30 maja rusza tydzień EKSTRA cen na smartfony HTC!

Udostępnij

Ekstra ceny to ekstra ceny, pisałem o tym przy okazji poprzedniej edycji z Moto G i Xperią M4 Aqua :-) Tym razem na ruszt trafiły słuchawki HTC.

Gdybym miał coś polecić to skierowałbym Waszą uwagę na M9 Prime Camera Edition, którego tylko podczas tego tygodnia będziecie mogli kupić w eshopie i przez telefon za 9 zł w abonamencie 89,99 zł. To naprawdę świetna okazja na zakup solidnego smartfona z metalową obudową. Jeśli chodzi o średnią półkę zobaczcie Desire 530 i Desire 626, które przy miesięcznej opłacie 49,99 zł będą Wasze odpowiednio za 69 zł i 1 zł.

Spieszcie się, bo ekstra ceny obowiązują tylko przez tydzień! ;-)

Ekstra ceny mamy na modele:

 

 

 

 

 

  • HTC One M9

Zobacz więcej

29 KOMENTARZE

  1. Można prosić o cennik w pdf? Na stronie play.pl ceny nie są uaktualnione i nie pokrywają się z cenami podanymi powyżej.

  2. No i proszę Huawei p9 lite jest dostępne u wszystkich operatorów tylko Play w tyle. Różowi 2 tygodnie temu już mieli. Pomarańczowi w zeszłym tygodniu. Teraz Plus. Kiedy Play wprowadzi ten telefon? Nie liczę na odpowiedź – „pracujemy nad wprowadzeniem tego modelu”.

    • No właśnie ja się też pytam gdzie jest P9 Lite??? Wielkie bilbordy od miesiąca wiszą tylko u Was brak. Chce złoty kolor P9 Lite dual sim z 3 GB RAM.

  3. Z innej beczki…. Zamówiłem w eshopie Huawei P9, pytanie za 100 pkt. Ktora to wersja telefonu single czy dual SIM?

  4. A czy na Dzień Dziecka będzie jednodniowa promocja?
    200 minut za doładowanie 5zł by mi bardzo pasowało! ;)

  5. Pytanie do Marcina lub/i Jana (Bułgara): Czy planujecie jakąś cross promocję z partnerami coś a’la tic-tac lub coca-cola w stylu kup napój/żelki/baton i wpisz kod a dostaniesz doładowanie/megabaty/minuty?

  6. Szkoda tylko że promocja dotyczy modelu którego nie ma na magazynie HTC One M9 Prime CE przed chwila próbowałem przedłożyć umowę przez internet i jest to nie możliwe z powodu braku tel na stanie w mix 24×50 mino iż na stronie widnieje że jest duża dostępność towaru PLAY MASAKRA !!!!

    • U mnie działa. Spróbuj może na innej przeglądarce a jak to nic nie da możesz zostawić dane a konsultant do Ciebie oddzwoni :)

      • Miałem problemy z zamówieniem telefonu przez stronę, więc skorzystałem z pomocy konsultantów. Kontaktowali się dziś ze mną dwukrotnie: popołudniu i wieczorem. Niestety to co jest przedstawione na stronie Internetowej Play jest już nieaktualne, ponieważ telefon nie figuruje na magazynie. Jak to może mi Pan wyjaśnić?

        • Na pewno One M9 Prime Camera Edition? Może konsultanci sprawdzali zwykłego M9? Sprawdzę jeszcze raz stan na magazynie i wrócę z odpowiedzią, ok?

  7. Planujecie może zmiany, korekty lub promocje w abonamentach?
    Kończy mi się umowa na 2 numerach – brak kontaktu z poważnymi i opłacalnymi ofertami – a 2 lata temu skorzystałem z promocji dla stałych klientów – obniżyłem abonament o 20zł na stałe razem ze słuchawką w super cenie.

    Liczę na odpowiedź :)

    • może właśnie dlatego nie mogą obniżać co przedłużenie bo w końcu będzie wszystko za darmo;)

      • Myślę, że obniżka abonamentu ze 139.99 na 119.99 to nie jest prawie za darmo.
        Skoro na kartę potrafili zrobić oferty bardzo tanie(aż za tanie) to abonamentowcy mają płacić za resztę czy jak :)?
        Poczekam jeszcze z tydzień, a jak nie to się przeniesie na kartę.

    • Wiesz, że nie możemy nic na ten temat napisać? :) Obserwuj bloga – tu są najwcześniej wszystkie informacje :)

      • Przecież nie wymagamy nie wiadomo co – wystarczyła by informacja że będą jakieś zmiany – to tylko by Wam wyszło na plus.
        :)

  8. Marcinie i Panowie i Panie z Play – zorganizujcie jakiś kolejny techniczny czat na żywo, bo myślę, że wiele osób byłoby zainteresowanych jak to tam u Was to wszystko działa „od kuchni” – np. z centrum nadzoru nad siecią (noc) czy coś podobnego. Wiem, że nie jest to atrakcyjne dla wszystkich, ale co jakiś czas warto. Tylko zapowiedzieć trzeba z odpowiednim wyprzedzeniem. Ja cenię Was bardzo za to, że macie kontakt z nami – czy to przez Marcina-Rzecznika, który często bezpośrednio się udziela w odpowiedziach tutaj, na Twitterze czy FB, jak i przez pozostałych ludzi z Waszej ekipy. Dziwne może to, ale dla mnie też jest to jednym z kryteriów wyboru operatora przy tych dosyć zrównanych ofertach (chociaż i tak jesteście cały czas najlepsi :) – świadomość, że jeśli będę mieć jakieś pytanie to ktoś z Waszej ekipy prawdopodobnie odpowie jest dla mnie ważna. Jest tylko jeden operator oprócz Was, który ma jakiś tam powiedzmy kontakt z ludźmi, ale i tak dzieli Was pod tym względem przepaść (na Waszą korzyść oczywiście), a pozostali 2 operatorzy to w ogóle porażka.

    Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości