Z Play ubezpieczysz wyświetlacz urządzenia

Udostępnij

Od jutra (05.04) ruszamy z pewną nowością, która nie raz i nie dwa uratowałaby mi telefon :-) No dobrze, może nie uratowałaby smartfona, ale zaoszczędziłaby mnóstwo nerwów i pieniędzy wydanych na naprawy.

Jak widzicie stosowanie szkieł hartowanych i case’ów nie gwarantuje 100% ochrony wyświetlacza :/

Ciekawostka – 80% uszkodzeń telefonów to uszkodzenia wyświetlacza.

„Ochrona Wyświetlacza w Play” to nowy rodzaj ubezpieczenia specjalnie dla Was. Ubezpieczyć można nie tylko smartfon, ale i kupowany u nas tablet czy laptop :-) Przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy w salonie (i tylko wtedy) będziecie mogli wybrać taką formę polisy za 5 zł miesięcznie. Co za to dostajecie? Przede wszystkim spokój – w przypadku nieumyślnego uszkodzenia wyświetlacza (w tym pęknięcia nawet wtedy, gdy działa dotyk) urządzenie jest naprawiane do kwoty 600 zł w ciągu 7 dni przez zespół profesjonalistów z autoryzowanego serwisu. To bardzo ważne, ponieważ nie wpływa to na warunki gwarancji. Sam sprzęt jest odbierany od Was i dostarczany po naprawie w systemie door-to-door. Wkład własny całej operacji to 59 lub 99 zł w zależności od ceny urządzenia bez promocji.

Wystarczy zadzwonić na dedykowany numer lub wypełnić formularz na specjalnej stronie internetowej w ciągu 5 dni od daty powstania szkody.

Z naprawy możecie skorzystać raz na 12 miesięcy. W każdej chwili możecie też wypowiedzieć ubezpieczenie, ale nie będziecie mogli go później aktywować. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Ochrona Wyświetlacza w Play

PS: Pierwszy miesiąc ochrony macie za darmo, na próbę. Warto, serio :-)

Zobacz więcej

132 KOMENTARZE

    • NIE POLECAM !
      kompletny brak profesjonalizmu , brak kontaktu z firma AmTrust , firma Play P4 udaje ze nic sie nie stalo , PLAY za kazdym razem robi zgloszenie i je zamyka bez rozwiazania problemu… podczas zgloszenia na stronie wyskoczyl komunikat ze kurier skontaktuje sie zeby odebrac telefon …bylo to jakos na poczatku lutego lub pod koniec dzis 25lutego telefon dalej jest u mnie… NIE POLECAM ! I OSTRZEGAM przed sposobem rozwiazywania problemow przez operatora PLAY ! Jako klient biznesowy rozkladam rece i pytam co sie dzieje….. Sprawa zgloszona do Rzecznika Praw Konsumenta.
      Play jako dostawca nie wywiazuje sie z umowy i naraza na dodatkowe straty materialne i moralne.

    • NIE POLECAM !
      kompletny brak profesjonalizmu , brak kontaktu z firma AmTrust , firma Play P4 udaje ze nic sie nie stalo , PLAY za kazdym razem robi zgloszenie i je zamyka bez rozwiazania problemu… podczas zgloszenia na stronie wyskoczyl komunikat ze kurier skontaktuje sie zeby odebrac telefon …bylo to jakos na poczatku lutego lub pod koniec stycznia, dzis 25lutego telefon dalej jest u mnie… NIE POLECAM ! I OSTRZEGAM przed sposobem rozwiazywania problemow przez operatora PLAY ! Jako klient biznesowy rozkladam rece i pytam co sie dzieje….. Sprawa zgloszona do Rzecznika Praw Konsumenta.
      Play jako dostawca nie wywiazuje sie z umowy i naraza na dodatkowe straty materialne i moralne.
      Przestrzegam i zalecam zglaszanie spraw do Rzecznika Praw Konsumenta.

  1. Taka opcja jest już dawno w orange i płace za nią 3zł. miesięcznie żadna nowość i na takich samych zasadach.

  2. Czytając co obejmują wszystkie wyłączenia odpowiedzialności jestem ciekawy ile osób faktycznie załapie się na naprawę wyświetlacza.

    • Nie ,nigdy i pod żadnym pozorem nie kupujcie tego ubezpieczenia. Oszustwo i wyłudzenie a Play to promuje i pozwala oszukiwac i okradać swoich klientów. Miałem przedłużyć umowę ,bo mam 3 nr. sieci ale teraz się bardzo zastanawiam

    • Polecam!!!!! Córka stulka wyświetlacz w P30 pro i oddałam go do serwisu play. Oczywiście córka dostała telefon z wymienionym wyświetlaczem i wszystkie rysy jak wady zostały usunięte. Jestem zadowolona i polecam to ubezpieczenie bo to tylko 30 zł miesięcznych kosztów do abonamentu.

  3. Fajnie, tylko zgodnie z OWU i tym jak w nim jest zdefiniowany wyświetlacz, jeśli uszkodzeniu ulegnie szyba, ale pod spodem wyświetlacz będzie poprawnie pokazywał treść, to ubezpieczenie nie zadziała :/

    • to już czyni to ubezpieczenie marginalnym
      spora część uszkodzeń to pęknięcia przedniej szyby a nie samego wyświetlacza np. upadnie ci telefon szyba cala w pajączku a dotyk działa i ekran wyświetla

  4. Czy planujecie w przyszłości wprowadzić ubezpieczenia dla telefonów na kartę? Np. w dniu podpisania umowy, jest robiony przegląd techniczny wyświetlacza stwierdzający jego bezawaryjność

    • Witam,

      już widzę jak konsultanci w salonach spieszą się do tego by robić uprawnienia z przeglądów technicznych i odsuną wszystkich klientów którzy przyszli po abo, aby Tobie zrobić przegląd techniczny wyświetlacza… Pomyśl zanim napiszesz.

      • Jeśli byś zawierał umowę w salonie i przeczytał po wyjściu z salonu OWU to nie twierdził byś żeto oszustwo. Jeśli sprzedawca nic nie wspomniał np o udziale własnym to po to są OWU, żeby doczytać.

      • WITAM.
        CZY ZGLOSIL PAN SPRAWE DO PRAWNIKA, NA JAKIM ETAPIE JEST SPRAWA.
        ROWNIEZ MAM KLOPOT Z UBEZPIECZENIEM, CHCA DOPLATY LUB ZAPLACA KWOTE NIE WYSTRACZAJACA NA NAPRAWE W INNYM SERWISE.
        POZDR.,TOMEK

  5. „ojejku toż to genialne ! mogę już dziś iśc do salonu ubezpieczyć za 5 zł mój LG Leon któremu miesiąc temu mój Brajanek zbył wyświetlacz, i wymienicie mi na nowy?ale jak to nie da? w Tv mówili że można ! Wy oszuści !”
    taaa… no to się zacznie fala ubezpieczeniowych i oburzonych że jednak się tak nie da.
    Tak poza tym to powinna taka opcja być już od dawna :) Przydatna sprawa.

  6. Tak sie składa ,że mam Galaxy S7 Edge wyświetlacz w nim to grubo ponad 600 zł resztę mam ja dopłacić?

  7. kiedy wreszcie bedzie mozna znowu normalnie przejrzec oferte z telefonami na stronie https://www.play.pl/telefony/telefony/ ?
    Suwak z opcjami wysokosci abonamentu (od 69 do 199 pln) pojawia sie tylko na sekunde i po chwili znika, zostają tylko telefony w cenie OD 1 pln.
    Chciałbym wybrac wysokosc abonamentu i sprawdzic sobie ceny telefonow, teraz musze wybierac każdy telefon osobno i sprawdzać dla niego ceny lub ściągnąć cennik w PDFie….
    Nie mowie juz w ogole o tym, ze nigdzie, ale to absolutnie nigdzie nie ma informacji czy w abonamentach od 109 pln wzwyż jest zawarty jakikolwiek roaming czy tidal…

    • Pamiętaj, że koszt wymiany i części w takim serwisie jest niższy niż to, co sprawdzasz detalicznie ;)

      • krakow ul.filipa serwis iphonow i sklep producenta wymiana ekranu w iphonie 6s 1257zl to teraz ciekawie w jaki sposob wymienia ekran

        • Pamiętaj, że ceny są sporo niższe niż te w sprzedaży detalicznej i maleją z miesiąca na miesiąc (tanieją części).

  8. A jak wygląda takie ubezpieczenie jak kupię od kogoś telefon który jest właśnie ubezpieczony w tym programie ?? Ubezpieczenie przechodzi na inna osobę? A co jeśli mam Galaxy S7 i mam program Guard S7 ?? To znaczy że mam dwa ubezpieczenia ??

  9. Nie polecam. Zbił mi się wyświetlacz w Microsoft 650LTE. Ubezpieczyciel nie chce zaprawić anie kasy na naprawę dać. Playa oczywiście nic to nie interesuje mówi żeby dogadywać się z ubezpieczycielem. NIE DAJCIE NABIĆ SIE W BUTELKE. !!!OSZUSCI!!!

  10. Oddałam telefon 30 sierpnia ;). Do tej pory nie został on naprawiony, gdyż podobno części jeszcze nie przyszły ;). W umowie okres naprawy wynosi 7 dni ;)

  11. Witam,
    Bardzo zawiodłam się na tym ubezpieczeniu, gdyż uwierzyłam w play zrobiłam ubezpieczenie i pękł wyświetlacz. Na spokojnie zgłaszam szkodę, nieumyślnie, nawet nie wiedziałam kiedy pękł zadowolona z tego że przezornie zaufałam Playowi, na luzaku myślę, będę miała nowy wyświetlacz. Jakież było moje zaskoczenie gdy wczoraj dostałam odmowę przyjęcia szkody, jakby mi ktoś w łeb dał. Tłumaczenie Digital Care – że to nie umyślne bo nie wiem kiedy się stało mnie wbiło w ziemie. Zaczęłam szukać opnii tak, jest wielu klientów nabitych w butelkę tak jak ja przez Play i DigitalCare. Teraz czeka mnie odwoływanie , użeranie, denerwowanie… a mówił mąż nie bierz ubezpieczenia i tak Ci nie naprawią – miał rację !!!
    Dziwię sie play’owi, że związał się z taką firmą i przekonuje swoich klientów, że naprawią im wyświetlacz. Magda

    • Miałam właśnie teraz taką sytuację identyczną jak Pani Magda. Powiem szczerze, że zanim wypełniłam formularz zgłoszeniowy zasięgnęłam trochę opinii z internetu. Krótko mówiąc trzeba kręcić żeby coś zrobili ;) najlepiej jest podać przyczynę typu „Wysiadając z autobusu wsiadający pasażer potrącił mnie w wyniku czego wytrącił mi telefon z ręki w skutek czego został uszkodzony wyświetlacz itd.” Uwierzcie, że taki sposób działa :) bo tu nie ma mowy o tym, żeby to była moja wina lecz osoby drugiej. Właśnie dziś otrzymałam telefon od kuriera. Wygląda jak nowiusieńki. Wymieniona została cała szybka, panel oraz zostały wykonane wszystkie testy urządzenia, fakt faktem czekałam 7 dni, ale było warto mimo tego 99 zł :) Pozdrawiam.

      • Proszę podaj mi pod jakim nr zgłaszałeś szkodę, bo ja dostałam nr w salonie play i nie mogę się dodzwonić

  12. Witam. A jak z wymianą szybki w galaxy s7 edge? 600zl to trochę mało…w serwisach wymiana kosztuje w granicach 1250zl. Czyli idąc tym tropem będę musiał dopłacić 650zł jeśli coś się stanie? Trochę nie tego się spodziewałem, tym bardziej że kupując telefon panie z salonu twierdziły że ekran będzie wymieniony za darmo, a tu się okazuje że w razie „W” trzeba będzie dopłacić…

    • Serwis, z którego korzystamy ma ceny hurtowe a nie detaliczne, stąd są one niższe niż w serwisach dla klientów detalicznych.

  13. Witam a chciałbym spytać jedna rzecz dziecko mi wytrąciło samsunga galaxy s 7 edge jest uszkodzona szybka i gniazdo słuchawkowe,oprocz tego telefon działał bez zarzutów dzwonil,ladowal itp. Zgłosilelm szkode do Dogital Care bo czywiscie placilem te 5 zl co miesiac i oni napisali mi ze kwota przewyzsza wartosc ubezpieczenia bo jest uszkodzona plyta główna,wibracje,głośnik ,bateria i elementy obudowy i mam dosplacic 761zl ewentualnie zwroca mi 546 zl . odwolalem sie do maila ze sie nie zgadzam zz tym co napisali i niby mieli tez czas na odpisanie do 30 dni co i tak ten czas zostal przekroczony.. czego teraz moge sie spodziewac i jak to rozwiazac/ bardzo proszę o rade

  14. Chciałabym wyłączyć ubezpieczenie wyświetlacza. Czy da się to zrobić inaczej niż dzwoniąc pod nr ubezpieczyciela (799………)? Podobno jest to nr premium, więc dziękuję, jeżeli za rozmowę bede musiala zaplacic kilkadziesiat zl :-0 Czy można zrezygnować z usługi drogą np. drogą internetową? Jeśli nie, to w takim razie jest to sprytny chwyt.

  15. Ściema i tyle,naciąganie kasy! Warunki wymiany są tak dopracowane że ŻADEN zwykły przypadek np.upadek telefonu czy przypadkowe zgniecenie go nie objęty jest gwarancją. Udział osób trzecich itp..
    Wszystko co w codziennym życiu mogłoby się przydarzyć z telefonem nie objęte jest gwarancją wymiany i dostaniecie odmowę jej wymiany.
    Tak firma świadcząca usługę ubezpieczenia dla play oszukuje klientów.
    Ubezpieczenie wyświetlacza jak najbardziej ale nie z tą firmą.
    Piotrek

  16. Jedno wielkie oszustwo i tyle!!! w momencie podpisywania umowy informacja od sprzedawcy ,że oczywiście ubezpieczenie obejmuje przypadkowe stłuczenie ekranu, no i pech chciał ,że telefon upadł-ekran pękł. Ale myśle sobie luzik przecież płace ubezpieczenie, zgłoszenie szkody i tu niemiła niespodzianka – odmowa wymiany ekranu! wstyd dla PLAY ,że po pierwsze oferuje usługe OSZUSTÓW!!!, a po drugie ,że sprzedawcy w nachalny sposób wciskają usługę ,która jedynie ma za zadanie wyciągnięcie pieniędzy od abonentów.
    wstyd po prostu wstyd .

  17. NIE DAJ SIĘ WROBIĆ W OCHRONĘ!!!! Uważajcie na produkt „ochrona wyświetlacza w play” uważam, za totalne naciąganie klientów. Pierwszy miesiąc jest za darmo. Niestety po wyłączeniu usługi u ubezpieczyciela play od 3 miesięcy nalicza mi opłaty za 3 telefony, twierdząc, iż nie ma informacji od ubezpieczyciela. Ten twierdzi, że wysał informację do Play o wyłączeniu usługi, składam kolejny raz reklamację ale sprawa chyna trafi na prokuraturę, bo Play od 3 miesiecy bezpodstawnie okrada mnie z pieniędzy.Sytuacja bez wyjścia dla klienta, zadna strona nie udostępni przekazywanych do siebie informacji,a klient jest bezradny. OSZUSTWO!!!!

    • Cztery miesiące wstecz zgłosiłem rezygnację z ubezpieczenia ekranu w firmie ubezpieczeniowej i do dzisiaj płacę 5 zł. miesięcznie. To zwykłe naciąganie. Mój nr to 602 868 991

      • Witam, czy to prawda że za połączenie w którym zrywa się umowę płaci się dużą.kasę za minutę rozmowy?

          • Paragraf 5 umowy:
            2. Ubezpieczający może w każdym czasie złożyć
            Ubezpieczycielowi oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy
            Ubezpieczenia, w formie wskazanej w ust. 3 poniżej. W
            przypadku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, Umowa
            Ubezpieczenia ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem Okresu
            Rozliczeniowego, w którym zostało złożone wypowiedzenie
            Umowy Ubezpieczenia.
            3. Oświadczenie o wypowiedzeniu lub o odstąpieniu od Umowy
            Ubezpieczenia może zostać złożone do Ubezpieczyciela
            telefonicznie poprzez Centrum Pomocy.
            I jak to w końcu jest?

  18. BOŻE co to jest SIEC Play współpracuje z DIGIT,,,C
    powiem TAK 2 alcatele idol 4 w play płace co mies po 5 zl za ubezpieczenie ..
    tak zdarzył się wypadek zbity wyświetlacz w MARCU !!! pierwszy lub 2 tydz
    .Zgłoszone zaakceptowana szkoda ..kurier tydzień przyjeżdżał był pod drzwiami ale sobie poszedł , w końcu odebrali po 3 tyg mail że przedłuży się czas oczekiwania ..ok po tyg mail dopłać około 80 zł bo jest popsuta obudowa nie da się zamontować ( co za brednie jakaś masakra ) choć aby mieć święty spokój dopłaciłem kwiecień około 20 3 telefony do firmy D C co dalej kiedy będzie realizacja naprawy .. pani ma się odezwać ..!!!nic
    dziś jest 27 kwietnia [przed majówką czwartek wiec ciekawy co powiedzą dzwonie do państwa którym place co miesiąc 5 zł a raczej 10 za 2 tel a pani mówi mi ze nie mają czesci i mi nie naprawią chcą mi oddać po 2 miesiącach tel nie wiem w jakim stanie i około 350 zł i moje 80 !!! co to jest za firma czyli mam płacić za tel ubezpieczenie a oni nie mają czesci choć wycenili ..dziwne jakie traktowanie osoby – tekst typu jak panu się nie podoba może pan zrezygnować !! to co jak by się nie popsuł to bym płacił co miesiac 5 zl grzecznie na co ??? to jakiś podatek jak MOŻE SIEĆ PLAY POZWALAĆ NA TAKIE TRAKTOWANIE ! proponują ubezpieczenie bez pokrycia że bedzie telefon naprawiony . to jest niepoważne i skad moge wiedzieć że tel nie zostal uszkodzony u nich i chcą mi oddać trupa /// nie polecam !!!!! czuje się oszukany !

  19. ochrona wyświetlacza w play – odradzam.
    Firma, która ma się zająć naprawą/wymianą wyświetlacza ewidentnie jest nastawiona na naciągnięcie klienta na jak największe koszta.
    Jak można wyczytać w regulaminie firma pokrywa naprawę wyświetlacza do 600zł no i oczywiście wkład własny 99zł.
    Opiszę w skrócie swój przypadek:
    Od momentu zgłoszenia kurier przyjechał szybko (27 marca 2017r).
    Kilka dni później skontaktował się ze mną konsultant w celu przekazania informacji, że naprawa wyświetlacza przekroczy kwotę 600zł i że jeśli chcę żeby urządzenie zostało naprawione muszę dopłacić 330zł plus oczywiście 99zł wkładu własnego co daje nam łącznie kwotę 1029zł. Obdzwoniłem kilka serwisów celem sprawdzenia ile by kosztowała mnie taka naprawa… Żaden serwis nawet się nie zbliżył do kwoty 1029zł. Ceny naprawy wahały się od 800-850zł. Sprawdziłem też cenę za naprawę w serwisie, do którego play odsyła telefony na gwarancję – 700zł za tę samą naprawę, różnica dość pokaźna 329zł. Rzecz jasna zrezygnowałem z naprawy telefonu u tych dusigroszy ucare. Poprosiłem o zwrot kwoty 600zł. 3 kwietnia 2017r został zlecony przelew i pieniązki dostałem 5 kwietnia 2017r. Kwota tych 600zł została pomniejszona o koszta ekspertyzy i kuriera no i mimo wszystko muszę im jeszcze zapłacić 99zł wkładu własnego co wynika z umowy..
    Idąc dalej o ile pieniądze zostały szybko przelane to o zwrot telefonu nie mogłem się doprosić, nic nie dawało dzwonienie do nich dziesiątki razy. Telefon udało mi się odzyskać dopiero 10 maj 2017r. Na pomoc operatora nie ma co liczyć, nie ich sprawa. Wcisnęli ubezpieczenie, prowizję dostali i tyle ich obchodzi.
    Będę próbował wywalczyć od Ucare za zwłokę jakieś odszkodowanie za nie odesłanie telefonu w terminie a co z tego wyjdzie – zobaczymy.
    Wam Drodzy Państwo osobiście odradzam zakup tego ubezpieczenia, a przynajmniej przeanalizowanie sobie mojej sytuacji i czy warto w ogóle bawić się w te śmieszne ubezpieczenie. Masa nerwów i czekania, nic więcej.
    Pozdrawiam

  20. Przestrzegam przed korzystaniem z usługi ochrony wyświetlacza w Play. W dniu 28.05.2017 zgłosilam szkodę przez stronę UCare. Po tygodniu kurier odebrał ode mnie telefon. Przez trzy tygodnie nie dostałam żadnej informacji, sprawdzanie statusu szkody mija się z celem ponieważ nie jest on aktualizowany. W dniu 27.06.2017 dostałam pismo od likwidatora, że termin naprawy przedłuży się. O ile dni i z jakiego powodu informacji nikt mi nie jest w stanie udzielić informacji. Rozmowy z osobami na infolinii przypominają rozmowy ze ścianą – nie znają regulaminu, nic nie wiedzą. Na maile nikt nie odpowiada. Próbowałam kontaktować się z firmą Play ale również nie mogą mi pomóc. Nie wymagam od Play naprawy telefonu ale obrony moich praw jako objętego ubezpieczeniem grupowym przez nich zawartym. Dobry ajent ubezpieczeniowy tak by postąpił, aby nie stracić klientów. Nie rozumiem jak firma Play może oferować usługę na tak niskim poziomie. Biorąc pod uwagę liczbę niezadowolonych klientów nie ośmieszali by się reklamą informującą o7-dniowym terminie naprawy.

  21. mąż ma wykupioną polisę ubezpieczenie ochrona wyświetlacza w play telefonu galaxy S6 edge po czym skończyła mu się umowa na ten nr telefonu i przedłużał telefonicznie abonament z nowym telefonem , nie rezygnował ani nie przepisywał polisy z edga na nowy telefon , niestety pech chciał iz po paru dniach od przedłożenia umowy rozbił się samsung edge , zgłosiliśmy szkodę do ubezpieczyciela , niestety poinformowali nas ze ubezpieczenie przeszło na telefon z przedłużaniem umowy …!!! Jakim prawem się pytam ,?? przecież nikt nie poinformował męża gdy przedłużał umowę że tak się stanie…mało tego …konsultant zaproponował mężowi ochronę wyświetlacza na nowy telefon , mąż nie chciał , podziękował .
    sprawa jest wyjaśniana już prawie miesiąc czasu , będą przesłuchiwali nagrania , bo wszystkie rozmowy są nagrywane ….nie popuścimy tego !!!!

  22. Nie dajcie się naciągnąć to ubezpieczenie to wielka ściema poczytajcie w necie jak oszukują klientów!!!!! Mnie również oszukali płaciłem 10 miesięcy ubezpieczenie, nagle przypadkowo poczaskalem telefon przy zabawie z psem jest czynnik trzeci oczywiście bo bez tego nie przyjmą zgłoszenia, przyjechał kurier zabrał telefon czekałem dwa tygodnie i nic dopiero jak zadzwoniłem okazało się że telefonu mi nie naprawia bo koszt wyświetlacza przekracza 600 zł bo na tyle było ubezpieczenie. Pani przez telefon powiedziała że jak chce aby telefon został naprawiony to muszę dopłacić 460 zł a jak nie to zwracają mi 320 koszty ubezpieczenia i telefon nienaprawiony dsylaja wybrałem ta druga obce. Następnie na telefon czekałem kolejne 1,5 tygodnia po otrzymaniu przesyłki okazało się że kurierowi muszę zapłacić 59 zł jako udział własny w ubezpieczeniu. Po skontaktowanie się z Ucare okazało się żejest to zapisane w umowie i nie ma znaczenia czy telefon został naprawiony czy nie he he. Do tej pory nie mam pieniędzy i naprawione go telefonu zgroza jak najdalej od tego ubezpieczyciela UCARE

  23. Nie dajcie się naciągnąć to ubezpieczenie to wielka ściema poczytajcie w necie jak oszukują klientów!!!!! Mnie również oszukali płaciłem 10 miesięcy ubezpieczenie, nagle przypadkowo potrzaskalem telefon przy zabawie z psem jest czynnik trzeci oczywiście bo bez tego nie przyjmą zgłoszenia, przyjechał kurier zabrał telefon czekałem dwa tygodnie i nic dopiero jak zadzwoniłem okazało się że telefonu mi nie naprawia bo koszt wyświetlacza przekracza 600 zł bo na tyle było ubezpieczenie. Pani przez telefon powiedziała że jak chce aby telefon został naprawiony to muszę dopłacić 460 zł a jak nie to zwracają mi 320 koszty ubezpieczenia i telefon nienaprawiony dsylaja wybrałem ta druga obce. Następnie na telefon czekałem kolejne 1,5 tygodnia po otrzymaniu przesyłki okazało się że kurierowi muszę zapłacić 59 zł jako udział własny w ubezpieczeniu. Po skontaktowanie się z Ucare okazało się żejest to zapisane w umowie i nie ma znaczenia czy telefon został naprawiony czy nie he he. Do tej pory nie mam pieniędzy i naprawione go telefonu zgroza jak najdalej od tego ubezpieczyciela UCARE

  24. Mam ochrone wyswietlacza ale to tylko sciema i oszustwo. Ubezpieczenie obejmuje nieumyślne spowodowane zdarzenia. Tel.mi zadzwonił próbując go odebrac wypadł mi z reki i pajeczyna.zgłosiłem i po 30 min. Dostaje odmowe naprawy tel. Warty 2000zł ps. To moje ostatnie umowy z play ………

  25. Mam ubezpieczony telefon oczywiście w metlife, muszę przyznać, że poziom obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia, sprawę załatwiają bardzo długo, na maile nie odpisują, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, żądają wysłania dokumentów, potem znów bardzo długo rozpatrują sprawę, umawiają kurierów, którzy po telefon nie przyjeżdżają. Ciekawe co będzie dalej bo po zgłoszeniu nieobecności kuriera znowu cisza. A składkę trzeba płacić dalej. A najlepsze jest to, że po zgłoszeniu szkody, play wysyła oferty z nowymi telefonami. Więc podsumowując – naciągacze

  26. Mama całkiem nowy telefon nie dawno co kupiony i w sobotę wyciągam go kieszeni i wypadl mi na kamienie bylo ciemno więcej nie wiedziałam że to kamienie były i pech cały ekran uszkodzen y szybka w każdym miejscu mam popękane A mam ubezpieczenie za 5zł czy oni mi to naprawia

  27. NACIĄGANE KLIENTÓW!!! Mam takie ubezpieczenie 6 miesięcy. Wypadł mi telefon z ręki i dostałem odpowiedź z ubezpieczenia iż szkody z winy ubezpieczyciela czyli mojej nie obejmuje polisa. Czyli kiedy wypłacają? Jak pęknie sam z siebie? PLAY MA KLIENTÓW W D…E! NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGNĄĆ!!!

    • Witam.w moim wypatku było jak u Agaty telefon s7 edge też mi się wysliznol przy wyciaganiu z kieszeni .Zgłoszone do ubezpieczenia które tak zachwalal konsultant Play i niestety odmowa bo to niby moja wina.Podejscie zaje*biste psuć specjalnie telefon za 3500zl tyle na umowie..To po Co to ubezpieczenie wciskacie jak ono nie działa..Druga sprawę to powinniście wziąść pod uwagę że s7 i s8 ki są wykonane ze sliskiego materialu i takie rzeczy się dzieja..

        • W zgłoszeniu trzeba podać przyczynę, która jasno wskazuje że to nie ty jako wlaściciel i użytkownik byłeś winien zaistniałej szkody. Czytaj: podczas użytkowania pies skoczył na Ciebie i telefon wypadł. :)

    • Polisa jest na przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza takie jak zalanie czy zadrapanie. Nie na upadek. O ile nie masz w domu kota, bawiącego się telefonem i nie pływasz z telefonem w kieszeni – szkoda kasy.

  28. Witam płaciłem ubespieczenie prawie przez rok tym oszustą ,gdy zbił mi się wyświetlacz,odmuwili mi gwarancji,przez to że mi spadł i pęk wyświetlacz.nie płacie tym oszustom,to naciągacze pieniedzy,samo zadzwonienie do nich to około 4 min.czekania i słuchania elektrycznej sekretarki,nie kupujcie w pley ubespieczenia.bo to naciągacze i oszuści.

    • Zadzwoń po południu. Mi przyjęli zgłoszenie ekspresowo. Efekt sprawdzę dopiero na fakturze:) W razie czego jest numer zgłoszenia.

  29. Firma, która ubezpiecza wyświetlacze dla Play, Orange, Plus nazywa się AmTrust International Underwriters. W warunkach ogólnych paragraf 8 „wyłączenia odpowiedzialności” mają wymienione 95% przypadków, w których najczęściej dochodzi do uszkodzeń wyświetlacza. Moje zgłoszenie zostało odrzucone. Od razu wypowiedziałem umowę. NIE OPŁACA SIĘ

  30. Oszuści z Play oferują usługi Digital Całe u siebie w salonie. Ale jak przychodzi co do czego Play nie współpracuje z DC. Telefonu mojego nie mam już 4 mieś. Play umywa ręce a DC nawet nie wie gdzie przesiali telefon. Jedni i drudzy to oszuści. Zgłaszam to jako przestępstwo.

    • kolego jestem z tobą oszuści krętacze przyjechałe do salonu play to zaśmiali mi się w oczy i dopiero w tedy powiedzieli że muszę dopłacić do ubezpieczenia .A np. przy moim telefonie z tego co wiem producent wymienia za darmo wszystko.

    • Ja nie mam swojego telefonu już 3 miesiąc.Nie wiem już co robić, jedni i drudzy umywaja ręce. Gdzie mam to zgłosić jako przestępstwo i jakie są podstawy prawne do tego?

  31. Całkowita bzdura pobiło mi się szkło w s8+ ubezpieczenie jest na 600 zł nie wiedziałem ile kosztuje wyświetlacz mogli powiedzieć że jest drogi i że przydało by się dodatkowe ubezpieczenie by pokryć całkowity koszt naprawy a nieże jeszcze będe musiał dopłacać do ubezpieczenia jestem tak zdenerwowany że mam ochotę zmielić go maszynce do mięsa !!!!!!! kur…..

    • w regulaminie jest zaznaczone, że możesz dopłacić 99 zł jeżeli koszt naprawy przekroczy kwotę wyznaczoną w ubezpieczeniu.

  32. Potwierdzam, ubezpieczenie nic nie warte, ubezpiecza wyświetlacz przed rozbiciem ale tylko wtedy gdy sam z siebie pęknie.
    Masakra, naciąganie ludzi na pseudo ubezpieczenie
    Szkoda kasy

  33. ubezpieczenie obejmuje tylko wyświetlacz bez dotyku,jak na jednym stracą to na drugim odrobią ,sami rozumiecie >reszta to zciema.jeszcze się irlandasy i inna swołocz nie nauczyła .Myślą że Polacy to \barany \zawsze będą.czytajcie umowy ze zrozumieniem ,nic na gębę.

  34. Ja po tygodniu od przekazania telefonu dostałam telefon, ze ubezpieczyciel naliczył dodatkowych kosztów ponad 200 zł za uszkodzony: głośnik, mikrofon i tylną obudowę (!?!!?!?!?). Ubezpieczałam sam ekran, więc nie wiem z jakiej racji niby te koszty. Nie zgodziłam się na te naprawy, więc zostałam poinformowana, że telefon może działać niepoprawnie. Odpyskowaam panu, że w dniu wysyłki telefon pod względem głośnika oraz mikrofonu był w pełni sprawny, więc będę się odwoływać, w razie gdyby nie działały. Zgłoszenie jest z 4 stycznia, natomiast do tej pory nie wiem jaki jest status naprawy. Po zalogowaniu się na status urządzenia widzę że „jest przekazany do serwisu”. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od odebrania telefonu przez kuriera. Mam nadzieję że do końca miesiąca coś będę wiedzieć.

  35. A jak wyłączyć tą usługę, bo dzwoniąc na numer podany na polisie wyłączają po czym na fakturze dalej kwota jest pobierana. Zwykłe naciąganie ludzi, niby nie duża kwota ale przez to że tak traktują ludzi to nie odpuszczę, dopóki mi nie skorygują faktury to nie zapłacę.

    • Płacisz za miesiąc w którym jeszcze miałeś ubezpieczenie. Na kolejnej fakturze już tej pozycji nie powinno być. W razie czego dzwoń do firmy. Przyda się numer zgłoszenia. Możesz też napisać zgłoszenie na play24. Czasem jedna firma drugiej nie prześle danych.

  36. Producent wymieni wszystko, ale do czasu gdy telefon jest na gwarancji. I to jeśli to nie z Twojej winy. Ucare to oddzielna firma, a Play tylko oferuje ich ubezpieczenia – więc operator odeśle Cię do Ucare. Jeśli chodzi o tzw. „wkład własny” to jest w umowie. Mi też przy zawieraniu umowy nie przedstawili kosztów. Facet powiedział tylko o kwocie składki i co – bardzo ogólnie – za to będę miał. Nic o dodatkowych kosztach. Podliczając tylko samą składkę wychodzi za drogo.

  37. Jak czytam te komentarze to szlak trafia miałem już 3tele z uszkodzonym wyświetlaczem i płaciłem tylko 99zl za kuriera nic więcej ten kto nie miał to niech się nie wypowiada i nie pisze bzdur

    • Wychodzi na to każdy kto tu napisał zmyślił swoją wypowiedź, tylko ty jeden napisałeś szczerą prawdę. Załamka. Lepiej się zastanów zanim napiszesz coś co do końca nie jest prawdą

  38. Większej tandety i naciagania ludzi na jakieś g#wno dawno nie widziałem. Fakt faktem to tylko 5 zł. W salonie naopowiadaja Ci jakie to cuda wianki A jak przyjdzie co do czego miliony zgłoszeń trzeba wysłać i jakiś durnowatych tłumaczeń jak doszło do zniszczenia szybki. Na cholerę komu to wiedzieć. Reklamacje Ci uznają albo i nie a i tak jeszcze będziesz musiał sypać bilonem ze swojej kieszeni bo to super ubezpieczenie nie pokrywa całej szkody. Jak dla mnie to wyjątkowy szajs i strata pieniędzy. Nie polecam nikomu

  39. 1 marca zgłoszona szkoda, 3 dni później kurier przyjechał po telefon.
    29 marca e-mail, ze z przyczyn niezależnych naprawa wydłuży się.
    13 kwietnia e-mail, ze nr imei na ubezpieczeniu i telefonie im się nie zgadza i play nie może potwierdzić.
    Wysłałem skany umów i pudełka.
    2 maja zadzwoniłem i usłyszałem ze telefon 28 kwietnia serwis potwierdził ze imei sie zgadza.
    Dziś zadzwoniłem. „W systemie mam zapisane, ze 7 maja został wysłany do sporządzenia kosztorysu”.
    Dziękuję, odeślijcie taki jaki wysłałem.
    Banda naciągaczy.

  40. witam mam problem z szkłem od telefonu jest zbite szkło w telefonie telefon ma na gwaracji MOTOROLA G5s Plus

  41. Witam, przestrzegam żeby nie ubezpieczać wyświetlacza za 5zł m-c to jest tylko wyrzucenie pieniędzy w błoto. Od 40 dni telefon jest u nich w niby w naprawie i nie nadal nie potrafią podać kiedy tel zostanie zwrócony. Poza tym musiałam dopłacić im oprócz wkładu własnego pieniądze za wymianę obudowy, bo według ich serwisu była pęknięta ( oddałam tel w pełni działający, tyle że z pękniętym wyświetlaczem). Jeśli mi się nie podoba mogę się poskarżyć na nich do sądu taka otrzymałam od nich informacje. Ludzie nie dajcie się nabrać, to ubezpieczenie to tylko wyrzucone w błoto pieniadze. Tu nie liczy się czyjeś dobro i zadowolenie tylko wyciągnięcie z klientów kasy. Szczerze mówiąc tel do tej pory działał bez zarzutu, boję się w jakim stanie do mnie wróci.

  42. NIE UBEZPIECZAJCIE EKRANÓW W PLAY!!!

    Serwis Digital Care Sp. z o.o. działając w imieniu i na rzecz AmTrust International Underwriters Designated Activity Company nie dość, że zaniża wartość odszkodowania, to jeszcze nie naprawia uszkodzonego wyświetlacza, bo (tutaj przykładowy powód: obudowa jest porysowana!). Wówczas każą dopłacić kolejne 200-300 zł celem wymiany obudowy… Szkoda czasu i pieniędzy.

    Pomimo, że jestem zadowolony z sieci Play, to spółka nie powinna zawierać umów pośrednich z takimi ubezpieczycielami, bo rzutuje to w jej dobre imię!!! PLAY ZASTANÓWCIE SIĘ CO ROBICIE!!!

    O terminach rozpoznania zgłoszenia już nie wspomnę, bo trwają miesiącami

  43. Witam, czy ktoś może powiedzieć mi ile kosztuje min połączenia z centrum obsługi pod nr 799599900? I czy długo czekaliście na połączenie? Bo może nie warto tam dzwonić i marnować czas i kolejne pieniadze

  44. Bardzo NIE POLECAM! Na ulicy telefon wytrącono mi z dłoni. Pękł ekran do tego stopnia, że telefon wogóle się nie włączał. Zgłosiłam szkodę telefon odebrano, potem odesłano „naprawiony”, oczywiście 100 zł musiałam zapłacić. Po uruchomieniu naprawionego telefonu okazało się że uszkodzono antenę i telefon nie ma nigdzie zasięgu. Zareklamowałam szkodę, po dwóch tygodniach łaskawie odpowiedzili że telefon był zalany dlatego nie działa antena i oni tego nie naprawią. Dodam iż telefon po odebraniu go od kuriera, uruchomieniu i zauważeniu uszkodzenia został zapakowany i nie ma fizycznej możliwości aby został zalany. Oczywiście Ucare nie przyjmuje żadnej możliwości że telefon zalany został u nich. Jestem dwa miesiące bez telefonu i 100zł w plecy. Już pomijam fakt że po odgrażaniu się, że odeślą mi ten telefon bo go nie naprawią mineły dwa tygodnie a telefon nadal nie dotarł. Oszuści i tyle w temacie. Sprawa trafi do rzecznika praw konsumentów. Myślę że wszyscy powinniśmy takie incydenty zgłaszać, może w końcu ktoś coś zrobi z tą pseudo ubezpieczalnią.

  45. Gorąco nie polecam tego ubezpieczenia jest to ściema. Żona nieumyślnie upuściła tel. Wyciągając z torebki upadł i pękła szybka. Uznali że nie obejmuje to ubezpieczenie. Największą reklamą są klienci więc ja będę antyreklama.

  46. Oszustwo!!! Oddalam telefon do serwisu po czym reklamacji nie uwzględnili ponieważ nie zgadzał się numer seryjny urządzenia. Telefon odesłali numer seryjny sprawdzony i co??? Numer prawidłowy. Zgłoszono do salonu Play którzy również potwierdzili numer seryjny i nadal nic!!!!! Przez tą sytuacje nikomu nie polecam sieci Play właśnie przez takie oszustwa i nie obchodzi mnie, że tylko z nimi współpracują, każdy z nich zarabia na nieuczciwości.

  47. Ochrona wyświetlacza to jedno wielkie złudzenie telefon oddany w grudniu roku 2018do serwisu gdzie mieli naprawić wyświetlacz. Mamy dziś 21 luty roku 2019 gdzie wyświetlacz nie jest naprawiony z powodu braku części…
    Oferują jakiś podrzędny telefon aby załatwić sprawę lub kwotę wyświetlacz plus stary telefon … Jeśli wartość ubezpieczania nie przekracza wartości wyświetlacza to w czym problem ? . Firma oszukuje i naciąga klientów .

  48. Kupiłam telefon w październiku , w marcu wysłałam do naprawy bo opłacałam ochronę wyświetlacza. Jeży 13 kwiecień telefonu dalej nie ma. A dlaczego ? Bo konsultantka która sprzedała mi telefon wpisała w polisie i umowie inny nr IMEI niż ten co jest na pudełku i telefonie. Firma trzyma telefon , nie naprawiła , sprawa zgłoszona do play 7 razy ! Zero reakcji. A konsultantka milczy , zero przeprosin ani żadnego wyjaśnienia. Za to jej koleżanka pomaga mo rozwiązać sprawę , lecz od 20 marca cisza. Ubezpieczyciel twierdzi Że nie dostał informacji od operatora o naprawie błędu pracownika, play twierdzi ze załatwia co jest totalna bzdura. Noe pozostaje mi nic innego jak rzecznik praw i zerwanie umowy. A konsultantka w salonie , powinna się zastanowić co robi.

  49. Też teraz wysyłam tel do tej firmy jest to mate 10 lite , wymiana w serwisie wyświetlacza jest jakieś 200/300 zł tutaj płacę 8 zł miesięcznie czyli przez 24 miesiące to będzie 192 zł + oczywiście pseudo wkład własny 99 to mamy 291 zł przecież to jest jawna kpina, robić z ludzi debili.
    W salonie oczywiście nie powiedzieli o żadnym wkładzie własnym!!!

  50. Ktokolwiek czyta dziś to świadectwo, powinien świętować ze mną i moją rodziną, ponieważ wszystko zaczęło się jako żart dla niektórych ludzi, a inni powiedzieli, że to niemożliwe. Nazywam się Łukasz Skalikow i jestem z Polski, ale przeprowadzam się z żoną do Chicago. Jestem szczęśliwie żonaty z dwójką dzieci i uroczą żoną. Coś strasznego stało się z moją rodziną, straciłem pracę i moja żona opuściła mój dom, ponieważ nie mogłem dbać o siebie i potrzeby rodziny. jej i moich dzieci w tym konkretnym momencie. Przez dziewięć lat nie miałem żony, która wspierałaby mnie w opiece nad dziećmi. próbuję wysłać wiadomość testową do mojej żony, ale ona blokuje mi rozmowę z nią próbuję porozmawiać z jej przyjacielem i członkami jej rodziny, ale wciąż wiem, że ktoś może mi pomóc, a później złożyłem wniosek do tak wielu firm, ale nadal tak nie dzwoń do mnie, dopóki nie nadejdzie wierny dzień, w którym nigdy nie zapomnę w swoim życiu. Kiedy spotkałem starego przyjaciela, którego wyjaśniłem wszystkim moim trudnościom i powiedział mi o wspaniałym człowieku, który pomaga mu w dobrej pracy w Coca Cola Company i powiedział mi, że jest czarodziejem zaklęć, ale jestem osobą, która nigdy nie wierzy w rzucającego zaklęcia, ale postanowiłem spróbować, a Drosagiede pouczył mnie i pokazał mi, co zrobić w ciągu tych trzech dni lunchu. Przestrzegam wszystkich instrukcji i robię to, o co mnie prosił. Drosagiede upewnij się, że wszystko poszło dobrze i moja żona zobaczy mnie ponownie po Drosagiede wspaniałej pracy. Moja żona zadzwoniła do mnie z nieznanym numerem i przeprosiła, a ona powiedziała mi, że naprawdę za mną tęskni, a nasze dzieci i moja żona wracają do domu. Po dwóch dniach firma, którą przesłałem list z uznaniem, teraz jestem kierownikiem firma paragon tutaj w USA. Radzę, jeśli masz jakieś problemy, wyślij wiadomość na ten adres e-mail: [email protected], a uzyskasz najlepszy wynik. Weź rzeczy za pewnik i zostanie ci odebrane. Życzę ci wszystkiego najlepszego.

  51. Nie polecam. Najwyższe ubezpieczenie, uszkodzony ekran i przy staroci jakim jest iPhone SE ponad 500 zł dopłaty. Kpina !!!

  52. Firma przetrzymywała telefon przez miesiąc z braku części. Po miesiącu oddała nienaprawiony telefon i zdeklarowała przelanie kosztów naprawy z wyceny, ale 99zł wkładu własnego kazali uiścić, poprzez wysłanie telefonu za pobraniem – porażka…

  53. Nie polecam posiadam samsung galaxy a50 odałem telefon do naprawy z uszkodzonym świętlacz szkoda została naprawiona . Chodzi o to że nie zgłaszałem problemu z baterią bo sprawowała się prawidłowo

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości