nie z tą firmą.
    PiotrekRaportuj

  32. ratm napisał(a):

    Po co mi ubezpieczenie jak musze i tak wklad wlasny zrobic??? A to w sumie 60% szkody!!!Raportuj

  33. ratm napisał(a):

    Co robia te sieci z ludzmi to chorrrrrrrreRaportuj

  34. Paweł napisał(a):

    Jedno wielkie oszustwo i tyle!!! w momencie podpisywania umowy informacja od sprzedawcy ,że oczywiście ubezpieczenie obejmuje przypadkowe stłuczenie ekranu, no i pech chciał ,że telefon upadł-ekran pękł. Ale myśle sobie luzik przecież płace ubezpieczenie, zgłoszenie szkody i tu niemiła niespodzianka – odmowa wymiany ekranu! wstyd dla PLAY ,że po pierwsze oferuje usługe OSZUSTÓW!!!, a po drugie ,że sprzedawcy w nachalny sposób wciskają usługę ,która jedynie ma za zadanie wyciągnięcie pieniędzy od abonentów.
    wstyd po prostu wstyd .Raportuj

  35. Robert napisał(a):

    NIE DAJ SIĘ WROBIĆ W OCHRONĘ!!!! Uważajcie na produkt „ochrona wyświetlacza w play” uważam, za totalne naciąganie klientów. Pierwszy miesiąc jest za darmo. Niestety po wyłączeniu usługi u ubezpieczyciela play od 3 miesięcy nalicza mi opłaty za 3 telefony, twierdząc, iż nie ma informacji od ubezpieczyciela. Ten twierdzi, że wysał informację do Play o wyłączeniu usługi, składam kolejny raz reklamację ale sprawa chyna trafi na prokuraturę, bo Play od 3 miesiecy bezpodstawnie okrada mnie z pieniędzy.Sytuacja bez wyjścia dla klienta, zadna strona nie udostępni przekazywanych do siebie informacji,a klient jest bezradny. OSZUSTWO!!!!Raportuj

    • Jurek napisał(a):

      Cztery miesiące wstecz zgłosiłem rezygnację z ubezpieczenia ekranu w firmie ubezpieczeniowej i do dzisiaj płacę 5 zł. miesięcznie. To zwykłe naciąganie. Mój nr to 602 868 991Raportuj

      • Ola napisał(a):

        Witam, czy to prawda że za połączenie w którym zrywa się umowę płaci się dużą.kasę za minutę rozmowy?Raportuj

        • Krzysiek Sylwerski napisał(a):

          Nie można zerwać umowy przez telefon.Raportuj

          • machony napisał(a):

            Paragraf 5 umowy:
            2. Ubezpieczający może w każdym czasie złożyć
            Ubezpieczycielowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy
            Ubezpieczenia, w formie wskazanej w ust. 3 poniżej. W
            przypadku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, Umowa
            Ubezpieczenia ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem Okresu
            Rozliczeniowego, w którym zostało złożone wypowiedzenie
            Umowy Ubezpieczenia.
            3. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub o odstąpieniu od Umowy
            Ubezpieczenia może zostać złożone do Ubezpieczyciela
            telefonicznie poprzez Centrum Pomocy.
            I jak to w końcu jest?Raportuj

  36. Justyna napisał(a):

    Szkoda tylko że nie jażdemu proponują to przy podpisaniu umowy.Raportuj

  37. ernest napisał(a):

    BOŻE co to jest SIEC Play współpracuje z DIGIT,,,C
    powiem TAK 2 alcatele idol 4 w play płace co mies po 5 zl za ubezpieczenie ..
    tak zdarzył się wypadek zbity wyświetlacz w MARCU !!! pierwszy lub 2 tydz
    .Zgłoszone zaakceptowana szkoda ..kurier tydzień przyjeżdżał był pod drzwiami ale sobie poszedł , w końcu odebrali po 3 tyg mail że przedłuży się czas oczekiwania ..ok po tyg mail dopłać około 80 zł bo jest popsuta obudowa nie da się zamontować ( co za brednie jakaś masakra ) choć aby mieć święty spokój dopłaciłem kwiecień około 20 3 telefony do firmy D C co dalej kiedy będzie realizacja naprawy .. pani ma się odezwać ..!!!nic
    dziś jest 27 kwietnia [przed majówką czwartek wiec ciekawy co powiedzą dzwonie do państwa którym place co miesiąc 5 zł a raczej 10 za 2 tel a pani mówi mi ze nie mają czesci i mi nie naprawią chcą mi oddać po 2 miesiącach tel nie wiem w jakim stanie i około 350 zł i moje 80 !!! co to jest za firma czyli mam płacić za tel ubezpieczenie a oni nie mają czesci choć wycenili ..dziwne jakie traktowanie osoby – tekst typu jak panu się nie podoba może pan zrezygnować !! to co jak by się nie popsuł to bym płacił co miesiac 5 zl grzecznie na co ??? to jakiś podatek jak MOŻE SIEĆ PLAY POZWALAĆ NA TAKIE TRAKTOWANIE ! proponują ubezpieczenie bez pokrycia że bedzie telefon naprawiony . to jest niepoważne i skad moge wiedzieć że tel nie zostal uszkodzony u nich i chcą mi oddać trupa /// nie polecam !!!!! czuje się oszukany !Raportuj

  38. Dawid napisał(a):

    ochrona wyświetlacza w play – odradzam.
    Firma, która ma się zająć naprawą/wymianą wyświetlacza ewidentnie jest nastawiona na naciągnięcie klienta na jak największe koszta.
    Jak można wyczytać w regulaminie firma pokrywa naprawę wyświetlacza do 600zł no i oczywiście wkład własny 99zł.
    Opiszę w skrócie swój przypadek:
    Od momentu zgłoszenia kurier przyjechał szybko (27 marca 2017r).
    Kilka dni później skontaktował się ze mną konsultant w celu przekazania informacji, że naprawa wyświetlacza przekroczy kwotę 600zł i że jeśli chcę żeby urządzenie zostało naprawione muszę dopłacić 330zł plus oczywiście 99zł wkładu własnego co daje nam łącznie kwotę 1029zł. Obdzwoniłem kilka serwisów celem sprawdzenia ile by kosztowała mnie taka naprawa… Żaden serwis nawet się nie zbliżył do kwoty 1029zł. Ceny naprawy wahały się od 800-850zł. Sprawdziłem też cenę za naprawę w serwisie, do którego play odsyła telefony na gwarancję – 700zł za tę samą naprawę, różnica dość pokaźna 329zł. Rzecz jasna zrezygnowałem z naprawy telefonu u tych dusigroszy ucare. Poprosiłem o zwrot kwoty 600zł. 3 kwietnia 2017r został zlecony przelew i pieniązki dostałem 5 kwietnia 2017r. Kwota tych 600zł została pomniejszona o koszta ekspertyzy i kuriera no i mimo wszystko muszę im jeszcze zapłacić 99zł wkładu własnego co wynika z umowy..
    Idąc dalej o ile pieniądze zostały szybko przelane to o zwrot telefonu nie mogłem się doprosić, nic nie dawało dzwonienie do nich dziesiątki razy. Telefon udało mi się odzyskać dopiero 10 maj 2017r. Na pomoc operatora nie ma co liczyć, nie ich sprawa. Wcisnęli ubezpieczenie, prowizję dostali i tyle ich obchodzi.
    Będę próbował wywalczyć od Ucare za zwłokę jakieś odszkodowanie za nie odesłanie telefonu w terminie a co z tego wyjdzie – zobaczymy.
    Wam Drodzy Państwo osobiście odradzam zakup tego ubezpieczenia, a przynajmniej przeanalizowanie sobie mojej sytuacji i czy warto w ogóle bawić się w te śmieszne ubezpieczenie. Masa nerwów i czekania, nic więcej.
    PozdrawiamRaportuj

  39. Beata napisał(a):

    Posiadamy takie ubezpieczenie dla 3 telefonów. Pech chciał, że małżonkowi wytrącili telefon i wyświetlacz uległ uszkodzeniu. Powiem szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Poczytałam opinie w internecie nt. tego typu ubezpieczeń i większość opinii była negatywna. Zgłoszenie szkody przebiegło bardzo sprawnie, odbiór przez kuriera na drugi dzień. Tydzień w serwisie i telefon zrobiony :-)) Wymiana uszkodzonego wyświetlacza kosztowała nas 99 zł.Raportuj

  40. edd napisał(a):

    Przestrzegam przed korzystaniem z usługi ochrony wyświetlacza w Play. W dniu 28.05.2017 zgłosilam szkodę przez stronę UCare. Po tygodniu kurier odebrał ode mnie telefon. Przez trzy tygodnie nie dostałam żadnej informacji, sprawdzanie statusu szkody mija się z celem ponieważ nie jest on aktualizowany. W dniu 27.06.2017 dostałam pismo od likwidatora, że termin naprawy przedłuży się. O ile dni i z jakiego powodu informacji nikt mi nie jest w stanie udzielić informacji. Rozmowy z osobami na infolinii przypominają rozmowy ze ścianą – nie znają regulaminu, nic nie wiedzą. Na maile nikt nie odpowiada. Próbowałam kontaktować się z firmą Play ale również nie mogą mi pomóc. Nie wymagam od Play naprawy telefonu ale obrony moich praw jako objętego ubezpieczeniem grupowym przez nich zawartym. Dobry ajent ubezpieczeniowy tak by postąpił, aby nie stracić klientów. Nie rozumiem jak firma Play może oferować usługę na tak niskim poziomie. Biorąc pod uwagę liczbę niezadowolonych klientów nie ośmieszali by się reklamą informującą o7-dniowym terminie naprawy.Raportuj

  41. Agnieszka napisał(a):

    mąż ma wykupioną polisę ubezpieczenie ochrona wyświetlacza w play telefonu galaxy S6 edge po czym skończyła mu się umowa na ten nr telefonu i przedłużał telefonicznie abonament z nowym telefonem , nie rezygnował ani nie przepisywał polisy z edga na nowy telefon , niestety pech chciał iz po paru dniach od przedłożenia umowy rozbił się samsung edge , zgłosiliśmy szkodę do ubezpieczyciela , niestety poinformowali nas ze ubezpieczenie przeszło na telefon z przedłużaniem umowy …!!! Jakim prawem się pytam ,?? przecież nikt nie poinformował męża gdy przedłużał umowę że tak się stanie…mało tego …konsultant zaproponował mężowi ochronę wyświetlacza na nowy telefon , mąż nie chciał , podziękował .
    sprawa jest wyjaśniana już prawie miesiąc czasu , będą przesłuchiwali nagrania , bo wszystkie rozmowy są nagrywane ….nie popuścimy tego !!!!Raportuj

  42. Rafał napisał(a):

    Nie dajcie się naciągnąć to ubezpieczenie to wielka ściema poczytajcie w necie jak oszukują klientów!!!!! Mnie również oszukali płaciłem 10 miesięcy ubezpieczenie, nagle przypadkowo poczaskalem telefon przy zabawie z psem jest czynnik trzeci oczywiście bo bez tego nie przyjmą zgłoszenia, przyjechał kurier zabrał telefon czekałem dwa tygodnie i nic dopiero jak zadzwoniłem okazało się że telefonu mi nie naprawia bo koszt wyświetlacza przekracza 600 zł bo na tyle było ubezpieczenie. Pani przez telefon powiedziała że jak chce aby telefon został naprawiony to muszę dopłacić 460 zł a jak nie to zwracają mi 320 koszty ubezpieczenia i telefon nienaprawiony dsylaja wybrałem ta druga obce. Następnie na telefon czekałem kolejne 1,5 tygodnia po otrzymaniu przesyłki okazało się że kurierowi muszę zapłacić 59 zł jako udział własny w ubezpieczeniu. Po skontaktowanie się z Ucare okazało się żejest to zapisane w umowie i nie ma znaczenia czy telefon został naprawiony czy nie he he. Do tej pory nie mam pieniędzy i naprawione go telefonu zgroza jak najdalej od tego ubezpieczyciela UCARERaportuj

  43. Rafał napisał(a):

    Nie dajcie się naciągnąć to ubezpieczenie to wielka ściema poczytajcie w necie jak oszukują klientów!!!!! Mnie również oszukali płaciłem 10 miesięcy ubezpieczenie, nagle przypadkowo potrzaskalem telefon przy zabawie z psem jest czynnik trzeci oczywiście bo bez tego nie przyjmą zgłoszenia, przyjechał kurier zabrał telefon czekałem dwa tygodnie i nic dopiero jak zadzwoniłem okazało się że telefonu mi nie naprawia bo koszt wyświetlacza przekracza 600 zł bo na tyle było ubezpieczenie. Pani przez telefon powiedziała że jak chce aby telefon został naprawiony to muszę dopłacić 460 zł a jak nie to zwracają mi 320 koszty ubezpieczenia i telefon nienaprawiony dsylaja wybrałem ta druga obce. Następnie na telefon czekałem kolejne 1,5 tygodnia po otrzymaniu przesyłki okazało się że kurierowi muszę zapłacić 59 zł jako udział własny w ubezpieczeniu. Po skontaktowanie się z Ucare okazało się żejest to zapisane w umowie i nie ma znaczenia czy telefon został naprawiony czy nie he he. Do tej pory nie mam pieniędzy i naprawione go telefonu zgroza jak najdalej od tego ubezpieczyciela UCARERaportuj

  44. Hasz napisał(a):

    Mam ochrone wyswietlacza ale to tylko sciema i oszustwo. Ubezpieczenie obejmuje nieumyślne spowodowane zdarzenia. Tel.mi zadzwonił próbując go odebrac wypadł mi z reki i pajeczyna.zgłosiłem i po 30 min. Dostaje odmowe naprawy tel. Warty 2000zł ps. To moje ostatnie umowy z play ………Raportuj

  45. Dorota napisał(a):

    Mam ubezpieczony telefon oczywiście w metlife, muszę przyznać, że poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, sprawę załatwiają bardzo długo, na maile nie odpisują, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, żądają wysłania dokumentów, potem znów bardzo długo rozpatrują sprawę, umawiają kurierów, którzy po telefon nie przyjeżdżają. Ciekawe co będzie dalej bo po zgłoszeniu nieobecności kuriera znowu cisza. A składkę trzeba płacić dalej. A najlepsze jest to, że po zgłoszeniu szkody, play wysyła oferty z nowymi telefonami. Więc podsumowując – naciągaczeRaportuj

  46. AGATA napisał(a):

    Mama całkiem nowy telefon nie dawno co kupiony i w sobotę wyciągam go kieszeni i wypadl mi na kamienie bylo ciemno więcej nie wiedziałam że to kamienie były i pech cały ekran uszkodzen y szybka w każdym miejscu mam popękane A mam ubezpieczenie za 5zł czy oni mi to naprawiaRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty